Gå til innhold

Gravid - sexklubb


Fiorella

Anbefalte innlegg

Er det innafor å dra på sexklubb med stor mage?

Eller bare ekkelt?

Skal på en liten helgetur med mannen og bil gjerne gjøre det vi 'pleier' på tur, men føler meg ikke helt komfortabel med å strutte rundt, magen er ikke giga, men det syns at jeg er gravid..

Endret av Fiorella
Manglet "det"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge DU føler deg komfortabel så vil jeg si at det bare er å kjøre på. Mulig det ikke er alle som tenner på å glimte en gravid dame i sving, men det at du er gravid skal da for all del ikke være til noen hindring for å ha det gøy. 

Anonymkode: 582b3...fc8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nei, nei. Hva tenker du med?

Anonymkode: 04c32...56d

Tenker at jeg måtte lufte det her også, siden jeg syns det bare blir rart, men mannen syns vi bør gjøre det og jeg ser heelt fantastisk ut, men det vet jeg at jeg ikke gjør nå :P han vil fordi han tenner på å se meg med andre og 'låne' meg ut.. Ja vi er litt rare ; )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok unngått det sånn helt personlig. Skal jeg være mer objektiv så kunne jeg nok dratt, men ville ikke ha liggi med noen. Kondom beskytter ikke nødvendigvis mot de kjønnssykdommene som smitter via hud, og du har ikke opplevd smerter før du har opplevd å ha herpes f.eks mens du er gravid(og disse tingene slår fjerne ut litt ekstra når man er gravid). Men utenom det, kjør på.

Anonymkode: fd7fb...5eb

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du selv sier at du føler det vil bli ukomfortabelt så burde du definitivt ikke gjøre det, samme hva kjæresten din synes. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å dra på klubb utenom, men er vel mest redd for de som kommer til å syns det er ekkelt at jeg er der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er totalt upassende jeg da,av mange grunner-sikkerhetsmessig også- tenk om magen blir dultet borti eller noe lignende

Anonymkode: db2d0...dd0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I say go! Send dog gjerne en mail til klubben dere skal besøke for å høre om de har noen konkrete regler mot det, (lite trolig). Jeg selv hadde ikke blitt nevneverdig plaget av å forsyne meg av ei gravid dame, det handler vel bare mest om hvilke stillinger som funker og hvilke som ikke funker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor ikke? Har knullet flere gravide på swingerstreff. Gravide kvinner er helt sinnsykt deilige. Mange er også ekstra kåte og ville pga alle hormonene som herjer i kroppen.

Anonymkode: b1311...c39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville nok unngått det sånn helt personlig. Skal jeg være mer objektiv så kunne jeg nok dratt, men ville ikke ha liggi med noen. Kondom beskytter ikke nødvendigvis mot de kjønnssykdommene som smitter via hud, og du har ikke opplevd smerter før du har opplevd å ha herpes f.eks mens du er gravid(og disse tingene slår fjerne ut litt ekstra når man er gravid). Men utenom det, kjør på.

Anonymkode: fd7fb...5eb

Enig!

Og at det er risiko for å smitte det ufødte barnet med ett eller annet av kjønnsykdommer, er også viktig å tenke på.

(Kjønnsvorter og andre sykdommer)

Anonymkode: 67746...6ec

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Fiorella skrev:

Tenker at jeg måtte lufte det her også, siden jeg syns det bare blir rart, men mannen syns vi bør gjøre det og jeg ser heelt fantastisk ut, men det vet jeg at jeg ikke gjør nå :P han vil fordi han tenner på å se meg med andre og 'låne' meg ut.. Ja vi er litt rare ; )

Du skal ha sex med vilt fremmede menn mens du er gravid? Folk er jaggu meg aldeles ansvarsløse, og gir blaffen i alt, bare de får tilfredsstilt egne, umiddelbare lyster. Herregud, dette er barnevernsmat.

Anonymkode: 2a3bb...0d5

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig!

Og at det er risiko for å smitte det ufødte barnet med ett eller annet av kjønnsykdommer, er også viktig å tenke på.

(Kjønnsvorter og andre sykdommer)

Anonymkode: 67746...6ec

Nøyaktig hvordan smitter i såfall disse kjønnssykdommene, når man bruker kondom? Via hud, sier dere? I såfall bør man jo holde seg unna både kjøpesentere og andre plasser med større folkemasser.....

Anonymkode: b1311...c39

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Fiorella skrev:

Elsker å dra på klubb utenom, men er vel mest redd for de som kommer til å syns det er ekkelt at jeg er der..

Det er det eneste du er redd for? At andre synes det er ekkelt at du er der?

Personlig ville jeg heller ha bekymret meg for å ha sex med fremmede og faren for å bli smittet av sykdommer som igjen usetter den lille i magen for smitte og fare. For du skjønner: kondomer er ikke 100% sikre mot smitte. 

Dette synes jeg er direkte uansvarlig. 

Anonymkode: 1393a...759

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skal ha sex med vilt fremmede menn mens du er gravid? Folk er jaggu meg aldeles ansvarsløse, og gir blaffen i alt, bare de får tilfredsstilt egne, umiddelbare lyster. Herregud, dette er barnevernsmat.

Anonymkode: 2a3bb...0d5

Du er veldig lite konkret i dine fordømmende påstander. Jeg mistenker at du ikke akkurat hadde vært spesielt positiv til swingersklubber generelt? 

Er de som har sex med andre på klubber ansvarsløse? Nei. Det innebærer såklart en viss kalkulert risiko, men det er en høy bevisshet på sikker sex i slike miljøer. Jeg tror det er større fare for skader på barnet forbundet med bilkjøring, men jeg ser ikke folk fordømme det på samme måte som det gjøres i denne tråden?

For å følge din logikk, så burde jo mye heller alle de som røyker/snuser blitt "barnevernsmat", og det heller fort etter min mening. Der har du noe som virkelig er dokumentert skadelig, og desverre veldig utbredt.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Fjompen skrev:

Du er veldig lite konkret i dine fordømmende påstander. Jeg mistenker at du ikke akkurat hadde vært spesielt positiv til swingersklubber generelt? 

Er de som har sex med andre på klubber ansvarsløse? Nei. Det innebærer såklart en viss kalkulert risiko, men det er en høy bevisshet på sikker sex i slike miljøer. Jeg tror det er større fare for skader på barnet forbundet med bilkjøring, men jeg ser ikke folk fordømme det på samme måte som det gjøres i denne tråden?

For å følge din logikk, så burde jo mye heller alle de som røyker/snuser blitt "barnevernsmat", og det heller fort etter min mening. Der har du noe som virkelig er dokumentert skadelig, og desverre veldig utbredt.

 

Å ha sex med opptil flere vilt fremmede mennesker under svangerskap er faktisk en risiko og kan ikke sammenlignes med å kjøre bil. Ja, jeg vet at kondom blir brukt, men kondom er ikke 100% sikkert da kondomer kan sprekke, og enkelte virus smitter selv ved bruk av kondom. F.eks herpes. Dette er da sykdommer som kan være til fare for et ufødt liv, ergo er det uansvarlig. 

Gjerne ha sex med hvem man vil for min del, og jeg er ikke fremmed for tanken selv heller, men når man er gravid så har man faktisk ikke bare ansvar for seg selv lengre, men for et nytt liv som man skal bære frem, forhåpentlig uten at det blir født med sykdom og skade. 

Det er det som er den store forskjellen her; ts er gravid kontra ts oppsøker swingerklubber uten å være gravid og da er det bare seg selv hun utsetter for smitterisiko. 

Anonymkode: 1393a...759

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nøyaktig hvordan smitter i såfall disse kjønnssykdommene, når man bruker kondom? Via hud, sier dere? I såfall bør man jo holde seg unna både kjøpesentere og andre plasser med større folkemasser.....

Anonymkode: b1311...c39

Jeg håper du tuller? Eller vet folk faktisk ikke at for eksempel herpes og kjønnsvorter kan smitte selv ved korrekt bruk av kondom? :sjokkbla:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nøyaktig hvordan smitter i såfall disse kjønnssykdommene, når man bruker kondom? Via hud, sier dere? I såfall bør man jo holde seg unna både kjøpesentere og andre plasser med større folkemasser.....

Anonymkode: b1311...c39

Har du ikke hørt om HPV-viruset? Det er en folkesykdom og ekstremt farlig! Håper du har vaksinen? Man kan ikke ta den som gravid...

Anonymkode: 5cae5...330

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...