Gå til innhold

Hvordan tolker dere dette?


WubWub

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Haha, de er rosa. :fnise: Sånn lakserosa. Absolutt ikke grå. 

Anonymkode: 7a3b5...8a9

Temmelig knæsj lakserosa, faktisk :P 

Det er stygt å le dersom du er fargeblind, men neste gang du kjøper noe burde du kanskj spørre om fargen i butikken (evt. se om det står på esken. Jeg garanterer at fargen heter noe med «pink» :fnise: )

Anonymkode: 7a3b5...8a9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, WubWub skrev:

Tror dere kødder med meg :P

Nei. Spør noen som kjenner, dersom du ikke stoler på oss.

Anonymkode: 41ee8...82b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager å måtte si det, men de joggeskoa er så knæsj lakserosa du mest antagelig blender alt du møter på, selv i stummende mørke.

Hjemmet ditt ser hyggelig ut det, men syntes også at det er en del "rot". Gubben og jeg har veldig forskjellige hobbyer som krever en del ting, jeg prioriterte å ordne med oppbevaringsmøbler hvor min hobby kan skjules lett når jeg rydder det vekk. Gubben fikk rett og slett bare eget rom, det var en kamp jeg ikke orket å ta :)
Jeg savner liksom det hjemme hos deg, oppbevaringsmøbler som gjør at alle tinga dine har sin plass ute av syne så det ikke er i veien eller får stedet til å virke overfylt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Temmelig knæsj lakserosa, faktisk :P 

Det er stygt å le dersom du er fargeblind, men neste gang du kjøper noe burde du kanskj spørre om fargen i butikken (evt. se om det står på esken. Jeg garanterer at fargen heter noe med «pink» :fnise: )

Anonymkode: 7a3b5...8a9

Det forklarer kanskje hvorfor de hadde 75% rabatt på disse herre treningsskoene. Uff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, WubWub skrev:

Det forklarer kanskje hvorfor de hadde 75% rabatt på disse herre treningsskoene. Uff

Men selv om de er rosa, er de allikevel fine, synes jeg.

Anonymkode: 41ee8...82b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men selv om de er rosa, er de allikevel fine, synes jeg.

Anonymkode: 41ee8...82b

Jeg kler meg bare i hvitt, svart og grått og jeg trodde skoene var gråe. Et bilde hvor jeg har de på meg ;

moi.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fargeklatt midt oppi går helt greit. Jeg er mer imponert over at du klarer å gå i hvite bukser.
Er ikke det hat å holde rent og vaske ?

Da har jeg egentlig oppfølgingsspørsmål.
Du vet pynteputa og teppet i sofaen er rødt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg kler meg bare i hvitt, svart og grått og jeg trodde skoene var gråe. Et bilde hvor jeg har de på meg ;

moi.png

Nei sorry altså de er rimelig rosa. Samt så er detaljene på skjorta grønn. 

Anonymkode: 2e452...764

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei sorry altså de er rimelig rosa. Samt så er detaljene på skjorta grønn. 

Anonymkode: 2e452...764

Hvor ser du grønt på skjorta? Jeg ser kun grånyanser + hvitt på skjorta. Buksa er hvit.

Anonymkode: 41ee8...82b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg kler meg bare i hvitt, svart og grått og jeg trodde skoene var gråe. Et bilde hvor jeg har de på meg ;

moi.png

Jeg synes at du er fin i det antrekket inkludert de rosa skoene.

Anonymkode: 41ee8...82b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
8 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg kler meg bare i hvitt, svart og grått og jeg trodde skoene var gråe. Et bilde hvor jeg har de på meg ;

moi.png

Du ser ut som om du hører hjemme i Los Angeles :-D har vært der x antall ganger,og du går rett inn i bildene,hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Emmelise skrev:

En fargeklatt midt oppi går helt greit. Jeg er mer imponert over at du klarer å gå i hvite bukser.
Er ikke det hat å holde rent og vaske ?

Da har jeg egentlig oppfølgingsspørsmål.
Du vet pynteputa og teppet i sofaen er rødt?

putene er røde? mor gav meg de for 3 år siden samt noen nisser. nissene flyttet jeg til et hjørne etter julen var over men putene ligger i sofaen enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, WubWub skrev:

putene er røde? mor gav meg de for 3 år siden samt noen nisser. nissene flyttet jeg til et hjørne etter julen var over men putene ligger i sofaen enda

Hei. Bilde nr 4: Den puta som ligger rett foran pleddet i sofaen er rød. Den puta som ligger lengre frem i bildet er hvit med grå skrift.

Anonymkode: 41ee8...82b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, WubWub skrev:

Det er det ene bildet hvor man såvidt kan se litt nakenhet som betegnes som harry? 

bildene ja, og altfor mange farger som ikke matcher, ting som er lina opp langs veggen, klokker og div. på "utstilling", treningsutstyr i stuen, ingen møbler som matcher eller har samme stil. osv, osv. Ser ut som alt bare er kasta inn i leiligheten. Veldig forstyrrende med bilde over TVn, spesielt med så mye farger og mønster. Jeg blir helt utmattet bare av å se på bilder av leiligheten, masse unødvendig stimuli.

Anonymkode: 9f582...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, WubWub skrev:

putene er røde? mor gav meg de for 3 år siden samt noen nisser. nissene flyttet jeg til et hjørne etter julen var over men putene ligger i sofaen enda

Gardinen på bilde nr 4 er i rødt og hvitt/hvitgrå

Anonymkode: 41ee8...82b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, WubWub skrev:

Må også presisere at dette er boligen til en uføretrygdet. Leiligheten ble kjøpt for 2,7 millioner og er på 87kvm, med 2 store soverom og 2 verandaer. Taksten på leiligheten har siden 2014 økt fra 2.7 mill til 4.7 millioner da Oslofolk har begynt kjøpe leiligheter i nabolaget (kort vei å pendle fra min by til Oslo).

Så lenge du kjøper og selger i samme marked vil ikke det at boligen har økt i verdi ha noe å si for deg. Med mindre du har barn som skal arve boligen en dag og selger den. Så de pengene ser du jo ikke noe til i praksis.

1 time siden, WubWub skrev:

Har kjøpt et nytt teppe som matcher fargene til resten av leiligheten, blod rød, hvit og grått ;

shoe.jpg

Huff, beklager, men teppe var grotesk.

1 time siden, WubWub skrev:

Huh? Slutt å tull, de er grå

De er faktisk lakserosa:fnise:

Anonymkode: 9f582...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De røde detaljene (på gardin, pledd, pute og bilde på veggen) på bilde nr 4, synes jeg at står fint til den grå sofaen og resten av stua.

Anonymkode: 41ee8...82b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så lenge du kjøper og selger i samme marked vil ikke det at boligen har økt i verdi ha noe å si for deg. Med mindre du har barn som skal arve boligen en dag og selger den. Så de pengene ser du jo ikke noe til i praksis.

Huff, beklager, men teppe var grotesk.

De er faktisk lakserosa:fnise:

Anonymkode: 9f582...bb0

Hva er grotekskt med det teppet?

Anonymkode: 41ee8...82b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...