Gå til innhold

Antall sexpartnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 1/22/2017 den 12.53, AnonymBruker skrev:

Det er en mannegreie kvinnfolk flest bare får akseptere. Noen ting nytter det ikke krangle om eller diskutere. Når det er sagt så finnes det menn som verdsetter kvinner som vet hvordan de holder en kuk.

Anonymkode: 8e685...3ba

Jeg vet at det finnes menn som verdsetter det ;) Det er litt vanskelig å akseptere at det gjelder en regel for de og en annen for oss.

På 1/22/2017 den 13.09, kattepusen skrev:

Det kalles dobbeltmoral, og gammeldagstenkning om at kvinner ikke skal ha et sexliv før de har funnet sin ene rette :P
Noen lever enda som om det var 100 år siden 

Og hvem er det menn skal ha sex med før vi har funnet den rette? Det kan jo ikke være oss, for å være utro eller å være i et åpent forhold er jo heller ikke bra :frkk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 1/17/2017 den 23.12, AnonymBruker skrev:

Hvor mange sexpartnere har du hatt?
Hvor gammel er du?
Hvor mange sexpartnere synes du det er greit at en ny kjæreste har hatt før deg?

14
23

ca 20

Anonymkode: f5cfa...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
1 time siden, FruKG skrev:

Jeg vet at det finnes menn som verdsetter det ;) Det er litt vanskelig å akseptere at det gjelder en regel for de og en annen for oss.

Og hvem er det menn skal ha sex med før vi har funnet den rette? Det kan jo ikke være oss, for å være utro eller å være i et åpent forhold er jo heller ikke bra :frkk:

Alle med mer enn èn sexpartner kan puste rolig ut. Mesteparten av det menn skriver på Kåge er bare for å trykke ned kvinner og fornedre de litt. De trigges av det. Det interessante er at mange av de som påstår dette med antallet (at det skal være så få som overhodet mulig, helst null) gjerne har null til ingen tiltrekning på det motsatte kjønn og bruker da dette som ammunisjon for å straffe. 

Så pul i vei. Hvem bryr seg vel egentlig hva menn på Kvinneguiden mener? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, canacas skrev:

Alle med mer enn èn sexpartner kan puste rolig ut. Mesteparten av det menn skriver på Kåge er bare for å trykke ned kvinner og fornedre de litt. De trigges av det. Det interessante er at mange av de som påstår dette med antallet (at det skal være så få som overhodet mulig, helst null) gjerne har null til ingen tiltrekning på det motsatte kjønn og bruker da dette som ammunisjon for å straffe. 

Så pul i vei. Hvem bryr seg vel egentlig hva menn på Kvinneguiden mener? :ler:

Her virker det som du generaliserer. Det finnes de som er her for å utveksle erfaringer og forsøke å ta lærdom. Du har kanskje blitt skuffet noen ganger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
1 minutt siden, beck skrev:

Her virker det som du generaliserer. Det finnes de som er her for å utveksle erfaringer og forsøke å ta lærdom. Du har kanskje blitt skuffet noen ganger? 

:laugh: hahaha! Kun på kåge kjære venn, kun på KG. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2017 den 23.12, AnonymBruker skrev:

Hvor mange sexpartnere har du hatt?
Hvor gammel er du?
Hvor mange sexpartnere synes du det er greit at en ny kjæreste har hatt før deg?

1) Vet ikke, fordi jeg swingte en periode. Har ikke gjort det på et års tid, men forholder meg til at jeg hadde 8 partnere før swinging og 4 etter, altså 12. Hvis noen spør.

2) 34.

3) Uviktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, MaxxMekker skrev:

1) Vet ikke, fordi jeg swingte en periode. Har ikke gjort det på et års tid, men forholder meg til at jeg hadde 8 partnere før swinging og 4 etter at jeg "ga meg", altså 12. Hvis noen spør.

2) 34.

3) Uviktig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 35, har hatt mellom 20 - 25 en plass. Har hatt ONS én gang, alle de andre har jeg hatt et forhold til, seksuelt eller kjærester i lengre tid. Max 10 er greit at hun har hatt. Mer enn det er turn-off for meg. Forskjell på damer å menn vettu. Mener jeg. Vanskeligere for oss menn der altså....

Anonymkode: 66dc0...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, January 17, 2017 den 23.25, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell mellom menn og kvinner. Kvinner har mye lettere for å få sex mens menn må faktisk jobbe for det. Kvinner som ligger rundt er løse og billige, mens menn blir sett på som helter. 

Anonymkode: 4900c...a76

Forbanna tull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stamtplyr skrev:

Forbanna tull

Ikke faen.

Anonymkode: 66dc0...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...