Gå til innhold

Hvordan tolker dere dette?


WubWub

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg håper du tuller? Her på KG er nærmest alt blodharry i følge de fisefine oslofolka som vanker her. Du skal ikke endre ting ut i fra hva folk her inne mener. 

Anonymkode: 27e40...72e

Jeg er ikke harry *snufs* jeg eier ikke engang en wunderbaum, rullings eller grilldress :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg er veldig usikker på hva "harry" faktisk betyr. Når jeg var tenåring dro eksen min meg med på en fest hvor det var mange rånere, de hadde fett i håret, de pratet vulgært, de røyket rullings og de hadde på seg skitne klær. 

Jeg spurte så dama mi ; "hva slags folk er dette og hvorfor er jeg her?" og hun svarte "de er en harry gjeng".

Ser i tråden her at folk kaller meg harry men jeg er da slettes ikke slik den harrygjengen? Jeg kler meg pent, jeg snakker pent, jeg røyker ikke, jeg råner ikke. 

Dette får meg til å undre litt over begrepet "harrry", er det subjektivt eller objektivt?

Harry betyr gjerne at man er vulgær eller mangler smak. Det virker nesten som at du er usikker på deg selv mtp at du er så opptatt av hva andre tenker om deg og ditt.

Anonymkode: 27e40...72e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Harry betyr gjerne at man er vulgær eller mangler smak. Det virker nesten som at du er usikker på deg selv mtp at du er så opptatt av hva andre tenker om deg og ditt.

Anonymkode: 27e40...72e

Ja, jeg blir skikkelig lei meg. Tårene renner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, WubWub skrev:

blir litt for dumt å kalle meg harry når jeg ikke engang har lappen eller røyker. harry betyr en råner. jeg eier en bmw men jeg har lånt den bort til et familiemedlen

Du har sagt at Harry er synonymt med rånere, ikke vi. Hvorfor er du så opptatt av hva andre mener, gjør som du selv liker.

Anonymkode: 9f582...bb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, WubWub skrev:

Ja, jeg blir skikkelig lei meg. Tårene renner

Hvordan har du det ellers for tiden når det kommer til det psykiske? Har du snakket med behandleren din om dette? 

Anonymkode: 27e40...72e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har sagt at Harry er synonymt med rånere, ikke vi. Hvorfor er du så opptatt av hva andre mener, gjør som du selv liker.

Anonymkode: 9f582...bb0

Mitt poeng var at det er aller høyest subjektivt hva man legger i "harry" - dette varierer fra person til person. 

Personlig syntes jeg at folk som bruker slike merkelapper er simple/enkle - de ser ikke at mennesker har dimensjoner og de er raskt ute etter å plassere folk i en bås som de kan generalisere. 

Fra utsiden så syntes jeg det er morsomt å bevitne. Det er noe dyrisk og primitivt ved denne praksisen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har du det ellers for tiden når det kommer til det psykiske? Har du snakket med behandleren din om dette? 

Anonymkode: 27e40...72e

Jeg har det supert som alltid, takk som spør ;) Nei har ikke pratet med han på et par dager men jeg ser for meg at vi ville ledd godt om jeg tok opp personangrepene og anklagene om at jeg er en harry råner.

Som den gangen en KG bruker kalte meg en psykopat. Jeg fortalte dette til min psykolog og han spurte meg ;

Psykolog ; Kjenner vedkommende deg i virkeligheten?

Meg : Nei

Psykolog : Har han en medisinsk utdannelse eller noe lignende innen psykiatri?

Meg : Nei, jeg mistenker at han har veldig lav IQ

Psykolog : Det er sjeldent du tar feil

Meg : Vet

Psykolog : Jeg anbefaler deg å se bortifra det den idioten hevdet. Dette er snakk om en dåre av rang.

Meg : Vet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, WubWub skrev:

Mitt poeng var at det er aller høyest subjektivt hva man legger i "harry" - dette varierer fra person til person. 

Personlig syntes jeg at folk som bruker slike merkelapper er simple/enkle - de ser ikke at mennesker har dimensjoner og de er raskt ute etter å plassere folk i en bås som de kan generalisere. 

Fra utsiden så syntes jeg det er morsomt å bevitne. Det er noe dyrisk og primitivt ved denne praksisen. 

Hahahahah deeeen var god. 

Som om ikke du putter andre i båser selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg har det supert som alltid, takk som spør ;) Nei har ikke pratet med han på et par dager men jeg ser for meg at vi ville ledd godt om jeg tok opp personangrepene og anklagene om at jeg er en harry råner.

Som den gangen en KG bruker kalte meg en psykopat. Jeg fortalte dette til min psykolog og han spurte meg ;

Psykolog ; Kjenner vedkommende deg i virkeligheten?

Meg : Nei

Psykolog : Har han en medisinsk utdannelse eller noe lignende innen psykiatri?

Meg : Nei, jeg mistenker at han har veldig lav IQ

Psykolog : Det er sjeldent du tar feil

Meg : Vet

Psykolog : Jeg anbefaler deg å se bortifra det den idioten hevdet. Dette er snakk om en dåre av rang.

Meg : Vet

Jeg tenker mer på i forhold til at du legger ut veldig mye informasjon om deg her og i forhold til at du gråt av at noen kalte deg harry. 

Nå har jeg sterke tvil om at psykologen faktisk sa den nederste setningen der da det er uproft og ikke hjelper deg på noen måte for å være ærlig. 

Anonymkode: 27e40...72e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, yeans skrev:

Hahahahah deeeen var god. 

Som om ikke du putter andre i båser selv.

Jeg er en ensom ulv. Gruppetenkning , generaliseringer og slikt er ikke noe for meg. 

Syntes dog det er litt søtt når folk oppfører seg så primitivt at de setter folk i bås. Er litt huleboer mentalitet rundt dette, så jeg kan ikke gjøre annet enn å le litt. 

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker mer på i forhold til at du legger ut veldig mye informasjon om deg her og i forhold til at du gråt av at noen kalte deg harry. 

Nå har jeg sterke tvil om at psykologen faktisk sa den nederste setningen der da det er uproft og ikke hjelper deg på noen måte for å være ærlig. 

Anonymkode: 27e40...72e

Det var ironi, jeg gråter ikke. Spesielt ikke av at en undermåler sitter å langer ut med hets og personangrep. 

Jeg syntes det bare er søtt at folk blir så emosjonelle at de ikke greier regulere seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, WubWub skrev:

Det var ironi, jeg gråter ikke. Spesielt ikke av at en undermåler sitter å langer ut med hets og personangrep. 

Jeg syntes det bare er søtt at folk blir så emosjonelle at de ikke greier regulere seg selv. 

Jeg bare lurer på.. Nøyaktig hvem mener du bedriver hets og personangrep i tråden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker mer på i forhold til at du legger ut veldig mye informasjon om deg her og i forhold til at du gråt av at noen kalte deg harry. 

Nå har jeg sterke tvil om at psykologen faktisk sa den nederste setningen der da det er uproft og ikke hjelper deg på noen måte for å være ærlig. 

Anonymkode: 27e40...72e

Han tuller. Han skriver jo det selv tidligere i tråden og så vidt jeg husker er han ikke typen til å grine på kg akkurat. Kg er sport og underholdning for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt for mye løse ledninger her og der, og litt dårlig utnyttelse av plassen. En bokhylle kunne gjort underverker for å dele opp rommet, samtdig som rommet hadde blitt ryddigere. Får litt følelsen av at bildene er hengt på veggen uten noen mål og mening, og at det ikke er noen dypere mening bak det. Personlig liker jeg ikke masseproduserte bilder heller. Samtidig føler jeg at mye ikke har en logisk plassering, som smykker på et bord ved gange, proteinbokser ved skrivebordet, treningsutstyr her og der, mange bøker rotete under stuebordet. At dette stedet har potensiale - absolutt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, WubWub skrev:

Det var ironi, jeg gråter ikke. Spesielt ikke av at en undermåler sitter å langer ut med hets og personangrep. 

Jeg syntes det bare er søtt at folk blir så emosjonelle at de ikke greier regulere seg selv. 

OK, bra du ikke ble lei deg da :)

Anonymkode: 27e40...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Jolene skrev:

Litt for mye løse ledninger her og der, og litt dårlig utnyttelse av plassen. En bokhylle kunne gjort underverker for å dele opp rommet, samtdig som rommet hadde blitt ryddigere. Får litt følelsen av at bildene er hengt på veggen uten noen mål og mening, og at det ikke er noen dypere mening bak det. Personlig liker jeg ikke masseproduserte bilder heller. Samtidig føler jeg at mye ikke har en logisk plassering, som smykker på et bord ved gange, proteinbokser ved skrivebordet, treningsutstyr her og der, mange bøker rotete under stuebordet. At dette stedet har potensiale - absolutt!

Dette kunne blitt kort oppsummert med ; 

"Leiligheten er fin så lenge du ikke bor i den". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, WubWub skrev:

Dette kunne blitt kort oppsummert med ; 

"Leiligheten er fin så lenge du ikke bor i den". 

Alle disse som kritiserer, har det vel stylet og prikkfritt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arabella skrev:

Alle disse som kritiserer, har det vel stylet og prikkfritt selv.

hehe ja ser for meg hjemmet til de som kaller mine bilder for rotete. om de tenker at jeg har det rotete så har de utvilsomt tvangstanker ala OCD. eller på folkespråket ; "de har støv på hjernen"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, WubWub skrev:

Dette kunne blitt kort oppsummert med ; 

"Leiligheten er fin så lenge du ikke bor i den". 

I grunn ikke. Du etterpurte meninger om hva andre tolker om bildene. Etter alle våre samtaler burde du faktisk kjenne meg bedre. Jeg melder meg herved ut av tråden din.

 

3 minutter siden, Arabella skrev:

Alle disse som kritiserer, har det vel stylet og prikkfritt selv.

Hvor er kritikken min egentlig?

1 minutt siden, WubWub skrev:

hehe ja ser for meg hjemmet til de som kaller mine bilder for rotete. om de tenker at jeg har det rotete så har de utvilsomt tvangstanker ala OCD. eller på folkespråket ; "de har støv på hjernen"

Ikke i det hele tatt, og har aldri hevdet det om eget hjem. Som sagt WubWub, du burde kjenne meg bedre enn som så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor ryddig og rent mennesker som @Jolene har det der de sitter å kritiserer meg. Jeg vasker leiligheten min 1 gang i uken, det er kanskje ikke nok? Hvor mange ganger i uken vasker Jolene leiligheten sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...