Gå til innhold

Gravid og kjæresten har vært utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flytt til foreldrene dine IDAG! Og test deg for alle kjønnssykdommer imårra tidlig!!Så leter du etter leilighet etc med hjelp av foreldrene dine, har en fin siste gravid-tid med kjærlighet og støtte fra familien og venner som ønsker deg det aller beste.  

Anonymkode: 3c3d7...e3a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen fare. Det er fortsatt samme karen du kjenner. Han har bare pult noen. Det gjorde han før han traff deg og kommer til å gjøre det etter deg.

Hadde ikke brydd meg om fyren er snill, grei og en flott fyr på alle andre måter. Det er nemlig dette som teller, ikke om han har hatt pikken i noen andre i 15 min.

Anonymkode: 5df1f...760

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen fare. Det er fortsatt samme karen du kjenner. Han har bare pult noen. Det gjorde han før han traff deg og kommer til å gjøre det etter deg.

Hadde ikke brydd meg om fyren er snill, grei og en flott fyr på alle andre måter. Det er nemlig dette som teller, ikke om han har hatt pikken i noen andre i 15 min.

Anonymkode: 5df1f...760

WTF? Syk 

Anonymkode: 3c3d7...e3a

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

WTF? Syk 

Anonymkode: 3c3d7...e3a

Nei, ikke syk. Det gir ingen mening i at man skal forlate alt det gode man har pga litt sengekos på si. Et menneske har svært mange andre verdier enn akkurat kjønnet sitt. Klarer man ikke se dette, men er sykelig opptatt av at en har hatt pikken ute i 15 min og det er det eneste som betyr noe, har man ikke mye overblikk.

Hvorfor skal en kaste vekk et godt, trygt, snilt og godhjertet menneske bare pga dette? Det er det som er sykt.

Anonymkode: 5df1f...760

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke syk. Det gir ingen mening i at man skal forlate alt det gode man har pga litt sengekos på si. Et menneske har svært mange andre verdier enn akkurat kjønnet sitt. Klarer man ikke se dette, men er sykelig opptatt av at en har hatt pikken ute i 15 min og det er det eneste som betyr noe, har man ikke mye overblikk.

Hvorfor skal en kaste vekk et godt, trygt, snilt og godhjertet menneske bare pga dette? Det er det som er sykt.

Anonymkode: 5df1f...760

Ehhh, du må tulle? Først er han utro bak ryggen hennes, og så gir han HENNE skylden for sine umoralske handlinger. For en trygg og snill fyr!

Anonymkode: 7f4f0...ecd

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke syk. Det gir ingen mening i at man skal forlate alt det gode man har pga litt sengekos på si. Et menneske har svært mange andre verdier enn akkurat kjønnet sitt. Klarer man ikke se dette, men er sykelig opptatt av at en har hatt pikken ute i 15 min og det er det eneste som betyr noe, har man ikke mye overblikk.

Hvorfor skal en kaste vekk et godt, trygt, snilt og godhjertet menneske bare pga dette? Det er det som er sykt.

Anonymkode: 5df1f...760

Fordi et menneske er ikke snill og godhjertet når en gjør noe slikt mot den en skal ha barn sammen med. Fordi dette for den personen som blir bedratt føler dette som et fundamentalt svik. Å fordi vi ikke som mennesker ønsker å leve som dyr hvor drifter, humør og sinstilstand styrer det vi gjør. Ta deg ei bolle å plag noen andre. 

TS jeg håper du har noen som bryr seg om deg som du kan søke støtte hos nå. Dette fortjente du ikke. 

Endret av RoH
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ehhh, du må tulle? Først er han utro bak ryggen hennes, og så gir han HENNE skylden for sine umoralske handlinger. For en trygg og snill fyr!

Anonymkode: 7f4f0...ecd

Jeg snakket generelt. I denne saken vet jeg ikke om fyren har et poeng, da jeg ikke har hørt hans side av saken. Det ville jeg nok gjort, ellers får jeg ikke nok info til å kunne gjøre meg opp en mening, Det er nok av brødhoder som uttaler seg på altfor lite grunnlag og de tror de vet så fryktelig mye. Slike hobbypsykologer er ikke noe å høre på, da de er altfor raske i sine uttalelser. De liker best å sitte på siden og hause opp ting, slik at de får delta i at det skjer noe. Meget raske til å forhåndsdømme, bitre som de av en eller annen grunn er.

Anonymkode: 5df1f...760

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min var utro mot meg når barnet var en uke gammelt, så litt samme situasjon. Har aldri hatt det så jævli før. Kastet han heldigvis ut, og prøvde å komme meg videre med livet. Det blir bra etterhvert, tiden leger heldigvis alle sår. Kom deg bort er mitt råd, særlig når han legger skyld på deg og har vært utro før. For en idiot, du og barnet fortjener mye bedre!

Anonymkode: 13231...503

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakket generelt. I denne saken vet jeg ikke om fyren har et poeng, da jeg ikke har hørt hans side av saken. Det ville jeg nok gjort, ellers får jeg ikke nok info til å kunne gjøre meg opp en mening, Det er nok av brødhoder som uttaler seg på altfor lite grunnlag og de tror de vet så fryktelig mye. Slike hobbypsykologer er ikke noe å høre på, da de er altfor raske i sine uttalelser. De liker best å sitte på siden og hause opp ting, slik at de får delta i at det skjer noe. Meget raske til å forhåndsdømme, bitre som de av en eller annen grunn er.

Anonymkode: 5df1f...760

...  what

Anonymkode: 7f4f0...ecd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

...  what

Anonymkode: 7f4f0...ecd

As I wrote.

Anonymkode: 5df1f...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakket generelt. I denne saken vet jeg ikke om fyren har et poeng, da jeg ikke har hørt hans side av saken. Det ville jeg nok gjort, ellers får jeg ikke nok info til å kunne gjøre meg opp en mening, Det er nok av brødhoder som uttaler seg på altfor lite grunnlag og de tror de vet så fryktelig mye. Slike hobbypsykologer er ikke noe å høre på, da de er altfor raske i sine uttalelser. De liker best å sitte på siden og hause opp ting, slik at de får delta i at det skjer noe. Meget raske til å forhåndsdømme, bitre som de av en eller annen grunn er.

Anonymkode: 5df1f...760

Du kan ikke snakke generelt i denne saken. Vanligvis mener jeg at en sak altid har to sider. Men i denne saken har den faktisk bare en side. TS sin side. Hun er bedratt, sviktet, gått bak ryggen på mens hun er gravid. Hun er i en sårbar periode av livet sitt og han skulle ha vært der for henne, ikke vært en ekstrem belastning. At du synes det er greit å leve i et åpent forhold kan du på ingen måte overføre til andre mennesker. Jeg har sett hvordan en slik handling kan påvirke mennesker, selvbildet deres, livssynet deres. Det kan for enkelt være ekstremt traumatiske helt på linje med en død. Den største forskjellen er at de ikke på noen måte kan komme seg bort fra situasjonen. Så spar de flåset komentarene om pikk og fitte. De er bar plumpe og sårende.    

Endret av RoH
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakket generelt. I denne saken vet jeg ikke om fyren har et poeng, da jeg ikke har hørt hans side av saken. Det ville jeg nok gjort, ellers får jeg ikke nok info til å kunne gjøre meg opp en mening, Det er nok av brødhoder som uttaler seg på altfor lite grunnlag og de tror de vet så fryktelig mye. Slike hobbypsykologer er ikke noe å høre på, da de er altfor raske i sine uttalelser. De liker best å sitte på siden og hause opp ting, slik at de får delta i at det skjer noe. Meget raske til å forhåndsdømme, bitre som de av en eller annen grunn er.

Anonymkode: 5df1f...760

Vær snill og stikk. Har du ikke noe kunstrultivt å komme med, annet enn å helt tydelig rakke ned på ts, som er i en vanskelig situasjon - kan du bare holde munn. Dette handler faktisk ikke om å se 'begge sider'. JEG er IKKE interessert i å høre et menneske forsvare sin utroskap. Utroskap er galt uansett! Mer trenger jeg ikke å vite. 

Anonymkode: 1a04f...7ae

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RoH skrev:

Du kan ikke snakke generelt i denne saken. Vanligvis mener jeg at en sak altid har to sider. Men i denne saken har den faktisk bare en side. TS sin side. Hun er bedratt, sviktet, gått bak ryggen på mens hun er gravid. Hun er i en sårbar periode av livet sitt og han skulle ha vært der for henne, ikke vært en som blir tilført en ekstrem belastning. At du synes det er greit å leve i et åpent forhold kan du på ingen måte overføre til andre mennesker. Jeg har sett hvordan en slik handling kan påvirke mennesker, selvbildet deres, livssynet deres. Det kan for enkelt være ekstremt traumatiske helt på linje med en død. Den største forskjellen er at de ikke på noen måte kan komme seg bort fra situasjonen. Så spar de flåset komentarene om pikk og fitte. De er bar plumpe og sårende.    

Deg om det. Klarer du ikke å se at en sak ALLTID har minst 2 sider, kan du ikke påstå noen ting. Om TS er 25 år gammel, er det 13140000 minutter av livet hennes du ikke vet en døyt om. Så du kan IKKE uttale deg på grunnlag av bare en av sakens sider. Det ville vært uklokt, dumt, uansvarlig og rett og slett idiotisk.

Anonymkode: 5df1f...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vær snill og stikk. Har du ikke noe kunstrultivt å komme med, annet enn å helt tydelig rakke ned på ts, som er i en vanskelig situasjon - kan du bare holde munn. Dette handler faktisk ikke om å se 'begge sider'. JEG er IKKE interessert i å høre et menneske forsvare sin utroskap. Utroskap er galt uansett! Mer trenger jeg ikke å vite. 

Anonymkode: 1a04f...7ae

Jeg forsvarer ikke utroskap. Jeg sier bare at man må også være i stand til å se de andre verdiene et menneske har, om dette skulle inntreffe. Ikke være tulling og fokusere bare på det ensidige negative.

Anonymkode: 5df1f...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forsvarer ikke utroskap. Jeg sier bare at man må også være i stand til å se de andre verdiene et menneske har, om dette skulle inntreffe. Ikke være tulling og fokusere bare på det ensidige negative.

Anonymkode: 5df1f...760

Selvsagt har alle en verdi. Men jeg tror at TS kanskje muligens ikke legger så stor vekt på mannens gode sider nå, når han har vært utro mot henne opptil flere ganger, og hun er gravid! Jesus.

Anonymkode: 1a04f...7ae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvsagt har alle en verdi. Men jeg tror at TS kanskje muligens ikke legger så stor vekt på mannens gode sider nå, når han har vært utro mot henne opptil flere ganger, og hun er gravid! Jesus.

Anonymkode: 1a04f...7ae

Uansett bør de vektlegges.

Anonymkode: 5df1f...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Typen gjorde noe forferdelig galt!

MEN: Det glemmes nesten alltid at menn faktisk også "sliter" under en graviditet. Husk: Mannen er IKKE gravid! Derfor er det umulig for en mann å fullt ut forstå det som foregår. Mannen opplever at damen blir humørsyk, tykk og får diverse hemmende plager. Han er den samme, hun blir "en annen". Og han har ingen forutsetninger for å kunne sette seg inn i hennes situasjon.

Det er trolig vanligere med utroskap (blant menn) under en graviditet enn folk er klar over. Det dysses i hvertfall ned. Isteden hauses det opp hvor evig lykkelig det er at to som elsker hverandre har skapt et gryende liv sammen. En graviditet er tung og vanskelig for både mor OG far!

Selv klarte jeg å "holde meg" da min kone gikk gravid, men det var en helt jævlig periode! Selvfølgelig skal man ikke svike damen sin I DET HELE TATT, og særlig ikke når hun er så sårbar, men det er lett å gå på en smell i denne situasjonen.

Forsvarer jeg utroskapen til denne mannen? NEI! Men jeg forstår ham godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Norre skrev:

Typen gjorde noe forferdelig galt!

MEN: Det glemmes nesten alltid at menn faktisk også "sliter" under en graviditet. Husk: Mannen er IKKE gravid! Derfor er det umulig for en mann å fullt ut forstå det som foregår. Mannen opplever at damen blir humørsyk, tykk og får diverse hemmende plager. Han er den samme, hun blir "en annen". Og han har ingen forutsetninger for å kunne sette seg inn i hennes situasjon.

Det er trolig vanligere med utroskap (blant menn) under en graviditet enn folk er klar over. Det dysses i hvertfall ned. Isteden hauses det opp hvor evig lykkelig det er at to som elsker hverandre har skapt et gryende liv sammen. En graviditet er tung og vanskelig for både mor OG far!

Selv klarte jeg å "holde meg" da min kone gikk gravid, men det var en helt jævlig periode! Selvfølgelig skal man ikke svike damen sin I DET HELE TATT, og særlig ikke når hun er så sårbar, men det er lett å gå på en smell i denne situasjonen.

Forsvarer jeg utroskapen til denne mannen? NEI! Men jeg forstår ham godt!

Åååå stakkars mannen!! Øøøh.... Ingen ting rettferdiggjør utroskap/svik /dårlig oppførsel osv. 

Anonymkode: 3c3d7...e3a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åååå stakkars mannen!! Øøøh.... Ingen ting rettferdiggjør utroskap/svik /dårlig oppførsel osv. 

Anonymkode: 3c3d7...e3a

Neida, menn er stygge beist! Alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forsvarer ikke utroskap. Jeg sier bare at man må også være i stand til å se de andre verdiene et menneske har, om dette skulle inntreffe. Ikke være tulling og fokusere bare på det ensidige negative.

Anonymkode: 5df1f...760

Tipper at du er en utro person selv og skal rettferdiggjøre utroskap /svik /dårlig oppførsel etc etc. Og sikkert folk med dårlig selvtillit som blir manipulert av sånne som deg og blir i dårlige forhold fordi de "må jo se andre sider ved personen enn noen minutter kjønnslig omgang med andre"...??????????????????????????????????????????????????????????????? Syyyyyyyyyyyyyyyyyyyykk 

Anonymkode: 3c3d7...e3a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...