Gå til innhold

Skravletråd mai-juni 2017


Småkjekset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer Nautika :)

Her kom mini 3. mai, ukes tid før termin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som har født. Her venter vi fortsatt. 3 dager til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nori

:strix::danse::nori::hoppe:

Til alle babyene som har kommet! Gratulerer så mye! 

Veldig moro at det har kommet så mange små allerede. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle med babyer :nordvesta: Her kom mini 9. mai, litt over tre uker før termin (akkurat over prematur-grensa)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med alle de fine små babyene 😄 Har ikke helt gått opp for meg at det snart er min tur 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ny Bruker skrev:

2 dager på overtid. Ingen tegn til fødsel :(

Utålmodig? 

Overlegen på fødeavdelingen fortalte meg sist at mangel på fødselstegn ikke betydde noe. Han hadde hatt kvinner inne på overtidskontroll, fullstendig umodne. Så gikk de ut av kontoret og før de nådde bilen kunne første rie komme eller vannet gå. 

Uansett er det ikke lenge igjen. :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.5.2017 den 9.19, _marielle_ skrev:

Gratulerer til alle med babyer :nordvesta: Her kom mini 9. mai, litt over tre uker før termin (akkurat over prematur-grensa)!

Gratulerer så mye med baby! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nori skrev:

Utålmodig? 

Overlegen på fødeavdelingen fortalte meg sist at mangel på fødselstegn ikke betydde noe. Han hadde hatt kvinner inne på overtidskontroll, fullstendig umodne. Så gikk de ut av kontoret og før de nådde bilen kunne første rie komme eller vannet gå. 

Uansett er det ikke lenge igjen. :klem: 

Det skjedde meg sist :jepp:

Fikk beskjed om at her var det helt umodent, og ble sendt hjem med beskjed om å komme igjen fire dager senere. Et halvt døgn senere var Lille født :hjerte:

Så, jeg fødte 8 dager på overtid sist, nå har jeg øh, 12 dager til termin? :vetikke: Håper og tror jeg går til termin og styrer unna 17. mai, i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Leopanter skrev:

Det skjedde meg sist :jepp:

Fikk beskjed om at her var det helt umodent, og ble sendt hjem med beskjed om å komme igjen fire dager senere. Et halvt døgn senere var Lille født :hjerte:

Så, jeg fødte 8 dager på overtid sist, nå har jeg øh, 12 dager til termin? :vetikke: Håper og tror jeg går til termin og styrer unna 17. mai, i alle fall.

Moro! :) Og godt for de av oss som ikke merker noe modning. Ennå 14 dager til termin her, så er ikke utålmodig. Men sist måtte jeg settes i gang og håper så inderlig jeg slipper det nå. 

17. mai får vi prøve å unngå ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioioi, har helt glemt å oppdatere. Her kom vår kjære gutt som et skudd den 10. mai. :babysmokk: :rodmer: 

Gratulerer til alle som har født! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer, alle sammen! Fortsatt en måned til termin her. Gleder meg sånn til å møte datteren min! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som har fått sine små :nordvesta:Her er det 5 dager til termin men er sikker på at jeg går over tiden, kjenner ingen tegn på fødsel i nær framtid. Er ganske sliten i kroppen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lillesøster kom 27.05, dagen før OUL-terminen og på mensterminen. Veldig fin fødsel og vi koser oss så veldig alle sammen! :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...