Gå til innhold

Han er 42 jeg er 26


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda det klarer du!  Du kan garantert  få mye bedre enn denne avdankede gamlingen. Kom deg ut! Nyt sommeren som singel.  Ikke kast bort sommeren !-

Anonymkode: c5964...75d

Det er noe unge alfahanner som er klar til å feie over deg i sommer ja og å så dumpe deg etterpå.

Anonymkode: 4d1a3...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe unge alfahanner som er klar til å feie over deg i sommer ja og å så dumpe deg etterpå.

Anonymkode: 4d1a3...3a5

Ei dame som er villig til å date en ti-femten år eldre fyr setter definitivt ikke utseendet først så alfahannene er vel ikke så interessante for henne :-)

Anonymkode: 44b9a...4c6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol- så når du er i en fin alders av 46 (mange ser fortsatt veldig ung ut) blir han 62.  hehehe - kose deg med å knulle en bestefar! 

Anonymkode: de3d1...843

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

For de av dere som har lurt på hvordan dette gikk. Vi har i dag ingen kontakt og det føles helt riktig. Han løy også om alderen til datteren sin også (jeg har ikke nevnt henne tidligere her), og følte at dette ble for dumt. Jeg kunne aldri ha tatt med en fyr hjem til foreldrene mine som jeg som jeg først hadde fortalt at var 35 og senere måtte fortelle at hadde løyet på alderen om både seg selv og datteren, for å få innpass i mitt liv. Det tok litt tid å komme meg videre, men jeg er sinnsykt glad for at jeg ikke valgte å gå videre med ham. Fortsatt singel, men nyter nå for første gang på lenge å bare være meg.

Anonymkode: 1c4ca...390

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han har funnet seg ei dame som tar han for det han er, og ikke det hun ønsker han skal være.

Anonymkode: ef181...90d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For de av dere som har lurt på hvordan dette gikk. Vi har i dag ingen kontakt og det føles helt riktig. Han løy også om alderen til datteren sin også (jeg har ikke nevnt henne tidligere her), og følte at dette ble for dumt. Jeg kunne aldri ha tatt med en fyr hjem til foreldrene mine som jeg som jeg først hadde fortalt at var 35 og senere måtte fortelle at hadde løyet på alderen om både seg selv og datteren, for å få innpass i mitt liv. Det tok litt tid å komme meg videre, men jeg er sinnsykt glad for at jeg ikke valgte å gå videre med ham. Fortsatt singel, men nyter nå for første gang på lenge å bare være meg.

Anonymkode: 1c4ca...390

Ble det slutt med en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper han har funnet seg ei dame som tar han for det han er, og ikke det hun ønsker han skal være.

Anonymkode: ef181...90d

Han er tydeligvis en real løgnhals, så det må i så fall være en nokså destruktiv dame som ønsker å leve med det.

Anonymkode: 44b9a...4c6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For de av dere som har lurt på hvordan dette gikk. Vi har i dag ingen kontakt og det føles helt riktig. Han løy også om alderen til datteren sin også (jeg har ikke nevnt henne tidligere her), og følte at dette ble for dumt. Jeg kunne aldri ha tatt med en fyr hjem til foreldrene mine som jeg som jeg først hadde fortalt at var 35 og senere måtte fortelle at hadde løyet på alderen om både seg selv og datteren, for å få innpass i mitt liv. Det tok litt tid å komme meg videre, men jeg er sinnsykt glad for at jeg ikke valgte å gå videre med ham. Fortsatt singel, men nyter nå for første gang på lenge å bare være meg.

Anonymkode: 1c4ca...390

Så bra at du hørte alarmklokkene ringe! En mann som lyver igjen og igjen er ingenting å spare på. Ikke ønsker du vel at faren til din førstefødte skal være nærmere 50 år heller, så dette var svært lurt av deg.

Anonymkode: 44b9a...4c6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎08‎.‎06‎.‎2016 den 10.17, AnonymBruker skrev:

Det er noe unge alfahanner som er klar til å feie over deg i sommer ja og å så dumpe deg etterpå.

Anonymkode: 4d1a3...3a5

Eeehh det finnes enn viss mellomting mellom middelaldrende løgnhalser og useriøse billigpikker :PBare finn deg en snill, god gutt som er jevnaldrende med deg selv, TS. Jeg fant selv mannen i mitt liv når jeg var 26 :) Lykke til!!

Anonymkode: 44b9a...4c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.6.2016 den 10.17, AnonymBruker skrev:

Det er noe unge alfahanner som er klar til å feie over deg i sommer ja og å så dumpe deg etterpå.

Anonymkode: 4d1a3...3a5

Oi! Går utifra at du selv er 45. Eller?

Anonymkode: 0a35c...5b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, jabx skrev:

Ble det slutt med en gang?

Vi holdt konrakten litt, men han var ikke den personen jeg trodde han var på flere områder. Og vi ble enige om å bryte all kontakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så bra at du hørte alarmklokkene ringe! En mann som lyver igjen og igjen er ingenting å spare på. Ikke ønsker du vel at faren til din førstefødte skal være nærmere 50 år heller, så dette var svært lurt av deg.

Anonymkode: 44b9a...4c6

Takk😊 Jeg er veldig glad for at det ikke ble noe mer av nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eeehh det finnes enn viss mellomting mellom middelaldrende løgnhalser og useriøse billigpikker :PBare finn deg en snill, god gutt som er jevnaldrende med deg selv, TS. Jeg fant selv mannen i mitt liv når jeg var 26 :) Lykke til!!

Anonymkode: 44b9a...4c6

Det har du så absolutt rett i! Hadde mer enn nok med å komme meg videre, nyte sommeren og herlig tid med venner og familie til å drive å "ligge rundt". Gleder meg bare over å kunne se fremover nå, og forhåpentligvis treffer jeg en bra karen dag😉 

Anonymkode: 1c4ca...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.5.2016 den 23.46, AnonymBruker skrev:

Hvis TS hadde visst alderen hans i utgangspunktet hadde han antaglig blitt valgt bort, så dette er ikke å pynte på ting. Å juge seg ned 7 år er ganske drøyt, og det er ikke vanlig blant folk.

Anonymkode: 7590a...2ff

 Sier jo noe om folk også da.  At man er 42 så får man ikke innpass og mye annet tulleri her og der som mnenn og kvinner gjør. Er så mange som går single fordi de er ærlige hele veien, da blir de ikke vurdert. Nå er det jo slik at dere kvinner vurderer som r egel mannen ut i fra eiendeler, utdanelse og ja alder - har man ikke det førstnevnte så må man hvertfall være en hung hunk hvertfal under 40. Kanskje 30 også.

 

dere kvinner ljuger ganske mye, men krever ærlighet av ma

mannen. Vi menn må nok bli litt mer som dere damer :)

Anonymkode: 2e9a9...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Sier jo noe om folk også da.  At man er 42 så får man ikke innpass og mye annet tulleri her og der som mnenn og kvinner gjør. Er så mange som går single fordi de er ærlige hele veien, da blir de ikke vurdert. Nå er det jo slik at dere kvinner vurderer som r egel mannen ut i fra eiendeler, utdanelse og ja alder - har man ikke det førstnevnte så må man hvertfall være en hung hunk hvertfal under 40. Kanskje 30 også.

 

dere kvinner ljuger ganske mye, men krever ærlighet av ma

mannen. Vi menn må nok bli litt mer som dere damer :)

Anonymkode: 2e9a9...eaa

Jeg hadde aldri datet noen pga. eiendeler, utdannelse eller jobb. Klarer meg selv og forsørger meg selv og forventer bare at han gjør det samme. Viktigste er at kjemien er der. Husker at jeg spurte han direkte ut om han var 35 omtrent 3 gangen vi møttes, og det svarte han ja på. Når jeg spurte ham om han hadde barn, svarte han at han hadde du datter på 10 år ( hun er egentlig 15). Han hadde hatt muligheten til å si det som det var allerede da.

Anonymkode: 1c4ca...390

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...