Gå til innhold

Leo ajkic


Katten

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Sandin skrev:

Jeg tror nok det blir offentlige nyheter. Uansett går det fint an å si at man tråkket i salaten og legge seg litt flat for det @elisaday

 

Hva skal jeg si? Beklager for at jeg gikk ut fra at leo hadde blitt singel. Beklaget for at jeg reagerte som jeg gjorde på det jeg trodde var nyheten om at han var blitt singel. Beklager virkelig at han mistet dama si. Men hvordan kunne jeg vite det ut fra det som ble skrevet her? MÅ man følge alle slags folk på alle sosiale medier for å ha lov å reagere på noe som har blitt skrevet her? Denne gangen tok jeg kraftig feil men noe mer enn det kan jeg ikke si. Jeg synes selvfølgelig det er helt forferdelig at han har mistet noen på den måten. Det sier seg selv. Helt grusomt. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, elisaday skrev:

Hva skal jeg si? Beklager for at jeg gikk ut fra at leo hadde blitt singel. Beklaget for at jeg reagerte som jeg gjorde på det jeg trodde var nyheten om at han var blitt singel. Beklager virkelig at han mistet dama si. Men hvordan kunne jeg vite det ut fra det som ble skrevet her? MÅ man følge alle slags folk på alle sosiale medier for å ha lov å reagere på noe som har blitt skrevet her? Denne gangen tok jeg kraftig feil men noe mer enn det kan jeg ikke si. Jeg synes selvfølgelig det er helt forferdelig at han har mistet noen på den måten. Det sier seg selv. Helt grusomt. 

Det ville vært normalt å skrive noe ala "Å herregud det var jeg ikke klar over, jeg trodde bare han hadde blitt dumpa!". Ikke bjeffe sånn som du gjør. Du kunne jo også spurt hva som var greia før du konkluderte.

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte

Jeg synes Leo er en flott fyr som lager gode programmer, og synes det er fryktelig trist at han har mistet jenta si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sandin skrev:

Det ville vært normalt å skrive noe ala "Å herregud det var jeg ikke klar over, jeg trodde bare han hadde blitt dumpa!". Ikke bjeffe sånn som du gjør. Du kunne jo også spurt hva som var greia før du konkluderte.

Voff voff. Beklager. Går alltid ut fra at nyheter om Leo er negative i hans favør. Denne gangen tok jeg feil og det har  jeg beklaget. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti
24 minutter siden, elisaday skrev:

Voff voff. Beklager. Går alltid ut fra at nyheter om Leo er negative i hans favør. Denne gangen tok jeg feil og det har  jeg beklaget. 

Slik som du oppfører deg her skulle man tro du var meget bitter over et eller annet relatert til han? Hva nå enn det må være, så ikke begyn å skulle ta det ut nå, når kjæresten hans nettopp har dødd! Jeez. Har du sosiale antenner i det hele tatt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, ashanti skrev:

Slik som du oppfører deg her skulle man tro du var meget bitter over et eller annet relatert til han? Hva nå enn det må være, så ikke begyn å skulle ta det ut nå, når kjæresten hans nettopp har dødd! Jeez. Har du sosiale antenner i det hele tatt??

Hva skal jeg si? Beklager for at jeg gikk ut fra at leo hadde blitt singel. Beklaget for at jeg reagerte som jeg gjorde på det jeg trodde var nyheten om at han var blitt singel. Beklager virkelig at han mistet dama si. Men hvordan kunne jeg vite det ut fra det som ble skrevet her? MÅ man følge alle slags folk på alle sosiale medier for å ha lov å reagere på noe som har blitt skrevet her? Denne gangen tok jeg kraftig feil men noe mer enn det kan jeg ikke si. Jeg synes selvfølgelig det er helt forferdelig at han har mistet noen på den måten. Det sier seg selv. Helt grusomt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
1 time siden, Iowa skrev:

Imgur? Finner det ikke😔

Søk opp Leo Ajkic på Insta, så finner du det der. Det er ikke et bilde han har lagt ut, men storyen der bildet av han er liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så tragisk! Hva har skjedd? Har ikke instagram, så får ikke sett der.

Forresten synes jeg ikke at man skal svare ufint og kverrulerende når det er slike nyheter som blir diskutert, @elisaday

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Nettroll skrev:

Uff så tragisk! Hva har skjedd? Har ikke instagram, så får ikke sett der.

Forresten synes jeg ikke at man skal svare ufint og kverrulerende når det er slike nyheter som blir diskutert, @elisaday

Han har lagt ut ett bilde av den nydelige kjæresten sin hvor det står R.I.P my ❤️👑.

Aner ikke hva som har skjedd , men det er vel uansett ikke bra å spekulere i. 

Forferdelig trist 💔😧

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Dette fikk vi meddelt på en festival jeg var på i helga. Han skulle være konferansier:

Vi beklager å måtte meddele at Leo Ajkic dessverre har meldt avbud på grunn av bortgang blant sine nærmeste. Det har vi selvsagt full forståelse for, og ønsker han hjertelig velkommen til oss ved en senere anledning <3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What?! Hvordan døde hun? Og hvorfor skulle han annonsere først på instastory? Hele greia er helt bizzarr. Så utrolig trist hvis det er sant. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Tapas skrev:

What?! Hvordan døde hun? Og hvorfor skulle han annonsere først på instastory? Hele greia er helt bizzarr. Så utrolig trist hvis det er sant. 

Hvorfor skulle det ikke være sant? Han "annonserte" det vel heller ikke, men. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han skylder vel ingen å annonsere noe som helst, er sikkert ganske jævlig for han i disse dager... synes ikke vi skal spekulere i hvordan hun døde, av respekt for henne.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Katten skrev:

Han skylder vel ingen å annonsere noe som helst, er sikkert ganske jævlig for han i disse dager... synes ikke vi skal spekulere i hvordan hun døde, av respekt for henne.

Helt enig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...