Gå til innhold

Far til barnet er muslim, og nå er det slutt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fy faen Ts!! Jeg håper sånn dette går bra!! Får helt vondt av deg. Jeg hadde ringt Gardemoen og spurt om fly til Tyrkia. Også flydd til Oslo med første fly!!! Og ringt politiet såklart.

❤️❤️

Endret av Hjertestein
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Hjertestein skrev:

Fy faen Ts!! Jeg håper sånn dette går bra!! Får helt vondt av deg. Jeg hadde ringt Gardemoen og spurt om fly til Tyrkia. Også flydd til Oslo med første fly!!! Og ringt politiet såklart.

❤️❤️

Sjekka ut avganger på gardermoen, går fly til Istanbul i morgen formiddag... ts, få kontakt med noen!

Anonymkode: 27b8a...8ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du trenger ikke fly noe sted. Du skal ringe politiet og oppgi opplysninger om far, sønnen og bilen osv:)

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekka ut avganger på gardermoen, går fly til Istanbul i morgen formiddag... ts, få kontakt med noen!

Anonymkode: 27b8a...8ac

Si det til politiet TS

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde aldri i livet vært hjemme. Hadde tatt første fly til Oslo og ventet på avgangene til turene til Tyrkia. Hadde aldri stolt på politiet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg får helt utrolig vondt av denne tråden.

Anonymkode: 27b8a...8ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hjertestein skrev:

Jeg hadde aldri i livet vært hjemme. Hadde tatt første fly til Oslo og ventet på avgangene til turene til Tyrkia. Hadde aldri stolt på politiet.

Man får ikke gjort noe annet. Det er kun politi og Interpol som agerer i slike saker. 

Endret av duplexx
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, duplexx skrev:

TS, du trenger ikke fly noe sted. Du skal ringe politiet og oppgi opplysninger om far, sønnen og bilen osv:)

Jeg skulle til å si det samme. Ring politet!! :) 

Folkens ikke Frik ut nå. Dere oppfører dere som hodeløse høner. Nå må man tenke så kaldt og beregnelig som mulig. 

Politet kan stoppe han i passkontrollen. Dette må gjøres i riktig rekkefølge. Man ringer politet først.

Anonymkode: 1ad8c...9f9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg noen mulighet for å finne ut om de har tatt noe fly eller bestilt flybilletter?? 

Anonymkode: 9a4c6...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere hadde ikke dratt hvis det var deres unge som kanskje skulle bli tatt med til Tyrkia? Dere hadde klart å vente hjemme og la politiet ta seg av det? Det er creds! Jeg hadde ALDRI klart det. Selvom jeg hadde ringt politiet først så hadde jeg uten tvil dratt til Oslo kjappere enn faen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars deg TS! Håper du gjør noe NÅ! Her jeg bor tok en utenlandsk mor med seg sine 2 sønner til hjemlandet for 8 år siden - faren kjemper enda.....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, om du leser her så ring politet, om du forteller dem at du er redd for at han skal kidnappe sønnen til Tyrkia så vil de nok kontakte Gardermoen og se til om de har noe informasjon om det, om de ikke har det så kan de sørge for at han ikke får reise med sønnen bare du oppgir navnet deres.

At han "kommer hjem på lørdag" kan kjøpe han veldig god tid, så ta dette seriøst.

Anonymkode: d4832...2e6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg noen mulighet for å finne ut om de har tatt noe fly eller bestilt flybilletter?? 

Anonymkode: 9a4c6...a8f

Det vet jeg ikke Ts. Men har du ringt politet ennå??

Anonymkode: 1ad8c...9f9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg noen mulighet for å finne ut om de har tatt noe fly eller bestilt flybilletter?? 

Anonymkode: 9a4c6...a8f

Politiet har tilgang til passasjerlister... 

Anonymkode: 27b8a...8ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg - trusselen fra far ville jeg tatt på alvor og når han nå også er i Oslo så har du ikke annet valg enn å ringe politiet! Evt barnevernsvakta

Anonymkode: 2ff38...fc7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dette er et troll. Ikke ringt politiet engang

Anonymkode: c8678...ffd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...