AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #61 Skrevet 5. februar 2016 Er det mulig...? Lenge leve egoismen... Uansvarlig! Anonymkode: ca293...687 2
Miss/usikker Skrevet 5. februar 2016 #62 Skrevet 5. februar 2016 Dette gjorde meg så kvalm at jeg måtte kaste rislunsjen min i søpla. Den som jeg hadde gledet meg til å spise. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #63 Skrevet 5. februar 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er tre forskjellige svar her. 1.Et svar er at det er helt greit. Gjør hva du vil. Trenger ikke ta noen spesielle hensyn. Nyt, kos deg osv. 2. Man burde ikke dra på sexklubb i det hele tatt. Det er ekkelt, og det er hvert fall ikke greit hvis man er gravid. Det er som å ta med seg barnet på sexklubb. 3. Syns ikke det er en god ide fordi det er fare for smitte. De mener at det å være nakne sammen med andre mennesker, og ha sex osv er det større sjanse for smitte. Hva du gjør i din egen kropp når du er ferdig med graviditeten er noe annet. Jeg er av de som gir svar nr 3. Det er ikke fordi jeg prøver å bruke et medisinsk hensyn for å kamuflere jeg er i mot sexklubber. Jeg har erfaring som gravid, og vet at infeksjoner som kan være harmløse for voksne mennesker kan være katastrofe for et lite foster. Jeg mener at når man er gravid så må man ta det ansvaret på alvor. Hvis det hadde vært en tråd om en gravid lurte på om hun skulle avstå fra alkohol når hun var gravid ville jeg sagt det samme. Det er noe man kan nyte når man er ferdig med graviditeten. Har ikke noe med at jeg generelt er i mot alkohol, men man vet det er veldig skadelig for et foster. Det er noen offer gravide må ta når de bærer på et foster. De som gir svar nr 1 tar ikke hensyn til hun er gravid. De hopper glatt over at det finnes noen behov TS må ta hensyn til. Grunnen til at jeg maser om dette er fordi det virket som TS heller ikke tenkte på dette. Hun virket som var mer opptatt av om folk ville tenne på dette, like henne selv om hun hadde kul på magen. Derfor syns jeg det er viktig å opplyse om at det er ikke bare det at man har en mage som kan være i veien, men at det kan helsemessig være svært smart å la være når man er gravid. Det at hun gjentatte ganger blir bare oppfordret til å bruke kondom så fikser det seg, nei det gjør ikke det. Faren vil være der uansett. Man måtte dratt en kondom fra topp til tå, og heller ikke da er man helt sikret Anonymkode: a80b5...a67 Det virker ikke som du tok helt innover deg det jeg sa ovenfor. Det går fint an å være på swingersklubb uten at det innebærer noen som helst helserisiko. Det kommer an på hva man er med på. Disse stedene er til minst like mye for voyeurismen og ekshibisjonismens skyld som for selve seksualakten. Man kan altså få mye ut av å være til stede selv om man ikke har samleie med noen. TS har dessuten kanskje en kjæreste som er med og som hun kan ha sex med på klubben. Du sier du ikke er moralist, og det vil jeg gjerne tro på, men det finnes rett og slett ingen rasjonelle grunner for gravide å holde seg borte fra swingersklubber, og da særlig om de ikke har sex med andre enn sin faste partner mens de er der. Anonymkode: 7888b...5a1
Tibbie Skrevet 5. februar 2016 #64 Skrevet 5. februar 2016 Ser ikke noe galt i det Men regner med du er redd for at folk skal rulle øyne til deg? Jeg har aldri vært på en sånn klubb før, men jeg vet at veldig mange menn tenner på gravide kvinner. Er du usikker, så send en mail til klubben for å høre om det er vanlig og om de tror du vil bli "akseptert". Og husk at de som er på klubben er gjerne mennesker med et litt åpent sinn, ikke dømmende kvinnfolk som det er her inne 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #65 Skrevet 5. februar 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klarer ikke dere luddere å holde dere i 9 måneder engang uten å bli gangbanga? Anonymkode: c23fc...c78 Sexlysten er en naturlig drift som jo ikke tar pause når man er gravid. At mor har det bra under graviditeten er jo bra for babyen også. Anonymkode: 7888b...5a1
kisskissbangbang Skrevet 5. februar 2016 #66 Skrevet 5. februar 2016 15 minutter siden, Miss/usikker skrev: Dette gjorde meg så kvalm at jeg måtte kaste rislunsjen min i søpla. Den som jeg hadde gledet meg til å spise. Da er du jammen sart. 1
kisskissbangbang Skrevet 5. februar 2016 #67 Skrevet 5. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sexlysten er en naturlig drift som jo ikke tar pause når man er gravid. At mor har det bra under graviditeten er jo bra for babyen også. Anonymkode: 7888b...5a1 Jaha, men da legger du jo til grunn at et liv uten gruppesex og sexklubber er et ulykkelig liv for TS. Og det høres jo litt stusselig ut. Så mye rart man skal lese .. TS, lander du på noe? 2
Miss/usikker Skrevet 5. februar 2016 #68 Skrevet 5. februar 2016 6 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Da er du jammen sart. Nei, er ikkje kjent for å være det. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #69 Skrevet 5. februar 2016 6 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Jaha, men da legger du jo til grunn at et liv uten gruppesex og sexklubber er et ulykkelig liv for TS. Og det høres jo litt stusselig ut. Så mye rart man skal lese .. TS, lander du på noe? Nei, det gjør jeg slett ikke. Poenget var bare at når det ikke finnes gode rasjonelle grunner for å avstå, hvorfor skulle man ikke gå på sexklubb også som gravid? Hvorfor skulle TS nekte seg noe uten at det foreligger en god grunn til det? Anonymkode: 7888b...5a1
kisskissbangbang Skrevet 5. februar 2016 #70 Skrevet 5. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, det gjør jeg slett ikke. Poenget var bare at når det ikke finnes gode rasjonelle grunner for å avstå, hvorfor skulle man ikke gå på sexklubb også som gravid? Hvorfor skulle TS nekte seg noe uten at det foreligger en god grunn til det? Anonymkode: 7888b...5a1 Du får lese tråden da, her er det lista opp flere av de gode grunnene. 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #71 Skrevet 5. februar 2016 5 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Du får lese tråden da, her er det lista opp flere av de gode grunnene. Disse har jeg alt tatt for meg lenger oppe i tråden. I kortversjon: man kan gjøre mye på en swingersklubb som ikke innebærer riskio når man er gravid, som å ha sex med sin faste partner, gi handjobs til andre med beskyttelse, se på andre som har sex, eller bare konversere med likesinnede. Så disse grunnene mange angir er ikke særlig gode når det kommer til stykket... Anonymkode: 7888b...5a1 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #72 Skrevet 5. februar 2016 Hvorfor synes mange at det er så forferdelig av TS å gå på sexklubb når hun er gravid? Dere som fordømmer dette fordi det er "ekkelt" eller "umoralsk" -- kan dere forklare saklig HVORFOR det er så feil? Sånn bortsett fra at det gjør dere kvalm? Denne tråden er et av de klareste eksemplene på moralisme, spissborgerlighet og trangsynthet jeg har sett på lenge. Folk har jo som regel et aktivt sexliv selv om de er gravide. Ingen reagerer på det når det skjer på folks soverom, så hvorfor er det plutselig helt annerledes bare fordi det foregår på en sexklubb? Babyen er et foster som ligger trygt i mors mage, det har ingen bevissthet om at mor er på sexklubb, like lite som det har bevissthet om at mor har sex med far hjemme på soverommet. Den eneste grunnen til at mor bør tenke seg om før hun går på sexklubb, er eventuelt risikoen for bakterier etc. Men sånt må gravide være obs på generelt under reiser, også når det gjelder flyturer, mat på restaurant.. Det virker som mange her har et helt forskrudd syn på sexklubber, og at dere tror at så snart man er innenfor døren, blir man overfalt av horder av gærne menn som klemstrer gravidmagen din, spruter sæd over hele deg og forårsaker spontanabort før det er gått fem minutter. Sånn er det IKKE. På alle seriøse sexklubber er det null press. Så lenge man følger kleskoden, stilles det ingen krav til hvor langt man går seksuelt. Alle må oppføre seg med respekt for hverandre, og det er helt innafor å f.eks. kun ha sex med partneren man tok med. Det finnes også mye seksuelt tennende/fetisjrelatert man kan gjøre med fremmede som ikke involverer kjønnsorganer/munner i kontakt, og som dermed er risikofritt hva kjønnssykdommer angår. Anonymkode: dd7ba...547 3
LempikasPromise Skrevet 5. februar 2016 #73 Skrevet 5. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Disse har jeg alt tatt for meg lenger oppe i tråden. I kortversjon: man kan gjøre mye på en swingersklubb som ikke innebærer riskio når man er gravid, som å ha sex med sin faste partner, gi handjobs til andre med beskyttelse, se på andre som har sex, eller bare konversere med likesinnede. Så disse grunnene mange angir er ikke særlig gode når det kommer til stykket... Anonymkode: 7888b...5a1 Dette ^^ Synes det var mange fordømmende svar her, ser ikke problemet med at TS tar seg en tur på sexklubb om det er det hun har lyst til, hun er gravid ikke død. Jeg tar det dog som en selvfølge at hun beskytter seg mot sykdommer, og holder seg til ufarlige aktiviteter. Og så lenge klubben synes det er ok, så ser jeg ikke problemet. Folk her inne reagerer vel så mye på at hun er på klubben generelt, fordi det er noe som er helt utenkelig, utiltalende og skittent for andre. Og "alle" går ut ifra at sex kun inneholder faktisk penetrering, når fakta er at man kan gjøre en hel masse annet. Og det her med å "ta med baby på sexklubb" vrøvlet er helt latterlig, tror dere at dere har fått vite alt moren din gjorde når hun var gravid? Surprise! Baby aner ikke hva som foregår på utsiden, den ligger varmt, trygt og komfortabelt uavhengig om mor er på sexklubb eller hjemme i sin egen seng. Nei, TS reis om DU har lyst og er komfortabel med det, så lenge du tar dine forholdsregler. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #74 Skrevet 5. februar 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Disse har jeg alt tatt for meg lenger oppe i tråden. I kortversjon: man kan gjøre mye på en swingersklubb som ikke innebærer riskio når man er gravid, som å ha sex med sin faste partner, gi handjobs til andre med beskyttelse, se på andre som har sex, eller bare konversere med likesinnede. Så disse grunnene mange angir er ikke særlig gode når det kommer til stykket... Anonymkode: 7888b...5a1 TS skriver eksplisitt at hensikten er at hun skal " lånes ut" til andre menn siden det er det både hun og hennes partner tenner på. Ergo forhøyet smitterisiko. Som flere andre har påpekt bør man helst ikke utsettes for noen form for infeksjon under svangerskap, da en rekke infeksjoner kan føre til fosterskade eller økt risiko for sykdom senere i barnets liv. Dette gjelder ikke bare kjønnssykdommer som TS selvsagt også vil ha økt risiko for å bli smittet av hvis hun har sex med tilfeldige menn. Anonymkode: 5b775...490 5
kisskissbangbang Skrevet 5. februar 2016 #75 Skrevet 5. februar 2016 1 minutt siden, LempikasPromise skrev: Dette ^^ Synes det var mange fordømmende svar her, ser ikke problemet med at TS tar seg en tur på sexklubb om det er det hun har lyst til, hun er gravid ikke død. Jeg tar det dog som en selvfølge at hun beskytter seg mot sykdommer, og holder seg til ufarlige aktiviteter. Og så lenge klubben synes det er ok, så ser jeg ikke problemet. Folk her inne reagerer vel så mye på at hun er på klubben generelt, fordi det er noe som er helt utenkelig, utiltalende og skittent for andre. Og "alle" går ut ifra at sex kun inneholder faktisk penetrering, når fakta er at man kan gjøre en hel masse annet. Og det her med å "ta med baby på sexklubb" vrøvlet er helt latterlig, tror dere at dere har fått vite alt moren din gjorde når hun var gravid? Surprise! Baby aner ikke hva som foregår på utsiden, den ligger varmt, trygt og komfortabelt uavhengig om mor er på sexklubb eller hjemme i sin egen seng. Nei, TS reis om DU har lyst og er komfortabel med det, så lenge du tar dine forholdsregler. Nå går du ut i fra mye rart her. Jeg har overhodet ingenting imot slike klubber, faktisk kunne jeg finne på å gå en sånn sjøl og. Men det er når jeg er bare meg, ikke når jeg er gravid. Det er en unntakstilstand. 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #76 Skrevet 5. februar 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Kondom kan sprekke når man har sex andre steder også. Tilfeldig sex, one night stands etc. Hvis man beskytter seg med kondom så er man meget trygg. JA, man KAN pådra seg kjønnssykdommer hvis man er ekstremt uheldig, men jeg synes denne debatten blir helt feil. Jeg mistenker dette handler mer om moral. Mange gravide mister sexlysten, men noen får mottsatt effekt, og får økt sexlyst. Jeg ser ikke noe problem med å være gravid å dra på sexklubb så lenge man beskytter seg. Jeg liker rett og slett ikke all denne fordømmelsen her inne. Anonymkode: b1311...c39 Du har ikke fått med deg alle innleggene, men om du leser dem, så ser du at komdom kun gir delivis beskyttelse. Bl.a herpes kan smitte uansett, og i verste fall gjøre barnet veldig syk (bl.a kan det angripe øynene). Det at andre ting også er riskikabelt, er ikke noe argument for at man skal øke risikoen ytterligere. Jeg driter i sexualmoral, faktisk. Folk må gjerne gjøre hva de vil for min del - når de ikke har ansvaret for et annet menneske, som er helt avhengig av deres beskyttelse. Så lenge man ikke utsetter andre for fare, kan man gjøre hva man vil for min del. Men her gjør man altså det... Anonymkode: 3c01d...293 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #77 Skrevet 5. februar 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS skriver eksplisitt at hensikten er at hun skal " lånes ut" til andre menn siden det er det både hun og hennes partner tenner på. Ergo forhøyet smitterisiko. Som flere andre har påpekt bør man helst ikke utsettes for noen form for infeksjon under svangerskap, da en rekke infeksjoner kan føre til fosterskade eller økt risiko for sykdom senere i barnets liv. Dette gjelder ikke bare kjønnssykdommer som TS selvsagt også vil ha økt risiko for å bli smittet av hvis hun har sex med tilfeldige menn. Anonymkode: 5b775...490 Ok, fair enough. Men å "lånes ut" trenger ikke bety samleie. Og om hun tar alle ropene om smittefare her på forumet alvorlig og kun satser på andre aktiviteter som er typiske for en sexklubb - snakke med andre, se på at andre har sex, har sex med medbrakt partner som er sykdomsfri, eller gi andre menn en handjob med beskyttelse - så skreller vi vel av det momentet fra diskusjonen. Om folk her inne fremdeles er i mot at gravide går på swingersklubb, blir det vanskelig å oppfatte det som noe annet enn irrasjonell moralisme. Anonymkode: 7888b...5a1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #78 Skrevet 5. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det virker ikke som du tok helt innover deg det jeg sa ovenfor. Det går fint an å være på swingersklubb uten at det innebærer noen som helst helserisiko. Det kommer an på hva man er med på. Disse stedene er til minst like mye for voyeurismen og ekshibisjonismens skyld som for selve seksualakten. Man kan altså få mye ut av å være til stede selv om man ikke har samleie med noen. TS har dessuten kanskje en kjæreste som er med og som hun kan ha sex med på klubben. Du sier du ikke er moralist, og det vil jeg gjerne tro på, men det finnes rett og slett ingen rasjonelle grunner for gravide å holde seg borte fra swingersklubber, og da særlig om de ikke har sex med andre enn sin faste partner mens de er der. Anonymkode: 7888b...5a1 Ut fra det lille jeg vet om slike steder, så blir man uglesett om man ikke er med på leken. Folk som kun er der for å kikke, blir vel kastet ut igjen. Om hun kun har sex med kjæresten sin der, og kjæresten ikke har sex med noen andre, da er det smittevernmessig trygt for barnet. Men ofte skjer vel det motsatte. Anonymkode: 3c01d...293
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #79 Skrevet 5. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ut fra det lille jeg vet om slike steder, så blir man uglesett om man ikke er med på leken. Folk som kun er der for å kikke, blir vel kastet ut igjen. Om hun kun har sex med kjæresten sin der, og kjæresten ikke har sex med noen andre, da er det smittevernmessig trygt for barnet. Men ofte skjer vel det motsatte. Anonymkode: 3c01d...293 Her er du nok misinformert. Slike steder frekventeres av progressive og gjerne godt voksne folk som viser over snittet toleranse for andre. Det finnes ikke deltagelsespress på slike steder, og er man for klengete blir man lett kastet ut. Noen steder må man være medlem for å få tilgang; da må man gjerne på forhånd signere en skriftlig avtale som juridisk regulerer oppførselen inne på klubben. Det er mye mer sexpress på et hvilket som helst utested enn på en swingersklubb. Misforståelse nummer to er at man ikke kan kikke. Selve konseptet swingersklubb er bygget opp rundt voyeurisme og ekshibisjonisme, så kikking er en del av hovedaktivitetene. For de som foretrekker ikke å bli kikket på, finnes det egne rom. Det er også strenge regler for å bli invitert med på en trekant eller gruppesex. Misforståelse nummer tre er at alle som er på slike steder deltar i gruppesex. En typisk swingersklubb i et eller annet europeisk land vil typisk bestå av par - gjerne i alderen 35-60, som kun har sex med hverandre. Flertallet av de kvinnelige gjestene har kun sex med sin partner; i noen få tilfeller blir kanskje en enkelt mann invitert med, men det begrenser seg da til en trekant. Så er det noen få kvinner, kanskje 2-3 av et samlet kvinnelig klientell på la oss si 20, som i løpet av en kveld har sex med mange menn, gjerne på en stor madrass i en egen del av lokalet. Men selv da må man som mann spørre pent om å få lov å delta, og blir man avvist er det ingen nåde. Minst halvparten av gjestene på en swingersklubb - dette gjelder både kvinner og menn - har ikke sex i det hele tatt, ikke engang med sin faste partner. I stedet sitter de i baren, bruker hele kvelden på å snakke gamle kjente og nye bekjentskaper, benytter seg av sauna og svømmebasseng, og kikker på de relativt få som faktisk har sex. Anonymkode: 7888b...5a1
Jolene Skrevet 5. februar 2016 #80 Skrevet 5. februar 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Kondom kan sprekke når man har sex andre steder også. Tilfeldig sex, one night stands etc. Hvis man beskytter seg med kondom så er man meget trygg. JA, man KAN pådra seg kjønnssykdommer hvis man er ekstremt uheldig, men jeg synes denne debatten blir helt feil. Jeg mistenker dette handler mer om moral. Mange gravide mister sexlysten, men noen får mottsatt effekt, og får økt sexlyst. Jeg ser ikke noe problem med å være gravid å dra på sexklubb så lenge man beskytter seg. Jeg liker rett og slett ikke all denne fordømmelsen her inne. Anonymkode: b1311...c39 Enig, men jeg er noe usikker på om jeg hadde gjort det selv riktignok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå