Gå til innhold

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

• Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker hverken Erlend Elias eller Mira jeg. Begge to er uspiselig mennesker som er høye på seg selv og uten evne til å agere og ordlegge seg som voksne mennesker.

Jeg synes det er bedre at folk er ærlige uten drama, slik som Frank Løke. Han sier jo bare ting som de er, og han har god oversikt. Jeg vet, han ér cocky.

Men heller en cocky fyr som bryter janteloven enn to selvsentrerte høns som lager drama når de ikke føler seg som sentrum av universet. Fikser ikke folk som får så store følelsesutbrudd og som sier ugjennomtenkte ting i affekt. Voks opp!

Anonymkode: e8525...1cf

Men at han er cocky bunner ut i en form for humor og selvironi, ser at han nå på facebook siden sin sier han ikke lenger er kjent som action Frank inne på farmen men Løke dreggen, etter siste svømmekonkuransen

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frank er en hedersmann og en smukkas! :rodmer:

Anonymkode: 70304...047

• Liker 5
Gjest C.Tramell
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg liker hverken Erlend Elias eller Mira jeg. Begge to er uspiselig mennesker som er høye på seg selv og uten evne til å agere og ordlegge seg som voksne mennesker.

Jeg synes det er bedre at folk er ærlige uten drama, slik som Frank Løke. Han sier jo bare ting som de er, og han har god oversikt. Jeg vet, han ér cocky.

Men heller en cocky fyr som bryter janteloven enn to selvsentrerte høns som lager drama når de ikke føler seg som sentrum av universet. Fikser ikke folk som får så store følelsesutbrudd og som sier ugjennomtenkte ting i affekt. Voks opp!

Anonymkode: e8525...1cf

Høh. Du vet at den cocky helten din har hatt så store følelsesutbrudd at politiet måtte inn for å stoppe ham og at han har fått sparken på grunn av det samme? Følelsesutbruddene til Erlend Elias er jo nesten nusselige i forhold til Frank Løkes.

Gjest Speilvegg
Skrevet

Erlend måtte jo velge jentekamp.

Uansett hvem han hadde valgt av gutta så hadde jo Frank sikkert blitt storbonde. (En liten mulighet for at Frank selv hadde røket så klart, men....)Og da vet jo Erlend at han selv sannsynligvis ville blitt 1. kjempe uka etter.

Så her synes jeg Erlend var taktisk smart egentlig. 

Gøy å se dreggen Løke slite i svømmingen. :a034:

Skrevet
1 time siden, Speilvegg skrev:

Erlend måtte jo velge jentekamp.

Uansett hvem han hadde valgt av gutta så hadde jo Frank sikkert blitt storbonde. (En liten mulighet for at Frank selv hadde røket så klart, men....)Og da vet jo Erlend at han selv sannsynligvis ville blitt 1. kjempe uka etter.

Så her synes jeg Erlend var taktisk smart egentlig. 

Gøy å se dreggen Løke slite i svømmingen. :a034:

Hvorfor skal noen storbønder fidde å velge Erlend Elias som føratekjempe? 

Elias er vel egentlig ikke den aller største motstanderen for noen der inne? 

Anonymkode: 8b14e...89b

• Liker 1
Skrevet

Haha... Erlend sa at han syns det ville vært tungt å være uvenner med Mira fordi han kjenner henne godt fra utsiden. 
Så sier Mira under appellen at hun bare kjente noen av deltakerne litt fra før. Kleint :P 

6 timer siden, Larsern skrev:

Jeg er klar over at det er mye som skjer utenfor skjermen, men jeg sliter virkelig med å forstå hvordan Erlend Elias resonnerer eller planlegger. Han valgte altså som førstekjempe en av de mest stabile og produktive menneskene på gården, som ikke direkte utgjør noen konkurransemessig "trussel" på lang tid enda, fordi han vil at hun skal velge Johanne som andrekjempe, fordi Johanne ønsker seg hjem. Så viser det seg etter 2 minutter samtale at hun ikke ønsker seg hjem likevel og at hun er motivert til å fortsette. Hvorfor valgte han ikke henne til førstekjempe i så fall?

2 minutter på tv, 30 minutter i virkeligheten.

Gjest Speilvegg
Skrevet (endret)
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal noen storbønder fidde å velge Erlend Elias som føratekjempe? 

Elias er vel egentlig ikke den aller største motstanderen for noen der inne? 

Anonymkode: 8b14e...89b

Uansett så hadde han sikkert blitt valgt som 2. kjempe siden han blir sett på som en svak konkurrent. Så i kamp hadde han nok havnet uansett tror jeg. Fordelen med å være 2. kjempe er vel at man kan velge gren.

Endret av Speilvegg
Skrevet

Håper vi får se EE i kamp en gang. At han ikke trekker seg før.

Anonymkode: 0615f...46b

• Liker 6
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har det med å trekke seg! Se bare på 71 grader nord, 4 stjernes middag....han klarte ingen av delene uten hjelp.

Han skulle velge den sterkeste konkurrenten. Har han ikke skjønt at han må slå ut noen gutter før enn evt. finaleuke, eller ser han på seg selv som dame? For meg er han en dame, men det er en annen ting.

Anonymkode: 0f88f...980

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har det med å trekke seg! Se bare på 71 grader nord, 4 stjernes middag....han klarte ingen av delene uten hjelp.

Han skulle velge den sterkeste konkurrenten. Har han ikke skjønt at han må slå ut noen gutter før enn evt. finaleuke, eller ser han på seg selv som dame? For meg er han en dame, men det er en annen ting.

Anonymkode: 0f88f...980

Hehe:) Fikk ikke med 4 stjerners middag. Leide han inn hjelp, eller? 😂

Skrevet

Er det stemmen til Mira Craig på power reklamene? 

Anonymkode: fb83a...ea8

• Liker 8
Skrevet
35 minutter siden, Hårstrikk79 skrev:

Hehe:) Fikk ikke med 4 stjerners middag. Leide han inn hjelp, eller? 😂

Jepp. Hadde en assistent som gjorde det meste. Han sto med vinglasset mens denne assistenten lagde maten 

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, smalls skrev:

Jepp. Hadde en assistent som gjorde det meste. Han sto med vinglasset mens denne assistenten lagde maten 

Haha, så VITTIG😂 Hele poenget med programmet ble jo helt borte 😆

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg lurt på et antall ganger også! :) Anyone?

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette lurer jeg veldig på også. Det er en radio-stemme som er veeeldig lik, men ikke er Mira,(husker ikke hva hun heter) så det kan være henne også. 

Anonymkode: 6b253...710

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han tar sikkert en sykedag hvis han må ut i kamp 😂

Han taper uansett hvilken konkurrent og gren det måtte være.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja. 

Anonymkode: d200a...9ce

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, C.Tramell skrev:

Helt utrolig hvor forskjellige vi er. Jeg trodde Erlend Elias var en person uten egne meninger, sans for humor og omtanke for andre, men så viser han seg å være det stikk motsatte. Jeg synes han virker som en fin fyr som har funnet seg i nok tull fra andre i løpet av livet og har lært seg å si fra med det samme istedenfor å gå rundt og irritere seg. Han har mye varme og omtanke for de rundt seg, både de som er snille mot ham og de som ikke anstrenger seg så veldig for å være det. Litt primadonna og dramaqueen er da bare morsomt når det finnes en god kjerne i ham :) 

Deler samme inntrykk som deg om Erlend Elias, jeg hadde egentlig ikke mye kjennskap til han som person (kun som skikkelse) og har fått veldig godt inntrykk av han! Han virker omtenksom og genuint god, sånn er det ofte med de som har blitt mobbet for de vil ikke utsette andre for type smerte som de selv har kjent på. Han er ikke redd for å konfrontere noen og det er en god egenskap, og jeg syntes han til og med kontrollerer sinne ganske  bra. Hadde selv klikka på Mira når hun var så barnslig og cocky offerkjerring. Han har jordnær humor og sprer mye glede og hygge på Farmen! :)

10 timer siden, Aurora** skrev:

Skulle ønske hun kunne bli litt lenger. Hadde hun fått bli, så hadde hun garantert blitt førstekjempe og kanskje dratt allerede på søndag. Men skjønner jo de andre ikke orket henne der lengere. Hun gjorde et dårlig førsteinntrykk 

Jeg skjønner hun ville jobbe med gutta (siden det var gøyere) men man må jobbe med det som trengs mest arbeid og det andre trenger hjelp til. Sånn er det å drive gård. Hun fikk jo lov til å hjelpe de med huset senere. Hun burde svelget noen kameler og gjort det Erlend ba henne om uten å begynne å krangle. Så sniker hun seg ned til gutta etter han ba henne om å gjøre noe annet. Hjelpes, som en trassig unge, som heller vil spille tv spill enn å gjøre lekser. :roll:

Synes det var dumt Inga ble førstekjempe :( Tror hun velger Lene eller Martine som andrekjempe. 

Mira ville jobbe med gutta fordi hun er vant til å klegge seg inn på gutta ellers i livet for å seile gjennom livet og få servert det hun vil.  Dette gjelder musikkmuligheten hun fikk også. Hun tenkte vel at med litt guttehumor og å være eneste jenta i guttegjengen skulle nå langt i Farmen, men det skal godt gjøres å tåle å være rundt den dama mer enn et par timer av gangen.
Kjempe teit også å lage drama i avisen i ettertid , å si at Erlend Elias bare drakk likør og ikke gjorde en damn shit, de har ikke engang lov til å ha alkohol på Farmen :rolleyes: En for lengst dalende D-kjendis som desperat prøver å få litt oppmerksomhet igjen sukk

Anonymkode: 243bc...c0e

• Liker 9
Skrevet
På 17.1.2018 den 22.02, AnonymBruker skrev:

Tenkte det samme. Erlend kunne valgt Johanne som førstekjempe hvis hun skulle hjem uansett, så kunne hun valgt Inga som andrekjempe.

Anonymkode: 96f74...6b9

De ble enige om, såvidt jeg forsto samtalen mellom EE og J, at han skulle velge en annen fordi det da ikke ville være like åpenbart hva som var planen. De snakket med Inga etterpå for å forklare at de forventer at hun vinner (falt ikke i god jord).

Johanne ombestemte seg og vil nå bli, men en som er så ambivalent vil vel ikke være helt til stede, heller. Nå håper jeg hennes eneste utvei er å være real nok til å trekke seg fremfor å manipulere de andre deltakerne - eventuelt holde på til siste slutt.

Anonymkode: 0b847...ae4

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, smalls skrev:

Men det er det jo mange som har gjort det også, uten å bli stemplet som diva. 

Vendela Kirsebom gjorde ingenting, da det var hennes tur. Broren hennes lagde all maten. Han pakistanske «komikeren» fikk kona si til å lage maten. Ingen av de er blitt hengt ut som divaer.

EE viste omtanke for gjestene sine. Han var en god og koselig vert, samtidig som han fikk vist frem samisk kultur. Han gikk all in med både velkomsten og underholdning. 

Ikke bare sitte på rævva og spille kortspill eller Gud-vet-hva.

Jeg skal ikke benekte at han leker diva, men jeg tror også at det er en rolle/gameface han har som kjendis. 

Ta for eksempel komikere. De er ikke morsom 24/7. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...