Gå til innhold

Hvordan tolker dere dette?


WubWub

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, WubWub skrev:

Lurer på hvor ryddig og rent mennesker som @Jolene har det der de sitter å kritiserer meg. Jeg vasker leiligheten min 1 gang i uken, det er kanskje ikke nok? Hvor mange ganger i uken vasker Jolene leiligheten sin?

Hvorfor er du så ekkel?

For en drittungeoppførsel. Det er ingen som har drevet personhets på deg men du er den første til å gripe fatt i å gjøre det selv.

Skjerp deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Jolene skrev:

I grunn ikke. Du etterpurte meninger om hva andre tolker om bildene. Etter alle våre samtaler burde du faktisk kjenne meg bedre. Jeg melder meg herved ut av tråden din.

 

Om mitt hjem er rotete , hvordan ser ditt hjem ut? Er alt helt 100% sterilt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, yeans skrev:

Hvorfor er du så ekkel?

For en drittungeoppførsel. Det er ingen som har drevet personhets på deg men du er den første til å gripe fatt i å gjøre det selv.

Skjerp deg.

Jeg fikk beskjeden "du kjenner meg, du burde visst bedre". Men jeg kan også kontre med "du kjenner meg, du burde visst bedre". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg fikk beskjeden "du kjenner meg, du burde visst bedre". Men jeg kan også kontre med "du kjenner meg, du burde visst bedre". 

Du lager tråd om ditt hjem.

Du ber om tilbakemeldinger.

Du er fast kg gjenganger.

Du veit godt at det ikke har vært personangrep i tråden.

DU BEGYNNER PERSONANGREP SELV.

Du som påstår å være smart, empatisk or what the fu**, hvor er hjernen din i kveld? For logikk det mangler du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, yeans skrev:

Du lager tråd om ditt hjem.

Du ber om tilbakemeldinger.

Du er fast kg gjenganger.

Du veit godt at det ikke har vært personangrep i tråden.

DU BEGYNNER PERSONANGREP SELV.

Du som påstår å være smart, empatisk or what the fu**, hvor er hjernen din i kveld? For logikk det mangler du.

Jeg svarer det samme som vedkommende sa til meg "du kjenner meg, du burde visst bedre". Forståelse går gjerne to veier og ikke en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg svarer det samme som vedkommende sa til meg "du kjenner meg, du burde visst bedre". Forståelse går gjerne to veier og ikke en. 

Du har visst hakk i plata. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, yeans skrev:

Du har visst hakk i plata. 

Hva er det du vil fra meg, skal jeg grine eller hva er greia ? haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv tenker jeg at vask av leilighet får holde 1 gang i uken. jeg er også ekstremt ryddig. men jeg er åpenbart ikke ryddig og hygienisk nok for @Jolene. Av den grunn undrer jeg meg over hvor mange ganger hun vasker leiligheten sin og hvor sterilt og følelsesløst som hun vil at stuen skal være? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå Jolene være. Du vasker og har det fint. Du klarer deg bra! 

Anonymkode: 7cc02...e0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

La nå Jolene være. Du vasker og har det fint. Du klarer deg bra! 

Anonymkode: 7cc02...e0d

Jo skal det, men blir så jævlig irritert. Har ikke vært annet enn snill og god så sitter en der å mobber meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sånn "kjøper litt her og kjøper litt der". uten å tenke over hva man faktisk har hjemme fra før. Ser også ut som at den som lever der, har en stor fobi mot blanke vegger. Det er finere med tomme vegger, enn det som henger på veggene på disse bildene for å si det sånn. 

Anonymkode: ef2d8...bd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt sånn "kjøper litt her og kjøper litt der". uten å tenke over hva man faktisk har hjemme fra før. Ser også ut som at den som lever der, har en stor fobi mot blanke vegger. Det er finere med tomme vegger, enn det som henger på veggene på disse bildene for å si det sånn. 

Anonymkode: ef2d8...bd6

Det er vel smak og behag. Selv får jeg litt noia av folk som har anegalleri på veggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt sånn "kjøper litt her og kjøper litt der". uten å tenke over hva man faktisk har hjemme fra før. Ser også ut som at den som lever der, har en stor fobi mot blanke vegger. Det er finere med tomme vegger, enn det som henger på veggene på disse bildene for å si det sånn. 

Anonymkode: ef2d8...bd6

Er du enig med en bruker som kaller meg harry , rotete og det som verre er? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

Er du enig med en bruker som kaller meg harry , rotete og det som verre er? 

Hvorfor spør du om hva folk mener når du ikke vil høre svarene deres? Folk har forskjellig smak, noen liker leiligheten din, andre ikke. Sånn er det bare.

Anonymkode: 3cf1f...811

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor spør du om hva folk mener når du ikke vil høre svarene deres? Folk har forskjellig smak, noen liker leiligheten din, andre ikke. Sånn er det bare.

Anonymkode: 3cf1f...811

Det er forskjell på å ytre sin mening og å angripe meg som person. Jeg har alltid vært hyggelig mot vedkommende som helt ut av det blå angrep meg. Jeg trodde faktisk vi var venner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...