Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier


Silfen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forresten klarte jeg å dette i sjøen her på torsdag. God og brisen og i båt med naboen og andre venner. Lå til kai da. Husker ikke hva jeg drev på med men var på vei fra nabobåten og over i den vi var i og vips, lå jeg i Vågen og vaket. Ble relativt raskt hjulpet opp igjen. Klissvåt kan man si, glad mobilen lå igjen i båten. Og god og full som jeg var så ga jeg jo en beng i alt og alle, så jeg vrengte nå av meg alt det våte og tuslet splitter naken over i nabobåten for å hente tørre klær. Jadda. Jeg har fått høre det, for å si det slik. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Alltid vært min største frykt å falle i vannet når jeg må klatre over de båtene som står der med Zachen! Pisse redd for det på 17 mai når jeg måtte klatre over sånn 3 båter for å komme til den vi skulle være på. :ler:

Kaldt, vått og jævligt tenker jeg meg at det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg får høre mest er nå egentlig at ettersom natten fremskred og flere og flere mennesker dukket opp, så hjalp jeg både den ene og den andre over båtene. Haha, sa gutta, se på hon derre, tryner selv i sjøen for så å galant hjelpe alle andre til å komme trygt over.  Så lo de. Masse. Folk ass!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha :skratte:

Vi hadde berner overbord.. men hun sank som en stein. Mannen måtte uti og hanke henne opp igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vår iallefall...

Mulig det var sjokket som traff henne. Hun ble litt ivrig og skulle skyndte seg å hoppe i land da vi fortøyde båten, så hun gikk rett ned mellom ripa og brygga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke helt hva som skjer jeg, men kroppen min sier stopp og kødder skikkelig med meg. Er så slapp, og renner på do ca 15 ganger hver dag med sort vannaktig diare. Har alltid hatt mye magetrøbbel, men nå har det tatt seg opp mange nivåer. Trodde først det var stressmage, men nå har det pågått i 3 uker, har vært sykemeldt i to av de. Sårrævva blir jeg også av dette. 

Så, utredes for cøliaki og ulceriøs colitt.. 

Blæh. 

Endret av skruf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh, det høres jo skikkelig kjipt ut. Håper de finner ut av det. Og en god barrierekrem til stumpen regner jeg med at du har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er i himmelen og jeg laget den selv!

besteever.jpgbesteever2.jpg

 

Laget kjøttboller og stappe. Bakte en hel hvitløk og hev alt sammen opp i stappe med nypoteter og salt, pepper, fløte og smør.

Men kjøttbollene .... aaaaahhh .... Ikke noe krydder, bare sweet baby rays bbqsaus, bacon, et egg, en løk og ost. Stekt i ovnen i ca 20 min.

Jeg er så mett. Og har så lyst på mer. Kan spise til jeg dør. Nommenommenommenom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Silfen skrev:

Jeg er i himmelen og jeg laget den selv!

besteever.jpgbesteever2.jpg

 

Laget kjøttboller og stappe. Bakte en hel hvitløk og hev alt sammen opp i stappe med nypoteter og salt, pepper, fløte og smør.

Men kjøttbollene .... aaaaahhh .... Ikke noe krydder, bare sweet baby rays bbqsaus, bacon, et egg, en løk og ost. Stekt i ovnen i ca 20 min.

Jeg er så mett. Og har så lyst på mer. Kan spise til jeg dør. Nommenommenommenom!

Leverer du? Jeg suuuuuuuuuuuuulter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...