Gå til innhold

Frøken Grå's Eventyrlige Klesskap


Cordelia

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Cordelia skrev:

Så bra. Får håper du får litt søvn ihvertfall. :tellesauer:

Begynnelsen av ukka, var en liten smell. Men tok seg opp idag. Eneste kjipe er at jeg tror jeg er på vei til runde to i forkjølelseskarusellen.:natti:

 

Kjedelig med smeller og sykdom, har du tatt influensavaksine forresten? Det har  jeg glemt og forrige sesongs var noen lite morsomme uker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Frøkensina skrev:

Her kan du teste :heks: -ekunstene dine om du kjeder deg. Jeg prøvde å svare litt slemmere etter noen forsøk og fikk da Moderately Evil --> stolt :nigo: 

 

Moderat Psykopat!:nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frøkensina skrev:

Kjedelig med smeller og sykdom, har du tatt influensavaksine forresten? Det har  jeg glemt og forrige sesongs var noen lite morsomme uker.

 

Nei, har ikke fått rota meg til det. Har vel egentlig bare tatt svineinfluensavaksinen for noen år siden. Har vært mannefall på jobben de siste ukene, så lover jo ikke særlig godt.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Hut deg til å ta den, og hut meg til det samtidig :opplyser: 

Uff, det er så styr. :fart2: Er vel for sent uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm neitja hvis du allerede har blitt smittet med influensa er det ikke noe poeng. Dessuten er det ikke alktid det virker, de kan bomme på hvilket virus strain som kommer til å slå hardt.  Det var sent på vinteren sist jeg fikk det og da hadde jeg faktisk tatt vaksine på høsten. 

 

Du kan hygge deg med å smitte dine fiender som moderat psykopat :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Hm neitja hvis du allerede har blitt smittet med influensa er det ikke noe poeng. Dessuten er det ikke alktid det virker, de kan bomme på hvilket virus strain som kommer til å slå hardt.  Det var sent på vinteren sist jeg fikk det og da hadde jeg faktisk tatt vaksine på høsten. 

 

Du kan hygge deg med å smitte dine fiender som moderat psykopat :ler: 

*knis*  Kan du regne med. :laugh:

Man skal vel ikke være førkjøla fra før når man tar den tror jeg.

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Cordelia skrev:

*knis*  Kan du regne med. :laugh:

Man skal vel ikke være førkjøla fra før når man tar den tror jeg.

:ler: 

Nei det stemmer, bør være frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg skjerpe meg og finne fram klær til i morgen ellers er det mulig jeg ikke kommer meg ut døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Nå må jeg skjerpe meg og finne fram klær til i morgen ellers er det mulig jeg ikke kommer meg ut døra.

Kjekt å ha det liggende klart. Lykke til , forresten!:roser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Sitter og fyller og Experts ønskeliste. Det er jo lov og drømme. Dessuten er faktisk slik vindusshopping ganske artig.:nigo:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jaaaada, får så fine tilbakemeldinger hele tiden.  "Vi er så fornøyd med den jobben du gjør". Men de er likevel aldri villig til å gjøre meg til fast ansatt. Sånn går det år etter år. Imens sitter jeg og ser inkompetente fjotter rundt meg i fast jobb. Norsk arbeidsliv i et nøtteskall.

Klarer faen ikke konse om det jeg skal, når jeg ikke en gang vet om jeg har penger til å betale regninger. I tillegg til alle andre ting som får følelseslivet mitt til å gå opp og ned og i mente. Så har jeg faen heller ikke råd til å ha et sosialt liv eller dyrke hobbyer!!!

 

:balltre:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre helt sant, utrolig kjedelig at det skal være så vanskelig og provoserende å se folk som ikke fortjener den jobben de har. 

:troest: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Frøkensina skrev:

Det er dessverre helt sant, utrolig kjedelig at det skal være så vanskelig og provoserende å se folk som ikke fortjener den jobben de har. 

:troest: 

Uff ja. Har lyst til å slå hodet i veggen iblant. Ellers da? Har det gått bra med dine ting?:kristin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, går ganske bra. Ble skuffet forrige uke når jeg egentlig skulle jobbe alene og sjefen ombestemte seg, men hun jeg endte opp med å jobbe sammen med den dagen var hyggelig og interessant. Bare tenkte på en tidligere episode når jeg leste innlegget ditt, møtte på en jeg har studert med som tydeligvis nå har en høyere stilling i bedriften og vet at hun er skikkelig bitchy, samt at hun ikke fikk så gode karakterer, men likte  (før) å tro jeg var dårligere :rolleyes: 

:kristin: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Frøkensina skrev:

Joda, går ganske bra. Ble skuffet forrige uke når jeg egentlig skulle jobbe alene og sjefen ombestemte seg, men hun jeg endte opp med å jobbe sammen med den dagen var hyggelig og interessant. Bare tenkte på en tidligere episode når jeg leste innlegget ditt, møtte på en jeg har studert med som tydeligvis nå har en høyere stilling i bedriften og vet at hun er skikkelig bitchy, samt at hun ikke fikk så gode karakterer, men likte  (før) å tro jeg var dårligere :rolleyes: 

:kristin: 

Så bra. Hehe, ja noen greier å sno seg inn overalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh gud, skulle ønske jeg hadde råd til å flytte i et hus langt faen i vold utpå landet. Blir sprø av gåinga og styringa til husvertene over her. Have mercy! Prøver å drukne det ut med muskikken, men tror romsteringa deres forstyrrer bluetoothen. Fuck it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...