Gå til innhold

The Voice Norge


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Er helt enig i at Anna absolutt ikke skulle gått ut. Hun var favoritten min. Hun tenkte litt utenfor boksen og var feisty på scenen; bra stemme og bra show.

Anonymkode: a9667...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er helt enig i at Anna absolutt ikke skulle gått ut. Hun var favoritten min. Hun tenkte litt utenfor boksen og var feisty på scenen; bra stemme og bra show.

Anonymkode: a9667...506

Føler de som skiller seg litt ut blir sendt hjem :dry: Så sitter vi igjen med kjedelige popbabes. 

Anonymkode: f4325...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kun sett deler av sendingen, men har sett på de fleste opptakene i ettertid. Skal se hele sendingen i sin helhet på nytt, men jeg ble også veldig skuffet over sangvalgene. Synest at de fleste hadde valgt kjedelige og ukjente sanger og sanger som ikke passet til stemmene. 

Mulig at det var sangvalgene som ikke kledde stemmene til folk, men jeg fikk inntrykk av at stemmene var en del dårligere enn i de andre sendingene, så sitter jeg her og lurer på hvor mye de har fiksa på stemmene i de andre sendingene som ikke har vært live? Tenkte litt på det her om dagen at det er merkelig at sangene som ligger på Spotify er klin like de fra sendingene, bortsett fra at publikumstøyen ikke er der lenger. Kan det være at de har lagt på studieversjonene til sendingene og lagt på publikstøyen oppå der?

Forøvrig synest jeg (ut i fra det jeg har sett) at Kaja var den som overrasket meg mest positivt. Jeg har så langt syntes hun har vært litt for kjedelig og lite original etter min smak, men jeg synest hun gjorde en av de mest interessante opptredene på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette har vært en ganske kjedelig sesong egentlig, synes de har tapt seg mye de siste årene... 

Anonymkode: 7520c...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er dumt at flere velger veldig ukjente sanger (i hvertfall for meg) og det er sanger jeg aldri har hørt om. Får liksom ingen reaksjon. Jeg blir bare apatisk og føler liksom ingenting. Dumt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Håper ikke det blir like kjedelige sang valg i kveld Sist fredag var jo gørr kjedelig med sanger jeg aldri har hørt før og alle synger likt. Skulle ønske Anna forsatt var med, hun var jo den eneste som skilte seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heier på Jeremaya i alle fall. De andre er så utrolig like (jentene) og kjører samme stil.

Anonymkode: 7d9ef...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Håper ikke det blir like kjedelige sang valg i kveld Sist fredag var jo gørr kjedelig med sanger jeg aldri har hørt før og alle synger likt. Skulle ønske Anna forsatt var med, hun var jo den eneste som skilte seg ut.

Enig! Håper på bedre sangvalg i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult låtvalg av Isabell, men syns kanskje ikke hun gjorde superbra. Syns allikevel kulheten på låta trekker opp.

Anonymkode: b746d...08e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kult låtvalg av Isabell, men syns kanskje ikke hun gjorde superbra. Syns allikevel kulheten på låta trekker opp.

Anonymkode: b746d...08e

Enig, den låta er veldig bra men syns hun ødela den litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
16 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Enig, den låta er veldig bra men syns hun ødela den litt

Nei, uff, Isabelle skuffet i dag. Vet ikke hva Yousef snakker om at det var hennes beste opptreden :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alle synger dårlig i kveld!!!! Hvem har valgt ut sangene for dem? Virker som de synger sanger som ikke passer for dem. Hittil har alle sunget surt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tirben skrev:

Synes alle synger dårlig i kveld!!!! Hvem har valgt ut sangene for dem? Virker som de synger sanger som ikke passer for dem. Hittil har alle sunget surt. 

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gledet meg til å høre Maria Celin i dag, men guuud hvoor kjedelig. Den toxic sangen i slik versjon har jeg hørt 100 ganger før.. snoork

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
3 minutter siden, tirben skrev:

Synes alle synger dårlig i kveld!!!! Hvem har valgt ut sangene for dem? Virker som de synger sanger som ikke passer for dem. Hittil har alle sunget surt. 

Men altså, Martin har jo ikke greie på musikk, det hører man på valget av deltakere. Synes alle hans deltakere synger surt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria Celin har kul stemme, men såååå kjeeeeedelig å synge Britney da! 

Åh, Depeche Mode! Noe bedre ihvertfall! Skrudde ikke på før nå, så ikke sett resten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Yes Depeche mode, nå begynner det å ligne noe,  ihvertfall.

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...