Gå til innhold

Han er 42 jeg er 26


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde blitt forbanna og gjort det slutt. Jeg hadde i utgangspunktet ikke villet vært sammen med noen som var 9 år eldre, og alt som er gammelt nok til å være min egen forelder blir for kvalmt. Det er jo opplagt at han ikke vil ha damer på sin egen alder når han gjør slik. Det i seg selv gjør at han ikke er noe å samle på. 

Anonymkode: c1fa3...fe5

Hvis man får barn som 15-åring så er det noe galt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det jaggu meg mange usaklige, bitre og surmaga svar og kommentarer. :ph34r:

Anonymkode: b538c...721

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bimle skrev:

Min mann er 11 år eldre enn meg. Vi har vært sammen siden jeg var 18, nå er jeg 33. Eksen min og far til mitt første barn er 13 år eldre enn meg. Alder er bare et tall, følg hjertet ditt, du.

Han fortalte deg at han hadde løyet helt uten at han måtte. Det sier veldig mye..

lykke til videre :) 

 

Bare et spm... Du sa du møtte din mann når du var 18. Og i tillegg har du et barn fra et tidligere forhold, hvor far var 13 år eldre enn deg. Hvor gammel var du da du fikk barn, og hvor gammel var da barnefar?!

Anonymkode: e7bf4...f07

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bimle skrev:

Min mann er 11 år eldre enn meg. Vi har vært sammen siden jeg var 18, nå er jeg 33. Eksen min og far til mitt første barn er 13 år eldre enn meg. Alder er bare et tall, følg hjertet ditt, du.

Han fortalte deg at han hadde løyet helt uten at han måtte. Det sier veldig mye..

lykke til videre :) 

 

Fortalte det uten at han måtte... Hvor lenge tror du han kunne dratt på den løgnen uten at hun merket det? Når ting etterhvert blir seriøst, kommer det fort nok frem, enten på den ene eller den andre måten.

Han har gjort et taktisk valg for å skaffe seg en yngre dame enn hva han ellers ville fått. Juger for å gjøre seg akutell, og håpe på at hun unnskylder ham etter hun har fått følelser. Mannen eier ikke moral, og han skal ikke ha kred for å legge frem sannheten på det beste tidspunkt for han selv.

Sorry TS, men du har funnet deg en møkkafyr.

Anonymkode: e51d1...6e6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her var det jaggu meg mange usaklige, bitre og surmaga svar og kommentarer. :ph34r:

Anonymkode: b538c...721

Er du 42 og utgir deg for å være 35?

Anonymkode: 7590a...2ff

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

ja jeg ønsker barn,  han ønsker seg også barn

 

 

Anonymkode: 1c4ca...390

Får begynne snart da, han er jo nærme 60 når de konfirmerer seg.

Anonymkode: 59be4...27a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Første råd er å ikke høre på hva bitre kvinner på KG svarer deg.

Anonymkode: 4d1a3...3a5

 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ødelegg midtlivskrisedrømmen hans ts. For en 42-årig mann er det en drøm å kunne få ligge å knulle på en voksen jente som kun er 26 år..

Anonymkode: 3cb6c...f6f

 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bry deg om mannehatende feminister som finner alvorlige avvik på alle menn, uansett alder. Velg din framtid selv!

Anonymkode: 73664...6e4

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her var det jaggu meg mange usaklige, bitre og surmaga svar og kommentarer. :ph34r:

Anonymkode: b538c...721

Hva ville dere fire svart i en tråd hvor kvinnen var den eldste - som løy på alderen - og mannen var den yngste?

Anonymkode: 0a35c...5b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL, kvinner som er helt på viddene selv ut ifra hva de legger ut om eget kjærlighetsliv skal gi andre råd.

Anonymkode: 4d1a3...3a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

I utgangspunktet ikke noe problem, men hvorfor skulle han være "flau" over alderen sin? 
Det er litt merkelig

Men noen ting må du tenke på;
- Mulig han ønsker etablere seg, er du klar?
- Det er mye "prøve og feile" i livet, kanskje han allt har gjort noe du kunne tenke deg prøve og ikke ønsker gjøre det igjen?
-  Matcher deres sexlyst?

Snakker av erfaring her, da min mann er 15 år eldre enn meg. Flere ganger har vi nesten vært på randen av brudd pga han har "been there done that" på ting jeg enda ikke har opplevd

Anonymkode: b502a...a4

Jeg er selv godt etablert selvom jeg fortsatt er ung, ønsker meg også barn, men har noen reisemål på min "to do list" før jeg er helt klar, da jeg har prioritert andre ting de siste årene. Så jeg må oppleve litt mer først, og det må han i såfall bli med på, eller tåle at jeg reiser med venner. Han er heldigvis glad i å reise, men slikt kan jo kanskje forandre seg? Har aldri hatt bedre sex heller. 

Anonymkode: 1c4ca...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare et spm... Du sa du møtte din mann når du var 18. Og i tillegg har du et barn fra et tidligere forhold, hvor far var 13 år eldre enn deg. Hvor gammel var du da du fikk barn, og hvor gammel var da barnefar?!

Anonymkode: e7bf4...f07

Jeg var akkurat fylt 17 da jeg fikk første barnet og faren var da 30. Ikke noe jeg gidder å vær flau over og ingen Troll kan si noe son går innpå meg her. Sånn er det bare.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, jabx skrev:

Hvis man får barn som 15-åring så er det noe galt.

ok...?

Anonymkode: c1fa3...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg ønsker barn, det gjør han også

Anonymkode: 1c4ca...390

Mattis vil ha barn med deg? Jeg kjenner ikke Mattis, men sikkert en jovial person det. Til lykke med babyplanlegging. :)

Hva har den store aldersforskjellen med babyplanlegging å gjøre? 20 år i mellom dere liksom? Klem. :):)

Endret av michaeline__07
la til setninger.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, michaeline__07 skrev:

Mattis vil ha barn med deg? Jeg kjenner ikke Mattis, men sikkert en jovial person det. Til lykke med babyplanlegging. :)

Hvor kom det en Mattis inn i bildet?

Anonymkode: 0a35c...5b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange merkelige svar, og mange som selvsagt ALDRI har fortalt en løgn eller holdt noe skjult..

Han fortalte sannheten med en gang han skjønte at det kunne bli alvor mellom dem, og med eller uten aldersforskjell vet ingen hvordan forholdet deres vil bli. Kanskje det blir helt topp, og de lever sammen resten av livet.

Folk gjør feil av og til, og hvis ingen skulle tilgi en feil ville det jammen vært mange som ble gående alene gjennom livet.

Anonymkode: 569b5...0ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34, han er 52. Vi har snart 3 barn. Ingen problem.

Anonymkode: 5f18f...373

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange merkelige svar, og mange som selvsagt ALDRI har fortalt en løgn eller holdt noe skjult..

Han fortalte sannheten med en gang han skjønte at det kunne bli alvor mellom dem, og med eller uten aldersforskjell vet ingen hvordan forholdet deres vil bli. Kanskje det blir helt topp, og de lever sammen resten av livet.

Folk gjør feil av og til, og hvis ingen skulle tilgi en feil ville det jammen vært mange som ble gående alene gjennom livet.

Anonymkode: 569b5...0ab

Greit å si at man har en villa, hvis man egentlig leier en hybel? Å si at man er slank hvis man egentlig er overvektig? Greit å si at man har utdannelse og ambisjoner, hvis alt bare er en løgn for å oppnå noe? Den stakkars angrende synder burde bli tilgitt for sin lille løgn uansett, det var jo bare en liten glipp, ingen baktanker eller noe slikt. Fra nå av blir det selvfølgelig ingen flere løgner, det viktigste var jo tross alt å få innpass. 

Anonymkode: f6b3c...7c6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Greit å si at man har en villa, hvis man egentlig leier en hybel? Å si at man er slank hvis man egentlig er overvektig? Greit å si at man har utdannelse og ambisjoner, hvis alt bare er en løgn for å oppnå noe? Den stakkars angrende synder burde bli tilgitt for sin lille løgn uansett, det var jo bare en liten glipp, ingen baktanker eller noe slikt. Fra nå av blir det selvfølgelig ingen flere løgner, det viktigste var jo tross alt å få innpass. 

Anonymkode: f6b3c...7c6

Du har aldri pyntet på noe for å framstille deg litt bedre enn du er? Du får gjerne framstille deg som perfekt, men det er ikke mange mennesker på denne jord som aldri har fortalt en løgn om noe. Det er faktisk ganske vanlig, spesielt i en startfase da alle har lyst til å framstå som attraktiv for den de er interessert i. Jeg synes ikke noen års aldersforskjell som kommer fram ganske raskt etter de blir kjent, er så forferdelig fælt. Hun får heller velge ham bort da, hvis det er sånn krise.

Anonymkode: 569b5...0ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har aldri pyntet på noe for å framstille deg litt bedre enn du er? Du får gjerne framstille deg som perfekt, men det er ikke mange mennesker på denne jord som aldri har fortalt en løgn om noe. Det er faktisk ganske vanlig, spesielt i en startfase da alle har lyst til å framstå som attraktiv for den de er interessert i. Jeg synes ikke noen års aldersforskjell som kommer fram ganske raskt etter de blir kjent, er så forferdelig fælt. Hun får heller velge ham bort da, hvis det er sånn krise.

Anonymkode: 569b5...0ab

Hvis TS hadde visst alderen hans i utgangspunktet hadde han antaglig blitt valgt bort, så dette er ikke å pynte på ting. Å juge seg ned 7 år er ganske drøyt, og det er ikke vanlig blant folk.

Anonymkode: 7590a...2ff

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uaktuelt. En gamling som lyver på alderen? Utrolig lite attraktivt! Alder+ løgn hals = usexy de lux. Menn over 40 har også problemer med å bli gravide. ÆSJ på alle måter. Hey, TS du kan gjøre bedre enn en ekkel gris av en kjempebaby. 

Anonymkode: c5964...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er ikke "voksen og tar ansvar" når det første han gjør er å lyve om alderen sin! Heller umoden og egoistisk, spør du meg😋

Anonymkode: eeddb...167

Nettopp. Her  har man en mann som innehar disse herlige egenskapene:  

Løgner,  gamling i begynnende kroppslig  forfall, utrolig umoden.  Hadde ikke tatt i slikt slakt med en ildtang-:)

 

Anonymkode: c5964...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...