Gå til innhold

Gravid og kjæresten har vært utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Axl Rose

Du slår opp, finner deg et annet sted å bo men ikke for langt i fra barnefar. Barnet skal ha noe med faren å gjøre og vokse opp med han også (så lenge han ikke er en drittsekk å ikke vil ha noe med barnet å gjøre) selv om han har vært utro mot deg. Dere får barn sammen og da får dere prøve å være venner for ungens skyld og kun ungens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er FUCKED up! "Det gode man hadde"? Det gode man hadde er jo blandet annet bygd på tillit, gjensidig respekt, forelskelse, trygghet osv, tror du noe som helst av dette gjenstår nå...?

Anonymkode: 14e2d...a52

Du går jo rett i fella jeg advarer om?? Jeg sier at en må se disse egenskapene også, og ikke la alt overskygges av 15 min pikkvifting. Da er man blind og navlebeskuende.

Anonymkode: 5df1f...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tipper at du er en utro person selv og skal rettferdiggjøre utroskap /svik /dårlig oppførsel etc etc. Og sikkert folk med dårlig selvtillit som blir manipulert av sånne som deg og blir i dårlige forhold fordi de "må jo se andre sider ved personen enn noen minutter kjønnslig omgang med andre"...??????????????????????????????????????????????????????????????? Syyyyyyyyyyyyyyyyyyyykk 

Anonymkode: 3c3d7...e3a

Nei, ikke noe av det du tipper. Jeg har før sagt hva jeg mener om hobbypsykologer og synsere, slike som deg. Alt blir feil når du ikke har fakta.

Anonymkode: 5df1f...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mangler du argumenter? Jeg har tatt alt i betraktning ja,og begrunnet det også. Men du kan jo ikke lese tydeligvis. 

Anonymkode: 3c3d7...e3a

Jeg føler at vi er helt enige med hverandre, men kanskje misforstår vi hverandre i det vi skriver. 🙂 Peace!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Norre skrev:

Jeg føler at vi er helt enige med hverandre, men kanskje misforstår vi hverandre i det vi skriver. 🙂 Peace!

Lært deg nytt ord? Peace out ✌

Anonymkode: 3c3d7...e3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri til å forstå enkelte menn. De risikerer hus, hjem, forhold og unger for en orgasme. De ødelegger gladelig psyken til en de elsket, forårsaker smerter som kanskje aldri healer, knuser hjertet til bbarna sine og knuser familier. Alt for pikken. Kjenner jeg er glad jeg ikke har så stor kjønnsdrift at jeg er en slave av den. 

Anonymkode: 355c9...26e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mangler du argumenter? Jeg har tatt alt i betraktning ja,og begrunnet det også. Men du kan jo ikke lese tydeligvis. 

Anonymkode: 3c3d7...e3a

Hvorfor trenger man argumenter i en sånn sak?
Utroskap er helt enkelt IKKE GREIT.
Man trenger ikke argumenter. Men vil du ha noen ramser jeg gjerne opp noen for henne:
Utroskap knekker tilliten i et forhold, og vil påføre konstant usikkerhet resten av forholdet om man velger å tilgi. Det er å be om krangling og selvpining, man blir psyk av å vite at kjæresten sin ikke er trofast, så hver gang han går på butikken eller ikke tar telefonen får man de bildene i hodet om at han er med ei annen og følelsen man fikk forrige gang han var utro (som å bli revet opp alle muskler og sener innvendig, totalt revet i fillebiter mens noen spytter og sparker på sjela di og tupper til hjertet så det må ligge å streve for å pumpe for seg selv borte i gjørma der det blir spist på av parasitter og larver)
Utroskap gjør den som blir bedratt til en annen person, man får et helt annet selvbilde man føler seg stygg og udugelig på alle områder, og ikke minst blir man emosjonelt ødelagt og vil slite med tillitt resten av livet, ikke bare til han og fremtidige kjærester, men til alle. Tenk at noen som elsker en kan påføre en man elsker så mye smerte, hvor sleipe og mye smerte vil ikke andre kunne påføre meg da som ikke engang elsker meg?
Utroskap er det motsatte av å være lojal, og det å være lojal er jo hovedpunktet i et forhold. Greier man ikke holde dét engang så skal man ikke være i et forhold, da har man ikke respekt for forholdet eller følelsene til den man er med.
Utroskap viser at man ikke elsker vedkommende, for hva da, skal man løpe til en annen så fort forholdet skranter, det blir sykdom inne i  bildet, utseendet forandrer seg (newsflash det gjør det med alderen uansett) eller sexlysten daler? I ekteskapspakten sier man "gjennom tykt og tynt" for en grunn. En mann som er utro står ikke med en gjennom tynt, men bidrar til å lage forholdet tynt og ødelagt. Det er all over en handling som ikke er greit under NOEN omstendigheter.




 

Anonymkode: 44636...008

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer aldri til å forstå enkelte menn. De risikerer hus, hjem, forhold og unger for en orgasme. De ødelegger gladelig psyken til en de elsket, forårsaker smerter som kanskje aldri healer, knuser hjertet til bbarna sine og knuser familier. Alt for pikken. Kjenner jeg er glad jeg ikke har så stor kjønnsdrift at jeg er en slave av den. 

Anonymkode: 355c9...26e

Passer hen bedre tro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor trenger man argumenter i en sånn sak?
Utroskap er helt enkelt IKKE GREIT.
Man trenger ikke argumenter. Men vil du ha noen ramser jeg gjerne opp noen for henne:
Utroskap knekker tilliten i et forhold, og vil påføre konstant usikkerhet resten av forholdet om man velger å tilgi. Det er å be om krangling og selvpining, man blir psyk av å vite at kjæresten sin ikke er trofast, så hver gang han går på butikken eller ikke tar telefonen får man de bildene i hodet om at han er med ei annen og følelsen man fikk forrige gang han var utro (som å bli revet opp alle muskler og sener innvendig, totalt revet i fillebiter mens noen spytter og sparker på sjela di og tupper til hjertet så det må ligge å streve for å pumpe for seg selv borte i gjørma der det blir spist på av parasitter og larver)
Utroskap gjør den som blir bedratt til en annen person, man får et helt annet selvbilde man føler seg stygg og udugelig på alle områder, og ikke minst blir man emosjonelt ødelagt og vil slite med tillitt resten av livet, ikke bare til han og fremtidige kjærester, men til alle. Tenk at noen som elsker en kan påføre en man elsker så mye smerte, hvor sleipe og mye smerte vil ikke andre kunne påføre meg da som ikke engang elsker meg?
Utroskap er det motsatte av å være lojal, og det å være lojal er jo hovedpunktet i et forhold. Greier man ikke holde dét engang så skal man ikke være i et forhold, da har man ikke respekt for forholdet eller følelsene til den man er med.
Utroskap viser at man ikke elsker vedkommende, for hva da, skal man løpe til en annen så fort forholdet skranter, det blir sykdom inne i  bildet, utseendet forandrer seg (newsflash det gjør det med alderen uansett) eller sexlysten daler? I ekteskapspakten sier man "gjennom tykt og tynt" for en grunn. En mann som er utro står ikke med en gjennom tynt, men bidrar til å lage forholdet tynt og ødelagt. Det er all over en handling som ikke er greit under NOEN omstendigheter.




 

Anonymkode: 44636...008

Å du trenger en klem fordi du fortjener det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor trenger man argumenter i en sånn sak?
Utroskap er helt enkelt IKKE GREIT.
Man trenger ikke argumenter. Men vil du ha noen ramser jeg gjerne opp noen for henne:
Utroskap knekker tilliten i et forhold, og vil påføre konstant usikkerhet resten av forholdet om man velger å tilgi. Det er å be om krangling og selvpining, man blir psyk av å vite at kjæresten sin ikke er trofast, så hver gang han går på butikken eller ikke tar telefonen får man de bildene i hodet om at han er med ei annen og følelsen man fikk forrige gang han var utro (som å bli revet opp alle muskler og sener innvendig, totalt revet i fillebiter mens noen spytter og sparker på sjela di og tupper til hjertet så det må ligge å streve for å pumpe for seg selv borte i gjørma der det blir spist på av parasitter og larver)
Utroskap gjør den som blir bedratt til en annen person, man får et helt annet selvbilde man føler seg stygg og udugelig på alle områder, og ikke minst blir man emosjonelt ødelagt og vil slite med tillitt resten av livet, ikke bare til han og fremtidige kjærester, men til alle. Tenk at noen som elsker en kan påføre en man elsker så mye smerte, hvor sleipe og mye smerte vil ikke andre kunne påføre meg da som ikke engang elsker meg?
Utroskap er det motsatte av å være lojal, og det å være lojal er jo hovedpunktet i et forhold. Greier man ikke holde dét engang så skal man ikke være i et forhold, da har man ikke respekt for forholdet eller følelsene til den man er med.
Utroskap viser at man ikke elsker vedkommende, for hva da, skal man løpe til en annen så fort forholdet skranter, det blir sykdom inne i  bildet, utseendet forandrer seg (newsflash det gjør det med alderen uansett) eller sexlysten daler? I ekteskapspakten sier man "gjennom tykt og tynt" for en grunn. En mann som er utro står ikke med en gjennom tynt, men bidrar til å lage forholdet tynt og ødelagt. Det er all over en handling som ikke er greit under NOEN omstendigheter.




 

Anonymkode: 44636...008

Tror du har sitert feil. Jeg diskuterer i tillegg med noen andre og derav mine svar til vedkommende og ikke ts sitt innlegg. 

Anonymkode: 3c3d7...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor trenger man argumenter i en sånn sak?
Utroskap er helt enkelt IKKE GREIT.
Man trenger ikke argumenter. Men vil du ha noen ramser jeg gjerne opp noen for henne:
Utroskap knekker tilliten i et forhold, og vil påføre konstant usikkerhet resten av forholdet om man velger å tilgi. Det er å be om krangling og selvpining, man blir psyk av å vite at kjæresten sin ikke er trofast, så hver gang han går på butikken eller ikke tar telefonen får man de bildene i hodet om at han er med ei annen og følelsen man fikk forrige gang han var utro (som å bli revet opp alle muskler og sener innvendig, totalt revet i fillebiter mens noen spytter og sparker på sjela di og tupper til hjertet så det må ligge å streve for å pumpe for seg selv borte i gjørma der det blir spist på av parasitter og larver)
Utroskap gjør den som blir bedratt til en annen person, man får et helt annet selvbilde man føler seg stygg og udugelig på alle områder, og ikke minst blir man emosjonelt ødelagt og vil slite med tillitt resten av livet, ikke bare til han og fremtidige kjærester, men til alle. Tenk at noen som elsker en kan påføre en man elsker så mye smerte, hvor sleipe og mye smerte vil ikke andre kunne påføre meg da som ikke engang elsker meg?
Utroskap er det motsatte av å være lojal, og det å være lojal er jo hovedpunktet i et forhold. Greier man ikke holde dét engang så skal man ikke være i et forhold, da har man ikke respekt for forholdet eller følelsene til den man er med.
Utroskap viser at man ikke elsker vedkommende, for hva da, skal man løpe til en annen så fort forholdet skranter, det blir sykdom inne i  bildet, utseendet forandrer seg (newsflash det gjør det med alderen uansett) eller sexlysten daler? I ekteskapspakten sier man "gjennom tykt og tynt" for en grunn. En mann som er utro står ikke med en gjennom tynt, men bidrar til å lage forholdet tynt og ødelagt. Det er all over en handling som ikke er greit under NOEN omstendigheter.




 

Anonymkode: 44636...008

Altså det jeg mente var til Norre 

..

Anonymkode: 3c3d7...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså det jeg mente var til Norre 

..

Anonymkode: 3c3d7...e3a

Enda ei som ikke har skjønt det jeg skrev? HVOR leste du at jeg sa at "utroskap er greit"?? IKKE i mine innlegg, i hvert fall! ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ganske lavmål å spore av en tråd som ett knust menneske har skrevet for å drøfte om den åpenbare grusomme handlingen egentlig er grusom.

Dere burde skamme dere. Ts skal bli mor for første gang om en måned å få livet sitt snudd på hodet, og har nå i tillegg fått jorden revet bort under seg av en patetisk unnskyldning for en mann å dere prøver å rettferdiggjøre det?! Hva pokker er galt med dere? Ble dere mistet i gulvet med hodet først som barn?

Anonymkode: 355c9...26e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er ganske lavmål å spore av en tråd som ett knust menneske har skrevet for å drøfte om den åpenbare grusomme handlingen egentlig er grusom.

Dere burde skamme dere. Ts skal bli mor for første gang om en måned å få livet sitt snudd på hodet, og har nå i tillegg fått jorden revet bort under seg av en patetisk unnskyldning for en mann å dere prøver å rettferdiggjøre det?! Hva pokker er galt med dere? Ble dere mistet i gulvet med hodet først som barn?

Anonymkode: 355c9...26e

Kjære vene??!! Jeg har ALDRI rettferdiggjort noesomhelst!! VIS MEG hvor jeg forsvarte mannens utroskap???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Norre skrev:

Kjære vene??!! Jeg har ALDRI rettferdiggjort noesomhelst!! VIS MEG hvor jeg forsvarte mannens utroskap???

Du selv "holdt deg på matta"  da dama di var gravid.., og så var det noe med hvor fælt menn har det når dama er gravid så du sa du "skjønner han godt"..  Er ikke det like ille? Altså skal du ha applaus for å ikke være utro, men holdt nesten på å være det... Og dette med at du "skjønner han godt"..  

Jeg står bak ts og heier på henne mens jeg kjefter på Norre. (og ts har jeg allerede skrevet et innlegg til) 

Anonymkode: 3c3d7...e3a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du selv "holdt deg på matta"  da dama di var gravid.., og så var det noe med hvor fælt menn har det når dama er gravid så du sa du "skjønner han godt"..  Er ikke det like ille? Altså skal du ha applaus for å ikke være utro, men holdt nesten på å være det... Og dette med at du "skjønner han godt"..  

Jeg står bak ts og heier på henne mens jeg kjefter på Norre. (og ts har jeg allerede skrevet et innlegg til) 

Anonymkode: 3c3d7...e3a

Jeg gir opp. Det er formålsløst å dra dette videre. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TIL TS:

Innlegget jeg skrev var ikke ment for å forsvare din manns utroskap!

Det han gjorde var GALT og utilgivelig! Jeg synes du bør gå fra ham, fordi denne utroskapen har ødelagt den fundamentale tilliten som må være i et forhold. 

Jeg synes veldig synd på deg og ønsket deg og barnet alt godt!

Klem fra Norre 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
20 minutter siden, Norre skrev:

TIL TS:

Innlegget jeg skrev var ikke ment for å forsvare din manns utroskap!

Det han gjorde var GALT og utilgivelig! Jeg synes du bør gå fra ham, fordi denne utroskapen har ødelagt den fundamentale tilliten som må være i et forhold. 

Jeg synes veldig synd på deg og ønsket deg og barnet alt godt!

Klem fra Norre 

Du fikk mye sinne mot deg her. Du var ærlig,og bare underbygger min påstand om at når så mange sier at de vil ha 100% ærlighet,så vil de egentlig ikke det. Regner ikke med at du sa dette til kona di:-) 

Ser godt hva du mener. At menn kan føle seg forvirret og litt hjelpesløse når dama er gravid. Følelsene styrer man ikke,- det er hva en gjør med dem som teller. Tror alle unntatt en annen her fikk med seg at du ikke syns det var greit å være utro. Men folk mister ofte helt besinnelsen når det kommer til utroskap. Fordi det er så sårt å oppleve. Du ser sikkert den. En må trå varsomt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at det har noe å si, men har han fortalt grunnen til det? Har du slitt med sex i løpet av svangerskapet? Tenker han kanskje gjorde det pga mangel på sex ? Sier ikke at det er en unnskyldning i det heletatt, men bare lurer på hvorfor han gjorde det :s uansett, herregud for en møkkafyr, her sitter du å venter på å føde barnet hans også går han å har sex med andre. Utaknemmelig og ekkelt som fy. Skulle vært straff for sånt. 

Anonymkode: 84776...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Til Ts.

Jeg føler med deg. Det du opplever nå er ubeskrivelig vondt! Kanskje du kan dra til foreldrene dine så du får tenke litt over dette?

At han legger skylden på deg er stygt. Det avslører en veldig dårlig side ved ham! Stå på for babyens skyld,og jeg får bare ønske deg lykke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...