Gå til innhold

Florette og lille mirakel


florette

Anbefalte innlegg

Mannen min påstår at jeg har begynt å snorke den siste uka! Har visst ikke vært helt stille (som jeg alltid har trodd) tidligere heller.., men det har visst blitt verre! Når jeg er forkjøla vet jeg at der kan komme noen ulumskheter, men er ikke forkjøla!!

I dag jobber mannen noen timer på dagen, og i kveld får vi venner på middag. Vi skal ha pizza :rodmer: Glemte visst å kjøpe noe til pizzaen på butikken i går, så fint at en av de nærmeste butikkene her er søndagsåpne :tongue:

I dag skal jeg også strikke masse! :tekola:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, jeg klarer heller ikke å se noe på det bildet, dessverre. Du får prøve å holde ut til tirsdag og ta ny test. Det er jo ikke så lett når man er usikker på når IKM faktisk er heller. Jeg krysser fingrene! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dager her ser jeg. Masse lykke til med testing, krysser fingrene for deg 😘👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Høstjenta skrev:

Spennende dager her ser jeg. Masse lykke til med testing, krysser fingrene for deg 😘👍🏼

Takk :hjerte: 

3 timer siden, Snotra skrev:

Hmm, jeg klarer heller ikke å se noe på det bildet, dessverre. Du får prøve å holde ut til tirsdag og ta ny test. Det er jo ikke så lett når man er usikker på når IKM faktisk er heller. Jeg krysser fingrene! :) 

Det bildet er jo katastrofalt :klaske:

Hehe, det gjør definitivt saken en smule vanskeligere! :Nikke: I dag kjenner jeg det "presser" litt i livmor-regionen, etter at det har vært litt roligere i noen dager.. Om det tyder på det ene eller andre er ikke lett å si. Tidligere (i mine ungdomsår - høres ut som at jeg er steingammel når jeg sier så, pyttsann!) så hadde jeg aldri menssmerter. Skjønte ikke hva folk mente når de snakket om det. Merker fortsatt ikke mye til det, annet enn press i korsryggen..Så trooor ikke dette er ikm-tegn, but who knows anymore :vetikke:

Tror jeg må inn på nett og bestille flere tester så de ligger klart, sånn i tilfelle testemanien virkelig tar meg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AquaFina skrev:

Heisann , hvordan går det:)? Har du fått testet ? 

Hei :) Jeg tenkte jeg skulle drøye med testing til onsdag, tilfelle TR kommer i morgen..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM-dag 2.0

Ja, da var det tirsdag! Ingen tegn til TR enda, så det ventes i spenning. Tenker å prøve meg på en ny test i morgen tidlig, hvis ikke det skjer noe i dag. 

 :opplyser: Sist begynte jeg å spotte en dag før TR kom (to dager før Clue og Flo forutså IKM) også blødde jeg i to dager (unormalt til meg å være), så spottet jeg i to dager.. 

Hva skjer nå, tro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AquaFina
16 timer siden, florette skrev:

IKM-dag 2.0

Ja, da var det tirsdag! Ingen tegn til TR enda, så det ventes i spenning. Tenker å prøve meg på en ny test i morgen tidlig, hvis ikke det skjer noe i dag. 

 :opplyser: Sist begynte jeg å spotte en dag før TR kom (to dager før Clue og Flo forutså IKM) også blødde jeg i to dager (unormalt til meg å være), så spottet jeg i to dager.. 

Hva skjer nå, tro? 

Håper det har klaffet :) , er spennende merker jeg gleder meg på dine vegne og sitter her og krysser fingrene for at det klaffer , litt rart kansje :fnise: ( hva den prøvingen gjør med oss damer ass ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva tror dere? :) Er dette også en sånn stygg skyggestrek (som de før helga måtte ha vært) eller er det noe der? (Klarer ikke å ta bilde av disse testene, jeg..!)

IMG_0623.JPG

Endret av florette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min ser også streken! Han trodde strekene skulle være like sterke, så tør vel ikke helt å stole på den før den blir litt sterkere..! Han ble litt forfjamset, så gikk bare rundt å virra før han skulle i dusjen. Han er så søt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AquaFina skrev:

Håper det har klaffet :) , er spennende merker jeg gleder meg på dine vegne og sitter her og krysser fingrene for at det klaffer , litt rart kansje :fnise: ( hva den prøvingen gjør med oss damer ass ) 

Ja, det er veldig spennende å følge med på andre! Også er det veldig koselig å ha en "heiagjeng" når man skal teste - det er nesten slik at skuffelsen ikke blir så stor, og gleden blir dobbelt så stor! :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AquaFina
1 time siden, florette skrev:

Tja, hva tror dere? :) Er dette også en sånn stygg skyggestrek (som de før helga måtte ha vært) eller er det noe der? (Klarer ikke å ta bilde av disse testene, jeg..!)

IMG_0623.JPG

Så gøy :nordvesta: jeg ser absolutt streken gratulerer sā masse :)  , hvor mange dpo er du ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AquaFina skrev:

Så gøy :nordvesta: jeg ser absolutt streken gratulerer sā masse :)  , hvor mange dpo er du ? 

Ehm, jeg vet ikke :vetikke: Når det først ble påstått at jeg hadde EL hadde jeg ingen symptomer på det, og vi hadde heller ikke sex. Tror jeg hadde det helga for halvannen uke siden, altså nesten en uke senere.. Så har regnet ut fra søndagen, da  er jeg 10 DPO isåfall! :)

Den syklusen her har jo bare vært tull, så litt rart og veldig overraskende å få den testen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AquaFina
1 time siden, florette skrev:

Ehm, jeg vet ikke :vetikke: Når det først ble påstått at jeg hadde EL hadde jeg ingen symptomer på det, og vi hadde heller ikke sex. Tror jeg hadde det helga for halvannen uke siden, altså nesten en uke senere.. Så har regnet ut fra søndagen, da  er jeg 10 DPO isåfall! :)

Den syklusen her har jo bare vært tull, så litt rart og veldig overraskende å få den testen!

Da ser testen veldig grei ut til å være 10dpo😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AquaFina skrev:

Da ser testen veldig grei ut til å være 10dpo😊 

Åh! Dette er så spennende :mynona:

Har jo ikke flere tester igjen, men har bestilt flere i dag, så håper de kommer i posten på fredag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Sille4 skrev:

Dette ser veldig lovende ut :nordvesta:

Iiih! :nigo:

Jeg håper, håper, håper at det kommer flere tester i posten i morgen, så jeg kan teste mer! Da bør jo HCG ha steget litt mer også - kanskje den vil gi utslag på en digital m/ukesindikator? Dette er så spennende :fnise:

Litt frustrerende å ikke vite sikkert hvor mange DPO man er, det må jeg innrømme.. 

Må innrømme at jeg prøvde en digital (med + eller -) istad, uten å helt tro at den skulle gi utslag. Og det gjorde den jo selvfølgelig ikke! MEN! Når jeg demonterte den, så det slik ut::nordvesta:

 

IMG_0628.JPG

Endret av florette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper testene kommer i morgen! Blir veldig overrasket om de ikke er positive da i hvertfall :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Clue (app) endret syklusen - den påstår nå at jeg hadde EL lørdag 25.2, og at jeg har ikm i morgen! Det vil si at jeg er 13dpo i dag! :)

Hadde en liten mistanke om EL da selv, men var usikker. Hadde sex da både natt til fredag og natt til lørdag, så dette er veldig lovende! Gleder meg til å teste i morgen! Må innom apoteket og kjøpe tester i dag, i tilfelle jeg ikke får noe i posten..!

Manne min fikk nesten ikke sove i går, han er så spent på testinga! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...