Gå til innhold

Antall sexpartnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

35 minutter siden, canacas skrev:

Jeg har nullstilt alle målere så nå er jeg jomfru igjen :yvonne:

Kan jeg få bli din første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, canacas skrev:

Jeg har nullstilt alle målere så nå er jeg jomfru igjen :yvonne:

Det er som med telleren i bilen. Når det blir for mange så ruller den over til null igjen?:laugh:

Anonymkode: 1807c...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er som med telleren i bilen. Når det blir for mange så ruller den over til null igjen?:laugh:

Anonymkode: 1807c...1bf

Quick fix beibi :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell mellom menn og kvinner. Kvinner har mye lettere for å få sex mens menn må faktisk jobbe for det. Kvinner som ligger rundt er løse og billige, mens menn blir sett på som helter. 

Anonymkode: 4900c...a76

enig i det. men 40-50 er nok løgn. typisk menn å legge på noen sifre og typisk kvinner og ta vekk noen tall. jeg er 26 og hatt veldig mye sex, og vil nok ligge på 30 + minus, men har hatt flere kjærester og flere perioder der jeg hverken ikke har gått ut på byen og bygget på huset mitt og drevet med helt andre ting. en som er 24 og har hatt sex med 40 stykk må da ha hatt ingen kjærester og/eller vært ekstremt mye på fest/byn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange sexpartnere har du hatt?
Hvor gammel er du?
Hvor mange sexpartnere synes du det er greit at en ny kjæreste har hatt før deg?

Spør av ren nysgjerrighet, føler selv at jeg har litt for strenge grenser for meg selv - både i forhold til meg selv og andre. Har for eksempel aldri hatt et ons. :blush:

Anonymkode: 14812...969

Jeg har hatt under 10 partnere, gidder ikke spesifisere. Aldri hatt ONS.  

36 år

Partner bør helst ikke hatt flere enn 15-20 synes jeg. Selv om de fleste jeg har vært med har hatt færre enn meg.

Anonymkode: 5820c...ec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

ehm, hører du dine egene ord før du skriver de ned? Eller leker du smart...

Anonymkode: b3020...f2f

hva er det som ikke er sant i det utsagnet ? det er jo sant. mange som ikke liker sannheten men slik er det. det er mye vanskeligere for en mann. å være en stud enn det det er å få seg ligg som en kvinne. sånn er det bare og kommer til å være:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antall partnere: en del.....

Alder: 24

Partneren: helst 0. Ikke mer enn 4.

Det handler ikke mest om partneren, men partnerne til partneren igjen. Heller en jente som har hatt sex med 50 jomfrugutter enn en som har hatt sex med 1 player

Anonymkode: 7e4ca...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt rundt 10, er 28 år, jente.

Vet at noen av guttene jeg har ligget med har hatt mange, og da har jeg automatisk blitt mer stressa over kjønnsykdommer (flere du kan få selv med kondombruk). Så for meg er det positivt om han har rundt 10 eller færre. Men jeg spør aldri. 

Anonymkode: 43e1f...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange sexpartnere har du hatt?
Hvor gammel er du?
Hvor mange sexpartnere synes du det er greit at en ny kjæreste har hatt før deg?

Spør av ren nysgjerrighet, føler selv at jeg har litt for strenge grenser for meg selv - både i forhold til meg selv og andre. Har for eksempel aldri hatt et ons. :blush:

Anonymkode: 14812...969

Har hatt ca 30 sexpartnere. Er kvinne, 49 år. Ble seksuelt aktiv da jeg var 16.

Hvor mange sexpartnere en kjæreste har hatt før meg, har jeg ikke spurt om siden jeg var tenåring. Den slags har jeg strengt tatt ikke noe med, og hva godt ville det medføre å vite noe slikt for meg? Ingenting. Det samme gjelder i motsatt retning også. Jeg forteller ingen partnere hvor mange jeg har hatt sex med, det har de ingenting med og det medfører ikke noe positivt å vite det.

Anonymkode: 01529...49c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2017 den 23.25, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell mellom menn og kvinner. Kvinner har mye lettere for å få sex mens menn må faktisk jobbe for det. Kvinner som ligger rundt er løse og billige, mens menn blir sett på som helter. 

Anonymkode: 4900c...a76

Ut fra den retorikken er jo kvinner som har hatt sex med flere enn mannen ikke være løs, ettersom hun garantert har hatt mange flere tilbud enn de hun har tatt i mot. Hun har altså vært selektiv og alt annet enn løs. Mannen derimot virker løs hvis han har tatt alle sjanser han fikk. Just saying. 

Anonymkode: 11e21...82b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle stå "burde jo kvinner" ikke "er jo kvinner" i innlegget over

Anonymkode: 11e21...82b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.1.2017 den 23.12, AnonymBruker skrev:

Hvor mange sexpartnere har du hatt?
Hvor gammel er du?
Hvor mange sexpartnere synes du det er greit at en ny kjæreste har hatt før deg?

Mange

Altfor gammel

Det driter jeg i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBrunkrem
På 17/01/2017 den 23.12, AnonymBruker skrev:

Hvor mange sexpartnere har du hatt? 2
Hvor gammel er du? 42
Hvor mange sexpartnere synes du det er greit at en ny kjæreste har hatt før deg? 2

Spør av ren nysgjerrighet, føler selv at jeg har litt for strenge grenser for meg selv - både i forhold til meg selv og andre. Har for eksempel aldri hatt et ons. :blush:

Anonymkode: 14812...969

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBrunkrem skrev:

 

Er det trolling eller er du 42 år?

Anonymkode: a6312...d5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er i midten av førtiåra og har hatt sex med fem personer. Jeg foretrekker at en eventuell kjæreste ikke har hatt mer enn maks dobbelt så mange sexpartnere som meg. Har hun hatt vesentlig flere så tror jeg rett og slett ikke vi passer sammen, på mange måter.

Anonymkode: b5795...549

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

0 sexpartnere :D I alle fall til nå i 2017 da... :phaedra:
Er 30 år, og voksen nok til å vite at en potensiell partner har hatt tidligere partnere, og for lat til å gidde telle selv så forventer ikke at potensielle partnere skal gidde telle heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ut fra den retorikken er jo kvinner som har hatt sex med flere enn mannen ikke være løs, ettersom hun garantert har hatt mange flere tilbud enn de hun har tatt i mot. Hun har altså vært selektiv og alt annet enn løs. Mannen derimot virker løs hvis han har tatt alle sjanser han fikk. Just saying. 

Anonymkode: 11e21...82b

Det er null logikk i det du skriver her. Just sayin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...