Gå til innhold

Jeg sitter her å griner..


Gjest Klopp

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, advokat er i alle fall ensbetydende med å kreve den såkalte "retten sin". Dessuten er det vel ingen hemmelighet at TS i utgangspunktet ønsket at moren skulle ta abort. Hva er da greia med å kreve samvær? Så lenge barnet er så lite har det dessuten ingen glede av samvær, det vil bare virke forvirrende. Og ja, noen av oss kvinner er nok antimenn, men det er en grunn til det.

Anonymkode: 568cc...555

Du tar feil av mitt innlegg nå. En advokat har langt flere oppdrag enn det som havner i retten. Mye er rådgivningsarbeid og avklaring av hva en bør velge.

I utgangspunktet ville han ta abort. Det du egentlig sier er at alle menn som ønsket damen skulle ta abort, og som ikke gjorde dette er avskåret fra kontakt med sitt barn. Dette er ekstreme holdninger. Jeg tviler på de fleste damer er av den oppfatningen som du skriver om. Antimenn, ja jeg tror nå du er det i høyeste grad (noen av oss skriver du). Dårlige opplevelser med menn. Ts, har tydeligvis en dårlig opplevelse med damer. Sveket på det groveste kan en si. Men han prøver nå å stille opp som far men blir motarbeidet av mor. Noen som deg mener dette ikke burde skje, at han skal delta i barnets liv. Jeg vet ikke hva slike som deg egentlig ønsker, vil ha både i pose og sekk? Altså  bli mor og motta fullt bidrag uten samværfradrag, eller ikke oppgi far i det hele tatt.

Skal en bygge relasjoner til et barn er det en fordel å begynne tidlig. Jeg har også tatt opp farskap og foreldreansvar. Skal en kunne ha rett til samvær må en ha foreldre ansvar. Dette er også tatt inn i endringsforslag i Barnelova nå. Det vil si at alle fedre uansett forhold mor får foreldreansvar, så sant det ikke skader barnet. Altså foreldreansvar spørsmål må avklares, men først må farskapet  avklares, Dette gjennom DNA-farskaps test.

Endret av Peter007
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chroma

Jeg støtter han som råder til kontakt med advokat, ikke for å lage bråk, men fordi Klopp virker veldig usikker på hva han skal/bør gjøre nå. Advokat og familierådgivningskontoret er mitt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Chroma skrev:

Jeg støtter han som råder til kontakt med advokat, ikke for å lage bråk, men fordi Klopp virker veldig usikker på hva han skal/bør gjøre nå. Advokat og familierådgivningskontoret er mitt råd.

Jeg tror i hvert fall at han bør gjøre noe mer enn å sitte inne og grine, eller dra bort til barnemoren uten avtale... Jeg tror nok at han bør snakke med noen som kan hjelpe framfor å sitte her og skrive om det. 

Anonymkode: a913b...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm. Kvinnen fødte nettopp? Ta det kulig. Du har hele livet på deg til å være far for barnet ditt. Mitt råd til deg, er å la mor og barn få ro i barselsperioden. Hun har nettopp født et barn, masse hormoner i sving. Det gagner hverken henne eller barnet at du kommer inn for å "kreve din rett" akkurat nå. Send henne en sms, gratuler henne med barnet, vær ydmyk. Si at du gjerne vil komme for å se barnet, spør når det passer henne. Drit i blomster, hun liker deg ikke alikevel; fokuser på barnet, og vis mor på denne måten at du har kommet for å bli. Når ting roer seg, når barselstiden er over (ca 6 uker), tar dere kontakt med familievernkontoret og får i stand en samværsavtale. For barnets skyld, svelg de kamelene du må svelge, for å gjenvinne mors tillitt til deg som far. Dette handler tross alt om noe så viktig som deg og barnets fremtidige forhold til hverandre, ikke om din sårede ego.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedd en del nytt ja. Kan godt si jeg vil gi opp og gi faen i alt. Skal livet ødelegges kun for jeg har fått et barn? Skal man tenke så mye på ungen at man ødelegger eget liv? Jeg skrev en melding om at jeg vil se min egen unge når hun var kommet hjem. Jeg fikk mange stygge meldinger tilbake. Hun skulle anmelde meg hvis jeg dukket opp, hun ville ikke se trynet mitt og det får ikke ungen heller, hun blir kvalm av at ungen ligner litt på meg og har min øyenfarge. Jeg måtte spørre hva det er jeg har gjort henne uten om å kjefte på henne for at hun lurte til seg barn. Hun ba meg dra til helvete. Jeg fikk nok og sa hun får gjøre hva pokker hun vil, ødelegg livet til eget barn hvis det er så viktig for henne, jeg orker ikke mer. Er like før jeg begynner å ruse meg igjen for å få ro i kroppen. Derfor er det kanskje viktigst at jeg ignorerer det kvinnemennesket, late som hun ikke finnes og tenke på meg selv så jeg ikke sprekker. Så når barnet blir stort nok til å forstå så skal jeg være far for ungen og kjempe for MIN unge. Så nå sparer jeg penger til advokat. En ting er sikkert. Hun får igjen. Hun skal få angre noe jævlig. Ikke kom her med at det går utover barnet mitt, for det skal det ikke. Men dette hun gjør og at hun hater meg så mye at hun vil nekte sønnen sin en far, DET ødelegger ungen. Det at hun ødelegger MITT barn skal hun få igjen for. Hun er ondskapen selv. Ei forbanna heks.

Endret av Klopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle nyfødte har den samme øyefargen. Den forandrer seg etterhvert.  

Anonymkode: 02b39...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle nyfødte har den samme øyefargen. Den forandrer seg etterhvert.  

Anonymkode: 02b39...999

Ja ikke vet jeg. Hennes ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Klopp skrev:

Skjedd en del nytt ja. Kan godt si jeg vil gi opp og gi faen i alt. Skal livet ødelegges kun for jeg har fått et barn? Skal man tenke så mye på ungen at man ødelegger eget liv? Jeg skrev en melding om at jeg vil se min egen unge når hun var kommet hjem. Jeg fikk mange stygge meldinger tilbake. Hun skulle anmelde meg hvis jeg dukket opp, hun ville ikke se trynet mitt og det får ikke ungen heller, hun blir kvalm av at ungen ligner litt på meg og har min øyenfarge. Jeg måtte svare hva det er jeg har gjort henne uten å kjefte på henne for at hun lurte til seg barn. Hun ba meg dra til helvete. Jeg fikk nok og sa hun får gjøre hva pokker hun vil, ødelegg livet til eget barn hvis det er så viktig for henne, jeg orker ikke mer. Er like før jeg begynner å ruse meg igjen for å få ro i kroppen. Derfor er det kanskje viktigst at jeg ignorerer det kvinnemennesket, late som hun ikke finnes og tenke på meg selv så jeg ikke sprekker. Så når barnet blir stort nok til å forstå så skal jeg være far for ungen og kjempe for MIN unge. Så nå sparer jeg penger til advokat. En ting er sikkert. Hun får igjen. Hun skal få angre noe jævlig. Ikke kom her med at det går utover barnet mitt, for det skal det ikke. Men dette hun gjør og at hun hater meg så mye at hun vil nekte sønnen sin en far, DET ødelegger ungen. Det at hun ødelegger MITT barn skal hun få igjen for. Hun er ondskapen selv. Ei forbanna heks.

Lykke til Klopp. Håper du får til noe samvær. Advokat tenger du.Du har ikke hørt noe om registrert farskap hos fokeregister? Du har mulighet til å undersøke dette selv. Ta vare på sms. Ikke send dumme meldinger til henne.

MEN HOLD DEG UNNA RUS !!!

Rus og barn hører ikke sammen. Du har dårlige muligheter om du ruser deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Peter007 skrev:

Lykke til Klopp. Håper du får til noe samvær. Advokat tenger du.Du har ikke hørt noe om registrert farskap hos fokeregister? Du har mulighet til å undersøke dette selv. Ta vare på sms. Ikke send dumme meldinger til henne.

MEN HOLD DEG UNNA RUS !!!

Rus og barn hører ikke sammen. Du har dårlige muligheter om du ruser deg. 

Jeg vet, jeg MÅ holde meg unna rus. Derfor må jeg få henne ut av livet mitt en stund så jeg ikke sprekker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, stakkars lille barn som har to så uskikkede foreldre. Jeg har ikke ord. Dette er bare tragisk fra ende til annen.

Anonymkode: 9ff9b...cd8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Klopp skrev:

Skjedd en del nytt ja. Kan godt si jeg vil gi opp og gi faen i alt. Skal livet ødelegges kun for jeg har fått et barn? Skal man tenke så mye på ungen at man ødelegger eget liv? Jeg skrev en melding om at jeg vil se min egen unge når hun var kommet hjem. Jeg fikk mange stygge meldinger tilbake. Hun skulle anmelde meg hvis jeg dukket opp, hun ville ikke se trynet mitt og det får ikke ungen heller, hun blir kvalm av at ungen ligner litt på meg og har min øyenfarge. Jeg måtte spørre hva det er jeg har gjort henne uten om å kjefte på henne for at hun lurte til seg barn. Hun ba meg dra til helvete. Jeg fikk nok og sa hun får gjøre hva pokker hun vil, ødelegg livet til eget barn hvis det er så viktig for henne, jeg orker ikke mer. Er like før jeg begynner å ruse meg igjen for å få ro i kroppen. Derfor er det kanskje viktigst at jeg ignorerer det kvinnemennesket, late som hun ikke finnes og tenke på meg selv så jeg ikke sprekker. Så når barnet blir stort nok til å forstå så skal jeg være far for ungen og kjempe for MIN unge. Så nå sparer jeg penger til advokat. En ting er sikkert. Hun får igjen. Hun skal få angre noe jævlig. Ikke kom her med at det går utover barnet mitt, for det skal det ikke. Men dette hun gjør og at hun hater meg så mye at hun vil nekte sønnen sin en far, DET ødelegger ungen. Det at hun ødelegger MITT barn skal hun få igjen for. Hun er ondskapen selv. Ei forbanna heks.

Hvorfor gjorde du det nå?? Etter ALLE rådene du har fått her om å vente litt. Hvordan ordla du deg da? Hun er full av hormoner, tåler ikke trynet ditt, og har det friskt i minne at DU ville hun skulle ta abort! Men nå sender du sms og krever å få se DIN unge?  For meg virker det som om du konstant prøver å terge henne og fremprovosere reaksjoner,hvorfor??? 

Hvorfor kan du ikke bare la henne være i fred og heller ta kontakt litt etter litt? Hvis du virkelig vil være en far og et eksempel for ungen din slutter du med det forbanna tullet ditt. Enten så tar du kontakt på hennes premisser, vis sakte men sikkert at du er pålitelig og kunn ønsker det beste for barnet ved å samarbeide med henne. ELLER du kan la henne være alene og drite i å ta kontakt i det hele tatt,for om du fortsetter slik som du har gjort hittil så kommer du aldri i verden til å se noe til det barnet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Tanuki skrev:

Hvorfor gjorde du det nå?? Etter ALLE rådene du har fått her om å vente litt. Hvordan ordla du deg da? Hun er full av hormoner, tåler ikke trynet ditt, og har det friskt i minne at DU ville hun skulle ta abort! Men nå sender du sms og krever å få se DIN unge?  For meg virker det som om du konstant prøver å terge henne og fremprovosere reaksjoner,hvorfor??? 

Hvorfor kan du ikke bare la henne være i fred og heller ta kontakt litt etter litt? Hvis du virkelig vil være en far og et eksempel for ungen din slutter du med det forbanna tullet ditt. Enten så tar du kontakt på hennes premisser, vis sakte men sikkert at du er pålitelig og kunn ønsker det beste for barnet ved å samarbeide med henne. ELLER du kan la henne være alene og drite i å ta kontakt i det hele tatt,for om du fortsetter slik som du har gjort hittil så kommer du aldri i verden til å se noe til det barnet.

Det er det jeg skal. Ignorere henne, late som hun ikke finnes en stund. Så jeg får leve litt igjen. Orker ikke henne som skal ødelegge livet mitt mer. Jeg skrev jeg vil se mitt eget barn. Hvilken far gjør vel ikke det? Jeg ville hun skulle ta abort ja, men hun valgte å beholde og føde mitt barn og da er det tross alt normalt å ville se barnet sitt. Tenk hvis en far nektet barnet sitt en mor. Hadde ikke moren tørnet helt tror du? 

Det var ikke så voksent av henne å svare på meldingene med kun stygge ord og hat.

Endret av Klopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Tanuki skrev:

Hvorfor gjorde du det nå?? Etter ALLE rådene du har fått her om å vente litt. Hvordan ordla du deg da? Hun er full av hormoner, tåler ikke trynet ditt, og har det friskt i minne at DU ville hun skulle ta abort! Men nå sender du sms og krever å få se DIN unge?  For meg virker det som om du konstant prøver å terge henne og fremprovosere reaksjoner,hvorfor??? 

Hvorfor kan du ikke bare la henne være i fred og heller ta kontakt litt etter litt? Hvis du virkelig vil være en far og et eksempel for ungen din slutter du med det forbanna tullet ditt. Enten så tar du kontakt på hennes premisser, vis sakte men sikkert at du er pålitelig og kunn ønsker det beste for barnet ved å samarbeide med henne. ELLER du kan la henne være alene og drite i å ta kontakt i det hele tatt,for om du fortsetter slik som du har gjort hittil så kommer du aldri i verden til å se noe til det barnet.

Etter å ha lest gjennom hele tråden, samt et par andre hvor TS har ytret seg i; har vedkommende etter mitt syn mange narcissistiske trekk. Nesten litt dyssosial fremstilling av seg selv. Se gjerne www.psykopaten.info 

Jeg håper og tror at du aldri vil få omsorg for dette barnet. Jeg tror ikke du evnet å gi omsorg på barnets premisser. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Klopp skrev:

Det er det jeg skal. Ignorere henne, late som hun ikke finnes en stund. Så jeg får leve litt igjen. Orker ikke henne som skal ødelegge livet mitt mer. Jeg skrev jeg vil se mitt eget barn. Hvilken far gjør vel ikke det? Jeg ville hun skulle ta abort ja, men hun valgte å beholde og føde mitt barn og da er det tross alt normalt å ville se barnet sitt. Tenk hvis en far nektet barnet sitt en mor. Hadde ikke moren tørnet helt tror du?

Meg meg meg meg, du får absolutt ALT til å koke ned til at DU er offeret her. Nei, i deres tilfelle tror jeg at mor gjør helt rett i å ikke la deg se barnet slik som du holder på. Ta deg sammen, få veiledning gjennom familievern kontor , advokat, hva som helst, men tviler på om du egentlig bryr deg om barnet. Gjennom hele tråden viser du null selvinnsikt og oser av selvmedlidenhet, jeg tror det eneste du vil  er å trakassere eksen din slik at hun blir rasende og sier stygge ting til deg, slik at du kan velte deg i offerrollen din. patetisk!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MissTeri skrev:

Etter å ha lest gjennom hele tråden, samt et par andre hvor TS har ytret seg i; har vedkommende etter mitt syn mange narcissistiske trekk. Nesten litt dyssosial fremstilling av seg selv. Se gjerne www.psykopaten.info 

Jeg håper og tror at du aldri vil få omsorg for dette barnet. Jeg tror ikke du evnet å gi omsorg på barnets premisser. 

Det er kun barnet det går utover når barnet blir nektet en far. Det er ikke pga det psykiske jeg blir nektet. Ikke pga rusen for jeg er rusfri. Kun for hun vil være alenemor og hater meg av en eller annen grunn. Pga vi har kranglet litt. Pga vi ikke er sammen mer. Pga jeg sa jeg ikke var klar for barn enda og håpet hun kunne forstå det. Nei hun måtte ha barn i en alder av 23 år. Hun ville ikke bli gammel mor. 

Hva slags kjerringer er det som blir kvalm av sitt eget barn for det ligner på faren sin egentlig? Jeg håper for guds skyld at barnet ikke kommer til å ligne for mye på meg når moren blir kvalm av det. Stakkars gutt. Synes synd på han som må ha ei sånn mor. Er det noen som er psykopat så er det dessverre henne. Men det er liksom greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Tanuki skrev:

Meg meg meg meg, du får absolutt ALT til å koke ned til at DU er offeret her. Nei, i deres tilfelle tror jeg at mor gjør helt rett i å ikke la deg se barnet slik som du holder på. Ta deg sammen, få veiledning gjennom familievern kontor , advokat, hva som helst, men tviler på om du egentlig bryr deg om barnet. Gjennom hele tråden viser du null selvinnsikt og oser av selvmedlidenhet, jeg tror det eneste du vil  er å trakassere eksen din slik at hun blir rasende og sier stygge ting til deg, slik at du kan velte deg i offerrollen din. patetisk!

Advokat skal jeg få meg ja. Men akkurat nå må jeg gi faen i alt og late som hun ikke finnes før hun får meg til å sprekke å begynne med rus. Mennesker skal ikke måtte tåle ALT fra andre. Selv om det er barn med i bildet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Klopp skrev:

Mennesker skal ikke måtte tåle ALT fra andre. Selv om det er barn med i bildet. 

Nettopp, derfor får du neppe se noe til ungen, med mindre du endrer hvordan du turer frem for å få viljen din.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Tanuki skrev:

Nettopp, derfor får du neppe se noe til ungen, med mindre du endrer hvordan du turer frem for å få viljen din.

Det er ikke å viljen min jeg er ute etter å få. Det er å være far for sønnen min jeg er ute etter og la sønnen min få ha en far og vite hvem faren er. Dette vil hun nekte. Jeg er også ute etter å bli behandlet med respekt og ikke forvente at jeg skal måtte tåle alt drittslenging og stygge ord selv om jeg er mann. Av voksne folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Klopp skrev:

Det er ikke å viljen min jeg er ute etter å få. Det er å være far for sønnen min jeg er ute etter og la sønnen min få ha en far og vite hvem faren er. Dette vil hun nekte. Jeg er også ute etter å bli behandlet med respekt og ikke forvente at jeg skal måtte tåle alt drittslenging og stygge ord selv om jeg er mann. Av voksne folk. 

Vet du; hvis du vil bli behandlet med respekt så må du også vise respekt.

Utifra hva du skriver her så virker det som du gjør alt du kan for å krige med moren til ungen din. Bare det at du ville troppe opp på fødeavd med ei ny dame som barnemoren ikke kjenner sier sitt. Bare pga du mente det var i din rett å gjøre noe sånt. Så allerede fra ungen var nyfødt så var du ute etter å lage bråk med moren til ditt barn. Du klarte jo ikke å forstå hvorfor du ikke kunne få ta med et (for moren) ukjent kvinnemenneske hjem til barnets mor heller. 

Så for meg virker det som at din agenda er å krangle med moren til ungen din. Du har fått utrolig mange tips og råd her om hvordan du bør gå frem i denne saken, likevel så turer du frem som en elefant i et glassmagasin. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...