Gå til innhold

Davy Wathne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De sier mer om de som uttaler seg i kommentarfeltene på facebook enn hva som er normal folkeskikk og oppførsel. Det er vel gjerne de som føler seg truffet som hyler opp.

Anonymkode: 9b7cb...4b2

Jada, hundrevis av kvinner og menn føler seg nok truffet ;)

Anonymkode: 2732b...a1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har ikke jeg førstehåndsopplysninger på hva som foregår i tv2, og aner ikke hva Davy Wathne har sagt/gjort, eller evnt. ikke. Jeg mener det var en sak rundt ham for noen år siden, der han egentlig skulle gå pga. nedbemanning, men så ble det inngått en avtale om at han skullebfå bli til pensjonsalder, en alder han nå har nådd. Har han vært ufin, er det på sin plass at han må ut, men før man trekker endelig konklusjon på et nettforum, så kan man jo også ha i tankene  at han rett og slett nå kanskje bare blir pensjonist, som planlagt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si hva som har skjedd, men en bør nok ha i bakhodet hvor potente slike beskyldninger kan være for å bli kvitt en mannlig kollega en går dårlig overens med. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får det være nok her! Davy Wathne er en hedersmann! Frem til det motsatte ev. blir bevist har han ikke gjort noe kriminelt, og det er skammelig hvordan han nå blir behandlet, som selve symbolet på alle disse virkelige alvorlige sakene! Skjer dere folkens!

Anonymkode: aaf1d...787

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Diffus hinting om at det er snakk om seksuell trakassering fra min side er uakseptabelt. Jeg har aldri tafset eller forsøkt forføre noen. Jeg vet hvem jeg er, en grinebiter, ja, men jeg vet også hvem jeg ikke er, og jeg er ikke en slik avskyelig fyr som det virker som at noen vil tegne et bilde av, sier Wathne til Dagbladet.

https://www.dagbladet.no/kultur/davy-wathne-67-er-ferdig-i-tv-2--jeg-tar-konsekvensen-min-tid-i-tv-2-er-over/68991212

Anonymkode: ca93b...825

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står heller ingenting om kjønn på disse kollegaene.

Anonymkode: fe659...b61

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi sparken til kvinenene som anklaget ham. Man må nå begynne å sette et eksempel av kvinner slik at de slutter med dette hysteriet. 

Anonymkode: 68680...f10

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gi sparken til kvinenene som anklaget ham. Man må nå begynne å sette et eksempel av kvinner slik at de slutter med dette hysteriet. 

Anonymkode: 68680...f10

Er det bare kvinnelige kollegaer som har varslet fra ? Hvor står det ? Men uansett : god løsning ( dropper ironiflagget ) Så sinna noen av dere menn er da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg fikk høre at en i sporten var anklaget var min første tanke at det var ham. Da jeg var ung og fager møtte jeg av og til på ham på byen, og han forsøkte seg flere ganger, og var ikke den som tok en avvisning. Jeg traff aldri på ham alene, så ingen #metoo, men jeg synes at han oppførte seg ekkelt. Var glad da jeg ble for gammel for hans smak (jeg er betydelig yngre enn ham). 

Anonymkode: ca072...de3

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at menn som Wathne sparkes ut av arbeidslivet. Han passer ikke til å være ute blant folk i samfunnet. Menn som han bør holde seg hjemme, subbe rundt i tøfler og slåbråkk og snakke nedsettende til seg selv.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terence
1 minutt siden, NotNaomi skrev:

Er det bare kvinnelige kollegaer som har varslet fra ? Hvor står det ? Men uansett : god løsning ( dropper ironiflagget ) Så sinna noen av dere menn er da. 

Kun kvinnelige kollegaer, ja. Står på NRK.no. Trodde du virkelig noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
1 minutt siden, Terence skrev:

Kun kvinnelige kollegaer, ja. Står på NRK.no. Trodde du virkelig noe annet?

Ok. Ja,da har han nok hatt et problem med kvinner da. Så bra at de sier fra. Vi vil jo ikke ha kollegaer som oppfører seg dårlig. Vi vil ha respekt. Sikkert litt vanskelig for noen menn å svelge,men fint det ryddes opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Nimbolt skrev:

Fint at menn som Wathne sparkes ut av arbeidslivet. Han passer ikke til å være ute blant folk i samfunnet. Menn som han bør holde seg hjemme, subbe rundt i tøfler og slåbråkk og snakke nedsettende til seg selv.

haha, denne lo jeg av! Ser det for meg. I mitt hode mumler han mens han går frem og tilbake.

Anonymkode: e6b71...ff3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terence
17 minutter siden, NotNaomi skrev:

Ok. Ja,da har han nok hatt et problem med kvinner da. Så bra at de sier fra. Vi vil jo ikke ha kollegaer som oppfører seg dårlig. Vi vil ha respekt. Sikkert litt vanskelig for noen menn å svelge,men fint det ryddes opp. 

Respekt er ikke noe man får, eller som man kan kreve. Respekt er noe man gjør seg fortjent til, slik som f.eks. Davy Wathne. Ingen grad av mas og tårer vil noen gang gjøre dere fortjent til respekt. 

Så vær så snill, slutt å se til disse offerrolle-spekulantene av noen kvinner dere har som forbilder, som tror man kan kreve respekt ved å henvende seg til en eller annen utvendig autoritet. Se heller til kvinner som f.eks. Margareth Thatcher, Erna Solberg og Sylvi Listhaug, sterke kvinner som tåler en støyt, og som derfor er blant de 5% av kvinner som faktisk hører hjemme i arbeidslivet, og som nyter den respekten de selv har gjort seg fortjent til.

Tror du Margareth Thatcher ville slengt seg på noen #meeto-kampanje? Tror du hun ville gå og tyste til sjefen, eller løpe til media, over noen krasse ord? Se på Sylvi Listhaug f.eks, hvor støtt hun står i stormen, som en hvilken som helst mann. Dette er kvinner å ha som forbilder og se opp til, ikke disse forvokste fjortisjentene som oversvømmer arbeidsmarkedet og mediebildet i disse dager.

Endret av Terence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Terence skrev:

Respekt er ikke noe man får, eller som man kan kreve. Respekter noe man gjør seg fortjent til, slik som f.eks. Davy Wathne. Ingen grad av mas og tårer vil noen gang gjøre dere fortjent til respekt. 

Så vær så snill, slutt å se til disse offerrolle-spekulantene av noen kvinner dere har som forbilder, som tror man kan kreve respekt ved å henvende seg ril en eller annen utvendig autoritet. Se heller til kvinner som f.eks. Margareth Thatcher, Erna Solberg og Sylvi Listhaug, sterke kvinner som tåler en støyt, og som derfor er blant de 5% av kvinner som faktisk hører hjemme i arbeidslivet, og som nyter den respekten de selv har gjort seg fortjent til.

Tror du Margareth Thatcher ville slengt seg på noen #meeto-kampanje? Tror du hun ville gå og tyste til sjefen, eller løpe til media, over noen krasse ord? Se på Sylvi Listhaug f.eks, hvor støtt hun står i stormen, som en hvilken som helst mann. Dette er kvinner å ha som forbilder og se opp til, ikke disse forvokste fjortisjentene som oversvømmer arbeidsmarkedet og mediebildet i disse dager.

Slutt å drit deg ut.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Terence skrev:

Respekt er ikke noe man får, eller som man kan kreve. Respekter noe man gjør seg fortjent til, slik som f.eks. Davy Wathne. Ingen grad av mas og tårer vil noen gang gjøre dere fortjent til respekt. 

Så vær så snill, slutt å se til disse offerrolle-spekulantene av noen kvinner dere har som forbilder, som tror man kan kreve respekt ved å henvende seg ril en eller annen utvendig autoritet. Se heller til kvinner som f.eks. Margareth Thatcher, Erna Solberg og Sylvi Listhaug, sterke kvinner som tåler en støyt, og som derfor er blant de 5% av kvinner som faktisk hører hjemme i arbeidslivet, og som nyter den respekten de selv har gjort seg fortjent til.

Tror du Margareth Thatcher ville slengt seg på noen #meeto-kampanje? Tror du hun ville gå og tyste til sjefen, eller løpe til media, over noen krasse ord? Se på Sylvi Listhaug f.eks, hvor støtt hun står i stormen, som en hvilken som helst mann. Dette er kvinner å ha som forbilder og se opp til, ikke disse forvokste fjortisjentene som oversvømmer arbeidsmarkedet og mediebildet i disse dager.

Unnskyld meg, men Margareth Thatcher??

Anonymkode: e6b71...ff3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forstå menn som prøver seg på yngre damer, MEN jeg kan ikke forstå hvis de phusher videre etter avslag.

Liker han jeg, virker som om hele verden er KOKO for tiden, Kevin Spacey var også min helt:hjerte:

Anonymkode: ceeed...c0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
2 minutter siden, Terence skrev:

Respekt er ikke noe man får, eller som man kan kreve. Respekt er noe man gjør seg fortjent til, slik som f.eks. Davy Wathne. Ingen grad av mas og tårer vil noen gang gjøre dere fortjent til respekt. 

Så vær så snill, slutt å se til disse offerrolle-spekulantene av noen kvinner dere har som forbilder, som tror man kan kreve respekt ved å henvende seg ril en eller annen utvendig autoritet. Se heller til kvinner som f.eks. Margareth Thatcher, Erna Solberg og Sylvi Listhaug, sterke kvinner som tåler en støyt, og som derfor er blant de 5% av kvinner som faktisk hører hjemme i arbeidslivet, og som nyter den respekten de selv har gjort seg fortjent til.

Tror du Margareth Thatcher ville slengt seg på noen #meeto-kampanje? Tror du hun ville gå og tyste til sjefen, eller løpe til media, over noen krasse ord? Se på Sylvi Listhaug f.eks, hvor støtt hun står i stormen, som en hvilken som helst mann. Dette er kvinner å ha som forbilder og se opp til, ikke disse forvokste fjortisjentene som oversvømmer arbeidsmarkedet og mediebildet i disse dager.

Davy Watne har ikke gjort seg fortjent til respekt i arbeidslivet. Hvor åpenbart er ikke det ? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...