Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2016


Scoop

Anbefalte innlegg

Gjest RaspberryPi
3 minutter siden, Krutthøna skrev:

Haha...nei, du var ikke alene. Jeg gjemte meg bak puta :fnise: #putetv

Haha jeg og!! Gudhjelpemeg, jeg hadde dødd om det hadde skjedd foran meg. Han så jo helt spedalsk ut! :ler: 

Endret av RaspberryPi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, RaspberryPi skrev:

Bare jeg som døde litt av den dansinga på låven? Han var såå fornøyd med egen innsats da .."den så dere ikke komme? ;) " ...ehh nei, vi gjorde ikke det. :fnise: 

Ja, men jeg døde mer når Martin kliner med jentene. Nå det er flaut og jeg klarer ikke å se på :flau: 

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RaspberryPi
32 minutter siden, Rose11 skrev:

Ja, men jeg døde mer når Martin kliner med jentene. Nå det er flaut og jeg klarer ikke å se på :flau: 

Når han prøver å spise de, mener du? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, RaspberryPi skrev:

Når han prøver å spise de, mener du? 

Haha ja! Ingen av de andre har kyssa enda og godt er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror dere ender opp sammen? 

Jeg tror Audun ender opp med Mette, Martin med Silje og Sondre med Marit.

Anonymkode: ad4e6...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.10.2016 den 21.40, NuckingFutz skrev:

Anita var et togkræsj idag. Hun er 33 år og har aldri opplevd å føle så sterkt for noen som hun gjør for Audun? Etter hva? Noen få dager på ei seter med 2 andre damer? Hjælp.

 

Hun har aldri hatt ett seriøst forhold så det er sikkert derfor. Kjenner vel klokka tikken.

Anonymkode: 6f22d...014

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har aldri hatt ett seriøst forhold så det er sikkert derfor. Kjenner vel klokka tikken.

Anonymkode: 6f22d...014

Det var jo også en hypotese å legge frem på vegne av en 33-åring. Må være mann du :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes det var dårlig gjort av Martin å kline med begge jentene? Han gir den ene falske forhåpninger. Som da han Rubin klina med Sunniva for å så dumpe henne neste dag  

Mette virka egentlig mer irritert enn lei seg.

Endret av LeilaS
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke sett den komme at Audun valgte Marte. Var bombesikker på at Mette skulle bli valgt, og etter reaksjonen hennes å dømme var nok hun også ganske sikker på det. Synes det var noe litt glætt og selvforherligende fra første stund hun dukka opp på skjermen, litt sånn "unna veg dere andre damer, Audun er min!". Tror Audun gjorde et bra valg!

 

Måtte felle en tåre når Martin satt igjen med Thea til slutt, syntes reaksjonen hennes var så rørende. Søtt par, regner med at det vil vare en god stund.

Har troen på alle fire parene denne sesongen. Men litt usikker på Sondres kapasitet til å fungere som kjæreste. Han virker litt selvopptatt :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Mette tenkte at dette går bra. Sikkert derfor hun virket så sjokkert over at han ikke valgte henne. Ble litt sjokkert jeg å, men glad det ble Marte :) 

Jeg vet ikke hvorfor,  men tror ikke det vil vare mellom Sondre og Cathrine. 

Anonymkode: 5c99f...2ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så glad Thea ble da han valgte henne :) Fint å se. Håper det funker for alle par. Er så kjedelig å lese når programmet er ferdig at det ikke funket. Men de forblir venner. Meh! 

Jeg tror Sondre hadde tenkt å velge Cathrine uansett, så var ikke noe stort tap da Marit trakk seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig ikke overrasket over noen av valgene :) Jeg regnet litt med at Martin ville velge Dorothea, egentlig bare fordi han kysset henne først. 

Men hjelp, etter at både Martin og Audun hadde valgt, får vi 2 langee klinestunder med romantisk musikk og fjell i bakgrunnen? 🙈 Kan det bli mer cheesy? 😬

Anonymkode: a2526...469

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fornøyd med alle valgene faktisk. :) Men flere som synes det er irriterende når vi får se på klipp fra neste episode,  når vi får se en av jentene si "kan vi prate litt?" Vi vet jo alle hva det betyr. At de trekker seg. 

Anonymkode: ad4e6...034

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var valgene tatt, og det blir spennende å se om det blir noe kjærlighet ut av dette. Martin og Dorothea har jeg tro på - de virket forelsket begge to. Det samme med Axel Tobias og Gro.

Jeg er derimot usikker på om det kommer til å bli noe mellom Sondre og Katrina. Selv om de har en "connection", så virker det som at det går trått mellom dem, og jeg tror den nødvendige akselerasjonen kommer til å utebli. I tillegg virker Katrina litt mer som en byjente. Jeg er også usikker på Marte og Audun. Jeg tenkte at han kanskje ville velge henne, men de virker på en måte ganske forskjellige. 

Anonymkode: df700...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De jeg har minst trua på er også Sondre og hu Katrina, kan ikke helt se gnisten der.

De andre tre parene virker ganske forelska og søte. Det var så søtt med Martin og Dorothea i går at jeg begynte å grine sjøl gitt. Young love, sukk tenk å være der igjen. De virker så unge mentalt/ kansje ikke hatt noe seriøst før, lurer på om han Martin er jomfru med tanke på den "spise opp" klininga:fnise:

Endret av -Missi-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får se hva som skjer mellom Katrina og Sondre  Synes teaseren til neste episode kanskje virket lovende? 

Uansett håper jeg virkelig på i hvert fall 2 par fra denne sesongen! Litt kjipt når ingen blir kjærester, sånn som ifjor.. 

Og Martin virker jo som en søt, ung fyr, han. Ikke helt min type, dog  Håper uansett på han og Dorothea. 

Anonymkode: a2526...469

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi får se hva som skjer mellom Katrina og Sondre  Synes teaseren til neste episode kanskje virket lovende? 

Uansett håper jeg virkelig på i hvert fall 2 par fra denne sesongen! Litt kjipt når ingen blir kjærester, sånn som ifjor.. 

Og Martin virker jo som en søt, ung fyr, han. Ikke helt min type, dog  Håper uansett på han og Dorothea. 

Anonymkode: a2526...469

Syns også det virker lovende i år, mye mer romantikk enn på samme tidspunkt i fjor. Men ikke alltid det er avgjørende da, Kari og Ole Kasper fra i fjor ble jo sammen en god stund etter serien var ferdig, ting tar av og til tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en lys fremtid for Axel Tobias og Gro. De virker så forelsket og blikkene de gir hverandre :rodmer:

Jeg synes heller ikke det noe veldig gnist mellom Sondre og Katrina. Men det kan jo endre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...