Den røde fare Skrevet 11. juli 2016 #101 Skrevet 11. juli 2016 5 minutter siden, Klopp skrev: Jo ordentlig psykolog. Dere bare støtter barnemora for hun er kvinne. Dere må godta at mange kvinner kan være drittsekker. Dere aner ikke hvordan hun er. Jeg har vert med henne og jeg dømmer ikke uten grunn. Tviler fortsatt på den såkalte psykologens uttalelse. Støtter ingen av dere siden jeg ikke kjenner dere. Vet godt at kvinner kan være fæle, men du fremstår ikke akkurat som en gullunge du heller. 8
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #102 Skrevet 11. juli 2016 9 minutter siden, Klopp skrev: Jo ordentlig psykolog. Dere bare støtter barnemora for hun er kvinne. Dere må godta at mange kvinner kan være drittsekker. Dere aner ikke hvordan hun er. Jeg har vert med henne og jeg dømmer ikke uten grunn. Har ingen problemer med at enkelte kvinner kan være drittsekker, vet om flere selv. Og godt mulig barnemoren er en av dem. Men du fremstår ikke mye bedre. Two wrongs doesn't make one right, spesielt ikke når det er et uskyldig barn inne i bildet. Anonymkode: 7aeb9...a1b 7
Gjest Klopp Skrevet 11. juli 2016 #103 Skrevet 11. juli 2016 49 minutter siden, Den røde fare skrev: Tviler fortsatt på den såkalte psykologens uttalelse. Støtter ingen av dere siden jeg ikke kjenner dere. Vet godt at kvinner kan være fæle, men du fremstår ikke akkurat som en gullunge du heller. Tro hva du vil. Hun sa det ikke før jeg fortalte hva hun hadde gjort. 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ingen problemer med at enkelte kvinner kan være drittsekker, vet om flere selv. Og godt mulig barnemoren er en av dem. Men du fremstår ikke mye bedre. Two wrongs doesn't make one right, spesielt ikke når det er et uskyldig barn inne i bildet. Anonymkode: 7aeb9...a1b Nei jeg er ikke perfekt, men ville aldri ødelagt livet til noen. Tenk hvis jeg hadde nektet barnemoren å se ungen.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #104 Skrevet 11. juli 2016 9 minutter siden, Klopp skrev: Nei jeg er ikke perfekt, men ville aldri ødelagt livet til noen. Tenk hvis jeg hadde nektet barnemoren å se ungen. Du tror ikke din oppførsel kan være med og gjøre livet vanskeligere for gutten? Anonymkode: 7aeb9...a1b 12
Gjest Klopp Skrevet 11. juli 2016 #105 Skrevet 11. juli 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du tror ikke din oppførsel kan være med og gjøre livet vanskeligere for gutten? Anonymkode: 7aeb9...a1b Jeg klarer bare ikke å finne meg i alt hun gjør og sier mer. Hun kan ikke bryte meg helt ned så jeg ikke klarer å være med mitt eget barn en gang. Ellers vil jeg ikke gjøre livet til gutten vanskeligere. Tvert i mot. Jeg vil at han skal få et godt liv.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #106 Skrevet 11. juli 2016 Så hvorfor fortsetter du å lage drama for å være sikker på at ting ikke kan løses, og dermed gjør forholdet til barnemor og barnet vanskeligere? Anonymkode: 7aeb9...a1b 6
Gjest Klopp Skrevet 11. juli 2016 #107 Skrevet 11. juli 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hvorfor fortsetter du å lage drama for å være sikker på at ting ikke kan løses, og dermed gjør forholdet til barnemor og barnet vanskeligere? Anonymkode: 7aeb9...a1b Hun som lager drama. Jeg vil bare se ungen min.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #108 Skrevet 11. juli 2016 1 minutt siden, Klopp skrev: Hun som lager drama. Jeg vil bare se ungen min. Bla bla bla... Samme gamle visa. Klopp er ikke ansvarlig for noe. Klopp fyrer ikke opp til drama med oppførselen sin i det hele tatt, for Klopp skal få lov til å gjøre hva han vil for det er alltid den andre parten som begynte. Hvis en annen person gjør noe slemt mot Klopp må han få lov til å gjøre det samme tilbake uten at det blir sett på som slemt. Klopp er bare snill og hyggelig. Eller i alle fall snillere og hyggeligere enn andre. Og hvis de er drittsekk må jo han være drittsekk tilbake. Det er obligatorisk. Anonymkode: b35a0...cab 22
hypes Skrevet 11. juli 2016 #109 Skrevet 11. juli 2016 Den 6. juli 2016 at 22.40, AnonymBruker skrev: Fortsatt ikke en eneste tanke til barnet, kun oppgulp om hvor forferdelig moren er.... Du syns ikke synd på barnet engang, enda det har en heks til mor. Det er jo bare deg det er synd på, og det er jo hennes skyld, alt sammen. Ja ja. Se på hva du skriver .." ...eksen har født... Selv ditt barns fødsel handler om henne og hvor jævlig hun er mot stakkars deg. Anonymkode: 24218...71e For alt du veit er denne dama psykopat. Tenk deg om to ganger før du sier så mye dritt til en du ikke kjenner, som for alt du veit kan ha blitt psykisk mishandla og bedratt av denne dama. Og hun nekter han å se ungen. Ikke rart man blir litt opptatt av hvordan man selv har det da, faktisk.
Gjest Klopp Skrevet 11. juli 2016 #110 Skrevet 11. juli 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bla bla bla... Samme gamle visa. Klopp er ikke ansvarlig for noe. Klopp fyrer ikke opp til drama med oppførselen sin i det hele tatt, for Klopp skal få lov til å gjøre hva han vil for det er alltid den andre parten som begynte. Hvis en annen person gjør noe slemt mot Klopp må han få lov til å gjøre det samme tilbake uten at det blir sett på som slemt. Klopp er bare snill og hyggelig. Eller i alle fall snillere og hyggeligere enn andre. Og hvis de er drittsekk må jo han være drittsekk tilbake. Det er obligatorisk. Anonymkode: b35a0...cab Jeg kan faktisk lage mye drama jeg også. Alle mennesker kan det, men jeg orker ikke mer drama med denne dama, men hun bare lager det. Skal jeg bare gi opp hele sønnen min så det ikke blir drama? For hun nekter meg jo å se han. Er det greit at mødrene lager drama så det går utover barna sine? Tro det eller ei, men jeg tror de fleste mennesker er snillere enn henne.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #111 Skrevet 11. juli 2016 Som å prate til en vegg. Kjære Klopp. Les igjennom tråden en gang til og ta til deg rådene du får så skal du se at du får ett godt forhold til både mor og barn. Evt kan du fortsette i samme sporet som nå, bli bitrere, sintere, mer hevngjerrig og miste enhver tjanse til å få ett forhold til ungen din. Det er ditt valg. Anonymkode: 89b3c...8c5 9
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #112 Skrevet 11. juli 2016 3 timer siden, hypes skrev: For alt du veit er denne dama psykopat. Tenk deg om to ganger før du sier så mye dritt til en du ikke kjenner, som for alt du veit kan ha blitt psykisk mishandla og bedratt av denne dama. Og hun nekter han å se ungen. Ikke rart man blir litt opptatt av hvordan man selv har det da, faktisk. TS snakker mer om hvor synd det er på han enn ungen. Det sier i grunnen det meste. Anonymkode: 03d92...3d7 8
Gjest Chroma Skrevet 11. juli 2016 #113 Skrevet 11. juli 2016 Hun kan ikke nekte deg å se barnet ditt, det er faktisk ulovlig. Ta kontakt med familierådgivningskontoret i morgen tidlig, forklar situasjonen og be om en time til mekling med mor.
MarianneE Skrevet 12. juli 2016 #114 Skrevet 12. juli 2016 6 timer siden, Klopp skrev: Jeg kan faktisk lage mye drama jeg også. Alle mennesker kan det, men jeg orker ikke mer drama med denne dama, men hun bare lager det. Skal jeg bare gi opp hele sønnen min så det ikke blir drama? For hun nekter meg jo å se han. Er det greit at mødrene lager drama så det går utover barna sine? Tro det eller ei, men jeg tror de fleste mennesker er snillere enn henne. Du orker ikke mer drama? Er det derfor du vil ha med ei dame når (om) du skal få treffe ungen første gang, bare fordi xdama har fått seg ny kjæreste? Om ikke det er å skape drama på pur f så vet ikke jeg. 8
Gjest Klopp Skrevet 12. juli 2016 #115 Skrevet 12. juli 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Som å prate til en vegg. Kjære Klopp. Les igjennom tråden en gang til og ta til deg rådene du får så skal du se at du får ett godt forhold til både mor og barn. Evt kan du fortsette i samme sporet som nå, bli bitrere, sintere, mer hevngjerrig og miste enhver tjanse til å få ett forhold til ungen din. Det er ditt valg. Anonymkode: 89b3c...8c5 Jeg tar til meg råd, og jeg prøver men det er ikke så enkelt å late som ingenting når hun kjefter og er sur bare hun ser meg. Tror du ikke ungen merker det også? 16 timer siden, MarianneE skrev: Du orker ikke mer drama? Er det derfor du vil ha med ei dame når (om) du skal få treffe ungen første gang, bare fordi xdama har fått seg ny kjæreste? Om ikke det er å skape drama på pur f så vet ikke jeg. Nei det er ikke min feil at hun ikke tåler andre kvinner.
fima Skrevet 12. juli 2016 #116 Skrevet 12. juli 2016 6 minutter siden, Klopp skrev: Jeg tar til meg råd, og jeg prøver men det er ikke så enkelt å late som ingenting når hun kjefter og er sur bare hun ser meg. Tror du ikke ungen merker det også? Nei det er ikke min feil at hun ikke tåler andre kvinner. Det ser ikke ut til at du spesielt godt tåler at hun har fått ny type heller. Flere har gitt deg gode løsninger på hva du kan gjøre videre, vær litt voksen og ta til deg det istedenfor å bruke tid på svare på de som synes du er dramatisk. Du har rimelig dårlig selvinnsikt hvis du ikke forstår at det ikke er deg det er synd på. Det er synd på den lille babyen som må leve med en far som så sterkt misliker hans mor. Ta deg sammen. 6
Ananas. Skrevet 12. juli 2016 #117 Skrevet 12. juli 2016 9 minutter siden, Klopp skrev: Jeg tar til meg råd, og jeg prøver men det er ikke så enkelt å late som ingenting når hun kjefter og er sur bare hun ser meg. Tror du ikke ungen merker det også? Nei det er ikke min feil at hun ikke tåler andre kvinner. Nei, men det er din JOBB å ta høyde for det sånn at dere kan skape trygge rammer for deres eget barn. Sånn at ungen slipper å merke at hun kjefter og er sur når du dukker opp, bare for å bruke dine egne ord intet mindre enn en linje tidligere. Du må begynne å se at handlinger har konsekvenser som ikke bare dømmes ut fra rett og galt eller hvem som har skylden, men ut fra hvordan handlingene virker på de involverte, og her da BARNET spesielt. Når du skal treffe barnet, så er det barnet som skal gå først, og hvordan DU som pappa kan bidra til å skape trygge omgivelser. Å drasse med seg en ekstra dame er ikke en av tingene som bidrar til det.. 9
Gjest Klopp Skrevet 12. juli 2016 #118 Skrevet 12. juli 2016 (endret) 15 minutter siden, fima skrev: Det ser ikke ut til at du spesielt godt tåler at hun har fått ny type heller. Flere har gitt deg gode løsninger på hva du kan gjøre videre, vær litt voksen og ta til deg det istedenfor å bruke tid på svare på de som synes du er dramatisk. Du har rimelig dårlig selvinnsikt hvis du ikke forstår at det ikke er deg det er synd på. Det er synd på den lille babyen som må leve med en far som så sterkt misliker hans mor. Ta deg sammen. Det er også synd på ungen som har en mor som vil nekte han en far. Moren hans misliker meg sterkt. Er ikke det like ille? Jeg kan roe meg ned, men det klarer jo ikke hun. 12 minutter siden, Ananas. skrev: Nei, men det er din JOBB å ta høyde for det sånn at dere kan skape trygge rammer for deres eget barn. Sånn at ungen slipper å merke at hun kjefter og er sur når du dukker opp, bare for å bruke dine egne ord intet mindre enn en linje tidligere. Du må begynne å se at handlinger har konsekvenser som ikke bare dømmes ut fra rett og galt eller hvem som har skylden, men ut fra hvordan handlingene virker på de involverte, og her da BARNET spesielt. Når du skal treffe barnet, så er det barnet som skal gå først, og hvordan DU som pappa kan bidra til å skape trygge omgivelser. Å drasse med seg en ekstra dame er ikke en av tingene som bidrar til det.. Moren kjefter på meg uansett og er sur bare hun ser meg. For unngå det så kan jeg ikke få se min egen unge. Endret 12. juli 2016 av Klopp
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #119 Skrevet 12. juli 2016 22 timer siden, Klopp skrev: Jeg kan faktisk lage mye drama jeg også. Alle mennesker kan det, men jeg orker ikke mer drama med denne dama, men hun bare lager det. Skal jeg bare gi opp hele sønnen min så det ikke blir drama? For hun nekter meg jo å se han. Er det greit at mødrene lager drama så det går utover barna sine? Tro det eller ei, men jeg tror de fleste mennesker er snillere enn henne. Ser du på alle inlegg som kritiserer deg som støtte til barnemor? For slik er det ikke. Hvis barnemor på noen måte er slik du beskriver henne er hun tydeligvis ikke et bra menneske. Å kritisere din oppførsel betyr ikke nødvendigvis at man støtter barnemors oppførsel på noen som helst måte. Det virker ikke som du forstår det. Folk her tar ikke nødvendigvis hennes side ved å kritisere deg og din oppførsel. Man kan kritisere Hitler uten å støtte Stalin for å si det sånn (og jeg mener ikke at noen av dere er i nærheten av disse to :p). De fleste mennesker er sikkert snillere enn henne. Jeg støtter ikke hennes oppførsel på noen som helst måte. Det er viktig at du får med deg. Men det betyr ikke at jeg støtter din oppførsel heller. Selv om den muligens er bedre enn hennes er den fortsatt gjennomsyret av hat og bitterhet. Og nei. Jeg sier heller ikke at du skal gi opp sønnen din. Men slutt å kast ved på bålet. Bare slutt. Det ender ikke godt. Gjør det riktig. Det er selvfølgelig ikke riktig at du skal nektes å se sønnen din. Men hvorfor gjøre det vanskeligere enn det må være? Hvis du trenger støtte så ta med deg søsteren din eller broren din. Eller moren din eller et annet familiemedlem. Gjør det riktig. Gå til familievernskontoret, gå til advokat, og gjør det riktig. Anonymkode: b35a0...cab 10
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #120 Skrevet 12. juli 2016 Den 10.7.2016 at 18.47, Frk.månelys skrev: Gratulerer med å ha blitt pappa! Jeg sender deg en stor klem Ikke gi opp! Slike mødre burde ikke ha omsorg for et barn, jeg håper du en dag får gullgutten din hjem til deg Jeg liker at Klopp sine kommentarer i denne og andre tråder er uproblematisk for deg, men hun som sa hun hadde lyst på en øl mens hun var gravid (uten å drikke den) ikke burde få ha barn.... Anonymkode: 2cfde...fae 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå