Gå til innhold

Antall sexpartnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange sexpartnere har du hatt?
Hvor gammel er du?
Hvor mange sexpartnere synes du det er greit at en ny kjæreste har hatt før deg?

Spør av ren nysgjerrighet, føler selv at jeg har litt for strenge grenser for meg selv - både i forhold til meg selv og andre. Har for eksempel aldri hatt et ons. :blush:

Anonymkode: 14812...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rundt 40-50 stk

24

Helst mindre enn 10. Liker ikke jenter som ligger rundt..

Anonymkode: 4900c...a76

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3

27 år

Vet ikke. Har aldri tenkt på det før og jeg pleier ikke å spørre.

Anonymkode: dabbe...da4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rundt 40-50 stk

24

Helst mindre enn 10. Liker ikke jenter som ligger rundt..

Anonymkode: 4900c...a76

Eh, du har hatt 40-50 sjæl som 24 åring, og så sier du helst at jenta skal ha under 10? Hva fader.. Du hadde ikke fått deg mye om alle jenter tenkte som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, haze skrev:

Eh, du har hatt 40-50 sjæl som 24 åring, og så sier du helst at jenta skal ha under 10? Hva fader.. Du hadde ikke fått deg mye om alle jenter tenkte som deg.

Det er forskjell mellom menn og kvinner. Kvinner har mye lettere for å få sex mens menn må faktisk jobbe for det. Kvinner som ligger rundt er løse og billige, mens menn blir sett på som helter. 

Anonymkode: 4900c...a76

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell mellom menn og kvinner. Kvinner har mye lettere for å få sex mens menn må faktisk jobbe for det. Kvinner som ligger rundt er løse og billige, mens menn blir sett på som helter. 

Anonymkode: 4900c...a76

Ja men det bør ikke være slik. Jeg blir ikke akkurat tent når en mann forteller at han har ligget med 50 andre før meg. Da er sex uaktuelt for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi jenter får mye lettere sex, vi har mer å velge i, så standarden på våre partnere er høyere. Gutter må jobbe så hardt at de tar det de før. Har de pult mange er mange av de partnerene av skikkelig dårlig kvalitet. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 år. ca 35 partnere. 
har jeg først et ons med ei dame pleier jeg å ha jevnlig sex med ho i ettertid. frem til ting blir for komplisert med følelser, forhold etc.

Endret av herremann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Zanzibar3 skrev:

Vi jenter får mye lettere sex, vi har mer å velge i, så standarden på våre partnere er høyere. Gutter må jobbe så hardt at de tar det de før. Har de pult mange er mange av de partnerene av skikkelig dårlig kvalitet. 

ehm, hører du dine egene ord før du skriver de ned? Eller leker du smart...

Anonymkode: b3020...f2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell mellom menn og kvinner. Kvinner har mye lettere for å få sex mens menn må faktisk jobbe for det. Kvinner som ligger rundt er løse og billige, mens menn blir sett på som helter. 

Anonymkode: 4900c...a76

Den der begynner å bli temmelig tynnslitt. 

Anonymkode: 00c4b...b9b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J22, 1 partner. Har aldri tenkt over det, men så lenge han har respekt for kvinner og ikke driver med slutshaming når han selv syns det er mer enn ok for menn å ligge rundt så bryr jeg meg lite om antall sexpartnere han har hatt. 

Anonymkode: aaa84...ad6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ehm, hører du dine egene ord før du skriver de ned? Eller leker du smart...

Anonymkode: b3020...f2f

Det hun sier er sant da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Belbus skrev:

Det hun sier er sant da

ja, selvfølgelig... 

Anonymkode: b3020...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell mellom menn og kvinner. Kvinner har mye lettere for å få sex mens menn må faktisk jobbe for det. Kvinner som ligger rundt er løse og billige, mens menn blir sett på som helter. 

Anonymkode: 4900c...a76

For 30 år siden. Mannehorer ække no særlig... 😏 Kanskje for en løs forbindelse, men ikke forholdsmateriale! 

Anonymkode: 39658...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28stk

28år

Bryr meg overhodet ikke over verken mitt antall eller min partners antall.

 

Anonymkode: accd0...54f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 40

28 år

Kunne ikke brydd meg mindre om hvem og hvor mange han har liggi med før han møtte meg. 

Samboer har også rundt 40. Og han syntes jeg hadde hatt for mange (han som tok det opp, og spurte), det ble en fin diskusjon om dobbeltmoral. 

Jeg er forresten heller ikke veldig opptatt av eget tall. Jeg liker sex og når jeg har vært singel og hatt lyst til å ligge med en (som vil ligge med meg også) så ligger jeg med han. Forsåvidt lite fan av ons i fylla, men det er fordi det ikke gir meg noe. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...