Gå til innhold

Hvordan tolker dere dette?


WubWub

Anbefalte innlegg

44 minutter siden, WubWub skrev:

Det er forskjell på å ytre sin mening og å angripe meg som person. Jeg har alltid vært hyggelig mot vedkommende som helt ut av det blå angrep meg. Jeg trodde faktisk vi var venner

Hun angrep deg ikke. Slutt å vær så hårsår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg ser på bildene tenker jeg at her bor det en person som liker å ha det ordentlig rundt seg.  Synes kvinnebildene er flotte.  Om jeg var deg, ville jeg samlet dem alle på  èn vegg.  Tette i tett, med bare nedre linje som begrensning. 

Savner planter i rommene.  Grønne planter mykner og gir liv.  Det er nok med èn stor, eller et par små :)

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Zienna said:

Når jeg ser på bildene tenker jeg at her bor det en person som liker å ha det ordentlig rundt seg.  Synes kvinnebildene er flotte.  Om jeg var deg, ville jeg samlet dem alle på  èn vegg.  Tette i tett, med bare nedre linje som begrensning. 

Savner planter i rommene.  Grønne planter mykner og gir liv.  Det er nok med èn stor, eller et par små :)

 

Enig. Synes ikke dette virket harry, men kanskje litt upersonlig. Tydelig at det er en ungkar som bor her. Kjenner en som har veldig mye nips. Det synes jeg er litt harry, men hans smak. Tror han er en samler av forskjellige nips-favoritter.

 

Anonymkode: fd316...a4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2017 den 22.16, WubWub skrev:

Lurer på hvor ryddig og rent mennesker som @Jolene har det der de sitter å kritiserer meg. Jeg vasker leiligheten min 1 gang i uken, det er kanskje ikke nok? Hvor mange ganger i uken vasker Jolene leiligheten sin?

Nå er ikke jeg Jolene, men jeg synes også det ser rotete ut hos deg, jeg sier ikke skitten, men rotete! Ting er plassert på måfå rundt omkring i leiligheten, det er alt for mye ting og tang over alt, det er veldig stressende rett og slett å se rundt seg. Ta for eksempel stuebordet ditt, det er ikke noe galt med selve bordet, men når det er en gjennomsiktig glassplate blir det veldig rotete å skulle ha masse blader ol. liggende slengt under. Ting er heller ikke plassert logisk i forhold til planløsningen.

Det hjelper ikke samme hvor mye man vasker når ting rett og slett ser rotete ut. Men det er du som bor der og om du trives slik du har det er det null problem å ha det slik. Jeg ville ikke tenkt negativt om jeg besøkte deg, jeg ville nok bare tenkt på hvordan jeg ville gjort det om jeg selv bodde der, men det gjør jeg generelt hos alle jeg besøker. 

Anonymkode: 6bb72...456

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Coolaid
På 18.11.2017 den 1.17, WubWub skrev:

Hvordan tolker dere et hjem som dette? 

home.jpg

Har ikke leset i tråden så vet ikke om noe av dette skulle stemme:

Ut fra det lille jeg kan se på bilden:

Enslig mann som ikke helt har blitt voksen

Tilbringer mye tid hjemme

Liker "dupedingser" 

Har alt for mye "stuffing"

Er interessert i historie, data, elektronikk, vitenskap til en viss grad

Singel

Virker ikke helt fornøyd med kroppen sin

Dekorere/pynter tilfeldig 

Er heterofil

Arbeidsledig? 

Føler seg/holder seg litt på siden av samfunnet

Bilde øverst til høyre er arrangert - setter noen ting på "utstilling" som skal vise mandom

Prøver å være "sporty" 

Bruker mye tid på media, tv, data 

Ønsker å fremstille seg som "macho" eller "mandig" 

Kjøper/eier for mange ting

Er til en viss grad uorganisert, uryddig,

 

Hadde vært artig å se soverommet :) 

 

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å legge ut bilder av seg selv eller andre personlige ting som eks leilighet/hus er egentlig ikke lurt. Fordi man ender opp med mye kritikk, noe som er langt fra hyggelig selvfølgelig. 

Ikke bry deg om at noen sier noe negativt, det er så lett å slenge ut negative kommentarer. Det er ikke dermed sagt at de kommentarene betyr noe. 

Men jeg lo godt av joggeskoene, slemt, men samtidig morsomt. Det var faktisk litt søtt at du har gått rundt med rosa sko som du trodde var grå. Det så egentlig ganske så fint ut, til den hvite buksa. Det er jo tøft når noen tør å skille seg ut. 

Anonymkode: e1421...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

På 1.12.2017 den 21.28, AnonymBruker skrev:

Å legge ut bilder av seg selv eller andre personlige ting som eks leilighet/hus er egentlig ikke lurt. Fordi man ender opp med mye kritikk, noe som er langt fra hyggelig selvfølgelig. 

Ikke bry deg om at noen sier noe negativt, det er så lett å slenge ut negative kommentarer. Det er ikke dermed sagt at de kommentarene betyr noe. 

Men jeg lo godt av joggeskoene, slemt, men samtidig morsomt. Det var faktisk litt søtt at du har gått rundt med rosa sko som du trodde var grå. Det så egentlig ganske så fint ut, til den hvite buksa. Det er jo tøft når noen tør å skille seg ut. 

Anonymkode: e1421...777

Hehe nei sant nok, kritikk er fint og flott men jeg hadde ikke forventet personangrep så jeg ble vippet litt av pinnen der. 

Bedre å le enn og gråte sies det ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2017 den 12.09, AnonymBruker skrev:

Enig. Synes ikke dette virket harry, men kanskje litt upersonlig. Tydelig at det er en ungkar som bor her. Kjenner en som har veldig mye nips. Det synes jeg er litt harry, men hans smak. Tror han er en samler av forskjellige nips-favoritter.

 

Anonymkode: fd316...a4a

Nei jeg er ikke spesielt harry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 minutter siden, WubWub skrev:

Nei jeg er ikke spesielt harry

Syns du har det fint jeg @WubWub

Liker spesielt godt det grå teppet til den rosa sofaen :) 

Anonymkode: d4136...d00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Syns du har det fint jeg @WubWub

Liker spesielt godt det grå teppet til den rosa sofaen :) 

Anonymkode: d4136...d00

rosa sofa , nei nå må dere slutte bølle med meg. er ikke pent å gjøre narr av folks handikapp

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...