Gå til innhold

Menn, hvordan ser den perfekte kvinne ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Da er det håp for oss alle om så ordinære blir sett på som perfekte, både hun der og enkelte andre som er nevnt i tråden:P men tenker det stort sett er de instagrammodellene med utenomjordiske vakre trekk menn drømmer om. Og det forstår jeg jo godt. 

Anonymkode: faf53...b0b

Ja, jeg tenker som dame at jeg gjerne skulle vært vakker som Candice Swanepoel, Charlize Theron, Natalie Portman, Penelope Cruz eller Denise Richards. Men slike damer blir ikke en gang nevnt av menn...

Anonymkode: 44e0e...b3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Ferny skrev:

Kan hende det er menn som har skrevet det jeg lo av i så fall, jeg vet ikke. Men det er mest responsen (kommentarer fra andre) på diverse kriterier hos drømmedamen som har fått meg til å trekke på smilebåndet i hvert fall...

Ok. Responsen på BH-størrelser, fargen rundt anus o.l., kanskje da. Ja, ja, man må jo bli oppgitt over de stakkars forvirrede hannkjønn...

Anonymkode: 44e0e...b3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Det var jo ikke så uoppnåelig. Hun har fin, slank kropp, men jeg synes ansiktet var helt ordinært, med litt små øyne.

Anonymkode: 44e0e...b3a

9f7355b9179da3faa1dbf4b9d32b364b2417425a

:fnise: 

Er utrolig mange pene damer jeg vet om. Men mitt ultimate girlcrush er nok Shakira. Utrolig intelligent, vakker, snakker fem språk, sympatisk, synger og danser som en gud. What's not to like about her?

Utseendemessig synes jeg Audrey Hepburn er den desidert nydeligste dama jeg kan tenke meg. Liker vel egentlig best utseende til de gamle stjernene fra Hollywood's golden age.F.eks.: Rita Hayworth,Grace Kelly og Jayne Mansfield. Mye mer classy og naturlig skjønnhet enn Kim K og røkla der jeg føler det bare gjelder å stappe inn mest mulig i både rumpe og pupper, contouring og faske lepper.

Av damer som lever i dag synes jeg disse er helt nydelige; Cheryl Cole, Dianna Agron, Olivia Wilde, Miranda Kerr og Zhang Ziyi. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Fashionistaen skrev:

Er utrolig mange pene damer jeg vet om. Men mitt ultimate girlcrush er nok Shakira. Utrolig intelligent, vakker, snakker fem språk, sympatisk, synger og danser som en gud. What's not to like about her?

Utseendemessig synes jeg Audrey Hepburn er den desidert nydeligste dama jeg kan tenke meg.

Audrey Hepburn var pen, men Shakira er vel ikke akkurat classy, med den blonde krøllemanken og vanlige ansikt. Da ser jo Beyoncé betydelig bedre ut.

Anonymkode: 44e0e...b3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Audrey Hepburn var pen, men Shakira er vel ikke akkurat classy, med den blonde krøllemanken og vanlige ansikt. Da ser jo Beyoncé betydelig bedre ut.

Anonymkode: 44e0e...b3a

Nei, men liker henne først og fremst pga. personligheten hennes og da synes jeg også automatisk at man blir vakrere også utseendemessig. En 6-er kan lett bli en 9-er med en bra personlighet og en 10-er kan bli en 2-er for meg avhengig av personligheten. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Fashionistaen skrev:

Nei, men liker henne først og fremst pga. personligheten hennes og da synes jeg også automatisk at man blir vakrere også utseendemessig. En 6-er kan lett bli en 9-er med en bra personlighet og en 10-er kan bli en 2-er for meg avhengig av personligheten. 

DU synes det er du mann? NEI

Menn vil ha kroppen ikke personligheten så lenge de ikke er en bortskjemt drittunge !

Anonymkode: b1e1d...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DU synes det er du mann? NEI

Menn vil ha kroppen ikke personligheten så lenge de ikke er en bortskjemt drittunge !

Anonymkode: b1e1d...319

Nei, men synes det om menn også, så da er det jo ikke utenkelig at noen menn synes dere samme om damer. 

Så fint at du vet hva alle menn vil ha da. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Fashionistaen skrev:

Nei, men synes det om menn også, så da er det jo ikke utenkelig at noen menn synes dere samme om damer. 

Så fint at du vet hva alle menn vil ha da. 

Han sier ikke noe galt. Menn flest gir faen i personligheten når utseendet skal måles. En nonne blir ikke mer attraktiv enn en prostituert. Det er hva som kan måles og vises som avgjør. Større pupper er win. Smalere midje er win. Lengre hår er win. Osv. 

Anonymkode: a401c...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Tricia-
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Like this:

AK-47-marijuana-260917_500_766.jpg

Anonymkode: 62abe...350

:ler: Hvem er så hun? Vil du dele navnet til denne originale skjønnheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUN HAR KLÆRNE PÅÅÅÅÅÅÅÅ!

 

for guds skyld people! When are u going to learn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man spiller på sex,

så er man definitivt ikke svaret på

den peneste kvinnen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke nødvendigvis så mye

med utseende å gjøre.

Come on people.

Sophie Elise og andre har misforstått kraftig.

Hadde hun beholdt klærne på

så kunne hun vert et eksempel...

Søt jente, kansje det finnes håp I hope so

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...