Fjompen Skrevet 3. februar 2016 #21 Skrevet 3. februar 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å ha sex med opptil flere vilt fremmede mennesker under svangerskap er faktisk en risiko og kan ikke sammenlignes med å kjøre bil. Ja, jeg vet at kondom blir brukt, men kondom er ikke 100% sikkert da kondomer kan sprekke, og enkelte virus smitter selv ved bruk av kondom. F.eks herpes. Dette er da sykdommer som kan være til fare for et ufødt liv, ergo er det uansvarlig. Gjerne ha sex med hvem man vil for min del, og jeg er ikke fremmed for tanken selv heller, men når man er gravid så har man faktisk ikke bare ansvar for seg selv lengre, men for et nytt liv som man skal bære frem, forhåpentlig uten at det blir født med sykdom og skade. Det er det som er den store forskjellen her; ts er gravid kontra ts oppsøker swingerklubber uten å være gravid og da er det bare seg selv hun utsetter for smitterisiko. Anonymkode: 1393a...759 Jeg tror generelt sett at personer med herpesutbrudd, som er godt synlig, er så spesielt velkommne på slike steder. Ellers er det jo som jeg sier, en kalkulert risiko, men veldig langt unna "barnevernsmat" som en bruker presterte å lure av seg her ovenfor. Forøvrig kan man jo være smittet av herpes fra tidligere eskapader, det er en svært vanlig sykdom, også å ha uten at man vet det, og da har man også en risiko for å smitte barnet. Jeg er for all del risiko-orientert i det jeg driver med, men noen her inne slår meg som litt mer nevrotiske enn livsnytende. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #22 Skrevet 3. februar 2016 3 minutter siden, Fjompen skrev: Jeg tror generelt sett at personer med herpesutbrudd, som er godt synlig, er så spesielt velkommne på slike steder. Ellers er det jo som jeg sier, en kalkulert risiko, men veldig langt unna "barnevernsmat" som en bruker presterte å lure av seg her ovenfor. Forøvrig kan man jo være smittet av herpes fra tidligere eskapader, det er en svært vanlig sykdom, også å ha uten at man vet det, og da har man også en risiko for å smitte barnet. Jeg er for all del risiko-orientert i det jeg driver med, men noen her inne slår meg som litt mer nevrotiske enn livsnytende. Så du synes det er verdt en kalkulert risiko med sitt eget barn bare for å få tilfredsstilt sine lyster på en sexklubb? Kan det virkelig ikke vente til etter at barnet er født for å ikke risikere at barnet blir født med sykdommer eller misdannelser? Går det ikke an å styre sine lyster litt og heller få dekket behovet hos sin faste partner i de 40 ukene et svangerskap varer? Dette tror jeg er noe av det mest egoistiske og uansvarlige jeg noensinne har lest. Jeg er absolutt livsnytene selv, men de gangene jeg har vært gravid så har jeg ikke tatt noen sjanser som kan skade den lille i magen. Jeg har f.eks ikke drukket vin, snuset eller spist muggoster heller, selv om det for meg er en stor del av å nyte livet. Akkurat de månedene jeg har vært gravid så har den i magen gått foran mine behov. Anonymkode: 1393a...759 19
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #24 Skrevet 4. februar 2016 1 time siden, Aye skrev: Nei nei nei!! Det er bare creepy!! ... Sier mannen som blir kåt av å se noen amme... TS: Gjør det hvis du er komfortabel med det! Kan ikke se for meg at en gravid kvinne er et problem på en sånn klubb. Anonymkode: 4e177...d7e 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #26 Skrevet 4. februar 2016 Det er ikke bare kjønnssykdommer som er problemet. Det er infeksjoner generelt. Jeg har dårlig immunforsvar. Jeg svømmer, og jeg elsker å svømme. Etter 6 måned sa legen jeg måtte jeg slutte å svømme, og jeg hadde mindre sex med mannen min fordi jeg var utsatt for smitte. Jeg fikk likevel infeksjon og barnet mitt ble født for tidlig. Man kan aldri være sikker, men jeg er glad for at jeg tok mine forholdsregler fordi da vet jeg at jeg hvert fall gjorde det jeg kunne for å beskytte barnet selv om man aldri kan beskytte det 100 prosent. Jeg vil derfor råde deg til ikke utsette deg for mer risiko enn nødvendig. Du kan jo fint nyte dette etter barnet er født. Du kan jo gjøre andre ting som er mindre risiko nå som du er gravid. Kan du ikke? Anonymkode: a80b5...a67 5
Fjompen Skrevet 4. februar 2016 #27 Skrevet 4. februar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Så du synes det er verdt en kalkulert risiko med sitt eget barn bare for å få tilfredsstilt sine lyster på en sexklubb? Kan det virkelig ikke vente til etter at barnet er født for å ikke risikere at barnet blir født med sykdommer eller misdannelser? Går det ikke an å styre sine lyster litt og heller få dekket behovet hos sin faste partner i de 40 ukene et svangerskap varer? Dette tror jeg er noe av det mest egoistiske og uansvarlige jeg noensinne har lest. Jeg er absolutt livsnytene selv, men de gangene jeg har vært gravid så har jeg ikke tatt noen sjanser som kan skade den lille i magen. Jeg har f.eks ikke drukket vin, snuset eller spist muggoster heller, selv om det for meg er en stor del av å nyte livet. Akkurat de månedene jeg har vært gravid så har den i magen gått foran mine behov. Anonymkode: 1393a...759 Jeg er uenig med deg i risikoen, og anser vel faren for å havne i et uhell med bil på vei til klubben som større, uten at jeg dermed advarer alle gravide om å ikke kjøre bil i det hele tatt. 3
Gjest Jokkmokk Skrevet 4. februar 2016 #28 Skrevet 4. februar 2016 13 timer siden, Fiorella skrev: Tenker at jeg måtte lufte det her også, siden jeg syns det bare blir rart, men mannen syns vi bør gjøre det og jeg ser heelt fantastisk ut, men det vet jeg at jeg ikke gjør nå han vil fordi han tenner på å se meg med andre og 'låne' meg ut.. Ja vi er litt rare ; ) Det er ekstra risikabelt å utsette seg for sykdom når du er gravid. Dette visste du vel om du er nogenlunde oppegående? De færreste på sexklubb ønsker dette, og jeg tipper du blir bedt pent om å forlate lokalet når de ser du er gravid.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #29 Skrevet 4. februar 2016 51 minutter siden, Fjompen skrev: Jeg er uenig med deg i risikoen, og anser vel faren for å havne i et uhell med bil på vei til klubben som større, uten at jeg dermed advarer alle gravide om å ikke kjøre bil i det hele tatt. Vet du, din argumentasjon I denne debatten pluss TS helt molbo, ego, blåst I hue innstilling har f meg meg kurert min nysgjerrighet på sex klubber. Ikke en gjeng jeg ønsker kroppsig kontakt med, risikere vist ikke bare å bli smittet av sykdommer der, men IQ visner hen . Maken! Anonymkode: 2ba2b...872 9
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #30 Skrevet 4. februar 2016 Kjør på som vanlig sier nå bare jeg! Det finnes et drøss av mannfolk som elsker gravid kvinner og for de som ikke liker det, trenger ikke se på eller være med. Regner ikke akkurat med at der skal ha dere til på en scene foran alle, men kanskje i egne rom? Man kan jo aldri vite hva som lurer seg i underlivet til folk, men kondom er vel så sikkert som det kan bli både for ikke gravide og gravide! Uansett så er det vel dine safter som evt kommer til å søle utover kondomen hans og ikke omvendt.. Kos deg og nyt det ;-) Anonymkode: 9edfb...893 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #31 Skrevet 4. februar 2016 Som sagt er det ikke bare kjønnssykdommer som kan smitte, men det er all dråpesmitte. Det blir lettere å bli smittet om man er sammen med flere mennesker, nærkontakt og sex. Jeg vil si at det er oppskriften på en sexklubb. Det vil si at DU utsetter deg sikkert ikke for fare, MEN for et foster som ikke har den samme mulighet til å takle infeksjoner og sykdommer setter man i fare. Det er også noen gravide som blir rådet til ikke å ha sex av forskjellige grunner, men regner med at TS har vært hos legen å tatt de riktige undersøkelsene. Hvis hun ikke har det råder jeg henne til å snakke med en lege. Dere som sier at hun bare skal kjøre på så tenker dere ikke på at i denne perioden burde hun ikke få influensa engang. Det å være gravid er en smakebit på å være mor. Man må sette fosteret før seg selv i mange situasjoner. Det handler ikke om å ha fordommer mot sex, eller sexklubber, men Anonymkode: a80b5...a67 2
Fjompen Skrevet 4. februar 2016 #32 Skrevet 4. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du, din argumentasjon I denne debatten pluss TS helt molbo, ego, blåst I hue innstilling har f meg meg kurert min nysgjerrighet på sex klubber. Ikke en gjeng jeg ønsker kroppsig kontakt med, risikere vist ikke bare å bli smittet av sykdommer der, men IQ visner hen . Maken! Anonymkode: 2ba2b...872 Basert på hvordan du skriver så mistenker jeg at du allerede har frekventert de miljøene jevnlig, hvis det nå er sånn at "iq visner hen". 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #33 Skrevet 4. februar 2016 16 timer siden, Fiorella skrev: Er det innafor å dra på sexklubb med stor mage? Eller bare ekkelt? Skal på en liten helgetur med mannen og bil gjerne gjøre det vi 'pleier' på tur, men føler meg ikke helt komfortabel med å strutte rundt, magen er ikke giga, men det syns at jeg er gravid.. Totalt usmakelig og uakseptabelt. Du drar jo bokstavelig talt barnet ditt med på sexklubben. Anonymkode: fa727...8de 10
Gjest Edain Skrevet 4. februar 2016 #34 Skrevet 4. februar 2016 Alt hva man leser om på KG... Hvem i himmelens navn vil ta med babyen sin på sexklubb?!
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #35 Skrevet 4. februar 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Totalt usmakelig og uakseptabelt. Du drar jo bokstavelig talt barnet ditt med på sexklubben. Anonymkode: fa727...8de 6 timer siden, Edain skrev: Alt hva man leser om på KG... Hvem i himmelens navn vil ta med babyen sin på sexklubb?! Herlighet, for et idiotisk utsagn. Hun drar ikke med seg barnet sitt på sexklubb bare fordi hun drar på sexklubb når hun er gravid. Mener dere det er usmakelig og uakseptabelt å ha sex i det hele tatt når man er gravid også? Dere vet, med barnet tilstede og alt. Anonymkode: 4e177...d7e 3
Gjest Edain Skrevet 4. februar 2016 #36 Skrevet 4. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herlighet, for et idiotisk utsagn. Hun drar ikke med seg barnet sitt på sexklubb bare fordi hun drar på sexklubb når hun er gravid. Mener dere det er usmakelig og uakseptabelt å ha sex i det hele tatt når man er gravid også? Dere vet, med barnet tilstede og alt. Anonymkode: 4e177...d7e Det er forskjell på å ha sex med mannen som skal bli far til barnet ditt og en haug fremmede menn som kan ha forskjellige sykdommer av ymse slag.
Neket Skrevet 4. februar 2016 #37 Skrevet 4. februar 2016 Noe å fortelle barnet under konfirmasjonstalen "Du var med oss på sexklubb da mor var X måneder på vei" 7
Feyfeyhey Skrevet 4. februar 2016 #38 Skrevet 4. februar 2016 (endret) . Endret 31. juli 2016 av Feyfeyhey 1
Rosa Sitron Skrevet 4. februar 2016 #39 Skrevet 4. februar 2016 22 timer siden, peppermyntete skrev: Jeg håper du tuller? Eller vet folk faktisk ikke at for eksempel herpes og kjønnsvorter kan smitte selv ved korrekt bruk av kondom? Jeg tror ikke folk vet. 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #40 Skrevet 4. februar 2016 22 timer siden, peppermyntete skrev: Jeg håper du tuller? Eller vet folk faktisk ikke at for eksempel herpes og kjønnsvorter kan smitte selv ved korrekt bruk av kondom? Er klar over det, men sjansen er ekstremt liten. Hvis dette smitter så lett, så burde jo folk slutte med å ha one night stands og tilfeldig sex, uansett hvor mye de beskytter seg.... Anonymkode: b1311...c39 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå