Gå til innhold

Hvordan ble dine lepper etter injeksjon? Vil ha plumpy og myke lepper, ikke duckface!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, tøydokka skrev:

Jeg har fått injisert restylane og juvederm i leppene jevnlig i 8 år, og på meg blir det veldig naturlig, mykt og fint. Jeg har fra naturens side ganske fine lepper, og de tåler fint 1 ml uten at det blir unaturlig. Mengden man kan sprøyte inn avhenger mye av de leppene man har. En person med veldig smale lepper har mindre leppevev å fordele fyllstoffet i. Dermed må mengden være mindre, ellers ser det ut son 2 bananer. Hvordan man fordeler filleren er litt en smakssak. Noen ønsker "dukkelooken" med markert amourbue og med mest filler på midten av underleppen. Jeg synes det ser mer sensuelt ut dersom man legger filleren godt ned på sidene i overleppen, og fyller ut sidene i underleppen, slik at man får et lite "søkk" på midten i underleppen. Jeg liker også å fylle en liten kant i munnviken, for det gjør at munnvikene vippes litt oppover slik at man aldri ser sur ut. For å få et resultat man er fornøyd med er det viktig å se hvordan egne lepper ser ut fra naturens side. Bruk mye tid på å tenke gjennom hva du ønsker. Velg en godt trenet behandler og bruk tid på å prate om hva som skal gjøres. Og husk at restylane ikke er en engangsfix. Det tar tid å bygge de leppene du ønsker deg. I begynnelsen måtte jeg fylle på hver 2 måned. Nå hver 6-8.   

 

Hvis ikke dette er dukke lepper, så vet ikke jeg

Anonymkode: 44107...c88

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, det er ikke mye naturlig når leppene ser kjempeoppblåste ut og underleppen er større enn haken.

Anonymkode: 80c60...f05

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknikken de bruker har ALT å si etter min erfaring. 

Jeg har tatt Restylane og Juvederm en gang hver. Juvederm ble mykest synes jeg. Første gangen forsvinner det fort, man bør vel ta 2-3 behandlinger for et mest mulig varig resultat. 

Hvis du bor i nærheten av Trondheim så anbefaler jeg på det aller sterkeste Injeksjonspesialisten:) De har utviklet en egen teknikk, der risikerer du ikke å få "pølselepper" hvertfall. Sjekk ut instagramkontoen deres, der ligger det mange før og etterbilder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, tøydokka skrev:

Jeg har fått injisert restylane og juvederm i leppene jevnlig i 8 år, og på meg blir det veldig naturlig, mykt og fint. Jeg har fra naturens side ganske fine lepper, og de tåler fint 1 ml uten at det blir unaturlig. Mengden man kan sprøyte inn avhenger mye av de leppene man har. En person med veldig smale lepper har mindre leppevev å fordele fyllstoffet i. Dermed må mengden være mindre, ellers ser det ut son 2 bananer. Hvordan man fordeler filleren er litt en smakssak. Noen ønsker "dukkelooken" med markert amourbue og med mest filler på midten av underleppen. Jeg synes det ser mer sensuelt ut dersom man legger filleren godt ned på sidene i overleppen, og fyller ut sidene i underleppen, slik at man får et lite "søkk" på midten i underleppen. Jeg liker også å fylle en liten kant i munnviken, for det gjør at munnvikene vippes litt oppover slik at man aldri ser sur ut. For å få et resultat man er fornøyd med er det viktig å se hvordan egne lepper ser ut fra naturens side. Bruk mye tid på å tenke gjennom hva du ønsker. Velg en godt trenet behandler og bruk tid på å prate om hva som skal gjøres. Og husk at restylane ikke er en engangsfix. Det tar tid å bygge de leppene du ønsker deg. I begynnelsen måtte jeg fylle på hver 2 måned. Nå hver 6-8.   

fancylips.JPG

Dette er tydelige falske lepper. Dette er ikke en naturlig look. 

Anonymkode: 5f4d6...1ec

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksempel på st de fleste lepper er mye finere før man fyller inn. Har ennå til gode å tenke "hun hadde ikke fine lepper" om naturlige lepper. Jeg tenker ofte "oi! Hun har fylt inn litt vel mye eller? Det var ikke pent" 

 

Anonymkode: b34e3...18e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mine duck ut?

Snapchat-61308270594081522666666668.jpg

Anonymkode: 338cb...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ser mine duck ut?

Snapchat-61308270594081522666666668.jpg

Anonymkode: 338cb...270

Underleppa gjør. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, DreamOn skrev:

Underleppa gjør. 

Takk. Har absolutt ingenting i de.

Anonymkode: 338cb...270

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, DreamOn skrev:

Kan hun ikke noe for det?   Hun har jo sprøytet leppene fulle av gud vet hva. 

Nå snakket TS om KENDALL Jenner, da.

Anonymkode: d4261...d5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser mine duck ut?

Snapchat-61308270594081522666666668.jpg

Anonymkode: 338cb...270

Ikke noe jeg ville ha tenkt over hvertfall. 

Anonymkode: 5f4d6...1ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Har absolutt ingenting i de.

Anonymkode: 338cb...270

Hvorfor legger du ut bilder i en slik tråd om du har naturlige lepper?    Trodde det var en tråd om kunstige lepper.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, DreamOn skrev:

Hvorfor legger du ut bilder i en slik tråd om du har naturlige lepper?    Trodde det var en tråd om kunstige lepper.

Forteller litt om hvor lite peiling folk har ifht dette, når man kan påstå at ekte lepper det falske ut :ler: 

Anonymkode: 3b46c...e44

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forteller litt om hvor lite peiling folk har ifht dette, når man kan påstå at ekte lepper det falske ut :ler: 

Anonymkode: 3b46c...e44

Ja, ler her :tongue:

Anonymkode: 338cb...270

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange er veldig negative til å fikse på småting, med argumentet at det ser såå unaturlig ut. Dere skulle bare visst hvor mange som har fikset på ditt og datt uten at dere vet og ser det :)

På de aller fleste gjør det IKKE det, jeg har extensions, falske negler og juvederm, ingen som verken ser eller vet det. Alle syns jeg har så fint hår og hvis jeg sier det er extensions, så ser de dypt sjokkerte ut :fnise: "Hæ, det ser jo ikke falskt ut i det hele tatt??"

Samme med leppene, ingen som tror jeg har noe i de. Og når jeg forteller det blir alle overrasket over hvor naturlig det ser ut.

Får også mye skryt for mine naturlige lange negler:laugh:

Anonymkode: 69af2...69b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsprøytning av Juvederm og diverse andre volumøkende stoffer ser best ut på de som har lepper fra før av. De som har ekstremt smale lepper får ikke fyldige pene lepper. De får et nebb.

Anonymkode: 08bfc...486

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange er veldig negative til å fikse på småting, med argumentet at det ser såå unaturlig ut. Dere skulle bare visst hvor mange som har fikset på ditt og datt uten at dere vet og ser det :)

På de aller fleste gjør det IKKE det, jeg har extensions, falske negler og juvederm, ingen som verken ser eller vet det. Alle syns jeg har så fint hår og hvis jeg sier det er extensions, så ser de dypt sjokkerte ut :fnise: "Hæ, det ser jo ikke falskt ut i det hele tatt??"

Samme med leppene, ingen som tror jeg har noe i de. Og når jeg forteller det blir alle overrasket over hvor naturlig det ser ut.

Får også mye skryt for mine naturlige lange negler:laugh:

Anonymkode: 69af2...69b

Så lenge håret som brukes er ekte og det er satt på ordentlig er det da vanskelig å se at det er falskt. Det er da ikke sammenlignbart engang med leppeinjeksjon. Her er det jo motsatt der de aller fleste som har tatt (synlig mengde) har en unaturlig look.

Leppeinjeksjon er for øvrig et kosmetisk inngrep. Extensions eller falske negler er ikke det, og de færreste har et særlig negativt syn på akkurat dette. 

Du virker ærlig talt mindre oppegående. 

 

 

Anonymkode: 5f4d6...1ec

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forteller litt om hvor lite peiling folk har ifht dette, når man kan påstå at ekte lepper det falske ut :ler: 

Anonymkode: 3b46c...e44

Jeg påsto ingenting.  Når du legger ut et kornete nærbilde av munnen din er det ikke lett å se.  Alle får større lepper på bilder når de trøkker kamera så nærme.  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser mine duck ut?

Snapchat-61308270594081522666666668.jpg

Anonymkode: 338cb...270

 

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Har absolutt ingenting i de.

Anonymkode: 338cb...270

Har du tatovert lipliner? :)

Anonymkode: 4cc55...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge håret som brukes er ekte og det er satt på ordentlig er det da vanskelig å se at det er falskt. Det er da ikke sammenlignbart engang med leppeinjeksjon. Her er det jo motsatt der de aller fleste som har tatt (synlig mengde) har en unaturlig look.

Leppeinjeksjon er for øvrig et kosmetisk inngrep. Extensions eller falske negler er ikke det, og de færreste har et særlig negativt syn på akkurat dette. 

Du virker ærlig talt mindre oppegående. 

 

 

Anonymkode: 5f4d6...1ec

Du tolker meg som mindre oppegående ut i fra det jeg skrev der? Ok! Litt av en menneskekjenner. Poenget med innlegget var at mange er negative til ting man kan fikse på, og mener at det ser falskt ut.

Derfor tok jeg med negler og extensions også ;) 

seriøse salonger tar ikke for mye i leppene til kunder, da de etterstreber at det faktisk skal se naturlig ut. Men noen unntak vil det alltid være. 

Anonymkode: 69af2...69b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1. mai 2016 at 16.03, AnonymBruker skrev:

Botox brukes ikke i forstørring av lepper. Det lammer muskler, og dermed fremtredelsen av rynker.

Restylane, Juvederm og Teosyal derimot, brukes for å forstørre lepper. Alle disse tre er gode alternativer - bare prisen som er noe forskjellig(mener Teosyal er noe billigere - men det inneholder nøyaktig det samme som de andre) og tror Juvederm varer noe lengre enn Restylane. Jeg har selv brukt både Restylane og Teosyal.

Cluet er å ikke ta for mye(heller ta lite og flere ganger enn mye og færre) og finne en flink behandler. I starten kan du oppleve å måtte ta påfyll ganske ofte(noen måneder mellomrom), men etter hvert holder det mye lengre. Nå har jeg ikke gjort det på et år.

Mange vil ha bedre utbytte av leppeløft(operasjon), fordi de færreste tåler særlig mye Restylane(o.l.) uten å se ut som en and. Ideelt sett skal man som kvinne ha 11-13 millimeter mellom nese og lepper. De fleste har lengre enn dette, og derfor vil man få en duck-aktig overleppe med for mye fillers. Inngrepet er ikke særlig dyrt sammenlignet med andre inngrep heller(som nese f.eks.), og kan i lengden bli billigere enn gjentatte Restylane-behandlinger. Ulempen er at man KAN få et ganske skjemmende arr. Hvert fall månedene etter operasjonen.

Jeg anbefaler å ta 1 ml første gang. Det høres kanskje mye ut og du vil se jævlig ut de neste par dagene, men når det går ned blir det fint. Jeg tok 0,5 ml første gang, og angret, noe de fleste gjør. Med mindre du har veldig, veldig smale lepper da.

Anonymkode: 9a460...fa0

Jeg har veldig lyst på leppeløft! Har du erfaring med dette? Hvordan ble arret og resultatet? Vondt? 

Anonymkode: 2b31d...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...