Gå til innhold

Hvordan ble dine lepper etter injeksjon? Vil ha plumpy og myke lepper, ikke duckface!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I alle dager! Hvor er moderator?? Her er det personangrep i massevis! Hva er det med dere jenter som bare måååå hakke på hverandre?? 

Vi har alle forskjellig smak! Skjerp dere!!!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heldig de som faktisk får effekt av fillere. jeg har veldig smal overleppe som tipper innover, og har fyllt på Juvederm (som skal være det mest holdbare) hele 5 ganger,,,uten noe merkbar effekt :angry:. hver gang hevelsen går over 1-2 uker sitter jeg igjen med nesten nada :(. det sies at man må gradvis bygge opp leppene og ha tålmodighet, men mener jeg buder hatt effekt til nå. noen som har opplevd det samme? jeg fyllte på 5 ml ila ca 13 mnd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Jeg vekker denne tråden til live igjen !! 

Vurderer Restylane for å korrigere lepper. Men skrekken er jo duck-face. 

Tips til klinikk i Oslo / Bærum ? :) 

Anonymkode: 8c77e...7e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vekker denne tråden til live igjen !! 

Vurderer Restylane for å korrigere lepper. Men skrekken er jo duck-face. 

Tips til klinikk i Oslo / Bærum ? :) 

Anonymkode: 8c77e...7e8

Sikkert lurt å velge restylane, da det forsvinner på 2-3 mnd i tilfelle man ikke er fornøyd.  Har tatt juvederm i leppekanten øverst tre ganger for å rett ut linjer og det sitter i opptil 2 år på meg.  

Anonymkode: 41b03...35b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.5.2016 den 2.46, AnonymBruker skrev:

Kendall Jenner

Kendall Jenner så mye finere ut før hun tok fillersene. Hun har mistet mye av det unike ved ansiktet og sjarmen. 

Anonymkode: 2fc67...3ce

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kendall Jenner så mye finere ut før hun tok fillersene. Hun har mistet mye av det unike ved ansiktet og sjarmen. 

Anonymkode: 2fc67...3ce

Enig. 

bd63767eafe95fcd8f8c0fa50d9640a9.jpg

272b6cbb004a6e02c3f43ac211056fc1.jpg

Anonymkode: 2b51f...fb5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. 

bd63767eafe95fcd8f8c0fa50d9640a9.jpg

272b6cbb004a6e02c3f43ac211056fc1.jpg

Anonymkode: 2b51f...fb5

Hun var penere før! 

Anonymkode: 8c77e...7e8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. 

bd63767eafe95fcd8f8c0fa50d9640a9.jpg

272b6cbb004a6e02c3f43ac211056fc1.jpg

Anonymkode: 2b51f...fb5

Før bildet helt øverst til venstre før hun gjorde noe som helst viser ikke hvor pen hun egentlig var heller. De har retusjert ansiktet på bildet til høyre, på venstre ser du b.la at hun har kviser. På bildet til høyre er håret og fikset, ikke på venstre. Og lyser på høyre bilde er annerledes, på venstre er det så mørkt at de flotte øynene hennes forsvinner. Lyset gjør og at hun ser litt sur ut. Synd hun har operert nesen. Nå er det vel bare kourtney som ikke har gjort noe med ansiktet? 

Anonymkode: 2fc67...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2016 den 1.57, tøydokka skrev:

Jeg har fått injisert restylane og juvederm i leppene jevnlig i 8 år, og på meg blir det veldig naturlig, mykt og fint. Jeg har fra naturens side ganske fine lepper, og de tåler fint 1 ml uten at det blir unaturlig. Mengden man kan sprøyte inn avhenger mye av de leppene man har. En person med veldig smale lepper har mindre leppevev å fordele fyllstoffet i. Dermed må mengden være mindre, ellers ser det ut son 2 bananer. Hvordan man fordeler filleren er litt en smakssak. Noen ønsker "dukkelooken" med markert amourbue og med mest filler på midten av underleppen. Jeg synes det ser mer sensuelt ut dersom man legger filleren godt ned på sidene i overleppen, og fyller ut sidene i underleppen, slik at man får et lite "søkk" på midten i underleppen. Jeg liker også å fylle en liten kant i munnviken, for det gjør at munnvikene vippes litt oppover slik at man aldri ser sur ut. For å få et resultat man er fornøyd med er det viktig å se hvordan egne lepper ser ut fra naturens side. Bruk mye tid på å tenke gjennom hva du ønsker. Velg en godt trenet behandler og bruk tid på å prate om hva som skal gjøres. Og husk at restylane ikke er en engangsfix. Det tar tid å bygge de leppene du ønsker deg. I begynnelsen måtte jeg fylle på hver 2 måned. Nå hver 6-8.   

fancylips.JPG

Når dette "ser naturlig ut".... 🤯 Altså nei. Absolutt ingenting naturlig med dette. 

 

Jeg har ingenting imot fillers, har ingen nedlatende tanker rundt det og tenker at det er et valg man må ta selv, men å kalle der naturlig blir helt feil. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2019 den 15.07, AnonymBruker skrev:

Jeg vekker denne tråden til live igjen !! 

Vurderer Restylane for å korrigere lepper. Men skrekken er jo duck-face. 

Tips til klinikk i Oslo / Bærum ? :) 

Anonymkode: 8c77e...7e8

Julie Horne:) men dyrt og lang ventetid:/ 

Anonymkode: f5c37...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Ikke fyll juvederm hvertfall hvis du er usikker, det sitter i utrolig lenge! Jeg tok 1 Ml i starten av august, angrer utrolig mye og de har ikke blitt noe mindre i det hele tatt på et halvt år. 

Anonymkode: b0ce2...d8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke fyll juvederm hvertfall hvis du er usikker, det sitter i utrolig lenge! Jeg tok 1 Ml i starten av august, angrer utrolig mye og de har ikke blitt noe mindre i det hele tatt på et halvt år. 

Anonymkode: b0ce2...d8f

Min juvederm tok nesten 2 år å bli kvitt. Det dannet seg også arrvev, så leppene er nå større enn før. Hos meg likte jeg resultatet da, for jeg hadde ikke overdrevet infeksjonene, men det stemmer nok at juvederm holder lengre.

Anonymkode: 8409c...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2016 den 6.59, Apocalypte skrev:

Beklager, det er så verken naturlig eller mykt ut. 

 

På 3.5.2016 den 1.57, tøydokka skrev:

Jeg har fått injisert restylane og juvederm i leppene jevnlig i 8 år, og på meg blir det veldig naturlig, mykt og fint. Jeg har fra naturens side ganske fine lepper, og de tåler fint 1 ml uten at det blir unaturlig. Mengden man kan sprøyte inn avhenger mye av de leppene man har. En person med veldig smale lepper har mindre leppevev å fordele fyllstoffet i. Dermed må mengden være mindre, ellers ser det ut son 2 bananer. Hvordan man fordeler filleren er litt en smakssak. Noen ønsker "dukkelooken" med markert amourbue og med mest filler på midten av underleppen. Jeg synes det ser mer sensuelt ut dersom man legger filleren godt ned på sidene i overleppen, og fyller ut sidene i underleppen, slik at man får et lite "søkk" på midten i underleppen. Jeg liker også å fylle en liten kant i munnviken, for det gjør at munnvikene vippes litt oppover slik at man aldri ser sur ut. For å få et resultat man er fornøyd med er det viktig å se hvordan egne lepper ser ut fra naturens side. Bruk mye tid på å tenke gjennom hva du ønsker. Velg en godt trenet behandler og bruk tid på å prate om hva som skal gjøres. Og husk at restylane ikke er en engangsfix. Det tar tid å bygge de leppene du ønsker deg. I begynnelsen måtte jeg fylle på hver 2 måned. Nå hver 6-8.   

fancylips.JPG

Troll !!!

Anonymkode: 7e9ad...fb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

På 14.11.2019 den 7.13, AnonymBruker skrev:

Før bildet helt øverst til venstre før hun gjorde noe som helst viser ikke hvor pen hun egentlig var heller. De har retusjert ansiktet på bildet til høyre, på venstre ser du b.la at hun har kviser. På bildet til høyre er håret og fikset, ikke på venstre. Og lyser på høyre bilde er annerledes, på venstre er det så mørkt at de flotte øynene hennes forsvinner. Lyset gjør og at hun ser litt sur ut. Synd hun har operert nesen. Nå er det vel bare kourtney som ikke har gjort noe med ansiktet? 

Anonymkode: 2fc67...3ce

Kourtney har nok tatt botox og ting som ikke vises så godt.. 

Anonymkode: ea58d...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2016 den 1.57, tøydokka skrev:

Jeg har fått injisert restylane og juvederm i leppene jevnlig i 8 år, og på meg blir det veldig naturlig, mykt og fint. Jeg har fra naturens side ganske fine lepper, og de tåler fint 1 ml uten at det blir unaturlig. Mengden man kan sprøyte inn avhenger mye av de leppene man har. En person med veldig smale lepper har mindre leppevev å fordele fyllstoffet i. Dermed må mengden være mindre, ellers ser det ut son 2 bananer. Hvordan man fordeler filleren er litt en smakssak. Noen ønsker "dukkelooken" med markert amourbue og med mest filler på midten av underleppen. Jeg synes det ser mer sensuelt ut dersom man legger filleren godt ned på sidene i overleppen, og fyller ut sidene i underleppen, slik at man får et lite "søkk" på midten i underleppen. Jeg liker også å fylle en liten kant i munnviken, for det gjør at munnvikene vippes litt oppover slik at man aldri ser sur ut. For å få et resultat man er fornøyd med er det viktig å se hvordan egne lepper ser ut fra naturens side. Bruk mye tid på å tenke gjennom hva du ønsker. Velg en godt trenet behandler og bruk tid på å prate om hva som skal gjøres. Og husk at restylane ikke er en engangsfix. Det tar tid å bygge de leppene du ønsker deg. I begynnelsen måtte jeg fylle på hver 2 måned. Nå hver 6-8.   

fancylips.JPG

Dette er et skrekkeksempel for meg ihvertfall. Jeg synes det er lite pent og ser helt unaturlig ut når det er fylt på så mye hele veien. Trodde poenget var at det skulle se naturlig ut? 

Anonymkode: 2fc67...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...