Gå til innhold

Gravid og kjæresten har vært utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, NotNaomi skrev:

Du fikk mye sinne mot deg her. Du var ærlig,og bare underbygger min påstand om at når så mange sier at de vil ha 100% ærlighet,så vil de egentlig ikke det. Regner ikke med at du sa dette til kona di:-) 

Ser godt hva du mener. At menn kan føle seg forvirret og litt hjelpesløse når dama er gravid. Følelsene styrer man ikke,- det er hva en gjør med dem som teller. Tror alle unntatt en annen her fikk med seg at du ikke syns det var greit å være utro. Men folk mister ofte helt besinnelsen når det kommer til utroskap. Fordi det er så sårt å oppleve. Du ser sikkert den. En må trå varsomt :-)

Takker for forståelse, NotNaomi! 🙂 Var ikke meningen å lage brudulje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Norre skrev:

Så mannens perspektiv er helt uvesentlig? Leste du det jeg skrev egentlig? 🙂

Ja, det gjorde jeg. Og jeg poengterte også at det dessverre er mange menn som reagerer negativt på graviditet som deg og nekter å skjønne at da endrer ting seg og ikke minst at partner gjerne trenger støtte og rett og slett omsorg fra dem. Der noen heller oppfører seg knuse egoistisk og avviser fremfor å ta vare på sin gravide kjæreste og lever i en eller annen syk virkelighet der de tror at gravide damer "sutrer og er vanskelig" når de bare er kvalme og dårlige og påvirket av masse hormoner, men egentlig helt normale for å være gravid. Der det er et "problem" for dem at kjæresten ikke er som før. Og jeg står for at det sier mye om en manns personlige egenskaper som empati og evne til omsorg. Man skjønner ikke særlig mye her i livet når man ikke forstår hvor sårende det er å bli avvist av en mann man er glad i når man i tillegg bærer barnet hans. For da er det ikke bare en selv som blir avvist men også barnet. Det er ikke noe poeng å "forstå" menn som oppfører seg sånn, fordi det er det det er: bedritent. Der ts sin kjæreste topper bedritent stort med å gå enda lenger. 

Anonymkode: ef55c...d18

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det gjorde jeg. Og jeg poengterte også at det dessverre er mange menn som reagerer negativt på graviditet som deg og nekter å skjønne at da endrer ting seg og ikke minst at partner gjerne trenger støtte og rett og slett omsorg fra dem. Der noen heller oppfører seg knuse egoistisk og avviser fremfor å ta vare på sin gravide kjæreste og lever i en eller annen syk virkelighet der de tror at gravide damer "sutrer og er vanskelig" når de bare er kvalme og dårlige og påvirket av masse hormoner, men egentlig helt normale for å være gravid. Der det er et "problem" for dem at kjæresten ikke er som før. Og jeg står for at det sier mye om en manns personlige egenskaper som empati og evne til omsorg. Man skjønner ikke særlig mye her i livet når man ikke forstår hvor sårende det er å bli avvist av en mann man er glad i når man i tillegg bærer barnet hans. For da er det ikke bare en selv som blir avvist men også barnet. Det er ikke noe poeng å "forstå" menn som oppfører seg sånn, fordi det er det det er: bedritent. Der ts sin kjæreste topper bedritent stort med å gå enda lenger. 

Anonymkode: ef55c...d18

Det er ikke mer jeg kan skrive for å få deg til å forstå. Virkelig ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke han Norre typ 15 år ? Blir rart å ha han i en graviditetstråd da sammen med de som sier at de skjønner mannen fordi kroppen som gravid blir så anderledes og hormonene som gravid blir så sur osv  - men altså, så ikke få en dame gravid da!!!

Uansett, Man skal være sammen gjennom tykt og tynt som et par, og det betyr MINIMUM (seriøst) å holde seg lojal.
Mannekropper forandrer seg også stort gjennom et forhold, holdning, vekt, hud, øyehuler, ballene henger, osvosv - men det er ingen damer som er utro fordet (jo det forekommer jo men altså det er ikke sånn et forhold skal være). Når man skaper en felles fremtid som å lage barn så bør man jo gjøre alt for at forholdet og barneoppdragelsen skal gå fint, og ikke risikere å sabotere hele den fremtiden fordi man vil ha en orgasme. Det er trossalt to andres liv innblandet.

Anonymkode: 44636...008

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke han Norre typ 15 år ? Blir rart å ha han i en graviditetstråd da sammen med de som sier at de skjønner mannen fordi kroppen som gravid blir så anderledes og hormonene som gravid blir så sur osv  - men altså, så ikke få en dame gravid da!!!

Uansett, Man skal være sammen gjennom tykt og tynt som et par, og det betyr MINIMUM (seriøst) å holde seg lojal.
Mannekropper forandrer seg også stort gjennom et forhold, holdning, vekt, hud, øyehuler, ballene henger, osvosv - men det er ingen damer som er utro fordet (jo det forekommer jo men altså det er ikke sånn et forhold skal være). Når man skaper en felles fremtid som å lage barn så bør man jo gjøre alt for at forholdet og barneoppdragelsen skal gå fint, og ikke risikere å sabotere hele den fremtiden fordi man vil ha en orgasme. Det er trossalt to andres liv innblandet.

Anonymkode: 44636...008

Har nettopp blitt bedratt selv, og det er et helvete. Forsvarer ingenting. Men hva skjer med uthenging av Norre her? Herregud.. 

Anonymkode: e90f3...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, allesammen! 🙂

Jeg setter pris på en god diskusjon, men vi bør vel ta denne i en annen tråd? Jeg starter en nå, og alle er velkommen i den! Jeg kaller den "Dumme, dumme Norre"... 👍🏻😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.7.2017 den 16.35, AnonymBruker skrev:

Jeg forsvarer ikke utroskap. Jeg sier bare at man må også være i stand til å se de andre verdiene et menneske har, om dette skulle inntreffe. Ikke være tulling og fokusere bare på det ensidige negative.

Anonymkode: 5df1f...760

Man er ganske tulling hvis du har overbevist deg selv om at dette er greit. Andre har en høyere standard for hvem de vil ha inn i livet sitt. 

Anonymkode: 9a632...efa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26. juli 2017 den 22.37, AnonymBruker skrev:

Han har lagt skylden over på meg, at det er min oppførsel som har resultert i det osv. Men jeg mener da det bør være lov å sette litt grenser når man venter barn sammen, men det er det han mener har resultert i at det ble sånn. Jeg er helt fortvila, og såret. Jeg føler hele livet mitt rakner, men jeg er så sinnsykt forbanna på han at jeg føler jeg er i en liten boble ... 

Anonymkode: 19481...91d

Veldig typisk at de gir den andre parten i forholdet skylden. Man må da for søren tenke litt selv også.

Anonymkode: 1af12...fd2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere patetiske menn i denne tråden som antyder eller tror at Ts og mannen har hatt mindre/lite sex i svangerskapet og at han derav må ty til andre: Ts skriver INGEN plass at de har mindre sex! Er du mann nok så kommer du både til å ha veldig lyst på dama di mens hun er gravid OG hun lyst på deg!:):) Og skulle det mot formodning være slik at dere har lite sex i svangerskapet så ville jeg som mann begynt med å se meg selv i speilet og spørre hvorfor det blir sånn. Er hun sliten fordi hun gjør alt husarbeidet? Avlaster du henne nok? Føler hun seg begjært og elsket? Er du sexy nok for henne? Osv:) jeg er nå gravid, min mann har veldig lyst på meg(hele tida) og vi har sex flere ganger i uka. Jeg hadde blitt kvalm av en slik "mann" som enkelte her fremstiller seg til å være(mindre lyst på dama osv og må ty til å fantasere om annet), samt en slik mann som ts har:kvalm: jeg ville hevet han på dynga med en gang, og etterhvert når ungen vokser til funnet en MANN. 

Anonymkode: 14e2d...a52

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man er ganske tulling hvis du har overbevist deg selv om at dette er greit. Andre har en høyere standard for hvem de vil ha inn i livet sitt. 

Anonymkode: 9a632...efa

Sikkert derfor det er så mye utroskap også, pga din såkalte "høyere standard":fnise:

Anonymkode: 5df1f...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det nesten helt likt- gravid, sambo signert opp på datingside for folk som ønsker å være utro, jeg oppdaget det da jeg var 4 mnd gravid. Jeg fikk også "skylda" for at jeg ikke hadde fått han til å føle seg attraktiv nok. Han lot masse i bakkant, Sa aldri unnskyld og var mer redd for hvordan min familie ville reagere på han enn mine følelser som bedratt. 

Jeg gjorde det slutt, men fortsatte å bo sammen.. vi hadde et barn fra før og, samtidig som ting ikke er helt sort hvitt. Jeg kan i dag sette pris på vennskapet og samarbeidet over barna. Jeg ser også at han må ha vært svært langt nede under Dette, sannsynligvis har han heller aldri hatt de rette følelsene for meg heller ergo burde han aldri egentlig ha inngått et forhold med meg og jeg burde fanget opp disse signalene.. Jeg prøver å gjøre sure miner til slett spill for barnas skyld, og det går greit nå. Jeg har gått videre, er på dates selv men ikke akkurat på seriøs jakt.

Anonymkode: 2589c...d29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette er grunnen til at jeg aldri skal ha barn. Å risikere å bli alenemor fordi menn syns det er så kult å være utro og stikke av fra familien sin. Forkastelig oppførsel. Håper alle menn som gjør dette får gonor€ og et liv i ensomhet.

Anonymkode: 3909d...d38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...