Gå til innhold

mannen min steriliserte seg i hemmelighet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har alltid sett for oss at vi skal ha barn. Og i går kom jeg hjem fra jobb  og han var hjemme, spurte om han hadde dratt hjem tidlig siden han slutter på jobb en time senere. Han sier at han har hatt fri for å ordne noe,  jeg spør hva da og han viser fram en nybarbert og sterilisert pung! Jeg ble så forskrekket og sa at jeg trodde vi skulle ha barn, fikk til svar : think again! Jeg ble så tatt på senga. Trodde han ville drøfte det med meg i allefall. Han har tatt en stor beslutning over hodet på meg. Og Holt det hemmelig, for det er jo en prosess, man kan jo ikke bare møte opp og si : en sterilisering takk! Jeg har grått, vært sint, og så fortvilet. Han sier bare at jeg kommer over det,  men gjør jeg det? Jeg klarer ikke dy meg og føler at jeg har lov å reagere. Jeg har masse følelser som bare koker og det må ut! Akkurat nå vil jeg bare sparke han. Overeager jeg og hvordan hadde dere taklet det? Jeg takler dette rett og slett fryktelig dårlig!

Anonymkode: 6e05a...355

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er et stort svik å gå bak ryggen din på denne måten. Har han tatt en så seriøs avgjørelse bak ryggen din så er det stor sjanse for at han kan gjøre det igjen.

Anonymkode: 4af19...ad0

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er skremmende at han synes det er OK å gjøre noe sånt helt uten å lufte det med deg først.
Særlig når dere har snakket om å få barn sammen. 

Om jeg noen gang har hørt om dumpegrunn, så er det denne! 

TS, du får det bedre alene enn sammen med en superegoist! 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ufattelig dårlig gjort. La meg være den første som sier det: Dump han. 

Både handlingen og oppførsel etterpå viser helt tydelig at han ikke respekterer deg nok til å la deg være med på såpass store avgjørelser... 

Anonymkode: 6f709...a8a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare reis deg og gå. Ingenting å bli værende for. Kjenner noen hvor mannen gjorde det samme, de hadde til og med barn allerede. Sviket ble for stort og hun forlot ham.

Anonymkode: 4af19...ad0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Oh hell no. Dette er ikke i nærheten av greit, jeg hadde nok gått. 

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er 28 og jeg er 26.. Vi giftet oss I juni i fjor... redd dette blir et kort ekteskap. Han sa og at det blir gøy å stifte familie med meg i talen. Jævla løgner!

Anonymkode: 6e05a...355

Vil bare gi deg en klem her! 

Har du noen du kan ringe for å få støtte? 

Jeg tror jeg hørte noe på radio at man kan separere seg via Altinn, så det er bare å logge på og fylle ut. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du tuller nå? Det der er virkelig noe dere burde ha snakket om. Ja, det er hans kropp, og han gjør som han vil, men det påvirker også din fremtid i så stor grad at det er urimelig av ham å ikke i det minste forberede deg på dette.

Har han gjort noe slikt tidligere? Tatt impulsive avgjørelser eller holdt deg utenfor et viktig valg?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en måte å gjøre det på! Trøst deg med at det er vondt noen dager fremover. Ikke noe poeng i å sørge for sittekomfort i dette tilfellet :kjefte: 

Vil du ha barn? Er dette absolutt dealbreaker for deg at han ikke vil, eller rettere sagt ikke kan? Hvordan vil det være for deg å leve sammen i viten om at dere aldri vil få barn? 

Tenk gjennom det så finner du svaret på hva du skal gjøre videre. 

For en egoistisk, uærlig tufs! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er 28 og jeg er 26.. Vi giftet oss I juni i fjor... redd dette blir et kort ekteskap. Han sa og at det blir gøy å stifte familie med meg i talen. Jævla løgner!

Anonymkode: 6e05a...355

:hakeslepp: Nei men hva faen? Det hadde jeg faktisk ikke taklet. Er du sikker på at det er sant? Det er ikke en syk spøk?? Jeg klarer nesten ikke å tro på det faktisk. Men hvis det er sant hadde jeg regelrett tatt ut skilsmisse. Sånn går det ikke an å ha det i et samliv. Helt alvorlig. smh

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Castielz skrev:

For en feiging, men smart gjort uansett!

Hvordan er det smart?

Anonymkode: 3766a...718

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mulig å angre seg, og operere ting på plass igjen. men det at dere har pratet om å få barn, og så gjør han bare dette?! Det er jo det verste.

Anonymkode: 3d280...6c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...