Gå til innhold

Hvordan tolker dere meg utifra øynene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trist, tom, lite livsgnist - var ikke akkurat "Glimt i øyet". 

Anonymkode: beead...307

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9.11.2017 den 2.41, AnonymBruker skrev:

Uinteressert og kanskje litt trist.

Anonymkode: 146c6...86c

Samt venstrevridd og ansatt i offentlig sektor (eller studerer til å bli det).  Kvasiintellektuell og Pseudo-feminist.

Anonymkode: 5e2dd...7b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg fikk et slikt blikk på bussen så ville jeg følt det var litt for direkte/intenst, og unngått blikket. Liker ikke at fremmede glor  direkte. Men kanskje jeg er rar.

Anonymkode: ddf50...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ser uskyld

Anonymkode: 72330...551

 

49 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenker at de har hatt en litt tøff barndom/ungdomstid men har nå fått egen familie. Drakk mye som ungdom. Skilte foreldre,lite kontakt med far. Er nå alenemor/har barn med forskjellige men livet har blitt mer stabilt. 

Anonymkode: c5058...2d2

Spar dere, TS har ikke svart èn gang i tråden.

Anonymkode: 95567...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2017 den 2.33, AnonymBruker skrev:

Vi dømmes alle ut fra måten vi ser ut på, da det er det første vi legger merke til. Og øynene til mennesker kan gi informasjon nok til å dømme på godt og vondt.

Hva hadde dere da tenkt om dere møtte  mine øyne?

 

 

image.jpeg

Anonymkode: a38fe...f7e

Du har vakre øyne med dybde.

Anonymkode: 212a3...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎09‎.‎11‎.‎2017 den 2.33, AnonymBruker skrev:

Hva hadde dere da tenkt om dere møtte  mine øyne?

Smålubben småbarnsmor som morskt ser bort på en penere kvinne en seg selv...

Anonymkode: 6c1e5...819

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Smålubben småbarnsmor som morskt ser bort på en penere kvinne en seg selv...

Anonymkode: 6c1e5...819

:ohmy:

Anonymkode: 4f795...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, WubWub said:

Jo, budskapet ditt var ikke til å misforstås da det var krystallklart - men som sagt er øyekiruger uenig i denne påstanden som du serverte ; "Pupiilestørrelse og blikkretning, samt ro/uro (fast/flakkende blikk) sier mye om personlighet og sinnsstemning. Øynene i seg selv forteller svært mye."

Som jeg viste til så har øyekirurger som har operert flere tusen øyne hevdet at de ikke ser noen følelser eller uttrykk når hele ansiktet er dekket til bortsett fra øyne.

Det er som jeg hele tiden har påpekt ; det er de små musklene rundt øyet som viser følelsesuttrykk og ikke selve øyeeplet. 

Hva er det jeg liksom skal ha misforstått med dette utsagnet ; "Øynene i seg selv forteller svært mye"?

Man ser nevrologiske responser og psykomotorisk uro. Mye av dette er styrt av emosjoner. Du misforstår hva øyekirurgen sier.

Anonymkode: 397ee...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man ser nevrologiske responser og psykomotorisk uro. Mye av dette er styrt av emosjoner. Du misforstår hva øyekirurgen sier.

Anonymkode: 397ee...ac1

Spensting fortolkning av disse utsagnene ;

"Jesper Hjortdal er klinisk professor og opererer jevnlig øyne. Han tror ikke øynene viser hva som foregår i sjelen.

– Jeg har operert i tusenvis av pasienter, og når vi dekker resten av ansiktet, er det ikke noe uttrykk i selve øyet, sier Hjortdal, som er klinisk professor ved øyeavdelingen ved Aarhus Universitet."

"– Vi viser følelsene våre gjennom subtile variasjoner i de små musklene i ansiktet – særlig rundt øynene. Det skjer som regel automatisk og ubevisst, sier nevropsykolog Thomas Zoëga Ramsøy, som har en doktorgrad i nevrobiologi. Han er forsker ved Singularity University i USA, direktør og eier av Neurons Inc. Consultancy og har tidligere forsket på hvordan ansiktsuttrykk avkodes."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2017 den 2.33, AnonymBruker skrev:

Vi dømmes alle ut fra måten vi ser ut på, da det er det første vi legger merke til. Og øynene til mennesker kan gi informasjon nok til å dømme på godt og vondt.

Hva hadde dere da tenkt om dere møtte  mine øyne?

 

 

image.jpeg

Anonymkode: a38fe...f7e

Angstfylt, mørk, nevrotisk, depressiv, manisk, disorders, trist, streng, usikker, negativ, pessimistisk, avhengig av å være med folk hele tiden og samboer.

Anonymkode: 3dd0a...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2017 den 2.34, AnonymBruker skrev:

Snill, positiv, sprudlende, hyggelig og livsglad. En person jeg ville hatt i livet mitt

Anonymkode: d167a...c1a

Ser motsatt jeg... Litt sint, trøtt, sliten og ikke spesielt sprudlende... 

Anonymkode: 1c68b...041

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Hvor kom sprudlende fra?

Anonymkode: ebca3...e63

Fra TS som ikke svarer i tråden.

Anonymkode: 3dd0a...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 17.11.2017 at 1:53 AM, AnonymBruker said:

Er det bare jeg som husker at det samme bildet ble postet med et lignende HI tidligere?

Anonymkode: 0218b...260

Vet ikke om dette bildet har blitt postet på kg, men jeg har sett det før jeg også, ja. Litt irriterende å ikke huske. Men, mener å huske at personen virket sympatisk i alle fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...