Gå til innhold

Hvordan ble dine lepper etter injeksjon? Vil ha plumpy og myke lepper, ikke duckface!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge håret som brukes er ekte og det er satt på ordentlig er det da vanskelig å se at det er falskt. Det er da ikke sammenlignbart engang med leppeinjeksjon. Her er det jo motsatt der de aller fleste som har tatt (synlig mengde) har en unaturlig look.

Leppeinjeksjon er for øvrig et kosmetisk inngrep. Extensions eller falske negler er ikke det, og de færreste har et særlig negativt syn på akkurat dette. 

Du virker ærlig talt mindre oppegående. 

 

 

Anonymkode: 5f4d6...1ec

Problemet er at de fleste av de som har vippe- eller hårextensions overdriver så voldsomt.De klarer ikke å se selv hvor fake de ser ut.Falske negler er ekstremt uhygienisk. Men det aller jævligste er uten tvil disse tusjstrek-øyenbryna som mange unge jenter får tatovert på.Ikke bare dritstygt, men det ødelegger veksten av naturlige øyenbrynshår også.

Anonymkode: 08bfc...486

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Har du tatovert lipliner? :)

Anonymkode: 4cc55...66f

Nei, det er bare vanlig lipliner.

Anonymkode: 338cb...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er bare vanlig lipliner.

Anonymkode: 338cb...270

Men det er sikkert derfor hun trodde de var falske. Det ser jo veldig unaturlig ut med en sånn rød kant rundt leppene uten å fylle inn med leppestift. Mine så sånn ut før jeg fjernet tatoveringen med laser derfor trodde jeg de var tatovert :P

Anonymkode: 4cc55...66f

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er sikkert derfor hun trodde de var falske. Det ser jo veldig unaturlig ut med en sånn rød kant rundt leppene uten å fylle inn med leppestift. Mine så sånn ut før jeg fjernet tatoveringen med laser derfor trodde jeg de var tatovert :P

Anonymkode: 4cc55...66f

Har det bare nede og har leppestift 😉

Anonymkode: 338cb...270

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1. mai 2016 at 16.03, AnonymBruker skrev:

 

 Ideelt sett skal man som kvinne ha 11-13 millimeter mellom nese og lepper. De fleste har lengre enn dette, og derfor vil man få en duck-aktig overleppe med for mye fillers. 

Anonymkode: 9a460...fa0

IDEELT SETT skal man ha 1.1- 1.5 cm har jeg lest på mange amerikanske kirurgiske nettsteder. Snakket med en som sa at jeg var innenfor og trengte ikke bekymre meg over det. Over 1.5 cm ansees philtrum for å være lang. 

Tror også det har med tykkelse på philtrum og. Jeg har en munn som "står ut" og har tykk philtrum og naturlig fylde i leppene (underleppen min er tykk og henger og). Jeg trenger ingen fylde i leppene mine- ville ikke passet til resten av ansiktet. 😌

Har man en tynn philtrum så vil man også få ducklips. Og så kommer det an på vinkelen mellom nese og lepper. Rosie Huntington-Whiteley har en liten vinkel og hun har jo fylde i leppene men det ser jo naturlig ut. I tillegg har hun en kort og tykk philtrum. Har man for eksempel en stor vinkel med "oppstoppernese" og tynn philtrum vil man få den typiske lille "bretten" og det vil se svært unaturlig ut. 

 

 

Anonymkode: 3071a...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

IDEELT SETT skal man ha 1.1- 1.5 cm har jeg lest på mange amerikanske kirurgiske nettsteder. Snakket med en som sa at jeg var innenfor og trengte ikke bekymre meg over det. Over 1.5 cm ansees philtrum for å være lang.

Jeg hadde aldri hørt om philtrum så jeg leste på mange nettsider nå :fnise: Idealet er 11-13mm for kvinner og 13-15mm for menn. Men altså who cares?!? :laugh: 

 

Anonymkode: 80c60...f05

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 5.5.2016 at 22.56, AnonymBruker skrev:

Har det bare nede og har leppestift 😉

Anonymkode: 338cb...270

Ok men liplineren er mye mørkere enn leppestiften og det ser unaturlig ut.

Anonymkode: 4cc55...66f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok men liplineren er mye mørkere enn leppestiften og det ser unaturlig ut.

Anonymkode: 4cc55...66f

Ok. Tar meg ikke så veldig nær av det, var ikke akkurat nysminket.

Anonymkode: 338cb...270

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv syns jeg det ser naturlig ut på meg, men kanskje jeg "ser meg blind" på det? Jeg hadde ganske tynne lepper fra før av, og fylt på 1 ml restylane for en måned siden

13152626_10154028045241113_1460042983_n.jpg

Anonymkode: f2873...5bf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv syns jeg det ser naturlig ut på meg, men kanskje jeg "ser meg blind" på det? Jeg hadde ganske tynne lepper fra før av, og fylt på 1 ml restylane for en måned siden

13152626_10154028045241113_1460042983_n.jpg

Anonymkode: f2873...5bf

Endret av Niennas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, siteringstull med mobil! Synes leppene dine var kjempefine :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Niennas skrev:

Beklager, siteringstull med mobil! Synes leppene dine var kjempefine :)

Takk, er fornøyd selv. Resultatet kan absolutt bli naturlig, det kommer an på naturlig leppeform, teknikk, og at behandler ikke fyller på for mye. Blogger-duckface kommer ofte av overfyll og dårlig teknikk. 

Jeg gikk til Akademiklinikken i Oslo btw. 

Anonymkode: f2873...5bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk, er fornøyd selv. Resultatet kan absolutt bli naturlig, det kommer an på naturlig leppeform, teknikk, og at behandler ikke fyller på for mye. Blogger-duckface kommer ofte av overfyll og dårlig teknikk. 

Jeg gikk til Akademiklinikken i Oslo btw. 

Anonymkode: f2873...5bf

Utrolig fine! Hadde det vært mulig å se før- bilde av leppene dine? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor folk ødelegger helheten av ansiktet sitt!!

De som er født med store lepper som de har fått fra gud, passer ofte med det. Mange som ikke har store lepper, passer ikke med det! De blir styggere, og de får ikke samme naturlige og friske utseende som de hadde før de begynte med injeksjoner.

Det er sykt inn nå, men ikke ødelegg leppene dine for ALLTID, kun for å passe inn i kulturen nå! 

Samme er det med de som tok barbiedop, de ser ikke UT den dag i dag.

Vær deg selv, vær ekte og drit i det! 

Selvfølgelig opp til deg! Mener ikke å snakke ned til de som gjør det, ønsker bare å komme med innspill om hva jeg som mann mener.

Jeg liker store lepper, men kjenner sykt mange nydelige jenter med små lepper, og de hadde IKKE sett bra ut med større lepper, for det passer til helheten i ansiktet dems!! Modelltyper passer med små pupper og rumper, mens andre jenter ser dritbra ut med store pupper og stor rumpe. Se for deg Rihanna og Taylor Swift.. Hvis Taylor Swift hadde gjort alt hun kunne for å se ut som Rihanna, så hadde hun kanskje klart å ligne mer på henne, men hun hadde ødelagt den hun selv var! Den som folk likte, den som gutter falt for pga utseende! Gjør deg selv bedre, ikke prøv å bii en dårligere versjon av en annen person!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8. mai 2016 at 0.50, UkjentN skrev:

Skjønner ikke hvorfor folk ødelegger helheten av ansiktet sitt!!

De som er født med store lepper som de har fått fra gud, passer ofte med det. Mange som ikke har store lepper, passer ikke med det! De blir styggere, og de får ikke samme naturlige og friske utseende som de hadde før de begynte med injeksjoner.

Det er sykt inn nå, men ikke ødelegg leppene dine for ALLTID, kun for å passe inn i kulturen nå! 

Samme er det med de som tok barbiedop, de ser ikke UT den dag i dag.

Vær deg selv, vær ekte og drit i det! 

Selvfølgelig opp til deg! Mener ikke å snakke ned til de som gjør det, ønsker bare å komme med innspill om hva jeg som mann mener.

Jeg liker store lepper, men kjenner sykt mange nydelige jenter med små lepper, og de hadde IKKE sett bra ut med større lepper, for det passer til helheten i ansiktet dems!! Modelltyper passer med små pupper og rumper, mens andre jenter ser dritbra ut med store pupper og stor rumpe. Se for deg Rihanna og Taylor Swift.. Hvis Taylor Swift hadde gjort alt hun kunne for å se ut som Rihanna, så hadde hun kanskje klart å ligne mer på henne, men hun hadde ødelagt den hun selv var! Den som folk likte, den som gutter falt for pga utseende! Gjør deg selv bedre, ikke prøv å bii en dårligere versjon av en annen person!

Jeg er sååå enig med deg!

Det er helt sykt hvordan mange holder på, med å putte kjipe stoffer inn i kroppen sin, som faktisk ødelegger utseende på sikt.

Det er som du sier HELHETEN som teller. F.eks fordi ei vakker dame har naturlig, tykke mørke bryn, betyr det ikke at en annen kler det! Det er så mange som ikke kler sine falske bryn, samme med falske lepper!

Bli glad i deg selv og din unikhet.

Anonymkode: ead3d...b0e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Vet ikke folk at leppene blir tynnere med årene? Du mister like mye spents der som du gjør i huden, dermed forstår jeg ikke negativiteten mot de som ønsker å skru tiden litt tilbake. For noen stygge kommentarer noen av dere kommer med!

Anonymkode: 8409c...06b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 5/2/2016 at 16.57, tøydokka skrev:

Jeg har fått injisert restylane og juvederm i leppene jevnlig i 8 år, og på meg blir det veldig naturlig, mykt og fint. Jeg har fra naturens side ganske fine lepper, og de tåler fint 1 ml uten at det blir unaturlig. Mengden man kan sprøyte inn avhenger mye av de leppene man har. En person med veldig smale lepper har mindre leppevev å fordele fyllstoffet i. Dermed må mengden være mindre, ellers ser det ut son 2 bananer. Hvordan man fordeler filleren er litt en smakssak. Noen ønsker "dukkelooken" med markert amourbue og med mest filler på midten av underleppen. Jeg synes det ser mer sensuelt ut dersom man legger filleren godt ned på sidene i overleppen, og fyller ut sidene i underleppen, slik at man får et lite "søkk" på midten i underleppen. Jeg liker også å fylle en liten kant i munnviken, for det gjør at munnvikene vippes litt oppover slik at man aldri ser sur ut. For å få et resultat man er fornøyd med er det viktig å se hvordan egne lepper ser ut fra naturens side. Bruk mye tid på å tenke gjennom hva du ønsker. Velg en godt trenet behandler og bruk tid på å prate om hva som skal gjøres. Og husk at restylane ikke er en engangsfix. Det tar tid å bygge de leppene du ønsker deg. I begynnelsen måtte jeg fylle på hver 2 måned. Nå hver 6-8.   

fancylips.JPG

Vet eldre innlegg, men skjeldent sett noe så unaturlig,  falskt og det totale duckkface!

Du må ha blitt helt blind,  dette ser virkelig sykelig ut og kan garantere på min mors grav at du ser tusen ganger bedre ut uten disse pølseleppene 

Anonymkode: a1621...103

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1.5.2016 at 16.03, AnonymBruker skrev:

Ideelt sett skal man som kvinne ha 11-13 millimeter mellom nese og lepper.

Det var da en ekstremt overfladisk kommentar! "Ideelt sett"? Seriøst? 

Nei, ideelt sett skal kvinner godta seg selv slik de er og slik de ser ut! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5/2/2016 at 16.57, tøydokka skrev:

Jeg har fått injisert restylane og juvederm i leppene jevnlig i 8 år, og på meg blir det veldig naturlig, mykt og fint. Jeg har fra naturens side ganske fine lepper, og de tåler fint 1 ml uten at det blir unaturlig. Mengden man kan sprøyte inn avhenger mye av de leppene man har. En person med veldig smale lepper har mindre leppevev å fordele fyllstoffet i. Dermed må mengden være mindre, ellers ser det ut son 2 bananer. Hvordan man fordeler filleren er litt en smakssak. Noen ønsker "dukkelooken" med markert amourbue og med mest filler på midten av underleppen. Jeg synes det ser mer sensuelt ut dersom man legger filleren godt ned på sidene i overleppen, og fyller ut sidene i underleppen, slik at man får et lite "søkk" på midten i underleppen. Jeg liker også å fylle en liten kant i munnviken, for det gjør at munnvikene vippes litt oppover slik at man aldri ser sur ut. For å få et resultat man er fornøyd med er det viktig å se hvordan egne lepper ser ut fra naturens side. Bruk mye tid på å tenke gjennom hva du ønsker. Velg en godt trenet behandler og bruk tid på å prate om hva som skal gjøres. Og husk at restylane ikke er en engangsfix. Det tar tid å bygge de leppene du ønsker deg. I begynnelsen måtte jeg fylle på hver 2 måned. Nå hver 6-8.   

fancylips.JPG

Vet eldre innlegg, men skjeldent sett noe så unaturlig,  falskt og det totale duckkface!

Du må ha blitt helt blind,  dette ser virkelig sykelig ut og kan garantere på min mors grav at du ser tusen ganger bedre ut uten disse pølseleppene 

Anonymkode: a1621...103

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...