Gå til innhold

Gravid og kjæresten har vært utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Overskriften sier vel sitt ...

Jeg reiste hjem til mine foreldre i helgen, bare for å koble ut litt og slappe av da jeg er gravid i 8ende mnd og det begynner å ta på veldig. 

Da jeg kom hjem på søndagen hadde jeg en ekkel følelse av at det var noe galt, men jeg lot det gå. Dagen etter hadde jeg og kjæresten min sex, koste og hadde det veldig hyggelig. Men jeg klarte fremdeles ikke å gå slipp på den vonde følelsen, så jeg åpnet pcen hans og der var det ene og det andre. Han har meldt seg inn i en datingside som spesifiserer at man kan ha en hemmelig affære enten man er gift eller har samboer. Jeg leste meldingene og fant ut at han har møtt hun ene, sendt nakenbilder og gitt telefonnummeret sitt til henne. Han har til og med betalt for tjenesten hennes ...

 

jeg er helt knust, og føler et ekstremt svik fra den jeg elsker høyere enn noe annet og som står meg nærmest. Han er lei seg, og oppriktig flau ... noe han bør være spørr du meg, men jeg føler veldig på det at dersom jeg ikke hadde funnet ut av det hadde han ikke fortalt meg det. Det tærer på å vite at jeg ikke fortjener å vite det eller at han har dårlig samvittighet overfor meg før han blir tatt med buksene nede bokstaveligtalt.

 

jeg vet ikke hva jeg skal si, tenke eller føle .., er helt ødelagt og knust. Måtte bare få det ut 

Anonymkode: 19481...91d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy faen. Fatter ikke at du klarer forholde deg så rolig som du fremstår her. Hva sier han til sitt forsvar da? Ikke at det er spesielt mye å si som hjelper i den situasjonen.

Anonymkode: 26e75...a5e

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen. Fatter ikke at du klarer forholde deg så rolig som du fremstår her. Hva sier han til sitt forsvar da? Ikke at det er spesielt mye å si som hjelper i den situasjonen.

Anonymkode: 26e75...a5e

Han har lagt skylden over på meg, at det er min oppførsel som har resultert i det osv. Men jeg mener da det bør være lov å sette litt grenser når man venter barn sammen, men det er det han mener har resultert i at det ble sånn. Jeg er helt fortvila, og såret. Jeg føler hele livet mitt rakner, men jeg er så sinnsykt forbanna på han at jeg føler jeg er i en liten boble ... 

Anonymkode: 19481...91d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Unika skrev:

For et brødhue han er! Har dere vært sammen lenge? Hvor gamle er dere?

Vi er begge 27 år, vært sammen i 2 år

Anonymkode: 19481...91d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har lagt skylden over på meg, at det er min oppførsel som har resultert i det osv. Men jeg mener da det bør være lov å sette litt grenser når man venter barn sammen, men det er det han mener har resultert i at det ble sånn. Jeg er helt fortvila, og såret. Jeg føler hele livet mitt rakner, men jeg er så sinnsykt forbanna på han at jeg føler jeg er i en liten boble ... 

Anonymkode: 19481...91d

Nei, det er ikke din oppførsel som er problemet her da det er HANS oppførsel som er helt på jordet! Han har ikke bare vært utro men velger å legge skylden over på deg. Dette er litt av et farsemne... Du har all grunn til å være forbanna samt føle at livet ditt holder på å rakne. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld flytting med en gang og kom deg ut. Du er ikke interessert i å ha noe slags form for delt foreldrerett med denne skapningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroskap når du sliter deg ut ved å bære fram hans barn er utilgivelig. Men det å legge skylden over på deg er nesten like ille. Så hver gang dere har problemer skal det liksom være greit å være utro?? Skal du la vær å sette grenser for da løper han til en annen kvinne? 

Idiot. Her burde han lagt seg langflat og tryglet om tilgivelse. Å legge denne byrden på deg i denne tunge tiden rett før fødselen er rett og slett ondskap. Og at han i tillegg har BETALT for å svikte sin høygravide kjæreste?! 

Hiv han ut.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har lagt skylden over på meg, at det er min oppførsel som har resultert i det osv.  

Anonymkode: 19481...91d

Jeg kan nesten si med full sikkerhet at han kommer til å fortsette å være utro mot deg. Han respekterer deg tydeligvis ikke i det hele tatt. 

Anonymkode: fe7d9...107

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan nesten si med full sikkerhet at han kommer til å fortsette å være utro mot deg. Han respekterer deg tydeligvis ikke i det hele tatt. 

Anonymkode: fe7d9...107

Det er dessverre ikke første ... :'( 

Anonymkode: 19481...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er dessverre ikke første ... :'( 

Anonymkode: 19481...91d

Da vet du hva du må gjøre.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp. Og se deg aldri tilbake. 

Dette er ikke mannen du vil dele resten av ditt liv med. Han kommer til å ødelegge deg, bit for bit, helt til du står igjen og lurer på hvem du er og hva du står for. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meld flytting og kom deg ut med en gang Ts før barnet plutselig kommer, om så det er hjem til foreldrene dine i første omgang. Er dere samboere når barnet er født sitter han med veldig mange flere rettigheter. 

Anonymkode: e67c9...ee6

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde ikke fortalt deg om det, han hadde fortsatt med det. Og det gjør han sansynligvis selvom du bustet han, for da kan jo ikke ting bli værre ikke sant? Nå har han vist deg at han har sånne holdninger! Det er IKKE det du fortjener eller noe et barn skal ta lære av og ha som "forbilde"!  Ikke bare er han utro , men han er utro med en som bærer hans barn og går gjennom 9 mnd kroppsforandringer og smertehelvete, og som er låst til å ta vare på et barn i minst 18 år fremover, (han har jo allerede fraskrevet seg ansvaret for denne familien siden han valgte å være utro) men han har også betalt for tjeneste, altså kjøpt en prostituert!!! Det sier veldig mye om kvinnesynet hans , begge deler, både at han bedrar deg , og kjøper hore!
Jeg hadde dumpa han på dagen!!!!!!!!!!  Så får han være pappa for ungen, men ikke noe mer, og til den tid så har du funnet deg en annen mann, mange menn som elsker jenter som er gravide og som faktisk syns gravideten er turn ON og ikke turn off (og kjøper hore i stedet! ) og menn som kan å respektere forholdet sitt og kvinner generelt mer enn det der !
Skjønner at du er glad  i han og tenker på å ville redde familien osv, men nå har han vist deg at han ikke har noen grenser ovenfor moralene i et forhold, og går til det steget å være utro. Han kan prøve å overbevise så mye han greier om at det ikke skal skje igjen, men om dere forblir sammen skal jeg love deg at det skjer igjen. Er det bedre for en unge å se foreldrene krangle gang på gang fordi den ene er utro med jevne mellomrom, eller i det minste har ødelagt tillitten til den andre såpass mye at det blir hyppig krangling. Nei..... Så kutt følelsene dine til han og få den soperen ut fra livet ditt ! Fy faen!

Anonymkode: 44636...008

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er dessverre ikke første ... :'( 

Anonymkode: 19481...91d

Åååååhhhhh, hater sånne menn!!!! Det er DERFOR man MÅ slå opp med en gang menn er utro!!!! Og ikke være så blendet av kjærlighet at man tilgir! For de som først viser at de har holdningen til det, kommer alltid til å ha denne holdningen, og da mest sannsynlig være åpen for å gjøre det igjen. DA får de som er utro et tydelig signal om at de mister alt i forholdet som konsekvens av utroskap og ikke signal om at de kan få 5 sjanser og strekke det ut til 10 nye sjanser og overtale seg til 5 nye sjanser , og til slutt sitter man igjen som en dørmatte med så mye dritt på at man ikke engang greier å reise seg for å gjøre noe som helst selvstendig, bare underkuer seg han. Kvinner skaff ryggrad og gå !!!

Anonymkode: 44636...008

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bestill flyttebil med kortet hans og og reis hjem til dine foreldre før barnet blir født.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, han har oppført seg lusent mot deg, men det er ikke det første som slår meg. Du vet ikke om han har brukt kondom når han hadde sex med henne, og hvis hun er prostituert kan hun være høyrisko for å ha hiv. Og du har hatt ubeskyttet sex med ham i etterkant av dette. 

Det første jeg hadde gjort, var å bestille time hos lege eller sexklinikk for å ta en sos/hiv-test. Og så tatt en ny en om noen uker. Og sagt til lege og helsepersonell at du (og barnet du venter) er i risiko for å få en seksuelt overførbar sykdom, siden kjæresten din har vært med prostituerte bak ryggen din. Hiv kan overføres ved fødsel, så her hadde jeg tatt alle forhåndsregler i verden. 

Endret av Virrevirrevapp
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig , å sjekke seg for seksuelt overførbare sykdommer bør dere begge gjøre. Men du må si fra at du er gravid for barn kan nemlig bli smittet med klamydia , herpes, syfilis og hiv!

Anonymkode: 44636...008

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, du må flytte FØR barnet er født. Da får du mest å si ang ungen. Gjør du ikke det må dere være enige om hver eneste lille filleting.

Så meld flytting til folkeregisteret NÅ . Sett opp foreldrene dine sin adresse. Etter du har gjort det så kan du tenke på hva du vil gjøre. Ingen tvinger deg til å flytte, men du vil seriøst ikke ha delt foreldreansvar om du faktisk kan la vær. Iallfall ikke med en dust som han.

Anonymkode: 355c9...26e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...