Gå til innhold

Rannveig Heitmann


suckers

Anbefalte innlegg

4 timer siden, chiki skrev:

Jeg har aldri hørt om dette, så dømmer heller ingen som ikke følger de svenske anbefalingene.

jeg elsker barna mine og gjør alt jeg kan for dem, og følger anbefalingene. selv om jeg ikke har 7 åringen min bakovervent.... 

Jeg fant det ut da jeg ventet nr 1. Brukte ca 1 time på å Google bilstoler. 

I dette tilfellet er det ikke snakk om en 7 åringen, men en 2 åring som sitter i beltestol. I tillegg har hun tykk jakke og feil belteføring. Når man ikke gidder å bruke litt mer tid på bilsikkerhet så kan man umulig bry seg så mye om barna sine. 

Synes også bloggere heller bør gå foran som gode eksempler i stedenfor å vise feilsitering.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest chiki
1 time siden, Lyckeliten skrev:

Jeg fant det ut da jeg ventet nr 1. Brukte ca 1 time på å Google bilstoler. 

I dette tilfellet er det ikke snakk om en 7 åringen, men en 2 åring som sitter i beltestol. I tillegg har hun tykk jakke og feil belteføring. Når man ikke gidder å bruke litt mer tid på bilsikkerhet så kan man umulig bry seg så mye om barna sine. 

Synes også bloggere heller bør gå foran som gode eksempler i stedenfor å vise feilsitering.

Jeg har faktisk lest MYE om bilsikring, og satt meg godt inn i både biler og stoler da vi ventet siste mann og trengte plass til både beltestol og 2 bakovervente stoler. Men har aldri hørt om grensen på 110 cm. 

Jenta mi blir 8 år og sitter i besafe. Andre venner spør hvorfor hun fortatt bruker «babystol» fordi de fleste bruker kun pute eller ingenting. 

Er helt enig i at bloggere  og andre «forbilder» bør gå foran som gode forbilder. Satt sjokkert hjemme da bloggerne viste bilsikringen til mamma til michelle, og sendte mail til produsentene av Karsten og Petra pga bilsikringen... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, chiki skrev:

Jeg har faktisk lest MYE om bilsikring, og satt meg godt inn i både biler og stoler da vi ventet siste mann og trengte plass til både beltestol og 2 bakovervente stoler. Men har aldri hørt om grensen på 110 cm. 

Jenta mi blir 8 år og sitter i besafe. Andre venner spør hvorfor hun fortatt bruker «babystol» fordi de fleste bruker kun pute eller ingenting. 

Er helt enig i at bloggere  og andre «forbilder» bør gå foran som gode forbilder. Satt sjokkert hjemme da bloggerne viste bilsikringen til mamma til michelle, og sendte mail til produsentene av Karsten og Petra pga bilsikringen... 

 

Men da vet du det nå :) 110 cm og 18 kg, men uansett anbefalt å sitte bakovervendt til største stolen er utvokst. Som skrevet over døde en 4 åring senest i julen, derfor litt farlig og dumt at det står 4 år (minst) på TT sine sider da det er stor forskjell på 4 åringer.

Ranvei er medlem av en gruppe på Facebook hvor det står mye om akkurat dette, så for henne er det ingen unnskyldning uansett. Hun stilte også spørsmål om en bakovervendt stol der for ikke så lenge siden.

Ja, den episoden av MTM er forkastelig.. og argumentet hennes om at det ikke er plass når de akkurat hadde kjøpt den bilen er jo sykt😳

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/11/2018 den 4.30, chiki skrev:

Speiltvillingene? 

Har sett mamma til michelle har latterlige grunner til å slurve. Hennes eldste har sittet på pute i midten LENGE

Ja, hun er drøy. Sitter på pute med 2 punkt sele i midten.

Livsfarlig, og veldig veldig ulovlig. Huff. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Bambi1995 said:

Ja, hun er drøy. Sitter på pute med 2 punkt sele i midten.

Livsfarlig, og veldig veldig ulovlig. Huff. 

Jepp, folk sikrer hundene sine bedre i bilen, liksom.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som så utbruddet hennes på snap i dag? Mot denne mannen som «tok» parkeringen hennes? 🙊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, strawberryjaw skrev:

Ja jeg....... stakkars he-he.

39 minutter siden, strawberryjaw skrev:

 

 

Endret av banana hammock
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, strawberryjaw skrev:

Noen som så utbruddet hennes på snap i dag? Mot denne mannen som «tok» parkeringen hennes? 🙊

Hva heter hun på snap? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, strawberryjaw skrev:

Noen som så utbruddet hennes på snap i dag? Mot denne mannen som «tok» parkeringen hennes? 🙊

Ja 🙈 Hvis noen hadde kjeftet på meg på den måten hadde jeg bare ledd, og for noe så dumt.. Det er en parkeringsplass, forstår at det er frustrerende at noen tok en plass hun ventet på, men hallo! kanskje hun skal være litt raskere neste gang? De må tydeligvis ha ventet på den begge to når han klarer å komme seg inn der først.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Lyckeliten skrev:

Hva heter hun på snap? 

rannveigheit 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Rosarose- skrev:

Ja 🙈 Hvis noen hadde kjeftet på meg på den måten hadde jeg bare ledd, og for noe så dumt.. Det er en parkeringsplass, forstår at det er frustrerende at noen tok en plass hun ventet på, men hallo! kanskje hun skal være litt raskere neste gang? De må tydeligvis ha ventet på den begge to når han klarer å komme seg inn der først.

Tåpelig! 

Han så jo ikke opp engang, men hun fortsatte. «Det var skikkelig slemt lissåm... hallo? Hører du hva jeg sier til deg? Du TOK plassen min!!» 

med sytete og tilgjort stemme

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Dette var bare så sykt at jeg måtte nevne det her, haha. I natt drømte jeg at jeg så Ranvei på snap, der hun filmet minstemann sammen med faren sin. I drømmen reagerte jeg på at hun filmen HAN mer enn ungen, som på en måte å vise han frem til hele verden. Gikk inn i kommentarfeltet hennes nå, og viser seg at hun har filma faren til yngstemann masse på snap. Wierd!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Bustefisk skrev:

Dette var bare så sykt at jeg måtte nevne det her, haha. I natt drømte jeg at jeg så Ranvei på snap, der hun filmet minstemann sammen med faren sin. I drømmen reagerte jeg på at hun filmen HAN mer enn ungen, som på en måte å vise han frem til hele verden. Gikk inn i kommentarfeltet hennes nå, og viser seg at hun har filma faren til yngstemann masse på snap. Wierd!

Jøss, har han endelig kommet inn i bildet! Er ikke veldig lenge siden hun skrev at han fortsatt ikke var interessert? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kristanna skrev:

Jøss, har han endelig kommet inn i bildet! Er ikke veldig lenge siden hun skrev at han fortsatt ikke var interessert? 

Hun skrev på et blogginnlegg at det hadde skjedd noe stort hun hadde kjempet lenge for og at hun gledet seg til hun kunne fortelle om det. Alle skjønte jo hva det dreide seg om (og sikkert derav drømmen min, selvom det er flere dager siden jeg leste det). Nå har flere kommentert og lurer på hvorfor hun har snappet han så mye, at det må være ubehagelig for han osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marie_82

Du vet du lever av å eksponere barna dine når du dokumenterer første møte mellom far og datter på snap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, Bustefisk skrev:

Rannveigheit

Jeg får aldri oppdatering fra henne, gjorde det før.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Summ skrev:

Jeg får aldri oppdatering fra henne, gjorde det før.

Ikke jeg hellerr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...