Katten Skrevet 19. januar 2017 #1 Del Skrevet 19. januar 2017 Noen andre som digger Leo, og det nye programmet hans Flukt? Og noen som vet om han har dame? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hemoglobin Skrevet 19. januar 2017 #2 Del Skrevet 19. januar 2017 Jeg klarer virkelig ikke den fyren. Jeg vet ikke hvorfor, Men ja, såvidt jeg vet så skal han ha dame. Samboer tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 19. januar 2017 #3 Del Skrevet 19. januar 2017 Klarte han ikke før, men etter flukt har jeg fått opp øynene litt. Hadde en sær tanke om at han prøvde å være så sinnsykt "gangster" (tøff altså, i mangel på ord), men fikk åpnet øynene litt der ja. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 19. januar 2017 #4 Del Skrevet 19. januar 2017 54 minutter siden, Katten skrev: Noen andre som digger Leo, og det nye programmet hans Flukt? Og noen som vet om han har dame? Dama hannes heter Live Nelvik. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten Skrevet 19. januar 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 19. januar 2017 17 minutter siden, Hemoglobin skrev: Jeg klarer virkelig ikke den fyren. Jeg vet ikke hvorfor, Men ja, såvidt jeg vet så skal han ha dame. Samboer tror jeg. Oi, er hun kjent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hemoglobin Skrevet 19. januar 2017 #6 Del Skrevet 19. januar 2017 Akkurat nå, Katten skrev: Oi, er hun kjent? Jeg vet ikke noe mer enn dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hemoglobin Skrevet 19. januar 2017 #7 Del Skrevet 19. januar 2017 11 minutter siden, amativeReflection skrev: Dama hannes heter Live Nelvik. Feil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 19. januar 2017 #8 Del Skrevet 19. januar 2017 3 minutter siden, Hemoglobin skrev: Feil. Nope, så det på fjernsynet. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hemoglobin Skrevet 19. januar 2017 #9 Del Skrevet 19. januar 2017 1 minutt siden, amativeReflection skrev: Nope, så det på fjernsynet. Det var bare på liksom. I den tv serien var tom caroline berg eriksen "dama til" Leo. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 19. januar 2017 #10 Del Skrevet 19. januar 2017 18 minutter siden, dillyduzit skrev: Klarte han ikke før, men etter flukt har jeg fått opp øynene litt. Hadde en sær tanke om at han prøvde å være så sinnsykt "gangster" (tøff altså, i mangel på ord), men fikk åpnet øynene litt der ja. Samme her! Han har virkelig vokst! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 19. januar 2017 #11 Del Skrevet 19. januar 2017 1 minutt siden, Hemoglobin skrev: Det var bare på liksom. I den tv serien var tom caroline berg eriksen "dama til" Leo. Hvem er Tom Caroline Berg Eriksen (for et fryktelig langt navn)? Og kanskje Tom er eksen til Leo... 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GulSol Skrevet 19. januar 2017 #12 Del Skrevet 19. januar 2017 20 minutter siden, amativeReflection skrev: Dama hannes heter Live Nelvik. Live Nelvik er gift med Tore Sagen fra RadioResepsjonen og sammen har de 2 barn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 19. januar 2017 #13 Del Skrevet 19. januar 2017 Nei, liker ikke dyremishandlere. Fyren burde fått sparken for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
winnie89 Skrevet 19. januar 2017 #14 Del Skrevet 19. januar 2017 Han har dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 19. januar 2017 #15 Del Skrevet 19. januar 2017 2 minutter siden, Herr Heftig skrev: Nei, liker ikke dyremishandlere. Fyren burde fått sparken for lenge siden. Jeg fikk aids av å se noe som var så dårlig filmet. Man skulle trodd noen hadde kastet filmeren på en vegg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 19. januar 2017 #16 Del Skrevet 19. januar 2017 Leo Ajkic er kongen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 19. januar 2017 #17 Del Skrevet 19. januar 2017 8 minutter siden, Gregor Clegane skrev: Leo Ajkic er kongen! Nope! Det er fortsatt Harald V! 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten Skrevet 19. januar 2017 Forfatter #18 Del Skrevet 19. januar 2017 21 minutter siden, winnie89 skrev: Han har dame. Hvordan vet du det? (haha, nå ble jeg SÅ skuffet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hemoglobin Skrevet 19. januar 2017 #19 Del Skrevet 19. januar 2017 5 minutter siden, Katten skrev: Hvordan vet du det? (haha, nå ble jeg SÅ skuffet) Det er ikke meg du spør, men jeg har sett dem. Pluss at det står litt her og der i media om hvordan han velger å holde henne unna offentligheten. Det er bare å google. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten Skrevet 19. januar 2017 Forfatter #20 Del Skrevet 19. januar 2017 1 minutt siden, Hemoglobin skrev: Det er ikke meg du spør, men jeg har sett dem. Pluss at det står litt her og der i media om hvordan han velger å holde henne unna offentligheten. Det er bare å google. Har googlet det, men fant bare en sak fra 2013, mye kan ha skjedd siden det Men jeg tror på deg altså:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg