Gå til innhold

Hvordan tolker dere meg utifra øynene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi dømmes alle ut fra måten vi ser ut på, da det er det første vi legger merke til. Og øynene til mennesker kan gi informasjon nok til å dømme på godt og vondt.

Hva hadde dere da tenkt om dere møtte  mine øyne?

 

 

image.jpeg

Anonymkode: a38fe...f7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snill, positiv, sprudlende, hyggelig og livsglad. En person jeg ville hatt i livet mitt

Anonymkode: d167a...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrig på livet, men kanskje litt sliten for tiden?

Anonymkode: d4ef5...35f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øynene i seg selv sier aldri noe særlig. De forandrer seg ikke etter humørendringer og har ingen korrelasjon med din personlighet, øynenes fasong , farge og sammensetning er genetisk. Det er de små musklene rundt øynene og den generelle ansiktsmimikken som kan fortelle oss noe om din tilstand. Men også her er det vanskelig å korrekt analysere vedkommendes stemning da vi mennesker ofte er dyktige til å skape fasader. 

Men utifra det lille man ser på bildet ditt så ville jeg tolket deg som trist og alvorlig. 

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, WubWub said:

Øynene i seg selv sier aldri noe særlig. De forandrer seg ikke etter humørendringer og har ingen korrelasjon med din personlighet, øynenes fasong , farge og sammensetning er genetisk. Det er de små musklene rundt øynene og den generelle ansiktsmimikken som kan fortelle oss noe om din tilstand. Men også her er det vanskelig å korrekt analysere vedkommendes stemning da vi mennesker ofte er dyktige til å skape fasader. 

Men utifra det lille man ser på bildet ditt så ville jeg tolket deg som trist og alvorlig. 

 

Dette er jo ikke sant. Øynene er sjelens speil og uttrykker mye følelser.

Anonymkode: d4ef5...35f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater tolkninger, sikkert fordi jeg er dårlig på det.

Du ser normal ut.

Anonymkode: f9667...02f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo ikke sant. Øynene er sjelens speil og uttrykker mye følelser.

Anonymkode: d4ef5...35f

Hvis man mener at mennesket har en sjel så. Det er jo ikke noe som er fakta. Dermed er det ikke sikkert at det du skriver er sant heller. 

Anonymkode: 146c6...86c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo ikke sant. Øynene er sjelens speil og uttrykker mye følelser.

Anonymkode: d4ef5...35f

Om det skal være noe hold i denne myten så må du isåfall først dokumentere at konseptet "sjel" faktisk eksisterer. Til dags dato så er det ingenting som peker i den retningen - tvert imot. Men jeg venter i spenning

 

 

Endret av WubWub
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, WubWub said:

Om det skal være noe hold i denne myten så må du isåfall først dokumentere at konseptet "sjel" faktisk eksisterer. Til dags dato så har vi ingenting som peker i den retningen - tvert imot. Men jeg venter i spenning

 

 

Når det gjeld deg er det ikke vits i. Angrer allerede at jeg påpekte fakta nemlig at du tar feil om øyets uttrykksevne.

Anonymkode: d4ef5...35f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når det gjeld deg er det ikke vits i. Angrer allerede at jeg påpekte fakta nemlig at du tar feil om øyets uttrykksevne.

Anonymkode: d4ef5...35f

Det jo ikke bare han som sier at du tar feil. Det er bare å lese deg opp på teoriene om mennesket, og hva det består av så ser du at konseptet "sjel" er omstridt. Det er basic filosofisk vitenskap. 

Anonymkode: 146c6...86c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Øynene er sjelens speil og uttrykker mye følelser. Anonymkode: d4ef5...35f

Jeg tror på at noen fant opp den setningen da de skulle skrive dikt og var forelsket. Det høres fint ut, men ellers er det ingenting der som en kan basere fakta på om alle mennesker.  Du har fine øyne som ser helt normale ut, ts. 

Anonymkode: 62390...f82

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når det gjeld deg er det ikke vits i. Angrer allerede at jeg påpekte fakta nemlig at du tar feil om øyets uttrykksevne.

Anonymkode: d4ef5...35f

Du har ikke påpekt noen form for fakta. Du har synset om en port til en sjel - men det er ingen vitenskapelige funn som viser til eksistensen av en sjel. Ergo blir dette synsing basert på overtro.

Sjelen er et religiøst konsept som er basert på "jeg tror det er slik derfor er det slik". Det er ikke gyldig bevisførsel. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er en veldig god og omsorgsfull person. Har nære venner. Jeg tror du jobber med mennesker,et omsorgsyrke.Noe har såret deg veldig den siste tiden.

Anonymkode: a413e...4f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi dømmes alle ut fra måten vi ser ut på, da det er det første vi legger merke til. Og øynene til mennesker kan gi informasjon nok til å dømme på godt og vondt.

Hva hadde dere da tenkt om dere møtte  mine øyne?

 

 

image.jpeg

Anonymkode: a38fe...f7e

Får vi fasiten fra deg? Har du også postet dette eller lignende bilde tidligere, for 1-2 år siden? Det var noe kjent med bildet

Anonymkode: 0218b...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å tolke noe når du har et tomt blikk som ikke sier noe særlig. Du ser vanlig... I guess. 

Anonymkode: 4fa2c...ca5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...