Gå til innhold

Leo ajkic


Katten

Anbefalte innlegg

Imponerende å dømme en fyr til et liv som "en med shitty personlighet" basert på en idiotisk ting han gjorde en gang. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvtitulerte dyrevernere er ofte mer endimensjonale enn religiøse fundamentalister. Altså. Dette er over ti år siden. En ung, upolert fyr gjorde et stunt som ikke fant klangbunn. Et stunt som så mer dramatisk ut på TV enn hva det i realiteten var. Det var også meningen. I virkeligheten ble det beregnet å ikke være en farlig høyde; katten ble ikke skadet. Om det var umusikalsk? Helt klart. Derfor ble det også beklaget og han har måttet svare for dette mange ganger siden. Hele hendelsen forteller mer om de som aldri klarer å slippe det enn hva den forteller om Leo Ajkic. Gå videre.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, elisaday said:

Tror du rosabloggerne er fornøyde med det som står her inne om dem? Og du skriver at denne tråden handler om "hvor stygg han er",  det kan tolkes som noe som handler om både utseende og personlighet. Så vidt jeg kan se handler det mest om hvor shitty personlighet han har. Det er desverre sånn at slik kritikk er innafor når du velger å være en offentlig person. 

Det er da en stor forskjell på CBE og hennes like enn denne fyren her. Når ble det akseptabelt på KG å hetse en person og ilegge han en hel masse dritt som er langt fra sannheten? Altså, jeg har ikke sans for Leo, men allikevel er det ingenting han har gjort, meg bekjent, som forsvarer denne tråden og slik oppførsel fra dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.... Har ikke sett på noen program med han, men hører ofte på Lørdagsrådet og han har vært rådgiver et par ganger.

Virket som han til tider hadde problemer med å forstå problemene som ble tatt opp, og kom med noen svar som fikk han til å virke tøff i trynet og litt lite sympatisk i mine ører. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...