Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er så trist når folk selger bunaden sin jeg (jada, sikkert patetisk). Er liksom noe man har til odel og eie...Kunne hun ikke la den gå i arv til datteren da? Bunader er jo ikke akkurat billige. 

Er hun i pengekrise kanskje.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Valetta skrev:

Jeg synes det er så trist når folk selger bunaden sin jeg (jada, sikkert patetisk). Er liksom noe man har til odel og eie...Kunne hun ikke la den gå i arv til datteren da? Bunader er jo ikke akkurat billige. 

Er hun i pengekrise kanskje.

Hun sa her for litt siden at mora broderer bunader. Så lider nok ingen bunadsnød. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Valetta skrev:

Jeg synes det er så trist når folk selger bunaden sin jeg (jada, sikkert patetisk). Er liksom noe man har til odel og eie...Kunne hun ikke la den gå i arv til datteren da? Bunader er jo ikke akkurat billige. 

Er hun i pengekrise kanskje.

Kan jeg aldri tenke meg, med en blogg så høyt opp på lista. Hun har jo allerede tjent sin første million.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Diamant skrev:

Kan jeg aldri tenke meg, med en blogg så høyt opp på lista. Hun har jo allerede tjent sin første million.

Sier hu ja...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, neiognei skrev:

Hun sa her for litt siden at mora broderer bunader. Så lider nok ingen bunadsnød. 

Desto tristere om det er hennes egen mor som har sydd den. Alle timene og kjærligheten i hvert et sting! Skal hun få sponset bunad sånn som Pilotfrue og mannen, sydd i utlandet i stedet?? Jeg hadde blitt VELDIG lei meg om min datter selger bunaden jeg har brodert spesielt til henne. 

Endret av Viking-girl
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Viking-girl skrev:

Desto tristere om det er hennes egen mor som har sydd den. Alle timene og kjærligheten i hvert et sting! Skal hun få sponset bunad sånn som Pilotfrue og mannen, sydd i utlandet i stedet?? Jeg hadde blitt VELDIG lei meg om min datter selger bunaden jeg har brodert spesielt til henne. 

Kan hende hun har flere og. Spør henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Viking-girl skrev:

Desto tristere om det er hennes egen mor som har sydd den. Alle timene og kjærligheten i hvert et sting! Skal hun få sponset bunad sånn som Pilotfrue og mannen, sydd i utlandet i stedet?? Jeg hadde blitt VELDIG lei meg om min datter selger bunaden jeg har brodert spesielt til henne. 

Kan tenke på èn milliard ting som er tristere enn akkurat det der 😳 

Hun har jo slanket seg 30 kg. Kanskje moren holder på å sy ny bunad til henne? 

Endret av Hummingbird2
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Kan tenke på èn milliard ting som er tristere enn akkurat det der 😳 

Hun har jo slanket seg 30 kg. Kanskje moren holder på å sy ny bunad til henne? 

At hun selger bunaden sin har ingen noe med, men jeg stusset bare litt siden hun nevnte at bunaden var sydd av hennes mor og dermed er litt ekstra verdifull. I annonsen så oppga hun at bunaden var i str. xs-s, så mindre kan den jo nesten ikke bli. Men, det kan jo så klart være at hun selger den for moren og at moren har tenkt å sy en ny til henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde den jo fint kunne gå i arv. Menmen. Hvis man har mulighet til å slenge om seg med bunader så er jo det en luxus.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Kan tenke på èn milliard ting som er tristere enn akkurat det der 😳 

Hun har jo slanket seg 30 kg. Kanskje moren holder på å sy ny bunad til henne? 

Siden hun brukte den på årets 17. mai, passer den nok.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Monky skrev:

Sier hu ja...

Tror nok det stemmer. Det er ingen hemmelighet at toppbloggere tjener svært godt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
10 timer siden, Viking-girl skrev:

Desto tristere om det er hennes egen mor som har sydd den. Alle timene og kjærligheten i hvert et sting! Skal hun få sponset bunad sånn som Pilotfrue og mannen, sydd i utlandet i stedet?? Jeg hadde blitt VELDIG lei meg om min datter selger bunaden jeg har brodert spesielt til henne. 

Kanskje moren stakk seg på nåla hver gang hun sydde på denne bunaden, så ikke så mye kjærlighet i hvert sting da. Kanskje moren til og med har sydd henne en ny. Tror uansett at dette salget er diskutert med mor. Slapp av! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Side2.no har lagt ut en artikkel om de 12 beste snapchat-tipsene, med tanke på hva man ikke bør gjøre. Kanskje noe å lese for AB. Mange gode råd :fnise:.

http://m.side2.no/aktuelt/12-ting-du-ikke-br-gjre-pa-snapchat/3423343095.html

Amen.😀

Har noen flere.

" Avleggere" sine prestasjoner er bare kjekt å se på om det er fra egen familie eller veldig nære venner. 

Posering i speilet på samme måte, gang etter gaaaang..

Snap av halve ansiktet med en hånd i håret.

Avleggere som skal fremføre sin udødelige kjærlighet på snap gang etter gang..

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det blir latterlig av bloggeren å skrive "Slik tjener jeg ekstra penger", og så linke det opp mot en spørreundersøkelse-tjeneste. Det er jo bare "lommerusk" å hente på å svare på undersøkelser, og vi vet at dette ikke er noe hun ville prioritert uten at det var et oppdrag. Det hun tjener ekstra penger på er å reklamere! Kall en spade for en spade, pleeease! 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clementina
21 timer siden, MissMaya skrev:

Jeg synes det blir latterlig av bloggeren å skrive "Slik tjener jeg ekstra penger", og så linke det opp mot en spørreundersøkelse-tjeneste. Det er jo bare "lommerusk" å hente på å svare på undersøkelser, og vi vet at dette ikke er noe hun ville prioritert uten at det var et oppdrag. Det hun tjener ekstra penger på er å reklamere! Kall en spade for en spade, pleeease! 

Nok et innlegg fra Anne Brith som er totalt blottet for sjarme og varme. Hun virker like innbydende som en kald fisk. Ikke rart hun nesten ikke har lesere og må løfte på dyna og/eller hytte med pekefingeren for at folk skal gidde å klikke seg inn for å se på togkræsjet. Beklager harde ord men tror jeg skriver det de fleste tenker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Brith vurderer å slutte å skrive om vekt, og signere vær varsom-plakaten, hva synes vi lesere om det? 

Jeg har vært stor fan av Solvår og hennes form for bryntatovering, og har tenkt å dra dit om jeg skal ta steget og tatovere mine bryn. Nå er jeg mer usikker, for brynene de har gitt AB ser akkurat så fake ut som før-bildene Solvår bruker når hun omtaler bryn de har reddet. 

Lashbar får heller ikke mine penger. Hvorfor vil noen se ut som om de har 4 cm hard, svart øyenskygge? 

Endret av Vipser
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som er god på å lete opp dokumentasjon så opplyser hun idag om at hun elsker Daniel Wellington klokkene og kjøpte sin første da hun bodde i Nederland som flyvertinne. Såvidt meg bekjent var DW foretaksregistrert første gang i 2011. Stusser litt på tidslinjen her?

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...