Gå til innhold

Hvordan ble dine lepper etter injeksjon? Vil ha plumpy og myke lepper, ikke duckface!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg


Vet at det finnes fire eller fler forskjellig type injeksjoner. Restylane, teosyal, botox osv. 
Ikke vet jeg hva som er forskjellen.
Jeg ser flest med harde "bananlepper" (duckface) , og enda fler som man knapt kan se noe forskjell på selve volum bare at leppene er litt "deformerte" oppover på overleppen eller mer "fake" (får en spesiell look i området rundt munnen).
Men på kjendiser som Kendall Jenner og hun ene i Svenske Hollywood fruer så får de plumpy store lepper med mykt og "ekte" utseende.
Hva bør jeg ta for å få det? Hvordan ble leppene deres til dere som har tatt injeksjon (gjerne bilde før/etter) og hvordan type injeksjon og mengde var det? Flott om dere kan skrive hvor lenge den type injeksjon varer også <3 <3

Anonymkode: e6878...5eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Botox brukes ikke i forstørring av lepper. Det lammer muskler, og dermed fremtredelsen av rynker.

Restylane, Juvederm og Teosyal derimot, brukes for å forstørre lepper. Alle disse tre er gode alternativer - bare prisen som er noe forskjellig(mener Teosyal er noe billigere - men det inneholder nøyaktig det samme som de andre) og tror Juvederm varer noe lengre enn Restylane. Jeg har selv brukt både Restylane og Teosyal.

Cluet er å ikke ta for mye(heller ta lite og flere ganger enn mye og færre) og finne en flink behandler. I starten kan du oppleve å måtte ta påfyll ganske ofte(noen måneder mellomrom), men etter hvert holder det mye lengre. Nå har jeg ikke gjort det på et år.

Mange vil ha bedre utbytte av leppeløft(operasjon), fordi de færreste tåler særlig mye Restylane(o.l.) uten å se ut som en and. Ideelt sett skal man som kvinne ha 11-13 millimeter mellom nese og lepper. De fleste har lengre enn dette, og derfor vil man få en duck-aktig overleppe med for mye fillers. Inngrepet er ikke særlig dyrt sammenlignet med andre inngrep heller(som nese f.eks.), og kan i lengden bli billigere enn gjentatte Restylane-behandlinger. Ulempen er at man KAN få et ganske skjemmende arr. Hvert fall månedene etter operasjonen.

Jeg anbefaler å ta 1 ml første gang. Det høres kanskje mye ut og du vil se jævlig ut de neste par dagene, men når det går ned blir det fint. Jeg tok 0,5 ml første gang, og angret, noe de fleste gjør. Med mindre du har veldig, veldig smale lepper da.

Anonymkode: 9a460...fa0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Botox brukes ikke i forstørring av lepper. Det lammer muskler, og dermed fremtredelsen av rynker.

Restylane, Juvederm og Teosyal derimot, brukes for å forstørre lepper. Alle disse tre er gode alternativer - bare prisen som er noe forskjellig(mener Teosyal er noe billigere - men det inneholder nøyaktig det samme som de andre) og tror Juvederm varer noe lengre enn Restylane. Jeg har selv brukt både Restylane og Teosyal.

Cluet er å ikke ta for mye(heller ta lite og flere ganger enn mye og færre) og finne en flink behandler. I starten kan du oppleve å måtte ta påfyll ganske ofte(noen måneder mellomrom), men etter hvert holder det mye lengre. Nå har jeg ikke gjort det på et år.

Mange vil ha bedre utbytte av leppeløft(operasjon), fordi de færreste tåler særlig mye Restylane(o.l.) uten å se ut som en and. Ideelt sett skal man som kvinne ha 11-13 millimeter mellom nese og lepper. De fleste har lengre enn dette, og derfor vil man få en duck-aktig overleppe med for mye fillers. Inngrepet er ikke særlig dyrt sammenlignet med andre inngrep heller(som nese f.eks.), og kan i lengden bli billigere enn gjentatte Restylane-behandlinger. Ulempen er at man KAN få et ganske skjemmende arr. Hvert fall månedene etter operasjonen.

Jeg anbefaler å ta 1 ml første gang. Det høres kanskje mye ut og du vil se jævlig ut de neste par dagene, men når det går ned blir det fint. Jeg tok 0,5 ml første gang, og angret, noe de fleste gjør. Med mindre du har veldig, veldig smale lepper da.

Anonymkode: 9a460...fa0

Fra hvor til hvor? Det høyeste eller laveste punktet på amorbuen? Eller på sidene?

:klo:

Anonymkode: 4cc55...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Juvederm og har ikke harde lepper. Heller ikke duckface, ser helt naturlig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kristanna skrev:

Jeg har Juvederm og har ikke harde lepper. Heller ikke duckface, ser helt naturlig ut :)

Vil du legge ut før og etter bilde? :)

Anonymkode: e6878...5eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du legge ut før og etter bilde? :)

Anonymkode: e6878...5eb

Hvis du sender meg pm, så kan jeg sende til deg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det handler om mengder. Jeg tok 1 ml første gang, ingen la merke til det før jeg sa det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kylie jenner naturlig? LOL. Hun er så unaturlig plastikk fantastisk at huff nei. Please ikke fyll leppene som oppblåsbare Barbara !

Anonymkode: 8d258...1ff

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De setter jo også i leppekanten, det er det som ofte lager den dolly duck effekten. Hvem er det som går rundt med en diger kant på leppa naturlig?    Noen som vet hvorfor de setter i kanten?

Endret av DreamOn
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kylie jenner naturlig? LOL. Hun er så unaturlig plastikk fantastisk at huff nei. Please ikke fyll leppene som oppblåsbare Barbara !

Anonymkode: 8d258...1ff

Ja hun minner meg sterk om en oppblåsbar dukke, i tillegg har hun jo det tomme stirrende blikket sitt på alle bildene hun legger ut.  Men noen vil gjerne se ut som sexdukker, hvem vet?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, DreamOn skrev:

Ja hun minner meg sterk om en oppblåsbar dukke, i tillegg har hun jo det tomme stirrende blikket sitt på alle bildene hun legger ut.  Men noen vil gjerne se ut som sexdukker, hvem vet?

Hun kan jo ikke noe for det. Handler ikke dette om noens lepper?

Jeg kunne aldri kalt det duckface forresten. Og å kalle folk oppblåsbare barbaraer og sånt blir litt dumt når du spør om et helt seriøst råd. Da blir jo alt usaklig, da. 

Anonymkode: ca111...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, RompeRusk skrev:

Det handler om mengder. Jeg tok 1 ml første gang, ingen la merke til det før jeg sa det :) 

Jeg så det med en gang at du har 1 ml i leppene. jeg gadd bare ikke kommentere det. Jeg så liksom ikke grunnen til å kommentere det. 

Anonymkode: ca111...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, RompeRusk skrev:

Før, rett etter og 2 uker etter :) 

20160128_122630-1.jpg

20160128_134120-1.jpg

20160219_190141-1.jpg

Så flotte lepper du fikk! Det ser naturlig ut, og komplimenterer smilet ditt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått injisert restylane og juvederm i leppene jevnlig i 8 år, og på meg blir det veldig naturlig, mykt og fint. Jeg har fra naturens side ganske fine lepper, og de tåler fint 1 ml uten at det blir unaturlig. Mengden man kan sprøyte inn avhenger mye av de leppene man har. En person med veldig smale lepper har mindre leppevev å fordele fyllstoffet i. Dermed må mengden være mindre, ellers ser det ut son 2 bananer. Hvordan man fordeler filleren er litt en smakssak. Noen ønsker "dukkelooken" med markert amourbue og med mest filler på midten av underleppen. Jeg synes det ser mer sensuelt ut dersom man legger filleren godt ned på sidene i overleppen, og fyller ut sidene i underleppen, slik at man får et lite "søkk" på midten i underleppen. Jeg liker også å fylle en liten kant i munnviken, for det gjør at munnvikene vippes litt oppover slik at man aldri ser sur ut. For å få et resultat man er fornøyd med er det viktig å se hvordan egne lepper ser ut fra naturens side. Bruk mye tid på å tenke gjennom hva du ønsker. Velg en godt trenet behandler og bruk tid på å prate om hva som skal gjøres. Og husk at restylane ikke er en engangsfix. Det tar tid å bygge de leppene du ønsker deg. I begynnelsen måtte jeg fylle på hver 2 måned. Nå hver 6-8.   

fancylips.JPG

Endret av tøydokka
vedlegg
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun kan jo ikke noe for det. Handler ikke dette om noens lepper?

Jeg kunne aldri kalt det duckface forresten. Og å kalle folk oppblåsbare barbaraer og sånt blir litt dumt når du spør om et helt seriøst råd. Da blir jo alt usaklig, da. 

Anonymkode: ca111...fd0

Kan hun ikke noe for det?   Hun har jo sprøytet leppene fulle av gud vet hva. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Meh, det blir sjeldent pent. Ser egentlig ut som at vedkommende har en allergisk reaksjon når leppene blir så digre. Og så ser det bare dumt ut når alle konturene og amorbuen blir utvisket til fordel for en overleppe som ser ut som en fullstappa kjøttpølse. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt eksempel over her på at mange ser seg blind på hvor mye det blir og bare fyller på og fyller på.

Anonymkode: 4cc55...66f

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før og etter. 

image.jpeg

image.jpeg

Anonymkode: 69af2...69b

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...