Gå til innhold

Jeg sitter her å griner..


Gjest Klopp

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke viktig hva du føler akkurat nå. Nå setter du ungen først å legger deg flat for barnemoren uansett hvor lite det frister. Når samværet er igang og du har fått ett godt forhold til sønnen din om ett par år så du vil bli dømt en omsorgsrolle i en evt rettsak så kAn du være så bitter du bare vil og gnåle om hvor fæl eksen er.

Men NÅ oppfører du deg som du er i kirken så du får ta en del av barnet ditt sitt liv. For uansett om du liker det eller ikke så er moren enehersker nå mens ungen er baby. Å det er NÅ du må bygge forholdet ditt til ungen om du vil ha forhold til hAn i fremtiden. Så bit det i deg og tenk som en far!

 

Anonymkode: 89b3c...8c5

Misforstår jeg deg her nå, eller mener du at TS skal holde seg i skinnet frem til han eventuelt får omsorg, og så er det fritt frem for å spy edder og galle? Det kommer jo til å være forferdelig for ungen å måtte forholde seg til. Det må en permanent endring til, ikke en midlertidig overflatefix.

Anonymkode: a820d...93d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Misforstår jeg deg her nå, eller mener du at TS skal holde seg i skinnet frem til han eventuelt får omsorg, og så er det fritt frem for å spy edder og galle? Det kommer jo til å være forferdelig for ungen å måtte forholde seg til. Det må en permanent endring til, ikke en midlertidig overflatefix.

Anonymkode: a820d...93d

Håper jo virkelig at han har vokst opp innen den tid å tar til vett.

Men Akkurat NÅ om han vil ha ett forhold til sønnen sin så MÅ han ta seg grundig sammen, svelge kameler, å legge alt drit til side eller så vil han aldri få ett normalt forhold til sønnen.

Anonymkode: 89b3c...8c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bare for dumt. 

Hvis du virkelig mener mesteparten av det du skriver, så kan det nok tenkes at ungen har det bedre uten deg. Å være så bitter og ego er ikke bra for et barn, og det inntrykket du gir her er at du fint kan finne på å overføre det til ungen så fort du får sjansen. 

Les samtlige bøker om barn, så kanskje du lærer litt.

Og til slutt, du er ikke den eneste dette har skjedd med, heller ikke den eneste som har problemer innvendig. Skaff deg profesjonell hjelp og en hobby, så skal du se livet blir noe lysere.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Klopp skrev:

Jeg vet at sønnen min kommer først, men moren har ikke rett til å gjøre hva hun vil mot meg for det. Jeg har fortsatt følelser selv om jeg er blitt far. Jeg er fortsatt svak inni meg. Hadde det bare vert så enkelt at vi mistet alle vonde følelser når vi ble foreldre så hadde livet vert enkelt, men sånn er det dessverre ikke. Jeg tenker mye på gutten og håper bare han får en god oppvekst! 

Det bør du ikke håpe på, men sørge for at han får. 

Anonymkode: 03d92...3d7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest noe tidligere innlegg fra TS, bare lest dette innlegget. Jeg er mor til to barn selv, er kun sammen med bf til minste. Og jeg blir helt sjokkert over hvordan enkelte her skriver! Her er det TO stykker som må tenke på barnet, både bf og bm. En ting er hva TS her skriver, men en annen ting er hva moren til dette barnet gjør! Hun nekter barnet sitt å møte pappaen sin. Barnet har en rett på å få møte pappaen sin. Noe hun nekter å gjennomføre. Om TS er en drittsekk (jeg vet ikke, kjenner ikke til TS), så må moren til dette barnet vokse opp og være en mamma og legge vekk sine følelser. Hun viste hvem hun fikk barn med, hun gikk inn for dette (som jeg leste tidligere i dette innlegget) og valgte å få ett barn med TS. Da må hun våkne opp og forstå virkeligheten: PAPPAEN MÅ FÅ HA KONTAKT MED BARNET SITT. Det er det som burde vært tema her. Ikke hva han kaller moren til barnet for. Er jo ganske forståelig at han er forbanna og kanskje det går litt fort i svingene når han skriver. Fordi det faktisk er en liten baby der ute som han nettopp har blitt pappa til, men han får ikke lov til å hilse på han. :angry:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mer har TS egentlig gjort? For jeg forstår ikke hva som er så grusomt med at han ønsket at hun skulle ta abort ettersom han ikke ønsket barn. Hva er så ille med å ønske det når tusenvis av jenter hvert år faktisk gjennomfører abort?

Anonymkode: df0b2...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddet for persondebatt, spekulasjooner og svar til dette.

raven Emerald, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mer har TS egentlig gjort? For jeg forstår ikke hva som er så grusomt med at han ønsket at hun skulle ta abort ettersom han ikke ønsket barn. Hva er så ille med å ønske det når tusenvis av jenter hvert år faktisk gjennomfører abort?

Anonymkode: df0b2...769

Sikkert for menn har ingenting å si når det gjelder barn. Der skal kvinner ha all makt. Jeg ønsket at hun skulle ta abort på grunn av ingen av oss var klar for barn psykisk. Men hun skulle absolutt ha for bestevenninnen hennes har barn. Da måtte hun og ha så fort så mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med å ha blitt pappa! 

Jeg sender deg en stor klem:klem: Ikke gi opp! Slike mødre burde ikke ha omsorg for et barn, jeg håper du en dag får gullgutten din hjem til deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet ville jeg hatt sympati for deg i denne situasjonen, TS. Men den forsvant når du insisterer på å ha med deg ei venninne for å provosere moren. Da tenker du ikke på barnets beste og å forsøke å få til en avtale med tanke på sønnen din og deres forholdet. Da er du fortsatt styrt av bitterhet og sinne. Da vil du være en like stor bidragsyter i å gjøre dette vanskelig, og det er til syvende og sist gutten det vil gå ut over. 

Anonymkode: 7aeb9...a1b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frk.månelys skrev:

Gratulerer med å ha blitt pappa! 

Jeg sender deg en stor klem:klem: Ikke gi opp! Slike mødre burde ikke ha omsorg for et barn, jeg håper du en dag får gullgutten din hjem til deg :) 

Å  så du fikk ikke med det det som ble slettet..  skal nok ikke ta alt som ts skriver i god tro

Anonymkode: befab...6f1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å  så du fikk ikke med det det som ble slettet..  skal nok ikke ta alt som ts skriver i god tro

Anonymkode: befab...6f1

Slutt å hate meg er du snill. Det er synd på TS, en far skal alltid få se barne sitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Frk.månelys skrev:

Slutt å hate meg er du snill. Det er synd på TS, en far skal alltid få se barne sitt!

Selv når han forsøkte å true mor til å ta abort? Og når han sjikanerer og terroriserer mor under svangerskapet? Et barn fortjener to foreldre, men når far så til de grader gjør sitt for å ødelegge for barnets mor så gangner det ingen. barnets beste går foran fwrs behov. Barnets beste er pr nå at mor har det bra, barnet trenger ikke far for å dekke sine behov.

Jeg håper mor har tatt vare på bevist for alt ts har gjort mor henne, og at han ikke får et snev av samvær uten tilsyn.

Anonymkode: 84a9d...13b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Frk.månelys skrev:

Slutt å hate meg er du snill. Det er synd på TS, en far skal alltid få se barne sitt!

En far har ikke krav på å se barnet sitt, men varna har krav på samvær med far dersom iikke det er sterke grunner som taler i mot det. Og her er det jo antagelig veldig mye som må diskuteres nøye blandt flere parter før samvær vil bli aktuelt. 

Anonymkode: 02b39...999

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Frk.månelys skrev:

Slutt å hate meg er du snill. Det er synd på TS, en far skal alltid få se barne sitt!

Hvorfor i alle dager skulle jeg hate deg.. kjenner da ikke deg. Bare  det sto noe om tråstarter som ble sletta . Som gjorde det litt lettere å skjønne hvorfor KG virker slemme. Og hvor for er det synd Ts , Hadde heller vært synd på barnet. Det har ikke hatt noen valg i dette drama.

Anonymkode: befab...6f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null sympati, TS virker helt ustabil, håper han aldri for omsorg for barnet (hvis det i det hele tatt eksisterer). TS, i stedet for å plage moren til barnet ditt burde du ta tak i dine egene problemer, du trenger professjonell hjelp med sinnet ditt. Jeg skjønner eksen din godt, stakkars henne som har blitt plaget av deg gjennom hele svangerskapet. La henne i det minste få noen dager alene med barnet  uten at du skal sjikanere henne, aldri i verden om du kommer til å se noe til barnet slik du holder på, og det  er kanskje det beste.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den Thursday, July 07, 2016 at 18.38, Klopp skrev:

Jeg hater ikke kvinner. Jeg går ikke rundt å hater folk UTEN grunn. Kan dere ikke forstå det? Jeg tror dere også hadde vert bitter på en mann som hadde gjort dere mye vondt. Eller hva? Er det lov å være sur på mannen men ikke på kvinnen? 

Jeg tror det beste er å holde meg unna så får hun slite seg ut selv og bli rynkete og gammel. Men hun kan ikke nekte meg så lenge. Heldigvis. Håper virkelig hun kommer til å slite hardt når hun nekter barnet en far. Det verste er at denne kvinnen er en mannehater. Hun har sagt rett ut hvor grusom menn er. Ja alle menn er like store rævhål har jeg fått vite. Ikke bare jeg. Så jeg er virkelig redd for at min sønn må vokse opp med denne kvinnen. Han er jo det kjønnet hun ikke liker. Jeg skal ihvertfall ikke la henne få ødelegge sønnen min. Hun har hele tiden ønsket seg jente. Så det er mye her som bekymrer meg. 

Psykologen min har sagt at hun har aldri hørt om ei kvinne som er så ekkel og frekk som henne. Hun er sjokkert over henne. Hadde jeg hatet kvinner så hadde jeg vel ikke kunne hatt ei kvinnelig psykolog? 

Jeg kjenner denne dama. Hun kommer til å bruke pengene på seg selv. Hun er ikke voksen i hodet sitt. Men barn skulle hun ha.

Takk for svar alle, og gratulasjoner. Jeg håper hun kan skjerpe seg en vakker dag, noe jeg tviler på at hun klarer. Jeg håper det for sønnen vår sin del. En ting er sikkert. Vi to blir aldri mer et par. Ikke så lenge jeg lever! Alle gode følelser for henne er forsvunnet. Det er for jævlig for barn å ha foreldre som ikke tåler trynet på hverandre, men tenkte moren på det? Nei. Hun SKULLE HA BARN! Spesielt ei jente! Hun får ihvertfall aldri viljen sin med at jeg ikke får være far til barnet. For det er jeg om hun vil eller ikke. Jeg har rett må å se mitt eget barn så der står jeg sterkt. Hun kan ikke nekte meg så lenge. Kanskje jeg skal ha med meg ei venninne av meg første gang eller ei annen dame, så blir hun sur for det også..

Du fremstår så usympatisk at jeg forstår godt at mor ønsker å beskytte barnet sitt fra deg. Aldri hørt mer vrøvl. Håper barnet ikke arver dine gener! 

Anonymkode: e66fc...475

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Psykologen min har sagt at hun har aldri hørt om ei kvinne som er så ekkel og frekk som henne. Hun er sjokkert over henne. Hadde jeg hatet kvinner så hadde jeg vel ikke kunne hatt ei kvinnelig psykolog? 

Det må isåfall være en hobbypsykolog, ingen ordentlige psykologer sier slikt.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp
10 timer siden, Den røde fare skrev:

Det må isåfall være en hobbypsykolog, ingen ordentlige psykologer sier slikt.. 

Jo ordentlig psykolog. Dere bare støtter barnemora for hun er kvinne. Dere må godta at mange kvinner kan være drittsekker. Dere aner ikke hvordan hun er. Jeg har vert med henne og jeg dømmer ikke uten grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...