Gå til innhold

Leo ajkic


Katten

Anbefalte innlegg

Gjest ashanti
11 timer siden, MarianneE skrev:

Unnskyld meg her, "hater på han" er det "Paradise Hotell norsk"?

Det heter ikke å hate på! Det heter å hate! 

"Å hate på" er ikke et uttrykk som stammer fra Paradise Hotel. Det er et ganske vanlig slang-uttrykk i enkelte miljøer. Er kanskje ikke lurt å skrive slang på forum, men da vet du hvertfall at i ulike miljøer/byer/land så har man ulike slangord for ulike ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 20.5.2017 den 12.34, Salka skrev:

Helt enig! Han skulle fått så mye juling at han ikke hadde klart å gå en gang om han hadde mishandlet en av mine. Fysj, for en drittsekk! Misliker det gangsta-imaget hans også. Fæl type.

Rapportert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MarianneE skrev:

Liten tro på dine lese- og skrivevansker siden dette innlegget er ganske bra norsk. Det hadde heller ingenting med deg og gjøre, men uttrykket "å hate på" er noe som har kommet frem nå og da I de siste årene, og er utrolig dårlig språk. Bortimot en talefeil/ skrivefeil. Sees ofte brukt I sammenheng med Justin Bieber og Paradise Hotell. :roll:

Om dette gjør at du aldri vil kommentere noe som helst igjen.. Da så.

Rapportert for Brukerhets

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Maydis8 skrev:

Rapportert

Jeg skjelver i buksene. 

En som mishandler dyr fortjener ikke bedre. Men du syns kanskje dyremishandling er greit du? At katter ikke er verdt noe? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Maydis8 skrev:

Rapportert for Brukerhets

Ikke noe problem. Jeg er stor jente og klarer meg.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AneKS skrev:

Det med katten var bare tull. Det var ikke langt ned til bakken fra terassen, bare ser slik ut. Utrolig barnslig, og kan påvirke andre dumme folk til å gjøre dumme ting.

det er mange år siden! Fortjener ikke folk en ny sjangs? Mener dere som hater på han pga videoen at alle som har gjort noe dumt, aldri skal bli tilgit? 

Dyremishandling er utilgivelig uansett. Selv om det kanskje ikke var langt ned var det neppe særlig hyggelig for katten. Dyremishandlere fortjener ingen ny sjanse uansett hvem de er. En som tagger eller nasker i butikker som ung fortjener selvsagt en ny sjanse, men dyremishandling er langt mer alvorlig enn som så. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

2 minutter siden, Maskopi skrev:

I følge Leos instagram story har han mistet kjæresten sin, så utrolig trist! :cry3::hjerte:

Å bu fuckin hu. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, elisaday skrev:

Å bu fuckin hu. 

Litt av en medlidenhet du viser for avdøde. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, englefjert skrev:

Litt av en medlidenhet du viser for avdøde. 

Var ikke klar over at dyremishandleren hadde mistet en kjæreste på den måten. Regnet med han hadde dumpa/blitt dumpa. Hvem i helvete vet alt om alle z kjendiser i dette landet? 

Endret av elisaday
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, elisaday skrev:

Var ikke klar over at dyremishandleren hadde mistet en kjæreste på den måten. Regnet med han hadde blitt dumpa/blitt dumpa. Hvem i helvete vet alt om alle z kjendiser i dette landet? 

Ett menneskeliv er da et menneskeliv, uavhengig om de er sammen med en "z kjendis"?
Det er ingen grunn til å være ufin. Til neste gang kan du vel sjekke opp litt før du antar ting og fyrer løs på tastaturet. :-)

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen medlidenhet med dyremishandlere, men det er alltid trist når unge mennesker dør. Mine tanker går til familien hennes. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, englefjert skrev:

Ett menneskeliv er da et menneskeliv, uavhengig om de er sammen med en "z kjendis"?
Det er ingen grunn til å være ufin. Til neste gang kan du vel sjekke opp litt før du antar ting og fyrer løs på tastaturet. :-)

Ja neste gang jeg uttaler meg om en z kjendis skal jeg sjekke facebook, twitter, Instagram, facebook OG jodel bare for å være på den sikre siden. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, englefjert skrev:

Ett menneskeliv er da et menneskeliv, uavhengig om de er sammen med en "z kjendis"?
Det er ingen grunn til å være ufin. Til neste gang kan du vel sjekke opp litt før du antar ting og fyrer løs på tastaturet. :-)

Og SELVFØLGELIG er et menneskeliv et menneskeliv. Selvfølgelig er det trist når mennesker dør. Jeg har da aldri påstått noe annet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, elisaday skrev:

Ja neste gang jeg uttaler meg om en z kjendis skal jeg sjekke facebook, twitter, Instagram, facebook OG jodel bare for å være på den sikre siden. 

Ja, Gud forby at man ikke følger med på livet til alt som kan krype og gå i dette landet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, elisaday skrev:

Ja neste gang jeg uttaler meg om en z kjendis skal jeg sjekke facebook, twitter, Instagram, facebook OG jodel bare for å være på den sikre siden. 

Enda godt du ikke overdramatiserer. :-)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Seriøst. Med mindre du er fan av Leo og følger ham på IG hadde dette ikke blitt offentlige nyheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok det blir offentlige nyheter. Uansett går det fint an å si at man tråkket i salaten og legge seg litt flat for det @elisaday

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...