Gå til innhold

Gravid - sexklubb


Fiorella

Anbefalte innlegg

Finnes det ingen kvinner som eier god gammaldags skam lenger? 

Jeg regner meg ikke som spesielt moralistisk til vanlig, men herregud. Dagens kvinnfolk får Sodoma og Gomorra til å virke som en søndagsskole. 

Anonymkode: c23fc...c78

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det ingen kvinner som eier god gammaldags skam lenger? 

Jeg regner meg ikke som spesielt moralistisk til vanlig, men herregud. Dagens kvinnfolk får Sodoma og Gomorra til å virke som en søndagsskole. 

Anonymkode: c23fc...c78

Så menn skal ikke føle skam altså?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Jolene skrev:

Så menn skal ikke føle skam altså?

Jo, jeg skammer meg på TS sine vegne. 

Anonymkode: c23fc...c78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det ingen kvinner som eier god gammaldags skam lenger? 

Jeg regner meg ikke som spesielt moralistisk til vanlig, men herregud. Dagens kvinnfolk får Sodoma og Gomorra til å virke som en søndagsskole. 

Anonymkode: c23fc...c78

At færre kvinner føler skam over egen seksualitet er da en positiv utvikling! 

Anonymkode: 7888b...5a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At færre kvinner føler skam over egen seksualitet er da en positiv utvikling! 

Anonymkode: 7888b...5a1

Et sted går grensen faktisk. 

Anonymkode: c23fc...c78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dømme mennesker gjør de på alle kanter i denne tråden. Jeg bli dømt for å ha skjulte meninger, og kamuflere et moralsk syn. Jeg har ikke dømt TS, men jeg har prøve å påpeke noe jeg syns er viktig. Jeg syns ikke det er grusomt om voksne mennesker går på sexklubb. Så lenge folk er med frivillig, og ingen tar skade av det syns jeg folk skal få gjøre som de vil. Men likevel blir jeg dømt i denne tråden for å ikke ville at TS skal dra på sexklubb. Så her blir man dømt uansett. Grunnen til at jeg gidder å forsvare meg og mitt svar gjentatte ganger fordi jeg syns er det viktig å opplyse folk om smittefare for foster. Det er helt tydelig når man leser denne tråden at folk ikke har fått det med seg. Mange argumenterer fremdeles på at det er bare å bruke kondom, eller det er større sjanse for å bli påkjørt osv. Jeg tror ikke at TS blir overfalt med engang hun kommer inn på en sexklubb, men man kan ikke late som at det ikke er større smittefare ved å ha flere sexpartnere. 

Det er også fint å lese tråder før man kommenterer, hvert fall TS sitt innlegg. Jeg syns at TS går langt å snakke om å delta på en sexklubb. Hun snakker om å bli "lånt ut", lurer på om folk kan tenne på henne  selv om hun er gravid. Høres ikke ut som hun skal sitte ved en bar og drikke farris. Hvis jeg har tatt feil, så kan TS gjerne rette på meg. Jeg går hvert fall ut i fra at hennes mann og hun skulle være deltakere. Derfor er smittefaren der, og derfor gjentar jeg at man burde heller sitte i baren å ta et glass juice fremfor å ha mange sexpartnere når man er gravid. 

Anonymkode: a80b5...a67

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et sted går grensen faktisk. 

Anonymkode: c23fc...c78

Menn og kvinner skal få bestemme helt selv hvor mange de skal ha sex med, og kvinner skal ikke føle noe mer skam over seksualitet enn menn. Men det er noe annet med folk som skal bli foreldre. Det er ikke slik mennesker som venter barn skal gjøre, spesielt for barnets del mtp smitte. 

Jeg selv har ikke hatt mange partnere, men dømmer ikke de som har hatt det.

Anonymkode: 935fa...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et sted går grensen faktisk. 

Anonymkode: c23fc...c78

Og hva er det som gjør akkurat deg spesielt egnet til å definere denne grensen?

Anonymkode: 7888b...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dømme mennesker gjør de på alle kanter i denne tråden. Jeg bli dømt for å ha skjulte meninger, og kamuflere et moralsk syn. Jeg har ikke dømt TS, men jeg har prøve å påpeke noe jeg syns er viktig. Jeg syns ikke det er grusomt om voksne mennesker går på sexklubb. Så lenge folk er med frivillig, og ingen tar skade av det syns jeg folk skal få gjøre som de vil. Men likevel blir jeg dømt i denne tråden for å ikke ville at TS skal dra på sexklubb. Så her blir man dømt uansett. Grunnen til at jeg gidder å forsvare meg og mitt svar gjentatte ganger fordi jeg syns er det viktig å opplyse folk om smittefare for foster. Det er helt tydelig når man leser denne tråden at folk ikke har fått det med seg. Mange argumenterer fremdeles på at det er bare å bruke kondom, eller det er større sjanse for å bli påkjørt osv. Jeg tror ikke at TS blir overfalt med engang hun kommer inn på en sexklubb, men man kan ikke late som at det ikke er større smittefare ved å ha flere sexpartnere. 

Det er også fint å lese tråder før man kommenterer, hvert fall TS sitt innlegg. Jeg syns at TS går langt å snakke om å delta på en sexklubb. Hun snakker om å bli "lånt ut", lurer på om folk kan tenne på henne  selv om hun er gravid. Høres ikke ut som hun skal sitte ved en bar og drikke farris. Hvis jeg har tatt feil, så kan TS gjerne rette på meg. Jeg går hvert fall ut i fra at hennes mann og hun skulle være deltakere. Derfor er smittefaren der, og derfor gjentar jeg at man burde heller sitte i baren å ta et glass juice fremfor å ha mange sexpartnere når man er gravid. 

Anonymkode: a80b5...a67

Det virker ikke som du er i stand til å høre på fornuft, men ok, nok en gang. La oss si at TS følger rådene om smittefare her. Hun kan da velge a) å droppe hele besøket, eller b) besøke klubben, og faktisk gjøre en hel masse som riktig nok ikke er fullt så juicy som hun hadde sett for seg, men som likevel kan være tilfredsstillende nok, UTEN smittefare. Nå snakker vi altså ikke lenger ut fra det hun først skrev, men ut fra at hun har endret utgangspunktet. Direkte spørsmål: hvorfor skal hun fremdeles ikke få gå i swingersklubben, ut fra disse kriteriene?

 

Anonymkode: 7888b...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

noen er jo smarte og bruker kondom når de har sex med folk de ikke kjenner.

Anonymkode: 4e177...d7e

Ja, det er jo 100% trygt, ha ha 

Anonymkode: 303bb...a71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt at å være deltaker er smittefare. Jeg har ikke tatt utgangspunkt å bare oppholde seg på en sexklubb, men TS har gått langt i å si at hun vil delta. Så hvis hun bare skal henge rundt ser ikke jeg noe fare i det. Jeg snakker om å ha flere sexpartnere og nærkontakt med andre mennesker øker smittefaren. Nå snakker ikke jeg om sexklubben som et lokale, men å være deltager på en sexklubb. 

Anonymkode: a80b5...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En graviditet varer i 9 måneder av livet ditt. En skulle tro at det var mulig å holde seg unna sexklubber den lille perioden av livet, av hensyn til barnet i magen. Du har resten av livet til å gå på sexklubb så mye du orker. Jeg er forferdet over den egoistiske tankegangen så mange gir uttrykk for i denne tråden. Man skal visst ha umiddelbar tilfredsstillelse for alt her i livet nå. Ingenting kan utsettes eller ventes på, nei, man fortjener jo å gjøre akkurat som man lyster til en hver tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ut fra det lille jeg vet om slike steder, så blir man uglesett om man ikke er med på leken. Folk som kun er der for å kikke, blir vel kastet ut igjen. Om hun kun har sex med kjæresten sin der, og kjæresten ikke har sex med noen andre, da er det smittevernmessig trygt for barnet. Men ofte skjer vel det motsatte.

Anonymkode: 3c01d...293

Ja, du har helt rett. Du vet lite om slike klubber. Det er dumt at du i det hele tatt svarer på tråder som forutsetter en viss kjennskap til temaet. Det du vet er ikke nok. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I denne tråden kan man jo få inntrykk av at selv med bruk av kondom så er sjansen for å få sykdommer veldig, veldig stor. Det er jo absurd. Ja, det finnes alltid teoretiske sjanser, men hvis man bruker kondom er man veldig veldig sikker.

Og det er jo fristende å spørre. Siden det tilsynelatende er så usikkert å ha sex, også med kondom, hvordan kan dere da forsvare one night stand? Å ha sex med en ny partner? I dag handler det jo om å FJERNE tabuet rundt kvinnelig seksualitet, og at det er flott at de eksperimenterer seksuelt, også med one night stand, fuck friends etc. Men bruk kondom.

Eller bør det være slik at man heretter ber om papir hos en potensiell sexpartner på at han/hun har testet seg og er sykdomsfri?

Anonymkode: b1311...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, jeg skammer meg på TS sine vegne. 

Anonymkode: c23fc...c78

Så menn skal altså ikke måtte skamme seg over egen seksualitet? Det er det kun kvinner som skal? Det er i så tilfelle forkastelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I denne tråden kan man jo få inntrykk av at selv med bruk av kondom så er sjansen for å få sykdommer veldig, veldig stor. Det er jo absurd. Ja, det finnes alltid teoretiske sjanser, men hvis man bruker kondom er man veldig veldig sikker.

Og det er jo fristende å spørre. Siden det tilsynelatende er så usikkert å ha sex, også med kondom, hvordan kan dere da forsvare one night stand? Å ha sex med en ny partner? I dag handler det jo om å FJERNE tabuet rundt kvinnelig seksualitet, og at det er flott at de eksperimenterer seksuelt, også med one night stand, fuck friends etc. Men bruk kondom.

Eller bør det være slik at man heretter ber om papir hos en potensiell sexpartner på at han/hun har testet seg og er sykdomsfri?

Anonymkode: b1311...c39

Igjen burde man lese tråden. Dette handler om en TS som er gravid. Da er det andre hensyn man må ta høyde for enn hvis man ikke er gravid. Jeg ville selvfølgelig gitt det samme svaret til feks en venninne som hadde masse one night stand mens hun var gravid. Prøv å begrens sexpartnere. Det handler ikke om å ikke like sex, har problemer one night stand til vanlig, men det er smitterisiko. Det øker når man er sammen med andre mennesker, spesielt ved nærkontakt og hvert fall ved flere sexpartnere. Handler ikke om å bare beskytte noen cm av en penis når man er gravid. Noen sykdommer, infeksjoner voksne mennesker ser på som uskyldig kan være problematisk for et foster. For tidlig fødsel, misdannelser og død er noen av problemene som kan oppstå. Les dere opp på dråpesmitte hvis dere ikke forstår det.

Hvis det er så viktig å snakke om sexklubber eller sex generelt kan man ikke lage sin egen tråd om det? Der kan man snakke om skam, hvor ekkelt alt er eller hvor åpne mennesker på sexklubber er.

Anonymkode: a80b5...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

I denne tråden kan man jo få inntrykk av at selv med bruk av kondom så er sjansen for å få sykdommer veldig, veldig stor. Det er jo absurd. Ja, det finnes alltid teoretiske sjanser, men hvis man bruker kondom er man veldig veldig sikker.

Og det er jo fristende å spørre. Siden det tilsynelatende er så usikkert å ha sex, også med kondom, hvordan kan dere da forsvare one night stand? Å ha sex med en ny partner? I dag handler det jo om å FJERNE tabuet rundt kvinnelig seksualitet, og at det er flott at de eksperimenterer seksuelt, også med one night stand, fuck friends etc. Men bruk kondom.

Eller bør det være slik at man heretter ber om papir hos en potensiell sexpartner på at han/hun har testet seg og er sykdomsfri?

Anonymkode: b1311...c39

Forskjellen er jo om man har ONS som gravid eller ikke-gravid. For de ikke-gravide så er det bare å kjøre på med ONS etter lyst å behov, men som gravid så er det ikke til å anbefale å ha ONS. Nettopp pga samme årsak som mange har nevnt her i tråden: smittefare som kan skade et foster. Om man velger å utsette seg selv for risiko når man ikke er gravid må man jo bare gjøre, men jeg synes man skylder den ufødte i magen å ta hensyn, ikke gjøre noe som kan skade fosteret. Man unngår jo røyk, snus, alkohol, muggoster og spekemat under svangerskapet også, nettopp pga inntak av dette kan føre til skade på det ufødte liv.

Det er snakk om usle 40 uker her. Velger man å få barn så bør man også sette seg selv til side, og legge forholdene tilrette for at det skal komme en frisk og fin baby til verden når terminen er der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...