Gå til innhold

Om dating i disse tider


Gjest O.G.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

58 minutter siden, Maria. skrev:

Vet. Men tråden råder til å bli enda mer bitter og legge opp flere forsvarsmekanismer og knipe igjen som prinsipp.

- Jeg synes det er forsvarsmekanismene og bitterheten som er problemet in the first place..

Jeg synes du skal argumentere for påstanden om at  vi kniper sammen pga vi er bitre istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Maria. skrev:

Okey,

Jeg er enig i at noen menn bruker, overlapper og kaster kvinner. Det er en oppførsel som alltid har vært der og kommer til å være der så lenge vi mennesker eksisterer, men det er ikke mangel på dårlig oppførsel fra enkelte kvinner heller. Men da bør man nesten henvende seg til disse menneskene, ikke til alle menn og kvinner. 

Det andre du sier er at det er en syk tilstand at menn er mer kresne på hvem de ber med ut enn hvem de ligger med. Dette synes du er skremmende.. Og "vi damer er like ille, for vi går ofte med på det og lærer leksa vår alt for sent", så ber du damer om å knipe igjen. - Det er vel bedre å be disse damene om å gå litt inn i seg selv og vurdere hvem de egentlig dater og investerer i? Jeg har ikke møtt en mann som du nevner i hovedinnlegget, men jeg vet at de finnes. Mange menn er også ærlig om sine intensjoner fra dag.1 også. Hovedinnlegget ditt gjør menn til syndebukk og kvinner til et offer.

Tar jeg feil ang bitterhet? Jeg synes det høres litt bittert ut å forvente at man blir brukt for sex og blir bedt om å knipe igjen på premiss. Det finnes en stor del av befolkningen som ikke bruker hverandre for sex og jeg har aldri ligget med en mann som du nevner.

Jeg synes menn skal få ha krav til hvem de går inn i et forhold med. Synes også at det er bedre å råde kvinner om å tenke seg litt mer om på hvem de ønsker å investere og gå inn i et forhold med, i stedet for å forvente seg å bli brukt og manipulere seg frem til et forhold med å knipe igjen på premiss. Det er heller ikke sikkert at man blir dumpet fordi man hadde sex, det kan godt hende at man blir dumpet på grunn av noe helt annet.

Ikke enig.

Menn skal få ha krav til hvem de inngår forhold med, mens vi damerne skal ikke få knipe igjen hvis vi vil det når vi ikke er i forhold? Handler ikke om å manipulere noen det, handler om å ikke kaste bort tiden sin på de som bare er interessert i sex. 

 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Ikke enig.

Menn skal få ha krav til hvem de inngår forhold med, mens vi damerne skal ikke få knipe igjen hvis vi vil det når vi ikke er i forhold? Handler ikke om å manipulere noen det, handler om å ikke kaste bort tiden sin på de som bare er interessert i sex. 

 

Men du glemmer at menn har mest interesse av sex med en kvinne, forholdet blir en bonus

Slutt å tro at dere er så fantastiske, og at noen bare vil elske deg uhemmet for den du er. De elsker kroppen deres også.

 

Anonymkode: f879e...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Men du glemmer at menn har mest interesse av sex med en kvinne, forholdet blir en bonus

Slutt å tro at dere er så fantastiske, og at noen bare vil elske deg uhemmet for den du er. De elsker kroppen deres også.

 

Anonymkode: f879e...d11

Da er det jo ingen grunn for mange kvinner og ikke ha sex, man blir jo bare brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Maria. skrev:

Jeg synes det mest riktige er at begge parter stiller krav til hvem de vil inngå et forhold med. Vet om mange menn som bør stille mer krav enn de gjør til dags dato, vet også om kvinner som egentlig trenger mer "positiv inspirasjon". Man må jo ikke investere i menn eller kvinner som ikke er forholds-materiale in the first place.

Hvis en mann bruker tid på en kvinne som leker med han, blir han brukt. Om en kvinne bruker tid på en mann som bare leker med henne, blir hun brukt.

Jeg vet også om mange kvinner som bør sette mer krav enn hva de gjør pr i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi alle nye relasjoner tid, sett fornuftige og sunne grenser for hva du ønsker og aksepterer fra et annet menneske-ikke la følelser styre og trekk deg litt tilbake dersom følelser overtar fornuft.

De normale, sunne og friske menneskene tåler det-nettopp fordi det er det som er normalt.

Anonymkode: 36a0e...ed9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.8.2016 at 22.56, AnonymBruker skrev:

Har vært på noen tinderdates og ender fort med sex ja. I fremtiden skal jeg la det gå noen dates, selvom jeg egentlig har lyst på sex jeg og, men da blir det nesten alltid bare det. 

Anonymkode: 73034...8a4

Er det rart menn har null respekt for damer i dag. Du har sex med fyren på første date, etter noen meldinger på tinder?

Anonymkode: c1117...4bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Annonse

On 18/09/2017 at 3:19 PM, Maren N said:

Enig i at Tinder er blitt en hookup app!

Ja, blir vel gjerne sånn når appen er basert på utseende og alle kan bved å kun bruke appen ved å legge ut noen facebookbilder og sveipe litt.  

Anonymkode: 18ab0...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2016 den 1.16, AnonymBruker skrev:

Gi alle nye relasjoner tid, sett fornuftige og sunne grenser for hva du ønsker og aksepterer fra et annet menneske-ikke la følelser styre og trekk deg litt tilbake dersom følelser overtar fornuft.

De normale, sunne og friske menneskene tåler det-nettopp fordi det er det som er normalt.

Anonymkode: 36a0e...ed9

Nettopp. Slik er det.

Anonymkode: 36a0e...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/14/2016 den 22.23, O.G. skrev:

Det er jo egentlig helt syke tilstander der ute når menn er mer kresen på hvem de ber med ut, enn hvem de "raw dogger".  Menn er altså da så bakstreversk at det blir skremmende, faktisk. Og vi damerne vi er like ille, for vi går ofte med på det, lærer leksa vår alt for seint. Dere damer som ferdes på singeltonforumet: Skal vi kneppe igjen lårene totalt for tapere i høst og oppsummere over nyåret hvordan det har gått? Er jo ikke akkurat sånn at vi går glipp av noe siden vi ikke blir tilbudt forhold og det er jo det vi er interessert i, er det ikke? 

 

Grunnen til at menn idag ikke vil ha forhold er oga kvinner i 2017 er billige. Og de blitt bare billigere og billigere. Hvorfor ha forhold når vi får sex så lett? Dere sprer jo bena på 1 date til fremmede. Kanskje kvinnene skal skjerpe seg også?

Anonymkode: cfe97...ba9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at menn idag ikke vil ha forhold er oga kvinner i 2017 er billige. Og de blitt bare billigere og billigere. Hvorfor ha forhold når vi får sex så lett? Dere sprer jo bena på 1 date til fremmede. Kanskje kvinnene skal skjerpe seg også?

Anonymkode: cfe97...ba9

Kjenner meg ikke igjen i den beskrivelsen. Ikke noe vanlig for damer som jeg kjenner.

Anonymkode: 36a0e...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg ikke igjen i den beskrivelsen. Ikke noe vanlig for damer som jeg kjenner.

Anonymkode: 36a0e...ed9

Er ikke sex på første date for kvinner vanlig? Enten lyver du til deg selv eller så lever du under en stein.

Kvinner i 2017 er billig. Tidene forandrer seg. Og med denne ekstreme feminismen som skal finne unnskjyldninger på at det er ok å være billig

Screenshot_20170922-025837.png

Anonymkode: cfe97...ba9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.8.2016 den 13.17, AnonymBruker skrev:

Samme observasjon som jeg og har gjort. 

Oslo har forresten en overvekt av single damer, mens bygdene har en overvekt av single menn. Problemet her er at damene er mye mer fleksible og aktive, mens mannfolka gjerne blir sære einstøinger. 

Anonymkode: 2b32d...c04

Menn blir tapere og de er passive...

Anonymkode: e3289...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke sex på første date for kvinner vanlig? Enten lyver du til deg selv eller så lever du under en stein.

Kvinner i 2017 er billig. Tidene forandrer seg. Og med denne ekstreme feminismen som skal finne unnskjyldninger på at det er ok å være billig

Screenshot_20170922-025837.png

Anonymkode: cfe97...ba9

Klapp igjen kjeften din, det er slike som deg som gjør at damer blir sett på som objekter, med de forkastelige holdningene du representerer. Alle er ikke billige, og det bildet du la ut for og markere dine psyko påstander skal du bare fjerne med en gang.

Anonymkode: 36a0e...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...