Gå til innhold

Jeg sitter her å griner..


Gjest Klopp

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Klopp skrev:

Ikke på sykehuset jeg mener. Når de kommer hjem. Da får hun tåle det. Slutte med den sjalusien. Hun har en annen mann. Hvorfor er det annerledes? Han får da se gutten. 

Det er ei venninne enda. Vet ikke enda om det blir noe mellom oss. 

Kjære Klopp: Gratulerer med sønnen din! Jeg er glad for å se hvor mye du har ønsket å være til stede for barnet ditt hele veien, selv om situasjonen rundt er kaotisk og negativ.

MEN: 

Kan du svare meg på hvorfor du allerede nå planlegger å ta med en "date" på det første møtet med barnet ditt? Hva er tanken bak å gjøre det? Uansett hva motivet ditt er så er det en veldig dårlig ide! Finn et nøytralt alternativ hvis du bare trenger å ha med deg en støttespiller. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer som pappa!

og hun kan fint nekte deg å komme inn i huset sitt om du tropper opp med fremmende. Det hadde i alle fall jeg gjort. Den förste tiden er en tåke av amming, man blör, man sover minimalt og det er ikke sikkert man har fått tid til å dusje skikkelig eller har spist et ordentlig måltid på lenge. Det siste man vil ha er folk man ikke tåler trynet på (du går nok under den kategorien) og fremmende. 

Du har större sjanse for å få en fot innafor om du spör om det er noe hun behöver, og unngår alle samtaler om når du kan få se ungen alene (for med den historien dere har kommer det kun til å skape enda mer dårlige fölelser). De förste ukene er et hormonkaos uten like, og om du holder ut, hever deg over og gjör en innsats for å bedre forholdet deres har du större sannsynlighet for å få spille en större rolle i barnets liv tidligere.

Anonymkode: 51aa8...a3e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6. juli 2016 at 0.34, Peter007 skrev:

Ta kontakt med advokat 

Det er jo å be om godt samarbeid 

Anonymkode: 2461f...8bb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo å be om godt samarbeid 

Anonymkode: 2461f...8bb

Ja, Og alltid skulle dunke i bordet med lovboka minner meg om "Bibel bashers"

Anonymkode: d846f...915

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått, Klopp?

Anonymkode: a820d...93d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Klopp skrev:

Tenker hun ikke på at jeg kan lage en scene av at hun har den nye typen hos seg hele tiden? Hvorfor er det greit at han er der, men jeg kan ikke ta med noen? Er det for at noen kvinner (spesielt alenemødre) tåler så jævlig lite og er kjent for å være sjalu eller?

Er det mulig??

Du bestemmer hvem du vil ha besøk av i ditt hjem. Hun bestemmer hvem hun vil ha besøk av i sitt hjem. 

Det nytter ikke å sladre til barnevernet om at hun ikke vil ha daten din på barselbesøk. Det tjener ikke til noe annet enn at barnevernet begynner å lure på om du er vel bevart.

Hvis du ikke kan gå til eksen din uten date med, så får du vente til du har blitt voksen nok til det.

Slutt med å gi eksen din dritt. Du skal ikke tråkke på henne som tar seg av gutten din, HAN fortjener at moren er på sitt beste og fokuserer energien og følelsene sine på HAM i denne sårbare fasen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Klopp

Jeg har ringt for å høre om jeg kan komme på sykehuset å besøke de. Måtte snakke med moren hennes for hun vil ikke snakke. Men jeg får ikke komme. Litt av ei mor! At hun har født er ingen unnskyldning. Det gikk fint med henne og fødselen gikk fint. Det hjelper ikke hva jeg gjør! Jeg sa til moren at hun må be datteren skjerpe seg og godta at barnet har en far. Ble litt sjokkert for hun var faktisk enig. Hun skulle snakke med henne. For hun kan ikke nekte barnet en far uansett. Heldigvis.

29 minutter siden, Biloba skrev:

Er det mulig??

Du bestemmer hvem du vil ha besøk av i ditt hjem. Hun bestemmer hvem hun vil ha besøk av i sitt hjem. 

Det nytter ikke å sladre til barnevernet om at hun ikke vil ha daten din på barselbesøk. Det tjener ikke til noe annet enn at barnevernet begynner å lure på om du er vel bevart.

Hvis du ikke kan gå til eksen din uten date med, så får du vente til du har blitt voksen nok til det.

Slutt med å gi eksen din dritt. Du skal ikke tråkke på henne som tar seg av gutten din, HAN fortjener at moren er på sitt beste og fokuserer energien og følelsene sine på HAM i denne sårbare fasen. 

Hun kan nekte fremmede, da kan vel jeg forlange at hennes date (fremmed for meg) er borte når jeg er der. Eller er det bare kvinner som har lov å nekte å se eksens date? Jeg takler ikke mye selv skjønner du. Ikke bare HUN som er svak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Klopp skrev:

Jeg har ringt for å høre om jeg kan komme på sykehuset å besøke de. Måtte snakke med moren hennes for hun vil ikke snakke. Men jeg får ikke komme. Litt av ei mor! At hun har født er ingen unnskyldning. Det gikk fint med henne og fødselen gikk fint. Det hjelper ikke hva jeg gjør! Jeg sa til moren at hun må be datteren skjerpe seg og godta at barnet har en far. Ble litt sjokkert for hun var faktisk enig. Hun skulle snakke med henne. For hun kan ikke nekte barnet en far uansett. Heldigvis.

Hun kan nekte fremmede, da kan vel jeg forlange at hennes date (fremmed for meg) er borte når jeg er der. Eller er det bare kvinner som har lov å nekte å se eksens date? Jeg takler ikke mye selv skjønner du. Ikke bare HUN som er svak. 

Jeg håper virkelig du bare tuller og kun er ute etter å provosere her inne. 

Anonymkode: 02b39...999

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama har vel kommet hjem fra sykhuset nå? Ligger ikke så legge nå fortiden.

Anonymkode: befab...6f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Klopp skrev:

Jeg har ringt for å høre om jeg kan komme på sykehuset å besøke de. Måtte snakke med moren hennes for hun vil ikke snakke. Men jeg får ikke komme. Litt av ei mor! At hun har født er ingen unnskyldning. Det gikk fint med henne og fødselen gikk fint. Det hjelper ikke hva jeg gjør! Jeg sa til moren at hun må be datteren skjerpe seg og godta at barnet har en far. Ble litt sjokkert for hun var faktisk enig. Hun skulle snakke med henne. For hun kan ikke nekte barnet en far uansett. Heldigvis.

Hun kan nekte fremmede, da kan vel jeg forlange at hennes date (fremmed for meg) er borte når jeg er der. Eller er det bare kvinner som har lov å nekte å se eksens date? Jeg takler ikke mye selv skjønner du. Ikke bare HUN som er svak. 

Hun kan nekte både deg og fremmede hos seg som du kan nekte fremmede hos deg. Du kan ikke nekte henne å ha noen hjemme hos seg i det hele tatt. Hun kan si ja til hvem hun vil og hun kan si nei til hvem hun vil.

Det var noen som foreslo at du kan ta med moren din for å besøke sønnen din når de kommer hjem fra sykehuset, men jeg har ikke sett om du har svart på det? Kan du ikke ta med deg moren din? 

Noen ganger undrer jeg på om du har veldig lite selvinnsikt eller om du skriver det du skriver bare for å provosere og så sitter du egentlig og ler av alle som svarer deg. 

Anonymkode: a913b...e42

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper virkelig du bare tuller og kun er ute etter å provosere her inne. 

Anonymkode: 02b39...999

Jeg at mange kvinner kun støttet andre kvinner her inne og driter i at menn også har følelser. For noen har kun kvinner følelser og kun de som har det vondt. 

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Dama har vel kommet hjem fra sykhuset nå? Ligger ikke så legge nå fortiden.

Anonymkode: befab...6f1

Hun skulle hjem i kveld eller i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hun kan nekte både deg og fremmede hos seg som du kan nekte fremmede hos deg. Du kan ikke nekte henne å ha noen hjemme hos seg i det hele tatt. Hun kan si ja til hvem hun vil og hun kan si nei til hvem hun vil.

Det var noen som foreslo at du kan ta med moren din for å besøke sønnen din når de kommer hjem fra sykehuset, men jeg har ikke sett om du har svart på det? Kan du ikke ta med deg moren din? 

Noen ganger undrer jeg på om du har veldig lite selvinnsikt eller om du skriver det du skriver bare for å provosere og så sitter du egentlig og ler av alle som svarer deg. 

Anonymkode: a913b...e42

Tror ikke jeg klarer å besøke de så lenge det er en annen mann der. Akkurat som hun tåler ikke at jeg har med ei kvinne. Skal ta med moren min, men det må uansett bli en dag hun ikke har daten hos seg og har hun han hos seg bare for å irritere meg så går jeg igjen. Skal hun ødelegge hele livet mitt så gir jeg opp alt for jeg er bare et menneske og jeg skal ikke måtte tåle alt bare for jeg er mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Klopp skrev:

Tror ikke jeg klarer å besøke de så lenge det er en annen mann der. Akkurat som hun tåler ikke at jeg har med ei kvinne. Skal ta med moren min, men det må uansett bli en dag hun ikke har daten hos seg og har hun han hos seg bare for å irritere meg så går jeg igjen. Skal hun ødelegge hele livet mitt så gir jeg opp alt for jeg er bare et menneske og jeg skal ikke måtte tåle alt bare for jeg er mann. 

Men du er forelder først og fremst nå, derfor må du tåle mye som er til beste for barnet ditt. Drit nå i den typen! Du skal få hilse på ungen din for første gang, mann! Fokus på det som er viktig her.

Og gratulerer så mye med gutten! :blomst:

Anonymkode: 779c3...06e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Klopp skrev:

Tror ikke jeg klarer å besøke de så lenge det er en annen mann der. Akkurat som hun tåler ikke at jeg har med ei kvinne. Skal ta med moren min, men det må uansett bli en dag hun ikke har daten hos seg og har hun han hos seg bare for å irritere meg så går jeg igjen. Skal hun ødelegge hele livet mitt så gir jeg opp alt for jeg er bare et menneske og jeg skal ikke måtte tåle alt bare for jeg er mann. 

Hvis du går dit for å treffe sønnen din så treffer du sønnen din og blåser i om det er en annen mann der. Det er sønnen din som er den viktige. Ikke moren. Ikke du. Sønnen din. 

Anonymkode: a913b...e42

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Klopp skrev:

Jeg har ringt for å høre om jeg kan komme på sykehuset å besøke de. Måtte snakke med moren hennes for hun vil ikke snakke. Men jeg får ikke komme. Litt av ei mor! At hun har født er ingen unnskyldning. Det gikk fint med henne og fødselen gikk fint. Det hjelper ikke hva jeg gjør! Jeg sa til moren at hun må be datteren skjerpe seg og godta at barnet har en far. Ble litt sjokkert for hun var faktisk enig. Hun skulle snakke med henne. For hun kan ikke nekte barnet en far uansett. Heldigvis.

Hun kan nekte fremmede, da kan vel jeg forlange at hennes date (fremmed for meg) er borte når jeg er der. Eller er det bare kvinner som har lov å nekte å se eksens date? Jeg takler ikke mye selv skjønner du. Ikke bare HUN som er svak. 

Altså...er du ett troll? Det går da for faen ikke å være så fullstendig blåst i hodet?! Eier du ikke fornuft?????!

Kjenner jeg begynner å bli skikkelig forbanna på deg nå. Nå tar du deg sammen og slutter å oppføre deg som en furten drittunge. Du er FAR nå! Se til h***** å oppfør deg som en å sett sønnen din først! Du er faktisk ikke viktigst for deg selv lenger, det er det sønnen din som er!

Forstår du virkelig ikke at du skader ungen din med å skade forholdet til moren??! At hun er en drittkjerring gir deg ikke lov til å være en drittmann! Sett nå for pokker sønnen din før egoet ditt for en gang skyld å oppfør deg som folk selv om ikke hun gjør det! Vær bedre enn henne uten å gni det inn. Bli voksen å få ett godt forhold til sønnen din!! Bare...argh!!! 

Anonymkode: 89b3c...8c5

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp

Jeg vet at sønnen min kommer først, men moren har ikke rett til å gjøre hva hun vil mot meg for det. Jeg har fortsatt følelser selv om jeg er blitt far. Jeg er fortsatt svak inni meg. Hadde det bare vert så enkelt at vi mistet alle vonde følelser når vi ble foreldre så hadde livet vert enkelt, men sånn er det dessverre ikke. Jeg tenker mye på gutten og håper bare han får en god oppvekst! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 6. juli 2016 at 22.40, AnonymBruker skrev:

Fortsatt ikke en eneste tanke til barnet, kun oppgulp om hvor forferdelig moren er.... Du syns ikke synd på barnet engang, enda det har en heks til mor. Det er jo bare deg det er synd på, og det er jo hennes skyld, alt sammen. Ja ja. Se på hva du skriver .." ...eksen har født... Selv ditt barns fødsel handler om henne og hvor jævlig hun er mot stakkars deg.

Anonymkode: 24218...71e

Men akkurat nå er det jo synd på TS. Det at barnemoren ikke har kontaktet han er ekstremt dårlig gjort. Hvorfor skal TS synes synd i barnet? Selv om barnemor er en heks mot TS er hun jo selvsagt ikke nødvendigvis det mot barnet. Men om barnemor skyver far ut i kulden kan det selvsagt gå ut over barnet. Det å vokse opp uten far er ikke alltid like gøy. TS har overhodet ikke skrevet at selve fødselen handlet om han, men at han gjerne ville hatt beskjed om det. 

Ta kontakt med familievernkontoret. Og gratulerer som far :)

Anonymkode: b8650...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
41 minutter siden, Klopp skrev:

Jeg vet at sønnen min kommer først, men moren har ikke rett til å gjøre hva hun vil mot meg for det. Jeg har fortsatt følelser selv om jeg er blitt far. Jeg er fortsatt svak inni meg. Hadde det bare vert så enkelt at vi mistet alle vonde følelser når vi ble foreldre så hadde livet vert enkelt, men sånn er det dessverre ikke. Jeg tenker mye på gutten og håper bare han får en god oppvekst! 

Vi mister ikke alle følelser men lærer å sette barnet i første rekke og oss selv og våre svakheter og egoisme i andre. 

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Klopp skrev:

Jeg vet at sønnen min kommer først, men moren har ikke rett til å gjøre hva hun vil mot meg for det. Jeg har fortsatt følelser selv om jeg er blitt far. Jeg er fortsatt svak inni meg. Hadde det bare vert så enkelt at vi mistet alle vonde følelser når vi ble foreldre så hadde livet vert enkelt, men sånn er det dessverre ikke. Jeg tenker mye på gutten og håper bare han får en god oppvekst! 

Det er ikke viktig hva du føler akkurat nå. Nå setter du ungen først å legger deg flat for barnemoren uansett hvor lite det frister. Når samværet er igang og du har fått ett godt forhold til sønnen din om ett par år så du vil bli dømt en omsorgsrolle i en evt rettsak så kAn du være så bitter du bare vil og gnåle om hvor fæl eksen er.

Men NÅ oppfører du deg som du er i kirken så du får ta en del av barnet ditt sitt liv. For uansett om du liker det eller ikke så er moren enehersker nå mens ungen er baby. Å det er NÅ du må bygge forholdet ditt til ungen om du vil ha forhold til hAn i fremtiden. Så bit det i deg og tenk som en far!

Anonymkode: 89b3c...8c5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men akkurat nå er det jo synd på TS. Det at barnemoren ikke har kontaktet han er ekstremt dårlig gjort. Hvorfor skal TS synes synd i barnet? Selv om barnemor er en heks mot TS er hun jo selvsagt ikke nødvendigvis det mot barnet. Men om barnemor skyver far ut i kulden kan det selvsagt gå ut over barnet. Det å vokse opp uten far er ikke alltid like gøy. TS har overhodet ikke skrevet at selve fødselen handlet om han, men at han gjerne ville hatt beskjed om det. 

Ta kontakt med familievernkontoret. Og gratulerer som far :)

Anonymkode: b8650...bd7

Nja Ts  vet ganske mye om hva som skjer . Selv om han sier at han ikke har kontakt. Hvordan vet han foresten at xen har en mann der hele tiden.  Og fikk vite det ganske fort siden tråden ble skrevet på onsdagen.  Og mora og sønn er forsatt innlagt på barsel  på lørdag.  Og telefon nr til slekta til mor. Så han får vite noe. OG Sånn som han oppfører seg skjønner jeg at de ikke vil ha besøk av hann ennå. TS er bare ikke førsteprioritet nå. Det er gutten  nå er det amming  og søvn og  brie bytting som er i fokus.  Akkurat til nå er mamman vitigst8 pga Hu har pepper.  TS  du har muligheter å treffe sønnen din. Du må bare roe ned ditt ego og  temperament først

Anonymkode: befab...6f1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...