Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han grunde fikk jeg bedre inntrykk av nå. 

Syns Martine Lunde er kul jeg.

Og så liker jeg Andrea. Og Kevin. 

Anonymkode: 565a0...a32

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Evelynita

Jeg tenkte at jeg kanskje var blitt for gammel for Paradise, men den gang ei. Jeg syns denne sesongen virker mye mer lovende enn de siste! 

Og litt sånn svar på det folk skriver, mine meninger.

Alex er IKKE kjekk. Syns faktisk han er ekstremt ekkel med solariumstanen sin. Ikke min type i det hele tatt. Tydelig at folk har forskjellig smak, det syns jeg er gøy :)

Lunde er virkelig pen- men ikke når hun bruker mye sminke. Hun er jo så pen med litt mindre sminke! 

Jeg liker Petter veldig godt. Han er ikke så dum han.

Marcus går på meg nervene.

Jeg liker IKKE Grunde, men tror faktisk det kan bli litt mer action med han, spesielt hvis han La Familia fyren går ut for han er bare ekstremt kjedelig.

Digg at Soph er ute, hun virket bare sur og veldig lite empatisk.

Skal bli gøy videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Evelynita skrev:

Jeg tenkte at jeg kanskje var blitt for gammel for Paradise, men den gang ei. Jeg syns denne sesongen virker mye mer lovende enn de siste! 

Og litt sånn svar på det folk skriver, mine meninger.

Alex er IKKE kjekk. Syns faktisk han er ekstremt ekkel med solariumstanen sin. Ikke min type i det hele tatt. Tydelig at folk har forskjellig smak, det syns jeg er gøy :)

Lunde er virkelig pen- men ikke når hun bruker mye sminke. Hun er jo så pen med litt mindre sminke! 

Jeg liker Petter veldig godt. Han er ikke så dum han.

Marcus går på meg nervene.

Jeg liker IKKE Grunde, men tror faktisk det kan bli litt mer action med han, spesielt hvis han La Familia fyren går ut for han er bare ekstremt kjedelig.

Digg at Soph er ute, hun virket bare sur og veldig lite empatisk.

Skal bli gøy videre :)

Lunde er flott, men den gule foundationen ødelegger så mye. Pent på fest, men no no på dagtid. Da syns jeg at selv orange foundation er mer innafor :P håper hun ser dette på tv, for tipper hun er nydelig med en mer hudfarget tone. 

 

Anonymkode: 01d0f...b18

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fame skrev:

Fordi de ikke gjorde noe for å få den opp?

Men hvis man ligger i samme seng med en jente flere netter, bør den ikke da bevege seg litt?

Anonymkode: aabd1...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, trodde jeg skulle ha mest sansen for Marcus, men nei, det har virkelig endret seg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig fått skikkelig sansen for Petter, han virker mer moden og laidback enn først antatt.  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måten Marcus snakker om Petter, som at han manipulerer jentene og hele gruppa vil ha han ut (noe som ikke stemmer), minner veldig om Carl Aksel fra forrige sesong og hvordan han omtale Nina og Jonas og deres "uetiske" og "feige" spill til alle de nye deltakerne. Også var det han som spilte mest skittent av dem alle.

UT! :dry:

Endret av helloAdele
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21/03/2017 den 12.22, Selma1984 skrev:

Vet noen forresten om noen gode recaps? Før var jo halve poenget med å se på Paradise Hotel å lese recapene på Vittighetens Dyd og Filter etter sendingen...

 

Si ifra om du finner noe recaps! Filter var best men hatet kommentarfeltet der alle regnet seg selv for kule til å egentlig se på PH eller heie på noen  :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg synes sånn instagram-sminke ikke funker i det hele tatt i den virkelige verden. Vet at det er så populært nå men.
Nesten scene sminke jo! Ser ok ut når hun er i greenrommet men når hun går rundt sånn ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Arktis skrev:

Har egentlig fått skikkelig sansen for Petter, han virker mer moden og laidback enn først antatt.  

Enig! Han har blitt min favoritt sammen med Kevin.

Marcus takler jeg ikke. Hadde flydd på veggen med han der rundt meg 24/7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Sitronmelis skrev:

Herregud Marcus er sliiitsom! Hva mente han med at det var Petter sin feil om han røyk? Altså når Martine skulle velge hvem Grunde skulle låses til. Hvordan i huleste kunne det bli Petter sin feil? Syns Marcus fikk det til å høres ut som at alt var Petter sin feil.. Fryktelig mye hat i retning Petter, har ikke sett noe av det Marcus antyder, at Petter åler seg inn på jentene og manipulerer de? Og så slitsom Marcus var da han prøvde å få ut av Petter hvem han mente kom til å ryke. HVEM RYKER PETTER? HVEM RYKER? Altså, hold kjeft da...:glare:

Enig! Virker som Marcus er skikkelig sjalu på Petter fordi han er så godt likt av jentene. Jeg ble så irritert da han maste og spurte Petter hundre ganger om hvem som ryker. Hvordan kan Petter vite det? :fnise: Han virket nesten besatt av Petter!

Nei, Petter er min favoritt altså. Liker også Kevin :-)

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig var veldig skeptisk til å se årets sesong etter fjorårets hvor caksel og Øystein regjerte. Ble møkkalei av å se produksjonen favorisere dem som jeg så på som mobbere. 

Så langt er jeg positivt overrasket! Sofie, Kevin og Petter er mine favoritter så langt. De fremstår som oppegående og empatiske mennesker. Martine Lunde fremstår heller ikke så aller verst. 

Aleksander, Sophie og Marcus har jeg ingenting til overs for. Aleksander er bare "glatt" og kvalmende. Sophie var er et ordentlig sutrehode og Marcus har ALT for mye selvtillit. Paranoiaen hans begynner å bli greit slitsom. 

Grunde hadde jeg er dårlig førsteinntrykk av, men vi får se om det endrer seg :) 

Bodø-Martine, Rebecca, Andrea og de andre har jeg ikke blitt ordentlig kjent med enda. Jeg liker egentlig ikke at de tar inn så mange svensker på norske PH. Har aldri sett en nordmann i verken den danske eller svenske versjonen. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2017 den 0.25, AnonymBruker skrev:

Grunde har musikkvideo :laugh:

Anonymkode: 69ace...269

Dette er noe av det beste jeg har sett :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker alle der inne, jeg! Selvfølgelig er det noen som irriterer meg litt mer enn andre, men sånn generelt liker jeg gjengen godt! Det vi ser er bare noen minutter av dagene deres så det er masse vi ikke får med oss. Så jeg skal ikke si så mye enda, jeg! :)

Men veldig spennende. Hvert år sier jeg til meg selv at NÅ skal jeg slutte å se på dette vaset, det er så dumt... Men igjen klarer jeg ikke holde meg unna. Er jo så underholdene!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at det ikke er noen som jeg misliker sånn med en gang. Markus/Marcus var litt too much denne uka men ikke på hat-nivå som CA, ihvertfall ikke enda.

Får litt nella av han Grunde da :fnise: G R U N D E liksom, for ett navn. Høres så sossete ut, men er faktisk ett norrønt navn som betyr å tenke/meditere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Raiu skrev:

Må si at det ikke er noen som jeg misliker sånn med en gang. Markus/Marcus var litt too much denne uka men ikke på hat-nivå som CA, ihvertfall ikke enda.

Får litt nella av han Grunde da :fnise: G R U N D E liksom, for ett navn. Høres så sossete ut, men er faktisk ett norrønt navn som betyr å tenke/meditere

Noen burde lage shippenavn for Grunde og Lunde :laugh:

Anonymkode: 7fc87...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen burde lage shippenavn for Grunde og Lunde :laugh:

Anonymkode: 7fc87...27c

Lrunde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen burde lage shippenavn for Grunde og Lunde :laugh:

Anonymkode: 7fc87...27c

Hva er shippenavn? :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Raiu skrev:

Må si at det ikke er noen som jeg misliker sånn med en gang. Markus/Marcus var litt too much denne uka men ikke på hat-nivå som CA, ihvertfall ikke enda.

Får litt nella av han Grunde da :fnise: G R U N D E liksom, for ett navn. Høres så sossete ut, men er faktisk ett norrønt navn som betyr å tenke/meditere

Jeg tenker på "GROONDE" hver gang jeg hører Grunde, en spansk og småfrekk padde som het det i en tegnefilm :P 

Anonymkode: 01d0f...b18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker på "GROONDE" hver gang jeg hører Grunde, en spansk og småfrekk padde som het det i en tegnefilm :P 

Anonymkode: 01d0f...b18

Her er'n. Dette vil alltid være Grunde for meg. 

IMG_1435.JPG

Anonymkode: 01d0f...b18

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...