Gå til innhold

Ok.. Er det noen her som så The Bachelor da Juan Pablo var ungkaren??


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Gjest BethD
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

I flyet med clare? Hva skjedde da?

Anonymkode: a9306...304

Har skrevet om det tidligere i tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, Stiigen skrev:

Andi var jo kongedame; hun var jo bachelorette i neste sesong. JEg tror hun ventet på at han skulle "committe" litt , så hva han føler og slikt, men så kom han bare med tull og unnskyldninger. Tror de hadde en veldig dårlig natt i den "magical suite" eller hva de kaller det. Når hun utfordret han så var det bare de mest tafatte svarene.

Hun som han endte opp med å velge ble det jo ingenting med, ikkeno frieri, ikkeno "I love her".....og ble ikke lange forholdet etter showet var over. Det var litt sånn cringey når de satt på showet med han showverten, og han prøvde å få noe følelser ut av dem, så var det bare null respons :) 

Hadde han sex med noen der inne? Juan altså

Anonymkode: a9306...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde han sex med noen der inne? Juan altså

Anonymkode: a9306...304

Kjapt google søk forteller meg forskjellige ting.. At Clare har sagt det ikke skjedde noe mellom dem, men at tingen han sa i helikopteret var " I really loved fucking you but I dont know you"... FOR EN GENTLEMAN a du gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker for en del år tilbake, så fikk han Brad (han som ikke valgte noen av damene) skikkelig gjennomgå og alle mente han var den verste ungkaren i historien. Han var en drittsekk osv, men Juan Pablo er 10 ganger verre enn Brad.  Mye verre.

Anonymkode: ecccf...e0b

Brad fikk mye ufortjent pepper. Han følte bare hjerte og var ærlig. Hadde det liksom vært bedre om han fridde til en av de to når følelsene ikke var 100% og dette ikke ville funke? Da hadde vel det å vært galt.

JP er en douch. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, smalls skrev:

Brad fikk mye ufortjent pepper. Han følte bare hjerte og var ærlig. Hadde det liksom vært bedre om han fridde til en av de to når følelsene ikke var 100% og dette ikke ville funke? Da hadde vel det å vært galt.

JP er en douch. 

Douche pga? Gi meg 3 eksempler på ofr han er douche

Anonymkode: a9306...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han er den mest forhatte bacheloren, og sett på alle tidligere bachelorer er dette ganske drøyt. Fryktelig usmakelig type, og han fortjener all kritikken han har fått. Jeg synes det var veldig flott at både Clare og Andie stod opp for seg selv. 

Anonymkode: 5c444...857

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Douche pga? Gi meg 3 eksempler på ofr han er douche

Anonymkode: a9306...304

Fordi han tydeligvis er en player! 

Anonymkode: 16f88...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Douche pga? Gi meg 3 eksempler på ofr han er douche

Anonymkode: a9306...304

Oppheng eller? Gi meg tre eksempler på hvorfor han ikke er en douche!

Anonymkode: 9e788...8aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppheng eller? Gi meg tre eksempler på hvorfor han ikke er en douche!

Anonymkode: 9e788...8aa

For det første så har jeg gitt deg (om det er deg da det vet man jo ikke) 3 eksempler tidligere i tråden, og for det andre, har du sett sesongen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror han er den mest forhatte bacheloren, og sett på alle tidligere bachelorer er dette ganske drøyt. Fryktelig usmakelig type, og han fortjener all kritikken han har fått. Jeg synes det var veldig flott at både Clare og Andie stod opp for seg selv. 

Anonymkode: 5c444...857

Helt enig !! Jeg sto på kanten av sofaen og aplauderte Clare da hun stakk!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror han er den mest forhatte bacheloren, og sett på alle tidligere bachelorer er dette ganske drøyt. Fryktelig usmakelig type, og han fortjener all kritikken han har fått. Jeg synes det var veldig flott at både Clare og Andie stod opp for seg selv. 

Anonymkode: 5c444...857

Igjen, hvorfor skal han være den mest forhatte? Bare pga han ikke fridde til Nikki? Hva mer?

Anonymkode: a9306...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dagens episode med JB over. Ingeting gærnt han gjorde Idag, faktisk så unnskyldte han seg til Clare også. Modig gjort.

Anonymkode: a9306...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da var dagens episode med JB over. Ingeting gærnt han gjorde Idag, faktisk så unnskyldte han seg til Clare også. Modig gjort.

Anonymkode: a9306...304

Jada han har sine sider..! Bare vent ,the best is yet to come!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, BethD skrev:

For det første så har jeg gitt deg (om det er deg da det vet man jo ikke) 3 eksempler tidligere i tråden, og for det andre, har du sett sesongen?

Les hva jeg skrev og hvem jeg skrev det til en gang til.

Anonymkode: 9e788...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Les hva jeg skrev og hvem jeg skrev det til en gang til.

Anonymkode: 9e788...8aa

Ja jeg skjønte du ikke skrev det til meg, men om du er så uenig i denne meningen om han hvorfor fortsetter du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, BethD skrev:

Ja jeg skjønte du ikke skrev det til meg, men om du er så uenig i denne meningen om han hvorfor fortsetter du?

Samme lurer jeg på. Hvorfor ikke bare godta folk har andre meninger enn å komme med "gi meg 3 grunner på hvorfor han er en douch"  til alle her?

Anonymkode: 8f22c...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Igjen, hvorfor skal han være den mest forhatte? Bare pga han ikke fridde til Nikki? Hva mer?

Anonymkode: a9306...304

Måten han avfeier alt andre føler med 'it's okaaay" (minner om Forest Gump), kliner med en som er mamma, men kan ikke kysse en annen mamma, for det blir feil etter hans høye moral, generaliserende, negative uttalelser om homofile. I det hele tatt så oppfører han seg som en pudding med ganske høy dobbelmoral.

Anonymkode: 9e788...8aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Samme lurer jeg på. Hvorfor ikke bare godta folk har andre meninger enn å komme med "gi meg 3 grunner på hvorfor han er en douch"  til alle her?

Anonymkode: 8f22c...ba7

Ja jeg skjønner ikke poenget.. la oss være i fred istedenfor liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Måten han avfeier alt andre føler med 'it's okaaay" (minner om Forest Gump), kliner med en som er mamma, men kan ikke kysse en annen mamma, for det blir feil etter hans høye moral, generaliserende, negative uttalelser om homofile. I det hele tatt så oppfører han seg som en pudding med ganske høy dobbelmoral.

Anonymkode: 9e788...8aa

THIS! Og måten han snakker alle rundt? Han virker som en proff manipulator!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, BethD skrev:

Ja jeg skjønte du ikke skrev det til meg, men om du er så uenig i denne meningen om han hvorfor fortsetter du?

Jeg skjønner ikke helt greia. Ser ut som at vi er enige. Jeg spør om personen som mener at han ikke er douche kan fortelle hvorfor han IKKE er det. 

Anonymkode: 9e788...8aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...