Gå til innhold

Hjertehåp og mannen skal prøve på et lite mirakel


Hjertehåp

Anbefalte innlegg

Jeg er 27 og mannen to be er 28. Jeg kastet piller for to måneder siden men er ikke inne i aktivt prøving da vi gifter oss til sommeren og går da inn i aktivt prøving. Nå bruker vi kondomr rundt eggløsning og jeg skriver inn i diverse apper så jeg vet sånn ca når eggløsningen er. Den siste uken har jeg hatt mensmurringer. Igår spottet jeg litt på morgen og det samme idag. Tok en test på søndag og den var negativ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skjønner jeg absolutt ingenting. Har spottet i to dager nå. Pleier aldri å spotte. Kan jeg være gravid ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens oppdatering. Mensen med stor m kom i natt som en foss bokstavelig tatt. Så ikke noe gravid her. Håper spiren sitter på første forsøk på bryllupsreisen vår i juli. Det er drømmen ❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Dragoste

Så koselig med bryllup og prøving da! 😊 Forhåpentlig vis så klaffer det snart for dere! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Liten oppdatering fra meg :). Denne uken har jeg eggløsning og vi har hatt sex uten kondomer da det ble droppet i hetens øyeblikk. I det siste har dessuten mannen to be( vi kaller han M) vært litt usikker på om han egentlig er klar. Dette har selvfølgelig vært veldig sårt for meg da jeg trodde vi var enige. Men nå ville M aldri ta i en kondom igjen. Hva hvis jeg blir gravid da har jeg sagt. Ja da venter vi barn sa M. Abort er uaktuelt for oss begge. Er også litt tabu å bli gravid før bryllup i vår kultur men det gir vi blaffen i. Hva hvis jg ikke er gravid? Da skulle vi prøve i juli. Så virker som om M er  back on track. 

Jg personlig vet ikke hva jeg skal føle rundt dette akkurat nå. Jeg ønsker meg et barn mer enn noe annet. Så håper jo testen er positiv om 14 dager. Vi får se da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her legges det inn aksjer hver dag for tiden og enkelte dager to-flere ganger 😂  Kjenner jg begynner å bli utålmodig og vil komme Dpo land og begynne å teste.  Hvor tidlig kan man teste? Åhh jg vil ha en spire. Eneste jg søker på om dagen er babyrelatert. Klar som det går an å bli her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.5.2017 den 5.28, Dragoste skrev:

Så koselig med bryllup og prøving da! 😊 Forhåpentlig vis så klaffer det snart for dere! ❤️

Takk❤  Ja nå har vi to store prosjekter på gang. I forhold til bryllup så er alt klart. Venter bare på dagen. Hadde vært veldig spesielt å ha en spire på selve dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent murringer hele helgen og greiene ikke dy meg. Ble en strimmel test. Den var negativ men hallo ikm er ike før om 13 dager ifølge app. Puppene kjennes også mye tyngre ut. Krysser fingre 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vondt i hele underlivet pga så mye sex som vi har hatt den siste uken :fnise::fnise::fnise:. Nå har jeg dessuten gått til innkjøp av folsyre og CB tester samt strimmel tester. Bare å holde seg tålmodig nå. Kjente dessuten metallsmak i munnen i hele går. Googlet og fant ut at det er et mulig tegn. Ellers kjøpte jeg en buksa idag og fikk meg selv til å tenke at hvis jeg er gravid så får jeg ikke brukt den noe særlig fremover. Kom teste dag og en positiv test. Gjør ikke noe om buksa og klær ikke passer så lenge vi får en spire 🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, DMS skrev:

Hei :) Kva dag er du på no? Spanande tider!

Jeg er 7 DPO. Satt oppe hele natt med serier med sambo og klarte ikke å snakke om noe annet. Så han bare tok frem en test og ba meg nå bare ta en test. Blendahvit :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, DMS skrev:

Hei :) Kva dag er du på no? Spanande tider!

Velkommen til min dagbok forresten ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hjertehåp skrev:

Velkommen til min dagbok forresten ☺️

Takk for det:) då er vi omtrent likt, eg er 8 dpo og har også brent av ein test🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, DMS skrev:

Takk for det:) då er vi omtrent likt, eg er 8 dpo og har også brent av ein test🙈

 Kjenner du noen symptomer mens vi venter ? Jeg tror jeg begynner å kjenne begynnelsen av mensensmerter ikveld 😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens update. Ikveld har jeg kjent mensmurringer. Syns det er veldig tidlig. Så Google ble det og fant ut at det kan være festesmerter. Åh som jg håper at det er det og ikke kroppen som gjør seg klar for mensen.  Nå må denne testetøsen holde ut frem til IKM før jg svir av nok en test.  

Ellers så kjenner jg meg litt ustabil i humøret. Tårene lå i øyekroken over en teit kommentar M gjorde idag. Jg vet jo at det bare var en spøk men ble inderlig lei meg. Kroppen er ikke helt stabil for tiden. Stakkars M 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der røk to tester til. Fått det for meg at strimmel testene mine er forskjellige så tok to på engang. Ikke noe skygge eller strek. Negativ. Nå begynner jeg å bli sikker på at jeg ikke er gravid. Er 9dpo og ikke en skygge i testen engang. Så gikk nok ikke denne måneden. Kan like gjerne få mensen nå og bare bli ferdig med det tenker jeg. Mens noe annet inni meg sier at jeg ikke skal forhaste meg og vente til ikm. Jeg har ikke særlig tålmodighet som dere ser. 

Endret av Hjertehåp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dragoste

Du må ikke tro at håpet er over allerede nå! Er bare ca. 50% som får positiv test 12 dpo 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Hjertehåp skrev:

 Kjenner du noen symptomer mens vi venter ? Jeg tror jeg begynner å kjenne begynnelsen av mensensmerter ikveld 😓

Nja, nokre. Litt stikningar i nedre del av magen, tempen er stort sett over 37,1 (ikkje basaltemp) som er det eg ofte var i tidlegare svangerskap, milde kvalmebyge som eg meiner eg kjenne igjen 😉 

 

Og du må ikkje miste håpet på denne pp-en! Framleis tidleg☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Dragoste skrev:

Du må ikke tro at håpet er over allerede nå! Er bare ca. 50% som får positiv test 12 dpo 😊

Har nok googlet for mye. Leste så mye om då mange som får skyggestrekker tidlig. Det var godt å høre 😊. 

2 timer siden, DMS skrev:

Nja, nokre. Litt stikningar i nedre del av magen, tempen er stort sett over 37,1 (ikkje basaltemp) som er det eg ofte var i tidlegare svangerskap, milde kvalmebyge som eg meiner eg kjenne igjen 😉 

 

Og du må ikkje miste håpet på denne pp-en! Framleis tidleg☺️

 Stikkninger og murringer vanlig? Spennende det her hehe. Nå må jeg være litt mer tålmodig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hjertehåp skrev:

Har nok googlet for mye. Leste så mye om då mange som får skyggestrekker tidlig. Det var godt å høre 😊. 

 Stikkninger og murringer vanlig? Spennende det her hehe. Nå må jeg være litt mer tålmodig. 

Tolmod er det fyrste som ryk når ein vil verte gravid😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...