Gå til innhold

Din største hemmelighet som ikke din partner vet om.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får bare vondt av å lese noen av innleggene i denne tråden.

Anonymkode: c14f6...1c6

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.4.2017 den 0.15, AnonymBruker skrev:

At jeg ble voldtatt som 17 åring, og ble i llag med den psykopatiske fyren fordi han skulle fortelle alle at jeg var ei hore som hadde ligget med han, om jeg ikke ble sammen med han! Ville ikke være et patetisk offer heller, så jeg sa til meg selv at det ikke var voldtekt om vi ble sammen etterpå... Hatet han som pesten, og var ufyselig mot han den måneden vi var sammen! Slet en del etter dette, og prøvde selvmord et par år senere. Disse to tingene forteller jeg ikke engang til psykologen min!

Anonymkode: 8c0b7...c9a

Det kan du like gjerne gjøre. Jeg har brukt tre år på psykologtimer og fortalt kun overfladiske ting av liten betydning, men nå skjedde det noe som gjorde at jeg måtte si mer enn hva som var komfortabelt. Det er først etter det jeg har hatt skikkelig utbytte av timene. Trodde faktisk han skulle 1) kreve at jeg ble tvangsinnlagt pga selvmordstanker og 2) på et eller annet vis bruke infoen mot meg. Han gjorde ingen av delene. Og timene hjelper mye nå. Kanskje er jeg ikke så galt ute å kjøre som jeg først trodde?

Anonymkode: a6529...2f4

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
På 10.4.2018 den 20.14, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om sønnen faktisk er hans. Jeg synes han ligner mer på pulevennen jeg hadde før, men jeg tør ikke si noe. Jeg aner ikke hvordan jeg skal finne ut av det. 

Anonymkode: 51659...eb6

Oi...   det er i så fall veldig veldig stygt gjort mot en mann og la han tro at barnet er hans og dere finner ut at han ikke er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tilgitt mannen jeg snart skal gifte meg med for å ha flørtet med en venninne av ham i fylla foran meg. Men selv om han lovte å aldri gjøre det igjen vil jeg aldri klare å stole 100 % på ham mer.

Anonymkode: c1b3e...c45

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
På 11.4.2018 den 2.10, AnonymBruker skrev:

Ikke den største hemmeligheten, men jeg liker ikke maten til dama.  Tenker alltid "nå lyver jeg" når jeg sier at maten var god. 

Anonymkode: e065a...1bd

Er ikke det fryktelig dumt for deg? Du ender med å spise mat du ikke liker i årevis...      virkelig en hemmelighet som kun er dårlig for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
På 8.4.2018 den 2.42, AnonymBruker skrev:

Samme her - de som hopper opp for å motsi deg, er kanskje bare triste fordi de lever i dårlige forhold selv ? ( i mine øyne er ikke gode forhold fylt med hemmeligheter. Er man ikke bestevenner, så er det ikke liv laga) 

Jeg er også helt ærlig med bestevennen/livspartnern/kona mi, og hun meg. Blir trist på andres vegne når jeg ser så mange som skjuler ting for kjernefamilien sin, som liksom skal være den aller nærmeste og viktigste personen i livet dems. Håper de også opplever ekte kjærlighet og tillitt, det unner jeg alle. 

Anonymkode: 4cdb1...aca

Hemmeligheter kan også være bra. Feks endel bagasje er det bedre å snakke med psykolog om fremfor at partner bekymrer seg over noe han ikke har forutsetninger for å forstå rekkevidden av. Ville du at din partner feks skulle fortalt deg om sine selvmordstanker? For sånt blir oftest med tanken og den depressive perioden glir over. Men det ville ikke gjort noe bra for forholdet. 

Det er forøvrig masse eksempler på bra hemmeligheter. Trenger man feks infoen om hvor mange partneren har ligget med eller om han/hun engang gjorde et spesielt seksuelt eksperiment? Trenger du info om partners hemoroider? Eller hvor og når han runker når du ikke er hjemme? Eller at han tørket en buse på rattet på felles bil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen tror at jeg har fått liten sexlyst pga kronisk sykdom. Sannheten at jeg ikke lenger tennet på ham. 

Anonymkode: 6167e...415

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg egentlig ikke elsker han, men elsker en annen som jeg ikke kan være sammen med. Er bare sammen med han pga. Trygghet, økonomi og at jeg er redd for å være alene. 

Jeg hadde også sex med han andre mens vi hadde pause, noe han ikke vet noe om.

Anonymkode: 6974e...004

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2018 den 10.14, AnonymBruker skrev:

Han tror jeg har stålkontroll på ting fordi jeg vil.

Det er feil, jeg har stålkontroll fordi jeg har null tiltro til at han klarer å ordne ting. 

Anonymkode: aac5f...06b

Åh. Som om jeg skulle skrevet det selv!!

Anonymkode: a6529...2f4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje ikke at jeg har så mange hemmeligheter for ham. Men jeg kom på en nettopp nå i morges. Når vi er hos hans foreldre (slik som denne week end-en) orker jeg ikke å gå på do der når jeg må gjøre "nr. 2". Det er så dårlig lydisolert at det høres over hele huset! Da gjør jeg det heller når jeg tar meg en joggetur. Finner meg en passende plass i skogen og setter meg på huk og får det gjort. Det er slikt jeg aldri har fortalt verken til ham eller andre. Dersom doforholdene ikke er bra f.eks. når vi er på ferie hender det at jeg gjør det da også. Jeg tror nesten at han ikke ville trodd på meg om jeg hadde fortalt det.

Anonymkode: 2c0d2...ff9

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror kanskje ikke at jeg har så mange hemmeligheter for ham. Men jeg kom på en nettopp nå i morges. Når vi er hos hans foreldre (slik som denne week end-en) orker jeg ikke å gå på do der når jeg må gjøre "nr. 2". Det er så dårlig lydisolert at det høres over hele huset! Da gjør jeg det heller når jeg tar meg en joggetur. Finner meg en passende plass i skogen og setter meg på huk og får det gjort. Det er slikt jeg aldri har fortalt verken til ham eller andre. Dersom doforholdene ikke er bra f.eks. når vi er på ferie hender det at jeg gjør det da også. Jeg tror nesten at han ikke ville trodd på meg om jeg hadde fortalt det.

Anonymkode: 2c0d2...ff9

Wow! Hva med å bare legge dopapir i do før du setter i gang? Da er det ingen som hører og hvis du trekker ned med en gang, rekker ikke mye lukt å feste seg heller.

😁

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Wow! Hva med å bare legge dopapir i do før du setter i gang? Da er det ingen som hører og hvis du trekker ned med en gang, rekker ikke mye lukt å feste seg heller.

😁

Ja, men uff, hva skal jeg vare her.... Det er like mye lyden av luft (promp!) som jeg synes er flaut. Vel, jeg vet at det ikke høres helt normalt ut, men det er vel derfor at det forblir hemmelig også.

Anonymkode: 2c0d2...ff9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men uff, hva skal jeg vare her.... Det er like mye lyden av luft (promp!) som jeg synes er flaut. Vel, jeg vet at det ikke høres helt normalt ut, men det er vel derfor at det forblir hemmelig også.

Anonymkode: 2c0d2...ff9

Jeg skjønner deg litt, altså! Liker heller ikke at folk hører at jeg er på do. Men prøver heller å slippe prompen saaakte ut (går jo ikke alltid) enn å bæsje i skogen. Men kreativt, da, det skal du ha! 😜

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2018 den 20.14, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om sønnen faktisk er hans. Jeg synes han ligner mer på pulevennen jeg hadde før, men jeg tør ikke si noe. Jeg aner ikke hvordan jeg skal finne ut av det. 

Anonymkode: 51659...eb6

Dette må du faktisk fortelle. Tenk når sønnen blir eldre og flere sier han ikke ligner på faren sin i det hele tatt . Hva sier du da? Du kan ikke bare late som ingenting. Det er så råttent gjort. DNA test 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest making.a.mess
På 20.10.2016 den 21.26, AnonymBruker skrev:

Jeg har sexleketøy gjemt i en skuff, depresjon og unnvikende personlighetsforstyrrelse. Mannen vet heller ikke at jeg har gått til psykolog. 

Jeg har kastet litt gresselig julepynt jeg ikke liker, og vurderer å kvitte meg med flere ting som ikke vil bli savnet.

(før jeg blir halshugd, så er det verken fine, dyre eller personlige ting., bare ræl. Men han fyller huset med rot, og jeg begynner å gå lei)

Anonymkode: e8cfa...6ab

Jeg syntes da ikke han trenger å vite at du har gått til psykolog. Han har sikkert ikke fortslt deg om hver undersøkelse han har vært til heller. Og personlighetsforstyrrelse eller ikke så er du jo den samme bortsett fra at noen har skrevet et papir om at du er sånn du er. Så det trengs ikke å sies. Jeg fortalte om to psykiske diagnoser når jeg møtte mannen. En utelot jeg fordi den ikke ville påvirke vårt forhold i noe særlig grad og desduten var blitt mye bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2016 den 22.25, AnonymBruker skrev:

Jeg smugrøyker iblant, og han vet ikke at jeg iblant er suicidal.

Anonymkode: 38d0f...2f5

Det siste der bør du fortsette å holde hemmelig. Jeg har samme hemmeligheten. 

Anonymkode: a6529...2f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2016 den 22.09, AnonymBruker skrev:

Hvor enormt stor gjeld jeg har uten mulighet til å betjene den. Og hvor vanvittig nær jeg er å ta mitt eget liv, både grunnet dette og en haug gammelt grums jeg ikke har hjerte til å fortelle ham om:icon_frown:

Anonymkode: c49ba...ad0

Vanligvis fraråder jeg å fortelle partner om at man er suicidal, men ikke her. Du burde fortelle alt. At du er desperat fordi du er i en knipe viser at du angrer på gjelden og ønsker endring. Det er høres faktisk mye bedre ut enn at du har en gjeldskrise og ikke bryr deg. Hvem som helst kan ha sånne tanker i denne situasjonen. 

Anonymkode: a6529...2f4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
På 20.10.2016 den 23.41, AnonymBruker skrev:

Hun vet ikke at det er jeg som er faren til ungen til søstera hennes.

Anonymkode: d561e...147

Oi.....    DET var en stor hemmelighet. Og skamme deg!!!!!!!!!!!  Noe mer dårlig gjort skal man vel lete lenge etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...