Gå til innhold

Florette og lille mirakel


florette

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt råmelk i brystene en stund, og noen ganger lekker det litt. Oftest i løpet av natten, ser jeg på trøyene jeg sover i. Men i går opplevde jeg for første gang at det kom flekk på klærne!

Jeg måtte jobbe i går, og skulle akkurat gå ut døra hjemme. Heldigvis(!!) tok jeg en siste kikk i speilet, og så at det hadde kommet en flekk på kjolen min! Altså, gjennom bhen og på kjolen! Den lyseblå kjolen min hadde fått en våt flekk midt på venstre pupp - går ikke an å skjule det, veit du!  Uææh! Hadde ikke trodd at det skulle skje enda, akkurat..! 

Endret av florette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte lese meg igjennom dagboken din, spennende å se fra starten  😁 Gratulerer så mye med babygutt i magen 😊 Vil gjerne følge dagboken din videre! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2017 den 10.57, Jeey skrev:

Måtte lese meg igjennom dagboken din, spennende å se fra starten  😁 Gratulerer så mye med babygutt i magen 😊 Vil gjerne følge dagboken din videre! 

 

Tusen takk 💙 Så koselig at du vil det ☺️

_________

I dag har vi vært på ny kontroll på sykehuset, og vi fikk faktisk et utrolig fint bilde i 3D med oss hjem! Smelter helt, altså. Vi har nå kommet til 28+3, og alle målinger er helt tipptopp. Siden forrige kontroll (4.8) har jeg gått opp hele 100gram (eller - målte meg med sko i dag, og uten forrige gang). De estimerte også er vekstavvik på +8% forrige gang, og i dag ble det +6%. Så både jordmor og lege var veldig fornøyd med alt! Langtidsblodsukkeret mitt har også gått fra 4,7 til 4,5. 

Litt teknisk info der, altså :) Jeg har hatt fri resten av dagen i dag, så når jeg kom hjem igjen sovnet jeg på sofaen, og har egentlig bare slappet av siden. Sååå deilig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Etter noen dager hvor lille har vært noe roligere i magen (men fortsatt kjent bevegelse flere ganger daglig), var det full baluba i går! Skulle tro det var rene festen der inne, med kroppsdeler hit og dit - nesten som at han prøvde å komme ut gjennom magen :fnise:

I dag har vi kommet til uke 31+0, og i dag er jeg helt sikker på at jeg har kjent at han hikker 💙 Ting begynner å bli klart her, jeg har startet med å vaske klær og sengetøy, og de store tingene er kjøpt inn. Må de neste ukene gå fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

I dag er vi 35+3 og akkurat fem uker igjen til termin! Det er full fest i magen flere ganger om dagen, og det er så gøy å se at magen hopper frem og tilbake ettersom lille rører på seg 💙

Han hikker også et par ganger om dagen, litt gøy at man også kan se det utenpå :) 

Nå har jeg fått 40%sykemelding, og jobber dermed 60% til permisjon, som forøveig starter om to uker. Snart er oktober over, og november og terminmåned er her! Er mange som har født allerede på termingruppa jeg følger på Facebook, så er veldig spent på når han her vil hilse på. Har opplevd mer kynnere, mensmurringer og vondt i korsryggen den siste uka, pluss stikninger i underlivet. Er det modningstegn? Håper han venter til vi har 37 fullgåtte uker, i alle fall :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

På 15.12.2017 den 15.22, Dragoste skrev:

Hvordan går det her? 😄

Her koser vi oss såå masse, og er så forelsket i Lille E (som blir hele sju uker i helga!) :rodmer: 

Får skrive mer litt senere - KG er ikke helt prioritert for tiden 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Så var vi her igjen, og med en ny positiv test! Jeg kan jo virkelig ikke tro det.. Første gangen vi prøvde på EL, og med bare et samleie hele syklusen, og BAM! Håper det går bra, og at vi får oppleve et nytt lite mirakel i juni 💕

bGXi7dzzQQSJ7od1x8xhwg.jpg

Test tatt 12 dpo, kveldsurin

Endret av florette
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er testene mine så langt! Stusset først litt over strimlene da jeg ikke syntes de steg så mye i styrke. Men så kom jeg til å tenke på at de er tatt med godt under 48 timers mellomrom, så regner med å se en økning i morgen allerede :) IKM er i dag

 

Hadde mye mensmurringer i starten, som fikk meg til å først få mistanke. Nå er det litt vonde pupper som kommer og går. 

Å, lille spire, klor deg fast! ❤️

DF9AA6D4-34FD-4987-94DC-DABD6773B15A.jpeg

Endret av florette
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...